Bij een wedstrijd tussen die twee zal het me echt aan de reet roesten wie er wint en waarom. Beetje als een vuistgevecht tussen Hitler en Osama, je hoopt vooral dat ze beide kapot gaan.quote:Op zondag 6 december 2015 23:22 schreef Bronson_ het volgende:
Wat vonden jullie vorig jaar van de overwinning van Ajax in de Kuip met 0-1? Verdiend of onverdiend?
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 6 december 2015 23:22 schreef Bronson_ het volgende:
Wat vonden jullie vorig jaar van de overwinning van Ajax in de Kuip met 0-1? Verdiend of onverdiend?
Het gaat mij er om dat mensen hier opeens de context van onverdiend niet snappen in het voetbal. Maar het zal mij eigenlijk aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 7 december 2015 06:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Hij leverde 3 punten op en dat is alles wat ik weet
Hahaha, cont-ext en aan je reet roesten. Wat ben je toch een woordenkunstenaar.quote:Op maandag 7 december 2015 06:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat mensen hier opeens de context van onverdiend niet snappen in het voetbal. Maar het zal mij eigenlijk aan mijn reet roesten.
Als ie slim is doet hij dat inderdaad. Wat hij moet vermijden is Isimat op rechtsback. Juist die opstomende Arias aan de kant van Pereiro is dreigend. Zet daar dan Brenet neer en op links inderdaad De Wijs.quote:
Dan ga ik met een wit zakdoekje zwaaien op m'n zolderquote:Op maandag 7 december 2015 14:15 schreef Rabieluh het volgende:
Zul je zien dat guardado linksback wordt gezet en Maher op t middenveld.
Mag toch hopen van niet, beter het elftal op zo weinig plaatsen aanpassen. Brenet op rechts, de Wijs erin en het middenveld in tact laten. Of loopt er in de jeugd iemand die wat kan op rechtsback?quote:Op maandag 7 december 2015 14:15 schreef Rabieluh het volgende:
Zul je zien dat guardado linksback wordt gezet en Maher op t middenveld.
Thx. Mn periscope is sinds een week gestopt met alerts gevenquote:Op maandag 7 december 2015 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Persconferentie op periscope met Hendrix, die gaat wel spelen.
Best een optie. Hendrix is, verdedigend gezien, ook een redelijke back. Dan zou Schaars op het middenveld kunnen. Maar eigenlijk bid ik voor een oplossing met de Wijs. Ik ben absoluut geen fan van die jongen, maar het is de minst slechte optie.quote:Op maandag 7 december 2015 14:35 schreef Tarado het volgende:
En Schaars als back op links of is hij helemaal op?
Hendrix kan niet voetballen, de verdedigers ook niet. Daarom moet guardado de opbouw verzorgen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet, beter het elftal op zo weinig plaatsen aanpassen. Brenet op rechts, de Wijs erin en het middenveld in tact laten. Of loopt er in de jeugd iemand die wat kan op rechtsback?
Over dat middenveld, opvallend dat de laatste weken Hendrix speelt, maar vooral als CM, terwijl Guardado CVM blijft. Ik zou dat andersom doen, maar het werkt wel verrassend goed. Ze wisselen wel vaak van positie, maar in de meeste gevallen staat Guardado als laatste middenvelder. Best typisch, zeker omdat Hendrix die CM positie gewoon goed invult, ik had verwacht dat hij daar puur voetballend te kort voor zou komen. Jongen ontwikkelt zich snel.
Ook niet verkeerd om naast een (verdedigend gezien) redelijk werkschuwe Propper, wat extra controle te hebben.
Of je kijkt een keer een wedstrijd...quote:Op maandag 7 december 2015 14:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix kan niet voetballen, de verdedigers ook niet. Daarom moet guardado de opbouw verzorgen.
Sorry hoor, maar Hendrix kan juist uitstekend opbouwen. Beetje een rare conclusie van je.quote:Op maandag 7 december 2015 14:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix kan niet voetballen, de verdedigers ook niet. Daarom moet guardado de opbouw verzorgen.
Toch vreemd. Ik vond hem bij AZ prima spelen. Maar zo zijn er meer oud AZ-spelers die vervolgens niet meer dusdanig presteren....quote:
balbezit natuurlijk !!quote:Op zondag 6 december 2015 23:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En waar gaat het om in het voetbal?
Steeds dat Maher bashenquote:Op maandag 7 december 2015 19:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Toch vreemd. Ik vond hem bij AZ prima spelen. Maar zo zijn er meer oud AZ-spelers die vervolgens niet meer dusdanig presteren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |