Precies. Daarom schreef ik ook 'Ayaan achterna'. Een andere mogelijkheid zie ik voor hem niet.quote:Op zondag 29 november 2015 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zal wel bij een neocon denktank kunnen werken, net als Ayaan.
Lijkt me inderdaad wel uitgesloten.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Daarom schreef ik ook 'Ayaan achterna'. Een andere mogelijkheid zie ik voor hem niet.
Ja, echt treurig.quote:Op zondag 29 november 2015 13:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wheheherkenbaar. Vooral die Enzo Knol malloot.
De beveiliging zal hij in ieder geval niet meer kunnen ophoesten als ie uit de politiek gaat.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Daarom schreef ik ook 'Ayaan achterna'. Een andere mogelijkheid zie ik voor hem niet.
Ik zie zo'n zwaarbewaakte man al bij een benzinestation werkenquote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel uitgesloten.
Dat weet ik eigenlijk niet. Als hij gevaar blijft lopen, stopt dan toch de beveiliging? Ik weet nog dat Ayaan boos was dat ze hem niet meer kreeg.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
De beveiliging zal hij in ieder geval niet meer kunnen ophoesten als ie uit de politiek gaat.
S-s-sssorry.quote:Op zondag 29 november 2015 13:40 schreef Kowloon het volgende:
Ik had een hele leuke topictitel over Wilders.
Nouja, de overheidssubsidie erop stopt. Als ie het zelf kan betalen stopt de beveiliging niet natuurlijk. Ik mag mezelf nu ook door tien beveiligers laten omringen, zolang het maar op eigen kosten is.quote:Op zondag 29 november 2015 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Als hij gevaar blijft lopen, stopt dan toch de beveiliging? Ik weet nog dat Ayaan boos was dat ze hem niet meer kreeg.
Dan is hij dus eigenlijk gedwongen voor altijd politicus te blijven, tenzij hij verkast naar Israël of de VS. En dat laatste zie ik hem nog wel doen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, de overheidssubsidie erop stopt. Als ie het zelf kan betalen stopt de beveiliging niet natuurlijk. Ik mag mezelf nu ook door tien beveiligers laten omringen, zolang het maar op eigen kosten is.
Ik snap niet dat hij zo populair is.quote:Op zondag 29 november 2015 13:42 schreef Kowloon het volgende:
Enzo Knol vind ik zorgwekkender dan Wilders.
Mijn zusje (en haar vriendinnen) praten tegenwoordig precies als Britt Dekker.quote:Op zondag 29 november 2015 13:42 schreef Kowloon het volgende:
Enzo Knol vind ik zorgwekkender dan Wilders.
Brrrr.quote:Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Euribob het volgende:
Minus het accent, maar dat hak-op-de-tak praten. God.
Valley Girl, Frank Zappa.quote:Op zondag 29 november 2015 13:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Brrrr.
Ook vervelend is deze manier van praten die je veel in de VS ziet:
"And then I was like... OMG! And then like... "
Tsja, dat soort mensen praat ook maar door, alsof er een kwartje in is gegooid. Op de een of andere manier vind ik dat wel vermakelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Euribob het volgende:
Ik zou haar niet doen denk ik.quote:Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Euribob het volgende:
Kut, kan facebook niet meer in.quote:Je account is tijdelijk geblokkeerd
We hebben verdachte activiteiten opgemerkt in je Facebook-account en hebben uit voorzorg je account tijdelijk vergrendeld.
Waarschijnlijk is je account gehackt omdat je je wachtwoord hebt ingevoerd op een website die eruitzag als Facebook. Dit wordt phishing genoemd. Meer informatie hierover vind je in het Helpcentrum.
In de volgende stappen helpen we je bij een beveiligingscontrole om je account te beveiligen waarna je je weer kunt aanmelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |