Wat wil je hiermee zeggen/bereiken?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Zijn jullie het verder eens dat iedereen bezet lijkt als je single bent en als je bezet bent straal je uit dat je lekker in je vel zit en spreken meer mensen je aan? Dat is niet zo, want als je ziet hoe bomvol de apps/sites zijn en ook de statistieken (jaja!) zijn er genoeg singles
Hoe je, ondanks je te focussen op andere dingen in je leven, dat gevoel kunt onderdrukken?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen/bereiken?
Nutteloos post
Dat heb ik al bijna gedaan, maar willen toegeven is niet makkelijk want behalve de mensen die bewust alleen willen blijven, wil niemand als kluizenaar eindigen.. En als je dan voor de zoveelste keer van die foute jongens langs meiden ziet lopen of verhalen hoort over mishandeling en erger en je zelf niet zo bent steekt dat best.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Stel je in op een leven lang alleen en leer daarmee leven. Kan het alleen maar meevallen.
Ja maar een vriendin gaat alles oplossen toch?quote:Op woensdag 2 december 2015 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Je snapt het niet. Geen relatie staat niet gelijk aan een leven als kluizenaar, alleen dat je geen vriend(in) hebt. Meer niet.
Als je niet voor je eigen geluk kunt zorgen, waarom verwacht je dan wel voor een ander te kunnen zorgen?quote:Op woensdag 2 december 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heb ik al bijna gedaan, maar willen toegeven is niet makkelijk want behalve de mensen die bewust alleen willen blijven, wil niemand als kluizenaar eindigen.. En als je dan voor de zoveelste keer van die foute jongens langs meiden ziet lopen of verhalen hoort over mishandeling en erger en je zelf niet zo bent steekt dat best.
Eerder tegenvallen, want op de date ben je nog steeds dezelfde pipo die eigenlijk maar één ding wil en hetzelfde blijft doen met hetzelfde resultaat gevolg. Je wil alleen iemand leren kennen die in jouw plaatje past en niet de mens zelf om je van de eenzaamheid te redden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja krijg ik. Maar misschien is blind daten voor mij de beste optie. Geen strubbelingen naar de date toe en kan alleen maar meevallen
Nee, ik focus me niet specifiek op wat andere mensen wel hebben, dus stelletjes vallen me niet extra op als ik single. En single of bezet, zolang mensen maar niet goor lopen te bekken of erger voor mijn snufferd vind ik het allemaal prima. Juist leuk als mensen gewoon een beetje leuk en lief met elkaar om gaan.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Zijn jullie het verder eens dat iedereen bezet lijkt als je single bent en als je bezet bent straal je uit dat je lekker in je vel zit en spreken meer mensen je aan? Dat is niet zo, want als je ziet hoe bomvol de apps/sites zijn en ook de statistieken (jaja!) zijn er genoeg singles
Terecht, want meiden die dat soort foute dudes willen zijn echt fantastisch relatiemateriaal..quote:Op woensdag 2 december 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Dat heb ik al bijna gedaan, maar willen toegeven is niet makkelijk want behalve de mensen die bewust alleen willen blijven, wil niemand als kluizenaar eindigen.. En als je dan voor de zoveelste keer van die foute jongens langs meiden ziet lopen of verhalen hoort over mishandeling en erger en je zelf niet zo bent steekt dat best.
Relatie niet. Wel iemand van het andere geslacht om intiem mee te zijnquote:Op woensdag 2 december 2015 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb het idee dat de TS een beetje geobsedeerd is door het fenomeen relatie.
Klein beetje maar, hoor.
Dat is toch al wat. Zover zal ik niet komen. Als ik dan eindelijk eens contact met iemand heb en diegene stelt wat voor om te gaan doen, dan kap ik het direct weer af.quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:23 schreef Deezertje het volgende:
Probleem is niet het voeren van een gesprek of de date zelf, dat lukt me echt wel.
Exact, zo zie ik het ook. Alleen blijven deze gedachten wel in mijn hoofd rondzwerven.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Stel je in op een leven lang alleen en leer daarmee leven. Kan het alleen maar meevallen.
Verhalen in de media of ervaringen in jouw eigen omgeving? Ik neem aan dat dat in bepaalde milieus gebeurt, ik heb zoiets nog nooit gehoord in mijn omgeving. Maar wat jij als foute jongens beschouwt, kunnen volgens die meiden leuke gasten zijn, niet dan?quote:Op woensdag 2 december 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
En als je dan voor de zoveelste keer van die foute jongens langs meiden ziet lopen of verhalen hoort over mishandeling en erger en je zelf niet zo bent steekt dat best.
Ik heb je al eerder gezegd, hou die waardeoordelen nou eens voor je. Zij zijn fout en jij bent goed, en ondertussen lukt er helemaal niks bij jouquote:Op woensdag 2 december 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
en het compleet negeren als het niet in je eigen warped wereldvisie past...quote:Op woensdag 2 december 2015 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb serieus gereageerd op een eerder topic van je, maar ik snap oprecht niet wat je nou wil met dit topic. Ik snap ook wel dat het niet leuk is om single te zijn en dat het kut kan voelen dat niemand geïnteresseerd lijkt te zijn, maar daar kunnen wij niks aan veranderen. Topics erover blijven openen heeft dus weinig zin. Komt beetje over als aandachtvragerij. Probeer gelukkig te worden met jezelf en leef je leven. Spreek af met vrienden, doe nog meer je best op datingsites (vraag desnoods vrienden om een leuke foto van je te maken...misschien ligt het daar ook gedeeltelijk aan...niet je uiterlijk, maar je uitstraling), etc. Alles nuttiger dan advies vragen van fokkers..
Valt mee, ik mik niet op de crème la crème. En misschien zoek ik vaak die romantische plekken op maar ik ga die plekken ook niet vermijden als ik zin heb in een filmpje in de bios op regenachtige avond bijvoorbeeld. Dan zit ik maar tussen de zwijmelende stelletjes, maar dat is beter dan thuis blijven hangen..quote:Op woensdag 2 december 2015 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
en het compleet negeren als het niet in je eigen warped wereldvisie past...
Zieluggggg hoorquote:Op woensdag 2 december 2015 21:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Valt mee, ik mik niet op de crème la crème. En misschien zoek ik vaak die romantische plekken op maar ik ga die plekken ook niet vermijden als ik zin heb in een filmpje in de bios op regenachtige avond bijvoorbeeld. Dan zit ik maar tussen de zwijmelende stelletjes, maar dat is beter dan thuis blijven hangen..
quote:Op woensdag 2 december 2015 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
Je leest niet, je luistert niet, je doet niet. Alleen zeuren, zwelgen en rare wereldvreemde aannames doen omdat je niet leest en luistert. De groeten.
Heeft iemand al gezegd dat het gevaarlijk is? Dat je dan extra kwetsbaar bent. De beroeps ''lover'' die je uiteindelijk blut maakt, met het geld vandoor gaat en je schulden geeft.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb het idee dat de TS een beetje geobsedeerd is door het fenomeen relatie.
Klein beetje maar, hoor.
Hij heeft en wil geen vrienden.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb serieus gereageerd op een eerder topic van je, maar ik snap oprecht niet wat je nou wil met dit topic. Ik snap ook wel dat het niet leuk is om single te zijn en dat het kut kan voelen dat niemand geïnteresseerd lijkt te zijn, maar daar kunnen wij niks aan veranderen. Topics erover blijven openen heeft dus weinig zin. Komt beetje over als aandachtvragerij. Probeer gelukkig te worden met jezelf en leef je leven. Spreek af met vrienden, doe nog meer je best op datingsites (vraag desnoods vrienden om een leuke foto van je te maken...misschien ligt het daar ook gedeeltelijk aan...niet je uiterlijk, maar je uitstraling), etc. Alles nuttiger dan advies vragen van fokkers..
Maagd ben ik al niet meerquote:Op woensdag 2 december 2015 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zieluggggg hoor![]()
!!!
Grow the fuck up. Anders blijf je een maagd. Je doet niks met de tips, behalve zelfmedelijden hebben.
Overigens ben je daar wel goed in.
In de kroeg en op dating sites scoort ie niet, maar op school of later op zijn werk mag ie niet bezig zijn met vrouwen. Waar moet ie dan een vrouwen regelen, gvd!??quote:Op woensdag 2 december 2015 13:47 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Ik heb het over ingenieursbureau's, onderzoeksinstituten, universiteiten en overheden, daar heb ik ervaring mee. Uiteraard zie ik niet alles, maar het lijkt me niet voor de hand liggend. Ik zie collega's dan ook als louter zakelijk, ga er niet over fantaseren oid. Gevoelens van eenzaamheid zullen mij daar dan ook minder ten deel vallen dan buiten de werkvloer, ook al probeer ik mbv hobbies de focus te verleggen.
De meeste fokkers denken: wat je niet hebt kan je ook niet missen want je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
In de kroeg en op dating sites scoort ie niet, maar op school of later op zijn werk mag ie niet bezig zijn met vrouwen. Waar moet ie dan een vrouwen regelen, gvd!??
Ook dat gelul dat je niet afhankelijk zou moeten zijn van anderen voor je geluk
De mens is een kuddedier! Zonder sociale contacten wordt nagenoeg elk mens ongelukkig.
Of dat Deezertje gek is omdat hij het niet hebben en het ook niet kunnen krijgen van een vriendin als een gemis ervaart. Dat ie een verwrongen wereldbeeld heeft omdat hij verwacht dat een vriendin de leegte die hij ervaart kan opvullen.
Maar elders wèl stellen dat je relatie / je partner je zoveel geeft in het leven. Dat hij/zij zo geweldig is en zo belangrijk is voor je. Dat je zo gelukkig bent met elkaar..... Dan mis je met het niet hebben van een partner die zaken toch!? Letterlijk mis je ze => je hebt ze niet, maar ook emotioneel mis je het.
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maagd ben ik al niet meermaar scheelt niet veel als je het hebt over recente praktijkervaring.. Maar ieder jaar weer alleen eindigden zonder vooruitzicht op wat beters is soms best zuur. Bijna alles in de wereld is in je eentje mogelijk.. Behalve gezamenlijke liefde
Had een heel verhaal geschreven maar als je het toch niet leest of erop reageert heb ik het maar weer weggehaald. Denk dat ik niet de enige ben die het gevoel krijgt dat hij alleen selectief op posts reageert.quote:In another survey, 21 high- functioning autistic people were asked about their knowledge of, experience with and wishes related to their sexuality (Ousley & Mezibov 1992). The survey suggests that there is more sexual frustration in autistic men as a result of the discrepancy between their interest in sexual activity and their lack of sexual experience.
In spite of the fact that the young person lacks the means to maintain a love affair, the desire for a boyfriend of girlfriend can develop into an obsession. Defeats in connection with attempts to establish friendships or love affairs and/or rejection of sexuality motivated physical contact can lead to frustration and result in an aggressive or self-mutilating behaviour. The person can also withdraw within himself or even give up his sexuality entirely.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |