Ze mogen blij zijn dat de tegenstander ook Europees gespeeld heeft, anders was het allang minimaal gelijk geweest.quote:
Daarom moest ajax overwinteren. Maarja die verneuken het Zoals gewoonlijk in Europaquote:Op zondag 29 november 2015 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat de tegenstander ook Europees gespeeld heeft, anders was het allang minimaal gelijk geweest.
Tijd dat Lestienne terugkomt.quote:Op zondag 29 november 2015 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn derde 100% kans. Die is zijn plek op links ook bijna kwijt zo.
10 minuten.quote:Op zondag 29 november 2015 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou nu een perfect moment zijn idd. Maar Cocu zal wel hem een kwartier laten spelen.
Wel een goede speler.quote:Op zondag 29 november 2015 17:28 schreef Caland het volgende:
Wat heeft die Hendrix een downhoofd zeg.
Cocu snapt jou niet.quote:Op zondag 29 november 2015 17:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn derde 100% kans. Die is zijn plek op links ook bijna kwijt zo.
Dat zegt een persoon die op Lex Immers lijkt.quote:Op zondag 29 november 2015 17:28 schreef Caland het volgende:
Zou me niet verbazen als hij nog verdienstelijk pijltjes kan gooienquote:Op zondag 29 november 2015 17:28 schreef Caland het volgende:
Was het niet Matsoe Matsoe?quote:Op zondag 29 november 2015 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zegt een persoon die op Lex Immers lijkt.
Hoe weet je ditquote:Op zondag 29 november 2015 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cocu gaat op zeker spelen.quote:Op zondag 29 november 2015 17:30 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt een saaie tweede helft waarschijnlijk
PSV heeft Ziyech niet nodig. Worden met 2 vingers in de neus kampioen.quote:Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef ZaZoe het volgende:
Winterstop: Narsingh eruit, Ziyech erbij
Dat zit er wel in ja, en ik kan me ook nog wel voorstellen dat spelers het wel best vinden zoquote:
Inderdaad, Brenet out!quote:Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb het idee dat die linksback van PSV Pereiro niet helemaal onder controle heeft.
Brenet ja?quote:Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb het idee dat die linksback van PSV Pereiro niet helemaal onder controle heeft.
Dat lijkt me een goede analyse...quote:Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
wat?quote:Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
Maher eruit Ziyech erbij bedoel je.quote:Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef ZaZoe het volgende:
Winterstop: Narsingh eruit, Ziyech erbij
Vaker JL kijkenquote:Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef Caland het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Sierdgod ook op TV te horen was.
Denk dat het nog gelijk wordtquote:Op zondag 29 november 2015 17:30 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt een saaie tweede helft waarschijnlijk
Heeft Caland ook zo'n lekkere vriendin als Lex? Want dan ben ik jaloers.quote:Op zondag 29 november 2015 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zou jij gek vinden?quote:Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat het nog gelijk wordt
PSV heeft Europees gespeeld
quote:Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV heeft Ziyech niet nodig. Worden met 2 vingers in de neus kampioen.
Als dit geen satire is sla ik even overquote:Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef Coco98 het volgende:
Studio Voetbal vanavond:
Dirk Kuijt, Bert van Marwijk, Willem Vissers en Jan Mulder
quote:Op zondag 29 november 2015 17:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heeft Caland ook zo'n lekkere vriendin als Lex? Want dan ben ik jaloers.
Dan moeten we het even aan Sked vragenquote:Op zondag 29 november 2015 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dit geen satire is sla ik even over
Dirk Kuijt is opvallend veel op tv de laatste tijd.quote:Op zondag 29 november 2015 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dit geen satire is sla ik even over
HAAL HET WEG HAAL HET WEGquote:Op zondag 29 november 2015 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdomme geil ja als dit zijn chick is
Kellyquote:Op zondag 29 november 2015 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag hem laatst in een stukjequote:Op zondag 29 november 2015 17:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is opvallend veel op tv de laatste tijd.
Die houdt van seks dat zie je.quote:Op zondag 29 november 2015 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie wenkbrauwenquote:Op zondag 29 november 2015 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook goedquote:Op zondag 29 november 2015 17:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maher eruit Ziyech erbij bedoel je.
En zij?quote:
Schijnt dat Lex de bits van Pelle deed en dat Pelle daarom wegging. #FEITENquote:Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die seks willen met Lex Immers.
Buiten het voetbalveld schiet hij altijd raak.quote:Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die seks willen met Lex Immers.
Volgend seizoenquote:Op zondag 29 november 2015 17:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maher eruit Ziyech erbij bedoel je.
Moesten effe opwarmen.quote:Op zondag 29 november 2015 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ja daarom hebben we al zoveel punten verneukt
Waar is Hendrixquote:Op zondag 29 november 2015 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen
Bergwijn-Luuk-Pereiro
Guardado-Ziyech-Propper
genot
Je mist 5 spelersquote:Op zondag 29 november 2015 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen
Bergwijn-Luuk-Pereiro
Guardado-Ziyech-Propper
genot
En Hendrix dan?quote:Op zondag 29 november 2015 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen
Bergwijn-Luuk-Pereiro
Guardado-Ziyech-Propper
genot
Eens.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Neymar is momenteel beter dan Cristiano Ronaldo.
Eensquote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Kan ik inkomenquote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Vroeger had je mods die dit soort onzin gewoon wegkenkerdequote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Kom eens met een gewaagde stelling.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Misschien kan die Bergwijn er wel geen ene kut van?quote:Op zondag 29 november 2015 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen
Bergwijn-Luuk-Pereiro
Guardado-Ziyech-Propper
genot
Dat lijkt mij wel verstandig.quote:Op zondag 29 november 2015 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij niet verstandig.
quote:
Ja sorry ik snap echt niet wat mensen in Hendrix zien. Hard werken en rennen. Maar 0 voetbal.quote:
Ik laat de reactie over aan Stijn.quote:Op zondag 29 november 2015 17:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry ik snap echt niet wat mensen in Hendrix zien. Hard werken en rennen. Maar 0 voetbal.
Mij wel en daar gaat het omquote:Op zondag 29 november 2015 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij niet verstandig.
Leuk balafpakkertje.quote:Op zondag 29 november 2015 17:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry ik snap echt niet wat mensen in Hendrix zien. Hard werken en rennen. Maar 0 voetbal.
Je moet je ogen wel opendoen als je kijkt hequote:Op zondag 29 november 2015 17:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
[..]
Die is trouwens opvallend afwezig de laatste tijd. Ik eis nog steeds een verklaring van hem voor het geval dat Boilesen heet.quote:Op zondag 29 november 2015 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
j0rdiiii zal hem ongetwijfeld al als nieuwe Xavi hebben neergezet.
Hij is afgegaan als een gieter met al dat ophemelen, hij schaamt zich een beetje denk ik.quote:Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die is trouwens opvallend afwezig de laatste tijd. Ik eis nog steeds een verklaring van hem voor het geval dat Boilesen heet.
Pereiro ook.quote:Op zondag 29 november 2015 17:39 schreef Kopsterk het volgende:
Trolls of geen kijk. Ik ben er nog niet uit.quote:Op zondag 29 november 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hendrix ''0 voetbal'' is er eentje in de categorie Pröpper een ''mooiweervoetballer''.
Geen kijk.quote:Op zondag 29 november 2015 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Trolls of geen kijk. Ik ben er nog niet uit.
Als ik nou nog even wacht, komt dan dadelijk ook de nummer vijf, en daarna zes enzoverder?quote:Op zondag 29 november 2015 17:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pereiro, De jong, Guardado en Propper wel echt weer top. Dat zijn de vier beste voetballers van de eredivisie
Je hebt ook balafpakkers die wel fantastisch kunnen voetballen. Guardado bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 november 2015 17:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je ook nodig in je team. Daar heeft Ajax Gudelj voor gehaald. Oh wacht.
Inderdaad. Maar het is natuurlijk cool om jonge gastjes uit eigen jeugd in je team te plaatsen.quote:Op zondag 29 november 2015 17:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Misschien kan die Bergwijn er wel geen ene kut van?
Bazoer.quote:Op zondag 29 november 2015 17:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Pereiro, De jong, Guardado en Propper wel echt weer top. Dat zijn de vier beste voetballers van de eredivisie
Hendrix verdwijnt over een jaar of wat in de marge en horen we niks meer van.quote:Op zondag 29 november 2015 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 grolsch zal wel fan zijn van Maher en Narsingh dan
Dat heeft Hedrix ook.quote:Op zondag 29 november 2015 17:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je hebt ook balafpakkers die wel fantastisch kunnen voetballen. Guardado bijvoorbeeld.
Bazoerquote:Op zondag 29 november 2015 17:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wedden van niet?quote:Op zondag 29 november 2015 17:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix verdwijnt over een jaar of wat in de marge en horen we niks meer van.
Rot op met je kutstellingenquote:Op zondag 29 november 2015 17:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Al drie anderen die reageren op mijn stelling. Sta jij even voor lul
Mexicanobakker.quote:Op zondag 29 november 2015 17:48 schreef Coco98 het volgende:
Wie noemde Pröpper een mooiweervoetballer?
We kunnen niet allemaal van het niveau Guardado zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 17:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je hebt ook balafpakkers die wel fantastisch kunnen voetballen. Guardado bijvoorbeeld.
Net als de overige 98.9%. Niet iedereen kan bij Real aan de bak. Dat maakt je nog niet slecht.quote:Op zondag 29 november 2015 17:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix verdwijnt over een jaar of wat in de marge en horen we niks meer van.
Nuancequote:Op zondag 29 november 2015 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als de overige 98.9%. Niet iedereen kan bij Real aan de bak. Dat maakt je nog niet slecht.
Goede speler voor het Nederlands elftal over 2/3 jaar.
Bij voorkeur liever een vrouw, maar als dat jouw voorkeur is prima hoorquote:
Deed ie ook niet.quote:Op zondag 29 november 2015 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn maar Locadia moet hem niet nemen
Wat bedoel je?quote:Op zondag 29 november 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hendrix ''0 voetbal'' is er eentje in de categorie Pröpper een ''mooiweervoetballer''.
bedoeldquote:Op zondag 29 november 2015 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet racistisch bedoelt verder maar hij speelt heel erg slecht
idd, koploper met flinke voorsprong.quote:Op zondag 29 november 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Als zijnde PSV fan kan je nu niet meer ontkennen dat PSV kampioenskandidaat nummer 1 is.
racisdquote:
Waarom?quote:Op zondag 29 november 2015 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik kan niet wachten tot Narsingh weer fit is.
racistquote:Op zondag 29 november 2015 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn maar Locadia moet hem niet nemen
Als zijndequote:Op zondag 29 november 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Als zijnde PSV fan kan je nu niet meer ontkennen dat PSV kampioenskandidaat nummer 1 is.
Welke uitspraak van mij?quote:Op zondag 29 november 2015 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat die uitspraak van je echt helemaal nergens op slaat.
Ik zou het graag zo zien, maar de wedstrijden waarin ze het zo zwaar hebben verneukt stemmen mij sceptisch. Desondanks maken we zeker een kans.quote:Op zondag 29 november 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
En als je geen PSV fan bent?quote:Op zondag 29 november 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
picsquote:Op zondag 29 november 2015 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat mevrouw Moreno een dikke kont heeft?
Houd je bek joh wat weet jij daar nou van.quote:
Deze post had nut gehad met plaatjes.quote:Op zondag 29 november 2015 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ga nou niet stoer lopen doen, gek.quote:Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd je bek joh wat weet jij daar nou van.
Jij hebt ook een dikke kont toch?quote:Op zondag 29 november 2015 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
https://www.instagram.com/p/-ZPGXPNSSU/quote:Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze post had nut gehad met plaatjes.
pics?quote:Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dikke kont toch?
hij is viesdik, dus zou best kunnenquote:Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dikke kont toch?
Hoe kun je dat beoordelen? Bergwijn heeft amper gespeeld dus we hebben hem niet echt kunnen uitchecken toch?quote:
Als er HQ plaatjes beschikbaar zijn zie ik die graag in dit topic.quote:Op zondag 29 november 2015 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
https://www.instagram.com/p/-ZPGXPNSSU/
Sorry, soms vergeet ik mijn rol in dit topic.quote:Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga nou niet stoer lopen doen, gek.
4k of anders nietquote:Op zondag 29 november 2015 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er HQ plaatjes beschikbaar zijn zie ik die graag in dit topic.
Daar kan je zo twee grolsch op zetten.quote:Op zondag 29 november 2015 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
https://www.instagram.com/p/-ZPGXPNSSU/
Ik beoordeel niks, ik wil gewoon dat Bergwijn even kan spelenquote:Op zondag 29 november 2015 17:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kun je dat beoordelen? Bergwijn heeft amper gespeeld dus we hebben hem niet echt kunnen uitchecken toch?
http://puu.sh/lD0lI/87f50803d4.jpgquote:Op zondag 29 november 2015 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er HQ plaatjes beschikbaar zijn zie ik die graag in dit topic.
Die is in prima vorm.quote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://puu.sh/lD0lI/87f50803d4.jpg
owowowow
quote:Op zondag 29 november 2015 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vind je deze act zelf wel grappig?quote:Op zondag 29 november 2015 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Alleen maar omdat ie donker is, belachelijk!
Was helemaal niks aan de hand, eerder overtreding van PSVquote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Rood overdreven. Geel was voldoende geweest.
Eigenlijk had De Jong rood moeten hebben.quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was helemaal niks aan de hand, eerder overtreding van PSV
Dit vind ik geen leuke opmerking, ik heb bij deze je excuses aanvaard.quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het had een broer van je kunnen zijn.
lolquote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Rood overdreven. Geel was voldoende geweest.
en zijn goals ongeldig verklarenquote:Op zondag 29 november 2015 18:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk had De Jong rood moeten hebben.
Snap ik, het is super hip om onervaren spelers uit eigen jeugd die nog niks hebben gepresteerd op te stellen.quote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik beoordeel niks, ik wil gewoon dat Bergwijn even kan spelen
Cavaliers zeg hier iets van.quote:Op zondag 29 november 2015 18:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Snap ik, het is super hip om onervaren spelers uit eigen jeugd die nog niks hebben gepresteerd op te stellen.
Idd, eigenlijk is het ook beter ze te laten spelen bij Jong PSV en het daar bij laten.quote:Op zondag 29 november 2015 18:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Snap ik, het is super hip om onervaren spelers uit eigen jeugd die nog niks hebben gepresteerd op te stellen.
Als ze niet goed genoeg zijn wel ja.quote:Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk is het ook beter ze te laten spelen bij Jong PSV en het daar bij laten.
In het geval van Bazoer sowieso.quote:Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk is het ook beter ze te laten spelen bij Jong PSV en het daar bij laten.
Zekersquote:Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als ze niet goed genoeg zijn wel ja.
Ziggoquote:Op zondag 29 november 2015 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Godverdomme kut Ziggo. Weer geen connectie met de fox stream.Woedend. Stampvoeten hier. Koffietafeltje geslagen net.
Je mist een voetbalshow.quote:Op zondag 29 november 2015 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Godverdomme kut Ziggo. Weer geen connectie met de fox stream.Woedend. Stampvoeten hier. Koffietafeltje geslagen net.
Ik woon in het buitengebied. Lekker decadent doen. 200 m gras zitmaaier dit dat.quote:
Is dit serieus Stinho?quote:
Deze man leeft.quote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik woon in het buitengebied. Lekker decadent doen. 200 m gras zitmaaier dit dat.
Jij denkt serieus dat Cocu niet de beste spelers in het team plaatst? Als Bergwijn beter zou zijn zou hij wel spelen hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit klinkt logisch, totdat je weet dat hij maanden met Narsingh heeft gespeeld ipv Pereiro.quote:Op zondag 29 november 2015 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Cocu niet de beste spelers in het team plaatst? Als Bergwijn beter zou zijn zou hij wel spelen hoor.
Ik zou je normaal een keer uitnodigen maar bij ons zijn ze geen allochtonen gewend.quote:
Niemand zegt dat hij de beste speler is en in de basis hoort. Je ziet dingen die er niet zijn denk ik.quote:Op zondag 29 november 2015 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat Cocu niet de beste spelers in het team plaatst? Als Bergwijn beter zou zijn zou hij wel spelen hoor.
quote:Op zondag 29 november 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV biedt prima entertainment. Ik kijk echt met plezier. Serieus.
huh wat allochtoon?quote:Op zondag 29 november 2015 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou je normaal een keer uitnodigen maar bij ons zijn ze geen allochtonen gewend.
Pereiro zit op voetbal?quote:Op zondag 29 november 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV biedt prima entertainment. Ik kijk echt met plezier. Serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |