Lijkt mij dat wanneer je een account aanmaakt je ook akkoord moet gaan met de voorwaarden van Facebook.quote:Op maandag 7 december 2015 09:16 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het kopieren en dan halverwege het verhaal een keer een lelijk woord ofzo ertussen zetten.
Daarbij. Bestaan die wetten uberhaubt wel???
Dat is toch compleet wat anders?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Het is weer weekend' plaatjes posten is ook de bedoeling van Facebook
Nee, dat is meer bedacht door ex-hyvers. Bedoeling van Facebook is meer dat je contact kan houden met vrienden om te kunnen zien wat ze na al die tijd nou doen, en het heeft niks te maken met "LOVE THE ONES WHO LOVE YOU"-bullshitquote:
Adele fan gespotquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch compleet wat anders?
Ja, en die vrienden wensen je een fijn weekendquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:59 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Nee, dat is meer bedacht door ex-hyvers. Bedoeling van Facebook is meer dat je contact kan houden met vrienden om te kunnen zien wat ze na al die tijd nou doen, en het heeft niks te maken met "LOVE THE ONES WHO LOVE YOU"-bullshit
Geeneens.quote:
Dat heeft helemaal niks meer met het oorspronkelijke idee van het platform te maken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en die vrienden wensen je een fijn weekendLeuk toch?
Melden waar je naartoe gaat ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:01 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks meer met het oorspronkelijke idee van het platform te maken.
Wel meer dan die plaatjes van "fijn weekend ;D" in die zin.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Melden waar je naartoe gaat ook niet.
Vooral op een platform als facebook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:10 schreef Fascination het volgende:
Heel normaal om te melden dat je naar een bepaald concert gaat. Vind het vrij zorgelijk als iemand zich daaraan kan ergeren.
Vreselijk. En hij blijkt te zijn gemaakt (vertaling gemaakt en eigen draai aan gegeven) door een van mijn Facebookvriendenquote:
Voor kinderen die niet geboren mochten worden, toch?quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zondag 13 december 2015 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor kinderen die niet geboren mochten worden, toch?
Ach, ik snap best dat je daar soms bij stil staat.
Godverquote:
voor alle kinderen die op wat voor manier dan ook veel te vroeg zijn overleden. Ik vind het prachtig dat men daar zo bij stil staat.quote:
Dit.quote:Op zondag 13 december 2015 20:18 schreef Gehenna het volgende:
Kaarsjes branden is met zo zinvol als bidden, compleet nutteloos dus. En op facebook wordt het alleen gebruikt door het 'kijk-mij-eens-medelevend-zijn'-volk
Ik vind dit ook wel een pareltje voor op de 'korte pittige huisvrouwen-Facebook'quote:Op woensdag 9 december 2015 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke FOK!ker is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |