quote:
Op woensdag 2 december 2015 23:14 schreef einszweiachtung het volgende:Als we elkaar nu zien is het max 2x per week en dan vaak voor een kort avondje of een kort avondje + nacht + korte ochtend, zegmaar nóóit langer dan 12uur in principe, dan wordt de afstand ineens wél een probleem. En moet zelf voor die 12uur al zelfs veel vrienden en andere activiteiten laten schieten.
Welkom in het "volwassen" leven, waar je offers moet gaan maken. Als je zoveel moeite hebt om "activiteiten" te laten schieten voor je geliefde, dan staat ze misschien niet zo hoog op je prioriteitenlijstje. Als het je echte vrienden zijn, dan gunnen ze jou ook een leuke meid en dat je gewoon iets minder tijd hebt voor ze.
quote:
Probleem; lange afstandsrelatie vind dat er dingen anders zijn geworden omdat we elkaar niet meer vaak / lang zien. Gevoel is er nog wel van beide kanten. Ben bereid veel voor deze liefde te doen... Maar zijn wel pittige afwegingen. Met voetbal zit ik in een team waar ik vanaf m'n 8e al bij zit, kortom relatief veel vrienden ertussen. Werk is gewoon het 'goodlife' van me. Zonder dat kan ik elke week bij DUO aankloppen om bij te lenen en leuke dingen doen, of niet lenen en een vrij karig leven lijden.
Je hebt geen lange afstandsrelatie en je bent kennelijk helemaal niet zo bereid om veel voor haar over te hebben. Geld is leuk, maar kennelijk heeft ze niet het gevoel dat je de leuke dingen nu voldoende met haar doet. Nog even afgezien van dat niet alle leuke dingen geld hoeven te kosten en iemand zich een prioriteit kunnen laten voelen niet altijd tijdsgebonden hoeft te zijn, laat je hier denk ik wat punten liggen..
Heb je al eens gekeken naar de mogelijkheden om een andere bijbaan met wellicht iets beter te behapstukken uren/belasting te vinden?
quote:
Hoop op bruikbare suggesties die me verder kunnen helpen, in m'n eigen leven en met haar...
Volwassen worden, keuzes maken en een middenweg proberen te vinden. Als je dat echt wil natuurlijk..