abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157977532
Hallo Fok!ers,

Na een poos weer een topic van mij, komt erop neer dat ik redelijk desperate ben op het moment. Nog niet zo erg als sommige andere gevallen die ik net heb gelezen maar het zit me wel diep.

Goed.. Ben zelf een jongen van 21 jaar en heb sinds vorig jaar Juli een relatie met een meid van 19. We wonen relatief ver van elkaar af, zeg een goed half uur met de auto of een klein uurtje met de trein. We hebben elkaar leren kennen vorig jaar mei, in een vakantie, was toen zomerstop met voetbal, was vanaf april al afgestudeerd voor mijn diploma, kortom, zeeën van vrije tijd.

In die periode en in de zomervakantie elkaar vaak gezien, zegmaar zo ongeveer elke dag. Afgezien van een vakantie die ze heeft gehad met haar zusje en een midweekje wat ik heb gehad. Was voor ons allebei een zwaar gelukkige periode waarin de afstand zeker te overbruggen was want als we bij elkaar waren zagen we elkaar 2/3 dagen. Enfin, eind augustus, ik krijg te horen dat een dierbaar familielid komt te overlijden, school begint weer, mijn bijbaan begint weer, voetbal begint weer. Kortom, ik zit theoretisch gezien van maandag t/m zondag simpelweg volgepland. Een paar weken geleden heb ik met haar een gesprek gehad dat ze wilde, dat ze nog steeds zeker gevoelens voor me heeft maar dingen wel veranderd zijn. In de zomer waren we soms wel 2x per week aan het relaxen met andere erbij en deden we zeker ook wel 2x per week iets leuks samen. Voorderest gewoon simpele huis&tuin-tijd doorgebracht met familie enz enz

Als we elkaar nu zien is het max 2x per week en dan vaak voor een kort avondje of een kort avondje + nacht + korte ochtend, zegmaar nóóit langer dan 12uur in principe, dan wordt de afstand ineens wél een probleem. En moet zelf voor die 12uur al zelfs veel vrienden en andere activiteiten laten schieten

Probleem; lange afstandsrelatie vind dat er dingen anders zijn geworden omdat we elkaar niet meer vaak / lang zien. Gevoel is er nog wel van beide kanten. Ben bereid veel voor deze liefde te doen... Maar zijn wel pittige afwegingen. Met voetbal zit ik in een team waar ik vanaf m'n 8e al bij zit, kortom relatief veel vrienden ertussen. Werk is gewoon het 'goodlife' van me. Zonder dat kan ik elke week bij DUO aankloppen om bij te lenen en leuke dingen doen, of niet lenen en een vrij karig leven lijden

Hoop op bruikbare suggesties die me verder kunnen helpen, in m'n eigen leven en met haar...
GGGG
pi_157977584
Ga samenwonen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157978276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:16 schreef dimmak het volgende:
Ga samenwonen?
Wel een mooi idee, maar beetje lastig als je pas een half jaar samen bent, ver uit elkaar je dagelijkse leven hebt, en nog relatief jong bent.. Lastig allemaal
GGGG
pi_157978555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Wel een mooi idee, maar beetje lastig als je pas een half jaar samen bent,
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:14 schreef einszweiachtung het volgende:
en heb sinds vorig jaar Juli
:?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 23:57:36 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 00:03:21 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157978649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

De tijd vliegt mijn zoon.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 3 december 2015 @ 00:03:28 #6
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_157978652
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

Dat dacht ik ook, maar ik vind een half uur rijden ook niet veel. Misschien dat TS er een factor 2 naast zit.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_157978656
Kutsituatie. Een echte tip heb ik niet want de enige bruikbare tip die is al gegeven. Maar snap zeeeer goed dat dat nog lang niet aan de orde is. En zelfs als je dicht bij elkaar woont en al langer bij elkaar bent zou het geen 'moetje' moeten zijn. Elk mens verschilt en de een wil wat meer ruimte en een 'eigen leven', zonder dat dat aan de ander ligt.

Ken het zelf ook wel. Teveel dingen in het leven die lastig te combineren zijn. School, bijbaan, vrienden, relatie, sport, hobby's etc.

Enige wat ik kan zeggen; plan goed, doe alles zo efficient mogelijk, laat bijzaken soms een beetje varen als het kan en geef de mensen die echt dicht bij je staan met regelmaat je aandacht. Maarja dan zit je toch weer met het feit dat ze niet dichtbij woont en dat bemoeilijkt de zaak wel. Lastig man. Succes 👍
Leh-kùr
pi_157979311
Ben ik de enige die half uurtje rijden absoluut niet ver vind? :')
Kom op zeg, als je elkaar echt leuk vindt, dan maak je maar tijd vrij.
pi_157979354
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben ik de enige die half uurtje rijden absoluut niet ver vind? :')
Kom op zeg, als je elkaar echt leuk vindt, dan maak je maar tijd vrij.
Halfuurtje, kom op zeg
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  donderdag 3 december 2015 @ 00:44:16 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157979455
Je wilt er veel voor doen, maar je wilt er niks voor opgeven.

Tja.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 3 december 2015 @ 01:12:21 #11
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_157979824
Halfuurtje rijden een langeafstandsrelatie? Ik ben al lang blij als 'ie in dezelfde provincie woont _O-.

In ieder geval, kijk wat je liever hebt, wel of geen relatie. In het eerste geval, stop met aanstellen en stop de moeite die je daar in stopt in je relatie (hah zo veel stop, ironisch). In het tweede geval, dump haar en zoek chicks die op MAXIMAAL een kwartier fietsen wonen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 3 december 2015 @ 01:22:17 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_157979988
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
Halfuurtje rijden een langeafstandsrelatie? Ik ben al lang blij als 'ie in dezelfde provincie woont _O-.

In ieder geval, kijk wat je liever hebt, wel of geen relatie. In het eerste geval, stop met aanstellen en stop de moeite die je daar in stopt in je relatie (hah zo veel stop, ironisch). In het tweede geval, dump haar en zoek chicks die op MAXIMAAL een kwartier fietsen wonen.
Ik wou posten maar toen las ik deze post die eigenlijk alles zei wat ik wou zeggen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_157981154
Langeafstand 30 minuten met de auto :') koop een nieuwe fiets , dit keer met versnellingen , zeg Bye tegen je matties van de voetbal en ga zondagochtend Wippen ipv Ballen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 3 december 2015 @ 07:30:26 #14
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157981174
Blijkbaar vind je haar niet leuk genoeg om tijd voor haar te maken.
Het is niet de afstand, het is hoe jij je leven hebt ingericht.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157981467
Twee keer per week is toch helemaal niet zo weinig als je het verder gewoon druk hebt?
pi_157981507
Dit lange afstand vinden. :{

En twee keer per week is helemaal niet weinig.
pi_157981509
Altijd mooi, mensen die zeggen zo weinig tijd te hebben maar wel 3 keer per week naar de voetbalclub 'moeten'. :D
pi_157981529
TS kan er niet mee omgaan dat hij niet het hele leven vakantie heeft volgens mij.
  donderdag 3 december 2015 @ 08:59:35 #19
416020 K44S
The bearded man
pi_157981750
School- student ov. Gratis ov.

Ik snap het problem niet.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157981927
Bedoel je met vorig jaar juli soms vorig schooljaar of zo? Omdat de periode na de vakantie zo tegenvalt.

Twee keer per week is prima te doen hoor, maar kan me voorstellen dat het nu nog als veel te weinig voelt. Is ook gewoon een kwestie van wennen.
pi_157981937
Misschien moet je vriendin ook wel eens wat laten schieten om bij jou te kunnen zijn?
pi_157981939
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:03 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar ik vind een half uur rijden ook niet veel. Misschien dat TS er een factor 2 naast zit.
Volgens mij heeft TS het gewoon over vorig schooljaar, want de eerste vakantieloze periode in zijn relatie is pas in september aangebroken en dat valt nu tegen.
pi_157981979
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:14 schreef einszweiachtung het volgende:
Als we elkaar nu zien is het max 2x per week en dan vaak voor een kort avondje of een kort avondje + nacht + korte ochtend, zegmaar nóóit langer dan 12uur in principe, dan wordt de afstand ineens wél een probleem. En moet zelf voor die 12uur al zelfs veel vrienden en andere activiteiten laten schieten.
Welkom in het "volwassen" leven, waar je offers moet gaan maken. Als je zoveel moeite hebt om "activiteiten" te laten schieten voor je geliefde, dan staat ze misschien niet zo hoog op je prioriteitenlijstje. Als het je echte vrienden zijn, dan gunnen ze jou ook een leuke meid en dat je gewoon iets minder tijd hebt voor ze.

quote:
Probleem; lange afstandsrelatie vind dat er dingen anders zijn geworden omdat we elkaar niet meer vaak / lang zien. Gevoel is er nog wel van beide kanten. Ben bereid veel voor deze liefde te doen... Maar zijn wel pittige afwegingen. Met voetbal zit ik in een team waar ik vanaf m'n 8e al bij zit, kortom relatief veel vrienden ertussen. Werk is gewoon het 'goodlife' van me. Zonder dat kan ik elke week bij DUO aankloppen om bij te lenen en leuke dingen doen, of niet lenen en een vrij karig leven lijden.
Je hebt geen lange afstandsrelatie en je bent kennelijk helemaal niet zo bereid om veel voor haar over te hebben. Geld is leuk, maar kennelijk heeft ze niet het gevoel dat je de leuke dingen nu voldoende met haar doet. Nog even afgezien van dat niet alle leuke dingen geld hoeven te kosten en iemand zich een prioriteit kunnen laten voelen niet altijd tijdsgebonden hoeft te zijn, laat je hier denk ik wat punten liggen..
Heb je al eens gekeken naar de mogelijkheden om een andere bijbaan met wellicht iets beter te behapstukken uren/belasting te vinden?

quote:
Hoop op bruikbare suggesties die me verder kunnen helpen, in m'n eigen leven en met haar...
Volwassen worden, keuzes maken en een middenweg proberen te vinden. Als je dat echt wil natuurlijk..
pi_157982069
Ik moet altijd 40 minuten rijden om naar mijn vriendin te gaan.
Geen enkel probleem.

Als je een half uur al teveel vindt, moet je eens afvragen hoe graag je haar echt ziet.
pi_157982110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Misschien moet je vriendin ook wel eens wat laten schieten om bij jou te kunnen zijn?
Ik lees nergens dat zij volgeboekt is van maandag t/m zondag en niets wil laten voor haar vriend.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')