Ergens vind ik dat wel grappig.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
Er is iemand die op fb star wars spoilers plaatst in allerlei reacties
Yoda kills dumbledore.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
Als in echte spoilers, of plaatjes van autospoilers met Star Wars erop geschreven? Die heb ik ook al voorbij zien komen namelijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
Echte spoilers, met daarop talloze fuck you reacties naar diegene toe.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:58 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Als in echte spoilers, of plaatjes van autospoilers met Star Wars erop geschreven? Die heb ik ook al voorbij zien komen namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Was dat maar waarquote:
Ik ben het eigenlijk wel met veel van haar statements eens, alleen zou ik het wat minder zweverig en meer op feiten gebaseerd plaatsen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef FritzWepper het volgende:
Dit soort weg-met-ons PvdA-typjes![]()
Om te kotsen![]()
http://www.facebook.com/britt.hendrix.98/photos
ik zou dr doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef FritzWepper het volgende:
Om te kotsen![]()
Kan iedereen zien hoeveel iemand van zijn meisie/moppie/sgatje/mannetje houd.quote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef Gerard_Geit het volgende:
Zal vast al ergens zijn gepost maar nog steeds niet minder ergelijk; gedeelde accounts
Wat is daar überhaupt het idee achter? Het kost geen geld om een account aan te maken, hoezo zou je een account delen?
Ik krijg ook altijd het idee dat ze elkaar niet vertrouwen. Totale controle.quote:Op zondag 20 december 2015 14:14 schreef Gerard_Geit het volgende:
Zal vast al ergens zijn gepost maar nog steeds niet minder ergelijk; gedeelde accounts
Wat is daar überhaupt het idee achter? Het kost geen geld om een account aan te maken, hoezo zou je een account delen?
Ja, dat gevoel heb ik dan dus ook.quote:Op zondag 20 december 2015 14:26 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd het idee dat ze elkaar niet vertrouwen. Totale controle..
Jep, zoiets heb ik ook weleens gezien. Wat moet daar in Godsnaam het idee achter zijn?quote:Op zondag 20 december 2015 14:28 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik dan dus ook.
Heb er twee in m'n lijst die beiden een eigen account hadden, nu hebben ze vier maanden een relatie. Account van de dame is verwijderd en het account van de "man" heet nu [naam man] + [naam vrouw]...
University of life.quote:Op zondag 20 december 2015 17:03 schreef amaranta het volgende:
Manager bij huisvrouw en moeder en voorzitter bij oudervereniging de ########
quote:Op donderdag 17 december 2015 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Echte spoilers, met daarop talloze fuck you reacties naar diegene toe.Fuck you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef FritzWepper het volgende:
Om te kotsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |