Wel een mooi idee, maar beetje lastig als je pas een half jaar samen bent, ver uit elkaar je dagelijkse leven hebt, en nog relatief jong bent.. Lastig allemaalquote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Wel een mooi idee, maar beetje lastig als je pas een half jaar samen bent,
quote:
De tijd vliegt mijn zoon.quote:
Dat dacht ik ook, maar ik vind een half uur rijden ook niet veel. Misschien dat TS er een factor 2 naast zit.quote:
Halfuurtje, kom op zegquote:Op donderdag 3 december 2015 00:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben ik de enige die half uurtje rijden absoluut niet ver vind?
Kom op zeg, als je elkaar echt leuk vindt, dan maak je maar tijd vrij.
Ik wou posten maar toen las ik deze post die eigenlijk alles zei wat ik wou zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
Halfuurtje rijden een langeafstandsrelatie? Ik ben al lang blij als 'ie in dezelfde provincie woont.
In ieder geval, kijk wat je liever hebt, wel of geen relatie. In het eerste geval, stop met aanstellen en stop de moeite die je daar in stopt in je relatie (hah zo veel stop, ironisch). In het tweede geval, dump haar en zoek chicks die op MAXIMAAL een kwartier fietsen wonen.
Volgens mij heeft TS het gewoon over vorig schooljaar, want de eerste vakantieloze periode in zijn relatie is pas in september aangebroken en dat valt nu tegen.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik vind een half uur rijden ook niet veel. Misschien dat TS er een factor 2 naast zit.
Welkom in het "volwassen" leven, waar je offers moet gaan maken. Als je zoveel moeite hebt om "activiteiten" te laten schieten voor je geliefde, dan staat ze misschien niet zo hoog op je prioriteitenlijstje. Als het je echte vrienden zijn, dan gunnen ze jou ook een leuke meid en dat je gewoon iets minder tijd hebt voor ze.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:14 schreef einszweiachtung het volgende:
Als we elkaar nu zien is het max 2x per week en dan vaak voor een kort avondje of een kort avondje + nacht + korte ochtend, zegmaar nóóit langer dan 12uur in principe, dan wordt de afstand ineens wél een probleem. En moet zelf voor die 12uur al zelfs veel vrienden en andere activiteiten laten schieten.
Je hebt geen lange afstandsrelatie en je bent kennelijk helemaal niet zo bereid om veel voor haar over te hebben. Geld is leuk, maar kennelijk heeft ze niet het gevoel dat je de leuke dingen nu voldoende met haar doet. Nog even afgezien van dat niet alle leuke dingen geld hoeven te kosten en iemand zich een prioriteit kunnen laten voelen niet altijd tijdsgebonden hoeft te zijn, laat je hier denk ik wat punten liggen..quote:Probleem; lange afstandsrelatie vind dat er dingen anders zijn geworden omdat we elkaar niet meer vaak / lang zien. Gevoel is er nog wel van beide kanten. Ben bereid veel voor deze liefde te doen... Maar zijn wel pittige afwegingen. Met voetbal zit ik in een team waar ik vanaf m'n 8e al bij zit, kortom relatief veel vrienden ertussen. Werk is gewoon het 'goodlife' van me. Zonder dat kan ik elke week bij DUO aankloppen om bij te lenen en leuke dingen doen, of niet lenen en een vrij karig leven lijden.
Volwassen worden, keuzes maken en een middenweg proberen te vinden. Als je dat echt wil natuurlijk..quote:Hoop op bruikbare suggesties die me verder kunnen helpen, in m'n eigen leven en met haar...
Ik lees nergens dat zij volgeboekt is van maandag t/m zondag en niets wil laten voor haar vriend.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Misschien moet je vriendin ook wel eens wat laten schieten om bij jou te kunnen zijn?
Daarom juist. TS loopt hier te klagen, maar wie weet laat zijn vriendin ondertussen regelmatig iets schieten omdat haar prioriteit bij TS ligt.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat zij volgeboekt is van maandag t/m zondag en niets wil laten voor haar vriend.
Via fok natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 09:48 schreef JAOC het volgende:
TS ik snap je dilemma perfect en heb het zelf ook meerdere malen meegemaakt. Dit is gewoon de levensfase waarin je je bevind. School, bijbaan, sport is al een behoorlijk volle week, daarnaast heb je nog vrienden/vriendin en eventuele andere hobby's.
Bij mij was het ook zo dat ik op Di/Do moest trainen en zij juist op Wo/Vr. Dan wordt het al lastig. Maargoed gemiddeld 2x per week elkaar zien is in deze fase toch goed? Zo beginnen de meeste langdurige relaties. Natuurlijk zijn er van die uitzonderingen die elkaar elke dag moeten zien vanaf het begin omdat ze zo 'onafscheidelijk' zijn.
Ook snap ik je punt over een half uur rijden. Dat is voor mij persoonlijk ook echt de max, extreme uitzonderingen daargelaten. Al die zure reacties over dat mensen al blij zijn over dezelfde provincie etc. HOEVEEL mensen van het andere geslacht rij je dan wel niet voorbij???? Echt dat snap ik juist niet. Waar ontmoet iedereen al die partners aan de andere kant van het land?
Klinkt logisch Chaiquote:Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS het gewoon over vorig schooljaar, want de eerste vakantieloze periode in zijn relatie is pas in september aangebroken en dat valt nu tegen.
Bij activiteiten buiten dat kleine kutdorp waar je waarschijnlijk woont. Avondje stappen hier, carnaval daar. Werk, sport, hobbies...quote:Op donderdag 3 december 2015 09:48 schreef JAOC het volgende:
HOEVEEL mensen van het andere geslacht rij je dan wel niet voorbij???? Echt dat snap ik juist niet. Waar ontmoet iedereen al die partners aan de andere kant van het land?
Idd, 15,000km hierquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Langeafstand roepen en het dan over een fucking half uur hebbengooi jezelf weg TS.
Da's geen relatiequote:Op vrijdag 4 december 2015 08:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Idd, 15,000km hier
Ga even in een hoekje liggen in foetushouding en langzaam snikken.
Sorry meneer de professionele relatiekennerquote:
Terechte excuses.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Sorry meneer de professionele relatiekenner
#teamfripselquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje wat een gezeik om niks. Een half uurtje rijden? elkaar 2x per week zien is toch prima![]()
Sowieso wie met werk, en hobby's en eventueel ook nog studie, heeft er nou 12 uur ruimte achter elkaar in z'n schema?
Het klinkt mij maar als verwend geklaag
Haha,quote:
In het weekend lijkt me dat vrij normaal eigenlijk.Het kan een keer niet lukken, anders misschien om de week, maar dat het vrijwel nooit lukt maak je mij niet wijs. Dan heb je gewoon andere prioriteiten. Je kunt tijd maken, maar die wil ontbreekt blijkbaar bij TS.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje wat een gezeik om niks. Een half uurtje rijden? elkaar 2x per week zien is toch prima![]()
Sowieso wie met werk, en hobby's en eventueel ook nog studie, heeft er nou 12 uur ruimte achter elkaar in z'n schema?
Het klinkt mij maar als verwend geklaag
quote:
Nouja, het is dat ik niet meer kan korfballen, maar ik zou echt mijn sport niet stoppen voor een relatie als er daarbuiten dus wel gewoon 2x per week elkaar gezien zou worden. Moet je san maar stoppen met je leven leiden tot je samenwoont? En dan, dan woon je samen en zit je iedere avond samen op de bank. Leuk...quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
In het weekend lijkt me dat vrij normaal eigenlijk.Het kan een keer niet lukken, anders misschien om de week, maar dat het vrijwel nooit lukt maak je mij niet wijs. Dan heb je gewoon andere prioriteiten. Je kunt tijd maken, maar die wil ontbreekt blijkbaar bij TS.
[..]!
Ik ook. Sowieso zit je toch al best gauw aan een half uurtje rijden. Of je moet in een of andere afgezonderde Amish gemeenschap wonen, ja dan kan ik me voorstellen dat het een wereldreis is.quote:[b]Op vrijdag 4 december 2015 23:15 schreef snakeladyNee, als een half uurtje van elkaar wonen al zo'n groot probleem is zie ik de toekomst somber voor jullie in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |