mijn ouders hebben het inderdaad. En dat snap ik wel. Maar voor jonge mensen? Geen idee.quote:Op zondag 20 december 2015 18:54 schreef MaJo het volgende:
Ik heb dat gelukkig nog nooit gezien zo'n gedeeld account. Ik kan me dat eerlijk gezegd alleen voorstellen bij mensen die 60+ zijn
Welke dat dan?quote:Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef zeefje het volgende:
Chynthia gotic meisjr heeft weer een nieuwe pagina
Wat moet ik nou zien?quote:Op maandag 21 december 2015 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ze hep zo lekker schoongemaak vandaag!
[ afbeelding ]
Oh. Ik dacht daar latexdesign nieuw was.quote:Op maandag 21 december 2015 20:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Welke dat dan?
Kan nu alleen Overdose modelsnl / photographynl / latexdesignsnl vinden.
Singersnl heeft ze offline gehaald
Ah welnee joh, die pagina heeft ze speciaal aangemaakt voor die lillike handschoentjes van drquote:Op maandag 21 december 2015 20:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht daar latexdesign nieuw was.
Ja geen idee? Ze heeft een aantal reacties over die foto rechts van de tv en over een heleboel mensen voor de tv?? Het is er schijnbaar druk?quote:
Die mensen staan op de foto's die naast en onder de tv staan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja geen idee? Ze heeft een aantal reacties over die foto rechts van de tv en over een heleboel mensen voor de tv?? Het is er schijnbaar druk?
Er hebben nu meerdere mensen gereageerd dat ze 'iets' zien en als ik het allemaal bij elkaar op tel staan er geloof ik meer dan 10 'mensen' op de fotoquote:Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die mensen staan op de foto's die naast en onder de tv staan.
De ketting waarmee ze normaal vast zit aan het aanrecht is los. Dat wordt klappen vangen straks.quote:Op maandag 21 december 2015 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ze hep zo lekker schoongemaak vandaag!
[ afbeelding ]
Alleen pubers gebruiken dat zo ver ik zie bij mij, en die mogen dat nog van mijquote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef padlarf het volgende:
Ik walg van het woord leukerdsZeker als reactie onder foto's van stelletjes. Ligt dat aan mij?
Sneuheid ten top zegquote:Op maandag 21 december 2015 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er hebben nu meerdere mensen gereageerd dat ze 'iets' zien en als ik het allemaal bij elkaar op tel staan er geloof ik meer dan 10 'mensen' op de foto
Toppie en topper *ril*quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:16 schreef Opoefiets het volgende:
Ik erger me ook aan de term 'topper' of 'knappie'
Zijn ook echt bijna altijd dezelfde lui die dat soort comments posten.
Best gezellig dus!quote:Op maandag 21 december 2015 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er hebben nu meerdere mensen gereageerd dat ze 'iets' zien en als ik het allemaal bij elkaar op tel staan er geloof ik meer dan 10 'mensen' op de foto
Welke van de duizend?quote:Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef zeefje het volgende:
Chynthia gotic meisjr heeft weer een nieuwe pagina
Ent a heppie nieuw jeer???quote:Merei crismis
Zoiets schrijven ze gewoon expres toch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:31 schreef Ireth het volgende:
Een familielid van mij....
[..]
Ent a heppie nieuw jeer???
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zoiets schrijven ze gewoon expres toch.
Toch?
Ik zag er een foto voorbij komen met 'Marry Christmas'.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb haar gegoogled, mijn god wat een figuur. Ben voor het leedvermaak eens beautygods gaan bijhouden. Ze postte een tijd terug iets over gothic zijn en worden, er kwam op die post megaveel commentaar. Ze heeft deze inmiddels ook weer verwijderd.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Welke van de duizend?
Overdose Latexdesignsnl
Overdose Modelnl
Overdose Photographynl
Beautygods
Alternatieve Girls (ze geeft zichzelf op haar modellenpagina complimentjes met dit account)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |