Ik val op mannen en ben een vrouwquote:Op zondag 22 november 2015 08:27 schreef Vreselijk het volgende:
ermm, misschien moet je gewoon vaker naar vrouwen toe stappen?
Iemand tegenkomen waar je van gaat houden en een lange relatie mee kunt hebben, is iets van alle leeftijden. Hoe je je gedraagt in een relatie, leer je vanzelf. Misschien met vallen en opstaan, maar dat kan binnen een liefdevolle relatie.quote:Op zondag 22 november 2015 03:27 schreef Casave het volgende:
Hoi,
( edit ik zie nu pas dat ik niet de enige ben die een dergelijk topic gestart heeft, maar ja, 26 is wel wat triester dan 20)
Maak me best wel zorgen om deze toestand. Heb namelijk nog nooit een relatie gehad. En ik denk dat het op deze leeftijd steeds moeilijker wordt om een liefde tegen te komen.
Veel mensen hebben op mijn leeftijd al eens een langere relatie gehad en hebben een referentiekader denk ik dan. Ik zou daar ook wel moeite mee hebben omdat je men dan automatisch gaat vergelijken. Maar goed dat terzijde. Erger nog is dat ik niet zou weten hoe ik me moet gedragen in een relatie!
Hoe denken jullie hierover? Zijn er meer mensen van 25+ die nog nooit echt een relatie gehad hebben? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Bah, ome Willem!!!quote:
Niet als ze een super sexy vrouw is, omdat ze daarmee mannen afschrikt want de mannen denken dat ze bij voorbaat al geen kans maken.quote:
Ehhquote:Op zondag 22 november 2015 11:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet als ze een super sexy vrouw is, omdat ze daarmee mannen afschrikt want de mannen denken dat ze bij voorbaat al geen kans maken.
Als ze een lelijk ding is kan ze gewoon op een anime-conventie een jongen vinden.
Ja nou ik weet niet of ik het daadwerkelijk mis want weet niet wat het is. Maar ik zou het wel graag willen ervaren, het intiem zijn met iemand. Anderzijds kan mij de gedachte bij het hebben van een relatie ook benauwen. Ik weet niet. Het is een beetje dubbel.quote:Op zondag 22 november 2015 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
Mis je het denk je?
Ik ben ook niet van de lange relaties, maar is mis het ook niet.
Gebeurt het, dan gebeurt het, zo niet, ook prima
Ja inderdaad, ben ik het wel mee eens. Ik val denk ik in de middenmoot zeg maar. Heb wel een leuk hoofd (al zeg ik het zelfquote:Op zondag 22 november 2015 11:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ehh
Als je zo knap bent dan durf je meestal zelf ook wat meer initiatief te nemen. Of je wijst iedereen af want ze zijn in vergelijking met jou "te lelijk" (dan verdien je ook geen relatie eerlijk gezegd).
Wat jij beschrijft voel ik ook.quote:Op zondag 22 november 2015 12:10 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja nou ik weet niet of ik het daadwerkelijk mis want weet niet wat het is. Maar ik zou het wel graag willen ervaren, het intiem zijn met iemand. Anderzijds kan mij de gedachte bij het hebben van een relatie ook benauwen. Ik weet niet. Het is een beetje dubbel.
Soms sta ik er met dezelfde instelling in als jij, maar soms maak ik me zorgen. Zoals nu.
Tik 'm aan!quote:Op zondag 22 november 2015 03:27 schreef Casave het volgende:
Hoi,
( edit ik zie nu pas dat ik niet de enige ben die een dergelijk topic gestart heeft, maar ja, 26 is wel wat triester dan 20)
Maak me best wel zorgen om deze toestand. Heb namelijk nog nooit een relatie gehad. En ik denk dat het op deze leeftijd steeds moeilijker wordt om een liefde tegen te komen.
Veel mensen hebben op mijn leeftijd al eens een langere relatie gehad en hebben een referentiekader denk ik dan. Ik zou daar ook wel moeite mee hebben omdat je men dan automatisch gaat vergelijken. Maar goed dat terzijde. Erger nog is dat ik niet zou weten hoe ik me moet gedragen in een relatie!
Hoe denken jullie hierover? Zijn er meer mensen van 25+ die nog nooit echt een relatie gehad hebben? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Precies dit. Ik houd ook van reizen en wil graag gaan backpacken, maar zie het ergens niet zitten om alleen te doen. Op deze momenten denk ik ook wel eens, het zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft voel ik ook.
Grootste gedeelte van de tijd, zeg 95% mis ik er niks aan.
Vooral dingen die ik niet graag alleen doe, reizen bijvoorbeeld, zou het wel verdomd handig zijn om een maatje te hebben.
Heb je geen vriendinnen met wie je leuk kan gaan reizen/backpacken? Dat is nou echt iets wat ik ga doen met vriendinnen of een goede vriendin!quote:Op zondag 22 november 2015 12:18 schreef Casave het volgende:
[..]
Precies dit. Ik houd ook van reizen en wil graag gaan backpacken, maar zie het ergens niet zitten om alleen te doen. Op deze momenten denk ik ook wel eens, het zou wel leuk zijn.
Jazeker heb ik die! Vorige week nog op vakantie geweest. Maarja die zijn er ook niet altijd en hebben ook hun eigen ding/vriend/carrière/leven.quote:Op zondag 22 november 2015 12:20 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Heb je geen vriendinnen met wie je leuk kan gaan reizen/backpacken? Dat is nou echt iets wat ik ga doen met vriendinnen of een goede vriendin!
Dit kan juist een groot pluspunt zijn, want jij hebt als tienermeisje niet geleerd dat je vriendje makkelijk te manipuleren was en dat je met zeuren en zaniken een hoop kan bewerkstelligen.quote:Op zondag 22 november 2015 03:27 schreef Casave het volgende:
Erger nog is dat ik niet zou weten hoe ik me moet gedragen in een relatie!
quote:Op zondag 22 november 2015 12:18 schreef Casave het volgende:
[..]
Precies dit. Ik houd ook van reizen en wil graag gaan backpacken, maar zie het ergens niet zitten om alleen te doen. Op deze momenten denk ik ook wel eens, het zou wel leuk zijn.
Ik ben met m'n nichtje wel naar Vietnam gegaan, maar op het moment dat er relaties bij vrienden/vriendinnen/familie in het spel zijn worden dit soort dingen wel lastiger te regelen.quote:Op zondag 22 november 2015 12:20 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Heb je geen vriendinnen met wie je leuk kan gaan reizen/backpacken? Dat is nou echt iets wat ik ga doen met vriendinnen of een goede vriendin!
Mwa.quote:Op zondag 22 november 2015 12:12 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ben ik het wel mee eens. Ik val denk ik in de middenmoot zeg maar. Heb wel een leuk hoofd (al zeg ik het zelf) maar ben wel iets dikker. Zou het daar aan liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |