abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157982221
Je moet jezelf de vraag stellen of je tijd voor haar wilt vrijmaken. Dat betekent keuzes maken.

Uit je verhaal maak ik op dat je je eigen leven belangrijker vindt dan je vriendin.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157982271
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:33 schreef alors het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat zij volgeboekt is van maandag t/m zondag en niets wil laten voor haar vriend.
Daarom juist. TS loopt hier te klagen, maar wie weet laat zijn vriendin ondertussen regelmatig iets schieten omdat haar prioriteit bij TS ligt.
pi_157982293
TS ik snap je dilemma perfect en heb het zelf ook meerdere malen meegemaakt. Dit is gewoon de levensfase waarin je je bevind. School, bijbaan, sport is al een behoorlijk volle week, daarnaast heb je nog vrienden/vriendin en eventuele andere hobby's.

Bij mij was het ook zo dat ik op Di/Do moest trainen en zij juist op Wo/Vr. Dan wordt het al lastig. Maargoed gemiddeld 2x per week elkaar zien is in deze fase toch goed? Zo beginnen de meeste langdurige relaties. Natuurlijk zijn er van die uitzonderingen die elkaar elke dag moeten zien vanaf het begin omdat ze zo 'onafscheidelijk' zijn.

Ook snap ik je punt over een half uur rijden. Dat is voor mij persoonlijk ook echt de max, extreme uitzonderingen daargelaten. Al die zure reacties over dat mensen al blij zijn over dezelfde provincie etc. HOEVEEL mensen van het andere geslacht rij je dan wel niet voorbij???? Echt dat snap ik juist niet. Waar ontmoet iedereen al die partners aan de andere kant van het land?
pi_157982305
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:48 schreef JAOC het volgende:
TS ik snap je dilemma perfect en heb het zelf ook meerdere malen meegemaakt. Dit is gewoon de levensfase waarin je je bevind. School, bijbaan, sport is al een behoorlijk volle week, daarnaast heb je nog vrienden/vriendin en eventuele andere hobby's.

Bij mij was het ook zo dat ik op Di/Do moest trainen en zij juist op Wo/Vr. Dan wordt het al lastig. Maargoed gemiddeld 2x per week elkaar zien is in deze fase toch goed? Zo beginnen de meeste langdurige relaties. Natuurlijk zijn er van die uitzonderingen die elkaar elke dag moeten zien vanaf het begin omdat ze zo 'onafscheidelijk' zijn.

Ook snap ik je punt over een half uur rijden. Dat is voor mij persoonlijk ook echt de max, extreme uitzonderingen daargelaten. Al die zure reacties over dat mensen al blij zijn over dezelfde provincie etc. HOEVEEL mensen van het andere geslacht rij je dan wel niet voorbij???? Echt dat snap ik juist niet. Waar ontmoet iedereen al die partners aan de andere kant van het land?
Via fok natuurlijk
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:35:11 #30
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_158004141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Volgens mij heeft TS het gewoon over vorig schooljaar, want de eerste vakantieloze periode in zijn relatie is pas in september aangebroken en dat valt nu tegen.
Klinkt logisch Chai ^O^
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:37:44 #31
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_158004162
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:48 schreef JAOC het volgende:
HOEVEEL mensen van het andere geslacht rij je dan wel niet voorbij???? Echt dat snap ik juist niet. Waar ontmoet iedereen al die partners aan de andere kant van het land?
Bij activiteiten buiten dat kleine kutdorp waar je waarschijnlijk woont. Avondje stappen hier, carnaval daar. Werk, sport, hobbies...

Maar zo te horen neuk jij elke dag je buuf, is wel zo dichtbij.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_158004189
Langeafstand roepen en het dan over een fucking half uur hebben :') gooi jezelf weg TS.
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:58:28 #33
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_158004313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Langeafstand roepen en het dan over een fucking half uur hebben :') gooi jezelf weg TS.
Idd, 15,000km hier :'(

Ga even in een hoekje liggen in foetushouding en langzaam snikken.
pi_158004438
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:58 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Idd, 15,000km hier :'(

Ga even in een hoekje liggen in foetushouding en langzaam snikken.
Da's geen relatie :')
  vrijdag 4 december 2015 @ 09:09:03 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_158004453
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Da's geen relatie :')
Sorry meneer de professionele relatiekenner :')
pi_158004469
Jeetje wat een gezeik om niks. Een half uurtje rijden? elkaar 2x per week zien is toch prima :?

Sowieso wie met werk, en hobby's en eventueel ook nog studie, heeft er nou 12 uur ruimte achter elkaar in z'n schema?

Het klinkt mij maar als verwend geklaag :@
pi_158004476
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:09 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Sorry meneer de professionele relatiekenner :')
Terechte excuses.
pi_158004532
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:
Jeetje wat een gezeik om niks. Een half uurtje rijden? elkaar 2x per week zien is toch prima :?

Sowieso wie met werk, en hobby's en eventueel ook nog studie, heeft er nou 12 uur ruimte achter elkaar in z'n schema?

#teamfripsel
  vrijdag 4 december 2015 @ 09:17:24 #39
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_158004555
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Terechte excuses.
Haha,

Stakker
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:12:06 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158008149
TS nog ergens te vinden?
pi_158008177
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:12 schreef Cue_ het volgende:
TS nog ergens te vinden?
TS is druk.
pi_158008369
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:

In het weekend lijkt me dat vrij normaal eigenlijk.Het kan een keer niet lukken, anders misschien om de week, maar dat het vrijwel nooit lukt maak je mij niet wijs. Dan heb je gewoon andere prioriteiten. Je kunt tijd maken, maar die wil ontbreekt blijkbaar bij TS.
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

TS is druk.
:D!
know'm sayin?
word? word.
pi_158008397
quote:

[..]

TS is druk.
_O-
pi_158008467
Half uur rijden vind ook wel ver. Half uur fietsen is voor mij maximale afstand onder normale omstandigheden.
pi_158008961
quote:

[..]

TS is druk.
:D
pi_158015933
Anders ga je gewoon lenen en later terugbetalen... als je later een echte baan hebt verdien je een stuk meer per uur dan nu. Je bent dom als je het niet doet.
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 19:59:41 #47
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158016320
Je kan ook problemen creëeren zeg. Damn...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158016694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef alors het volgende:

[..]

In het weekend lijkt me dat vrij normaal eigenlijk.Het kan een keer niet lukken, anders misschien om de week, maar dat het vrijwel nooit lukt maak je mij niet wijs. Dan heb je gewoon andere prioriteiten. Je kunt tijd maken, maar die wil ontbreekt blijkbaar bij TS.

[..]

:D!
Nouja, het is dat ik niet meer kan korfballen, maar ik zou echt mijn sport niet stoppen voor een relatie als er daarbuiten dus wel gewoon 2x per week elkaar gezien zou worden. Moet je san maar stoppen met je leven leiden tot je samenwoont? En dan, dan woon je samen en zit je iedere avond samen op de bank. Leuk...
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:15:47 #49
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158023338
Een half uurtje is geen lange afstand relatie, kom op zeg, ik moet langer rijden om op mijn werk te komen. :P

Mijn man en ik woonde 2 jaar 7 uur rijden van elkaar, dat is een lange afstand.

Nee, als een half uurtje van elkaar wonen al zo'n groot probleem is zie ik de toekomst somber voor jullie in.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158023937
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 4 december 2015 23:15 schreef snakeladyNee, als een half uurtje van elkaar wonen al zo'n groot probleem is zie ik de toekomst somber voor jullie in.
Ik ook. Sowieso zit je toch al best gauw aan een half uurtje rijden. Of je moet in een of andere afgezonderde Amish gemeenschap wonen, ja dan kan ik me voorstellen dat het een wereldreis is. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 04-12-2015 23:42:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')