Het kan goed gaan mits je ook de ruimte krijgt om je eigen gang te gaan. Er zijn genoeg landen waarin kinderen pas rond hun dertigste uit huis gaan om te trouwen.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik snap dat neerkijken op mensen die langer dan gemiddeld thuiswonen in Nederland nooit zo. Dat is in vele andere culturen normaal en de norm. Niemand heeft last van ze en zolang ze zichzelf daar gelukkig onder voelen wat is het probleem?
Wat voor zin heeft het als je niet goed bent in versieren? Ben je al dat geld kwijt aan zo'n reis, zit je alsnog met lege handen.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, blank betekent rijk, intelligent, betrouwbaar daar. En daar zijn alle mannen (nagenoeg) macho. Niet werken, zuipen, eens een klap, vaak 2-3 vrouwen, en is het vriendinnetje 5 mnd zwanger weg wezen. Dus die arme meiden daar leren al heel jong dat ze moeten oppassen voor macho´s en er niets beters is als een wat saaie good guy, trouw, betrouwbaar enz.
Had daar veel kennisjes, vrouwen van 22 tot ? 42, veelal met kind, maar ook zonder. Gewoon verpleegster, winkeljuffrouw, studente, serveerstertje, ook massueses natuurlijk, die dromen van een goede zorgzame man. en dus niet van een macho!
Als ik de posten zo eens doorlees zie ik heel vaak van de tsér ja, maar ....
En ja maar betekent gewoon: nee.
Gewoon ja, en doen. zelfs als iets zou mislopen ben je toch weer een stuk verder, ervarener. Ook van proberen, mislukkingen of afwijzigingen leer je veel!
Ga nou eens gewoon doen wat je echt leuk vindt, bij voorkeur als dat ook nog in groepsverband kan. (vereniging, club, cursus enz.).
Nee, je hebt ervaringen opgedaan, avonturen beleefd, mensen ontmoet. Allemaal zaken die je in het leven weer verder helpen om een leuk, sociaal persoon te zijn waar mensen graag mee omgaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:59 schreef syndroom het volgende:
Deel 1 R&P / Als oudere maagd (25) omgaan met je achterstand en frustratie
[..]
Wat voor zin heeft het als je niet goed bent in versieren? Ben je al dat geld kwijt aan zo'n reis, zit je alsnog met lege handen.
ik zal natuurlijk mijn best doen om alle tips in het plan te verwerken en om te kijken hoe ik dat nou het beste uit kan gaan voeren.quote:Op maandag 16 november 2015 10:19 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat ik mezelf had voorgenomen om niet te reageren heb ik toch de brandende vraag: wat gaat ts met alle tips doen?
Is dit topic een dagboek voor hem en dat het dagboek nog reageert ook?
Komt er daad werklijk verandering in?
Vragen vragen....
Goh, dat doet mij denken aan een andere user hier die dacht dat de sportschool zo'n geweldige plek was om vrouwen te versieren.quote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef Wimperkruller het volgende:
Als je geen geweldig lichaam hebt, ga naar de sportschool. Verder datingsites.
Zijn er eigenlijk datingsites voor maagden? Vast wel.
Iedereen gaat anders met zijn problemen om. Hij zal vast niet zo'n behoefte hebben gehad aan seks maar er zijn ook genoeg mensen die al beginnen te huilen als ze een week zonder man/vrouw zitten.quote:Op maandag 16 november 2015 10:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso ja. x10.000.000 dat laatste.
Ik heb sinds een tijdje een vriend (25) die ook nog maagd was voordat we een relatie kregen. Zelfs zijn eerste kus heeft ie van mij, verklapte hij achteraf.
Ik had er absoluut geen moeite mee, maar wellicht het aller belangrijkste: Hij maakte er zelf ook geen probleem van. Geen greintje syndroom/Deezertje huilie-gedrag te bekennen.
Altijd weer dat bekende verhaaltje dat je niet opzoek moet gaan en maar moet wachten totdat de ware op je pad komt. Dat soort verhaaltjes ben ik een beetje beu, zonder initiatief kom je nergens.quote:Op maandag 16 november 2015 11:56 schreef Kokoswater het volgende:
Heb je het er al eens over gehad met iemand in het echte leven? Bij mij nadert de 25 en ik heb ook geen ervaring. Laatst vertelde ik het aan een vriendin van me, en dat ik bang ben dat het er nooit van zou komen. Ze wist me goed gerust te stellen. En het bleek dat een aantal vriendinnen van haar (die ik ook ken) ook nog 0 ervaring hadden, dat had ik van hen echt nooit kunnen denken.
Als het telkens op een mislukking uitloopt dan moet er iets mis zijn lijkt me? Ligt het aan jezelf of aan de vrouwen?quote:Op maandag 16 november 2015 18:12 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ik weet nog, dat ik bij het initiëren van contact, bij elke vrouw het gtfo gebaar kreeg. Oei, dacht ik, volgende keer beter. Maar juist dat werd niet beter, het was fantastisch!
Je moet ook niet naar de sportschool gaan om vrouwen te versieren, maar om een goddelijk lichaam te krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef syndroom het volgende:
[..]
ik zal natuurlijk mijn best doen om alle tips in het plan te verwerken en om te kijken hoe ik dat nou het beste uit kan gaan voeren.
[..]
Goh, dat doet mij denken aan een andere user hier die dacht dat de sportschool zo'n geweldige plek was om vrouwen te versieren.
[..]
Iedereen gaat anders met zijn problemen om. Hij zal vast niet zo'n behoefte hebben gehad aan seks maar er zijn ook genoeg mensen die al beginnen te huilen als ze een week zonder man/vrouw zitten.
[..]
Altijd weer dat bekende verhaaltje dat je niet opzoek moet gaan en maar moet wachten totdat de ware op je pad komt. Dat soort verhaaltjes ben ik een beetje beu, zonder initiatief kom je nergens.
[..]
Als het telkens op een mislukking uitloopt dan moet er iets mis zijn lijkt me? Ligt het aan jezelf of aan de vrouwen?
Nouja, ligt eraan hoe je je leven inricht. Als je regelmatig nieuwe vrouwen ontmoet bij bijvoorbeeld een hobby of sport, dan hoef je niet per sé op zoek te gaan, maar kom je vanzelf iemand tegen die je interessant lijkt. Natuurlijk moet je dan nog wel initiatief nemen bij dat meisje.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef syndroom het volgende:
Altijd weer dat bekende verhaaltje dat je niet opzoek moet gaan en maar moet wachten totdat de ware op je pad komt. Dat soort verhaaltjes ben ik een beetje beu, zonder initiatief kom je nergens.
Wat heb jij die knappe vrouwen te bieden dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:59 schreef syndroom het volgende:
Bestond er maar een zoekmachine voor knappe jonge vrouwen.
Wat zou ik moeten bieden? Het is geen ruilhandel. Ik zie genoeg minder knappe mannen met bloedmooie meisjes rondlopen. Kijk maar naar Emile Ratelband (66) met zijn nieuwe scharrel Linda (25).quote:Op woensdag 18 november 2015 23:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat heb jij die knappe vrouwen te bieden dan?
Maar Ratelband is wel iets prominenter aanwezig dan de onbekende syndroom die niet verder komt dan de bible belt en niet vaak in grote steden te vinden is. Bijvoorbeeld oud-minister Bleker had ook een meid die de helft van zijn leeftijd was. Al die publieke figuren zijn niet de beste graadmeter voor de doorsnee mens zoals jij en ik, toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten bieden? Het is geen ruilhandel. Ik zie genoeg minder knappe mannen met bloedmooie meisjes rondlopen. Kijk maar naar Emile Ratelband (66) met zijn nieuwe scharrel Linda (25).
tinder is de shitquote:Op woensdag 18 november 2015 22:59 schreef syndroom het volgende:
Bestond er maar een zoekmachine voor knappe jonge vrouwen.
Elke vriendschap/relatie in het leven is (onbewust) gebaseerd op wat jij een ander te bieden hebt. Knappe jonge vrouwen hebben hordes mannen achter zich aan zitten en kunnen dus het kaf van de koren scheiden. Als jij weinig te bieden hebt dan maak je geen schijn van kans. De minder knappe mannen kunnen hun looks compenseren met of een hele leuke persoonlijkheid, veel geld of een hoge sociale status zoals Ratelband. Wat heb jij te bieden?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten bieden? Het is geen ruilhandel. Ik zie genoeg minder knappe mannen met bloedmooie meisjes rondlopen. Kijk maar naar Emile Ratelband (66) met zijn nieuwe scharrel Linda (25).
Het verschil waarom een meid niet met die gozer naast je in de discotheek er vandoor gaat om een voorbeeld te noemen. Je focust hier enorm op je mindere punten, maar voor je zelfvertrouwen en "marktpositie" is het ook belangrijk om te weten wat je wel te bieden hebt in de vorm van je sterke punten. Om in salestermen te denken, wat zijn je usp's? Wat maakt jou anders dan de buurman?quote:
True that ja, maar het is tevens ook geen therapie of iets waar je met een tactisch trucje gegarandeerd succes mee gaat hebben. Het gaat ook om jouw eigenwaarde en daar ligt een groter probleem dan het even letterlijk en figuurlijk proberen op te krikken door middel van een onsje. Je gaat emotioneel ook weerbaarder zijn dan wanneer je vanuit je onzekerheid en moeilijk sociale contacten leggen met zo een hoge lat in de discotheek misschien ook niet al te makkelijk een succesje kan boeken. Met andere woorden ligt er een hoger rendement bij een duurzame aanpak van je eigenwaarde, doordat het jou beter kan laten functioneren.quote:Het is geen ruilhandel.
Verkeerd voorbeeld, geen vergelijkingsmateriaal. Ten eerste is Emile niet zo lelijk, hij ziet er zeker voor zijn leeftijd goed uit. Ten tweede zal dat geen reet uitmaken bij hem, want hij is geraffineerd en geslepen. Hij weet heel goed hij dingen brengt en zijn sterke punten benadrukt, daar heeft ie nota bene zijn werk van gemaakt. Dat is waar zijn kracht ligt, waardoor uiterlijk sowieso ondergeschikt zal blijven.quote:Ik zie genoeg minder knappe mannen met bloedmooie meisjes rondlopen. Kijk maar naar Emile Ratelband (66) met zijn nieuwe scharrel Linda (25).
In veel gevallen gaat het bij zulke mannen helemaal niet om looks.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld, geen vergelijkingsmateriaal. Ten eerste is Emile niet zo lelijk, hij ziet er zeker voor zijn leeftijd goed uit. Ten tweede zal dat geen reet uitmaken bij hem, want hij is geraffineerd en geslepen. Hij weet heel goed hij dingen brengt en zijn sterke punten benadrukt, daar heeft ie nota bene zijn werk van gemaakt. Dat is waar zijn kracht ligt, waardoor uiterlijk sowieso ondergeschikt zal blijven.
Beter kijk je dus niet naar zijn looks of die van zijn meisje, maar naar hoe hij praat. (Al moet je daar ook de attitude mee kunnen brengen, anders komt het niet authentiek over en zat dames die er niet alleen niet in tuinen, maar er ook verre van blijven)..
Lelijkheid op zich hoeft geen issue te zijn. Het gaat erom dat je meer bent dan alleen je uiterlijk, dat je niet zo een ééndimensionale pakketje bent, maar dat je daarnaast nog wat te bieden hebt. Vandaar ook mijn advies om het breder te trekken dan alleen wat tactiekjes, want dat zijn puur hulpmiddelen en geen opvulmiddelen. Met wat open vragen stellen kun je best een eind komen, maar je hebt meer kans als je op gespreksonderwerpen in kan haken en zelf ook iets te melden hebt.
Je moet jezelf niet gaan vergelijken met mensen die psychisch niet zo goed in elkaar zitten.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoquote:Op donderdag 19 november 2015 10:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet gaan vergelijken met mensen die psychisch niet zo goed in elkaar zitten.
Laten we ook niet uitvlakken dat het bij film- en popsterren tevens gaat om status, geld, lifestyle, aandacht en eventuele carrièremogelijkheden.. Kortom, wederom geen goed vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In veel gevallen gaat het bij zulke mannen helemaal niet om looks.
Kijk naar een aantal bekende film- of popsterren. Als je ze kritisch bekijkt, zijn ze vaak helemaal niet zo ontzettend knap, als in mooi. Ze hebben uitstraling, een manier van praten, met andere mensen omgaan, zichzelf neerzetten, die ze interessant maakt.
Sowieso, vergelijken...niet doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Laten we ook niet uitvlakken dat het bij film- en popsterren tevens gaat om status, geld, lifestyle, aandacht en eventuele carrièremogelijkheden.. Kortom, wederom geen goed vergelijkingsmateriaal.
Er zijn toch ook vast wel eigenschappen die jij in een toekomstige vriendin zoekt? Welke eigenschappen heb jij waardoor ze voor jou zou kiezen en niet iemand anders.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten bieden? Het is geen ruilhandel.
Ik krijg hoogstens een match per dag, en als ik dan zeg '' Hee we matchen, leuk weekend gehad? :-) '' Krijg ik nooit wat terug, en als het op een gesprek uitkomt loopt het al helemaal niet uit op een date, zelfs via social media ben ik blijkbaar geestelijk niet sterk genoeg om iets te regelenquote:
Waarom zou iemand van zo een opening warm moeten worden? Je kan beter iets inhoudelijks zeggen over wat je op haar profiel hebt gezien.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:24 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik krijg hoogstens een match per dag, en als ik dan zeg '' Hee we matchen, leuk weekend gehad? :-) '' Krijg ik nooit wat terug, en als het op een gesprek uitkomt loopt het al helemaal niet uit op een date, zelfs via social media ben ik blijkbaar geestelijk niet sterk genoeg om iets te regelen.
Ik volg ''versierlessen'' online, via een of ander programma wat me ook een hoop geld kost, een tip wat er tussen zat was ''we matchen'' zo laat je aan een vrouw zien dat je gedesinteresseerd bent en we samen iets gemeenschappelijks hebben ofzo hahaquote:Op donderdag 19 november 2015 11:27 schreef Kompart het volgende:
[..]
Waarom zou iemand van zo een opening warm moeten worden? Je kan beter iets inhoudelijks zeggen over wat je op haar profiel hebt gezien.
hmm ik wil mezelf geen expert noemen, maar heb ontelbaar veel dates gehad via tinder en het lijkt me sterk dat ze zo een zwakke opener als voorbeeld gebruiken in dat programma.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:30 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik volg ''versierlessen'' online, via een of ander programma wat me ook een hoop geld kost, een tip wat er tussen zat was ''we matchen'' zo laat je aan een vrouw zien dat je gedesinteresseerd bent en we samen iets gemeenschappelijks hebben ofzo haha
Jouw idee is ook wel een goeie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |