Jorrit Heldrix.quote:Hendrix: "Vitesse beste ploeg tot nu toe"
"Vitesse is de beste ploeg in die eredivisie die we tot nu toe hebben getroffen", zei Hendrix. "We zijn blij met de zege, het was geen gemakkelijke avond."
Hij scoorde op intuïtie. "Ik heb niet te lang nagedacht maar gédaan. Het was m'n eerste dit seizoen. Daarna glijd ik nog uit en krijg ik een bierdouche, maar dat maakt me allemaal niet uit."
quote:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 21:37:49Haha jorrit wel even straks enkels/knietjes laten checken bij de dokter hahaha #vitpsv reageer retweet
Zoete wraak na de 2-6.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:47 schreef Dven het volgende:
Dit zou de kampioenswedstrijd kunnen zijn.
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 05-12-2015 om 21:42:40Bier voor Jorrit Hendrix! #vitpsv https://t.co/yWLzjhv8kt reageer retweet
http://www.ed.nl/sport/vo(...)p-rij-goal-1.5512984quote:ARNHEM - PSV heeft een record in de eredivisie te pakken. De ploeg scoorde 42 keer op rij in een duel en laat daarmee nu FC Twente en Ajax achter. Die ploegen kwamen in het verleden tot een reeks van 41 duels.
PSV begon de huidige serie na een nederlaag bij Heerenveen, vorig seizoen in september. Sindsdien wist de ploeg in elk eredivisieduel minstens eenmaal doel te treffen. PSV verloor sindsdien nog maar drie keer, thuis tegen Ajax en uit bij Feyenoord en Heracles.
Bierdouche, best douche!quote:
Niet op deze manier. Als zo'n schuimbekkende idioot net en peuk aanstak had Hendrix een aansteker gekopt.quote:
Overal, heel Nederland zal kolken, ook bij jou op de zolderquote:
quote:Op zondag 6 december 2015 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi resultaat. Geen seconde van gezien (heerlijk avondje en zo) maar het schijnt niet best geweest te zijn als ik het zo lees![]()
Op naar dinsdag!
*kelderquote:Op zondag 6 december 2015 01:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Overal, heel Nederland zal kolken, ook bij jou op de zolder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, we hebben de 3 punten nog.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Heerlijk, als de nationale televisie zelfs objectieve berichtgeving niet meer als grootst goed ziet. Volgens mij gaat het in voetbal om het aantal goals dat je maakt. Als de doelpunten niet onterecht zijn goedgekeurd af afgekeurd, en er niet aan de ene kant meer strafschoppen zijn onthouden dan aan de andere kant, dan bestaat iets als een onterechte overwinning niet.quote:Op zondag 6 december 2015 06:25 schreef tja77 het volgende:
zelfs NOS Teletekst spreekt van een onverdiende zege.
Dat NOS teletekst niet hoogstaand is ben ik met je eens maar ik heb ook vaak zat bij wedstrijden van bv Ajax stukken gelezen waar je broek van afzakt. En over het algemeen vind ik ze meestal vrij positief over PSV.quote:Op zondag 6 december 2015 07:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heerlijk, als de nationale televisie zelfs objectieve berichtgeving niet meer als grootst goed ziet. Volgens mij gaat het in voetbal om het aantal goals dat je maakt. Als de doelpunten niet onterecht zijn goedgekeurd af afgekeurd, en er niet aan de ene kant meer strafschoppen zijn onthouden dan aan de andere kant, dan bestaat iets als een onterechte overwinning niet.
Overigens past dat wel in het beeld van meer tendentieuze berichtgeving in het NOS-journaal, waar steeds vaker meningen te horen zijn over van alles en nog wat. Niet hun taak, dat mag de Telegraaf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |