Klinkt hard, maar ergens op de bodem raak je wel de goede snaar.quote:Op maandag 30 november 2015 00:13 schreef Bananenpap het volgende:
De meisjes die je nu opnoemt, zou jij ook hun type zijn? Of is het allemaal ook niet wat te hoog gegrepen? Klinkt misschien lullig, maar je moet ook realistisch zijn. Je kunt wel een oogje hebben op een mooie dame, maar als jezelf niets te bieden hebt gaat het al vrij snel over.
Ik ken een aantal mensen met PDD/NOS en mijn ervaring is hetzelfde hoe jij het nu omschrijft, vooral over dat dromerige. Je ziet het eigenlijk ook in de posts van TS hier terug. Hij ziet een vrouw als een soort god, een mystiek wezen. Heeft al helemaal een sprookjesachtige vakantie in zijn gedachten met afbeeldingen en al. Dat terwijl er nog niet eens sprake is van een eerste stap.quote:Op maandag 30 november 2015 07:30 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Klinkt hard, maar ergens op de bodem raak je wel de goede snaar.
Misschien is het ook de pdd/nos die zich afspeelt bij de openingsschrijver die het hem doet, ik ken/kon een aantal mensen die ook die ook het "label" pdd/nos hebben.
Meestal maar dit is dan uit eigen observatie en uit gesprekken nemen ze de realiteit "te" dromerig waar,dus hun verbeelding dus het introverte perspectief beeld van hun omgeving en de situaties die zij ondergaan in het dagelijks leven en hun verlangens, willen wel eens afwijken ten opzichte van iemand die geen pdd/nos heeft.
Als duidelijk voorbeeld genomen de openingsschrijver heeft het hier over zijn beeld aan een vrouw en waar een vrouw voor hem staat en waar zij voor hem aan behoort te voldoen.
Het is dus ook een groot deel te wijten aan de beeldvormingsstoornis die hij heeft ik meen dan wel dat je er medicijnen voor inneemt om de effecten te verminderen en er therapie erbij krijgt om je eigen in te leven of inzicht te krijgen in een beeldperspectief van iemand die geen pdd/nos heeft.
Soms geven dit behoorlijke ruzies/verschillen tussen mensen die pdd/nos hebben en geen pdd/nos hebben, omdat men elkaar totaal niet begrijpt of wil begrijpen de innerlijke beleveniswerelden botsten namelijk met elkaar of komen niet overeen. (ligt ook aan de karakters).
Bij foutieve dingen hier te beschreven te hebben in betrekking tot pdd/nos, corrigeer mij alsjeblieft. Ik heb geen opleiding gevolgd voor psychiater of psycholoog, het zijn slechts mijn eigen ervaringen met personen die pdd/nos hebben.
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op zondag 29 november 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
Therapie om assertiever te zijn een idee?
Ben het met deze post eens. Die meisjes in die foto's behoren tot het knapste segment vrouwen. Die hebben hordes mannen achter zich aan die veel meer te bieden hebben dan TS.quote:Op maandag 30 november 2015 00:13 schreef Bananenpap het volgende:
De meisjes die je nu opnoemt, zou jij ook hun type zijn? Of is het allemaal ook niet wat te hoog gegrepen? Klinkt misschien lullig, maar je moet ook realistisch zijn. Je kunt wel een oogje hebben op een mooie dame, maar als jezelf niets te bieden hebt gaat het al vrij snel over.
Gelukkig leg je de lat niet te hoog voor jezelf en start je niet met supermodellen, maar met jonge instagram-modellen.quote:Op zondag 29 november 2015 19:27 schreef Charleville het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
Goed om op te letten inderdaad,
Bedankt voor al je tips!
Dat heb ik zeker, een echt vrouwelijke vrouw, met prachtig blond haar, bruin mag ook.
En die prachtig gekleed is. Gevoel voor humor is erg belangrijk, een meisje, die tegelijk ook echt je beste vriend is, en waarmee je veel overeenkomsten zodat je veel gespreksstoffen hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gewoon, als je meiden gaat zien als wezens van god en je ze als zoveel beter en leuker en weetikveel wat allemaal dan jijzelf ziet, durf je natuurlijk nooit wat aan te knopen.quote:Op maandag 30 november 2015 15:43 schreef Neptunes het volgende:
1) plaats haar niet op een voetstuk
2) zie jezelf als hoofdprijs, niet haar
3) had ik al gezegd dat je haar niet op een voetstuk moet plaatsen?
Ten allereerste wil ik iedereen verschrikkelijk bedanken aan de stormvloed aan reacties, ik ben er echt overdonderd door, heb er sinds 20.00 over gedaan om ze allemaal te lezen en te ''verwerken''.quote:Op maandag 30 november 2015 10:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen met PDD/NOS en mijn ervaring is hetzelfde hoe jij het nu omschrijft, vooral over dat dromerige. Je ziet het eigenlijk ook in de posts van TS hier terug. Hij ziet een vrouw als een soort god, een mystiek wezen. Heeft al helemaal een sprookjesachtige vakantie in zijn gedachten met afbeeldingen en al. Dat terwijl er nog niet eens sprake is van een eerste stap.
En misschien zijn er wel dames geïnteresseerd in TS, maar ziet hij dat simpelweg niet. Een kenmerk van PDD/NOS is dat je niet zo goed bent in het opvangen van non-verbale signalen. Oogcontact, flirten, etc. gaat allemaal langs zo iemand heen. Als iemand in TS geïnteresseerd is zal ze dat heel duidelijk moeten maken voordat het doordringt.
Mijn andere ervaring met PDD/NOS'ers is dat ze een bepaalde uitstraling hebben, of eerlijk gezegd juist missen. Heel erg gesloten en een beetje emotieloos. Dat nodigt natuurlijk niet uit om eens op af te stappen en een praatje te maken.
Ik vind dat je zelf heel erg goed doorhebt van hoe en wat er in je omgaat en dat is best knap! Probeer toch echt die gesprekjes aan te gaan, spontaan omgaan met iemand is iets wat je alleen maar lukt door te oefenen als je niet zo'n natuurtalent bent, zeker voor iemand met een beperking die jij hebt.quote:Op maandag 30 november 2015 21:16 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ten allereerste wil ik iedereen verschrikkelijk bedanken aan de stormvloed aan reacties, ik ben er echt overdonderd door, heb er sinds 20.00 over gedaan om ze allemaal te lezen en te ''verwerken''.
Het klopt allemaal wat hier staat beschreven.
Ik denk eigenlijk alleen maar in bewegende beelden ipv. gedachtes.
Mijn antwoorden op mensen hun vragen komen soms totaal niet overeen met hun verwachtingsbeeld.
Wat mensen gaan zeggen is zo onvoorspelbaar, en je moet als persoon zo je antwoord klaar hebben liggen en bedenken in 3 seconde tijd.
Bij klanten heb ik allemaal standaard zinnetjes die ik kan zeggen.
Klant: '' Zit jij het te vullen, haal ik het weer weg. ''
Ik : ''maakt niet uit meneer / mevrouw, dan heb ik weer wat te doen haha''
En zo heb ik standaard zinnen klaarliggen, het lijkt dus heel spontaan, maar dat is het allerminst wat dat zijn gewoon standaard zinnen van mij
Bij een normaal gesprek met een meisje, kan je geen zinnen ''alvast klaarleggen'' en moet je ter plekke een spontaan verhaaltje vertellen, en communiceren, en daar gaat het vaak al mis, omdat dit precies m'n pijn punt is, zeker bij onbekende meisjes en ook jongens.
Daarom ga ik ''dronken '' naar het personeelsfeestje, dan kan ik de aandacht fixeren op dat ik zogenaamd niet meer recht kan lopen, dan word ik geholpen, om recht te lopen, en loop ik niet het risico dat ik buiten gesloten in een hoekje sta, en met drank heb ik al iets meer een losser praatje (schilt niet veel met nuchter helaas)
Bij bijvoorbeeld m'n jobcoach, of moeder heb ik die moeite niet.
Verder klopt je verhaal ook, vaak lig ik in bed, en dan denk ik vrouwen zijn als goud. Zo bijzonder, ik voel me al vereerd als er vrouwen ogen even naar me kijken, of als er een collega (meisje) achter me aan loopt, dat die benen dan mij volgen, en haar hersens ingesteld zijn op mijn bewegingen maakt mij eigenlijk al helemaal dat ik even in de wolken zit als ik er aan terug denk.
Maar eigenlijk zijn het gewoon mensen zoals jij en ik.
Als ze hun mooie blonde haar afscheren, hun make up af doen, en wijde kleding aantrekken zijn ze eigenlijk het zelfde als mannen.
Met signalen niet herkennen, herken ik ook helemaal.
Vroeger zei een meisje op de middelbare school 'We lijken eigenlijk best op elkaar he?''
En ik zat ik mezelf te bedenken dat ik totaal van uiterlijk met haar verschil, maar ze bedoelde natuurlijk onze karakters![]()
En heel vaak hints inderdaad gemist, je moet echt heel duidelijk zijn bij mij van ''ik vind je leuk,'' voor ik actie onderneem of het door heb, nu ik wat ouder ben, probeer ik er alles aan te doen om de hints wel op te vangen ,maar vooral vroeger was dit echt drama, ik was toen net een kind zonder pubertijd was totaal bezig met mijn obsesies/hobby's, en niet met verkering.
Tegenwoordig heb ik veel verbeterd, heb een kring vrienden, kleed mezelf altijd modern bij Woei, Coolcat of sting,en loop er gewoon bij als een gemiddelde jongeren, je zou niet gelijk aan me kunnen zien dat ik een beperking heb, dat komt pas als je echt met me gaat praten, dat ik net op alles wat anders reageer.
Dus het word nog een hele grote opgaven, mijn doel was om vandaag met een meisje te praten over tenminste een onderwerp wat niet met werk te maken heeft, maar ook dit is er totaal niet van gekomen, omdat ik weet dat ik dat niet echt in me heb, zo'n spontane babbel.
Mijn hobby's zijn eigenlijk infrastructuur, auto's, cijfers over de economie / CBS. Wegenbouw, ben ook lid van het wegenforum en ga naar meetings daar. En verdiep mezelf in het jihadisme, en het bestrijden van radicalisering, en probeer mee te denken hoe je een gematigde islam kan krijgen in Europa die zonder problemen kan functioneren binnen de wetten van onze grondwet.quote:Op maandag 30 november 2015 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken.
Mijn neefje, autistisch (asperger), heeft TOM training gehad. Google daar maar eens op.
Die therapie richt zich juist op het inleven in anderen ter verbetering van de communicatie.
ToM is er ook voor volwassenen.
Van de site:
TOM heeft betrekking op de vaardigheid aan jezelf en aan anderen, gedachten, gevoelens, ideeën en bedoelingen toe te schrijven en op basis daarvan in te spelen op gedrag van anderen. Deze vaardigheden zijn noodzakelijk om wederzijds goed te kunnen communiceren.
Mijn neefje is 16 en is echt heel hoffelijk en vriendelijk.
Autisme is niet niets, maar er is hulp mogelijk op dat vlak. Zoek ernaar, vraag ernaar.
Heb je al eens overwogen om bij een vereniging te gaan.
Verenigingsmensen zijn vaak toch net effe anders dan het uitgaansvolk.
Misschien klikt dat beter met wat jij zoekt.
Ik weet niet waar he interesses liggen, maar misschien kun je zingen?
Koren staan te springen om mannen. Daar ben je meer dan welkom.
Er wordt ook altijd nog gezellig wat gedronken na afloop.
Of een zwemvereniging?
Mijn oudste zit vanaf zijn elfde (na de reguliere zwemles) bij een reddingsbrigade (vereniging). Hij is nu 23, zit in het bestuur en geeft les aan kinderen vanaf 4 jaar. Hij heeft daar een leuke, hechte vriendengroep aan overgehouden, die vanalles samen ondernemen.
Of misschien vind je badminton leuk? Daar zijn ook verenigingen van, en ook daar wordt vaak gezellig nageborreld aan de bar. Je hebt dan een gezamenlijke interesse, wat al gespreksstof oplevert.
Bijv: ik krijg die backhand naar niet onder de knie. Antwoord: zal ik het even voordoen? En dan pak je elkaar vast om het uit te leggen, heb je meteen lichamelijk contact.
Er zijn zoveel mogelijkheden.
Maar ik denk dat je de liefde niet moet zoeken in de kroeg.
Ik zou niet zeggen dat je "veel meer te bieden hebt?" Want wat zegt geld nou over hoe blij je vriendin is met haar vakantie, ik vind dit eerlijkgezegd een beetje afgunstig overkomen richting de vriend van dat meisje.quote:[b]Op maandag 30 november 2015 21:30 schreef Charleville het volgende:[/b
Van de zomer zag ik op facebook een meisje helemaal gelukkig was, dat ze met haar vriendje met de trein een weekendje met haar vriend naar Scheveningen ging.
Foto's heb ik gezien, een gemiddelde hotelkamer, die niet mooier/luxer is als een gemiddeld Ibis hotel, het regende die dagen in Scheveningen, en ondanks dat was ze super blij.
Ik dacht bij mezelf, als dit mijn vriendin was, dan kom ik met de auto ipv de trein, konden we naar Parijs, of nog beter, ik boek een verre reis, waar het niet regent, wat dat betreft zou ik voor het meisje veel meer te bieden hebben, aangezien ik nog thuis woon, heb ik 1100 vrij in de maand te besteden, spaar zo'n 700 euro , dus kan makkelijk een prachtige reis veroorloven.
Ik denk dat je een andere manier moet vinden om in contact te komen met meisjes. Via het uitgaan is niet voor jou weggelegd. Ik denk dat je je ook minder op het uiterlijk van een meisje moet fixeren en iemand zien te vinden die jou en je beperkingen begrijpt. Kun je niet online iemand vinden? En dan bedoel ik niet van die vleeskeuringapps zoals Tinder. Tekstueel kom je namelijk best goed uit de verf, spontaan zelfs. Dat het eerste contact via internet gebeurt werkt denk ik alleen in je voordeel.quote:
Het zijn inderdaad vaak de kleine dingetjes die het hem doen. In het donker samen in de auto zitten. Schuilen voor de regen. Die korte blik naar elkaar wanneer een inside-joke passeert.quote:Op maandag 30 november 2015 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat je "veel meer te bieden hebt?" Want wat zegt geld nou over hoe blij je vriendin is met haar vakantie, ik vind dit eerlijkgezegd een beetje afgunstig overkomen richting de vriend van dat meisje.
Fijn dat je zulke mooie plannen hebt, maar met kleine dingen kan je een meisje ook al heel gelukkig maken, het draait niet allemaal om geld. Een dagje walibi kan bijv ook al heel erg leuk zijn als je samen maar plezier hebt, en zo'n dagje kost misschien ongeveer 70 euro..
Idem voor cadeautjes trouwens, het hoeft niet allemaal duur. Ik vind 't persoonlijk leuker als ik iets origineels krijg of iets zelfgemaakts dan bijv een luchtje.
Door de haren van een slaperig meisje kriebelen die op de achterbank op je schoot ligtquote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vaak de kleine dingetjes die het hem doen. In het donker samen in de auto zitten. Schuilen voor de regen. Die korte blik naar elkaar wanneer een inside-joke passeert.
Mocht je uiteindelijk slagen en een leuk meisje vinden, pas hier dan alsjeblieft mee op. Je wil geen meisje dat jou leuk vindt vanwege het geld dat je aan haar uitgeeft. Zo vraag je erom misbruikt te worden en zelfs als ze dat niet doet, maar het toch niet werkt, heb jij straks eerst een beetje al je spaargeld aan haar zitten uitgeven.quote:Op maandag 30 november 2015 21:30 schreef Charleville het volgende:
Ik dacht bij mezelf, als dit mijn vriendin was, dan kom ik met de auto ipv de trein, konden we naar Parijs, of nog beter, ik boek een verre reis, waar het niet regent, wat dat betreft zou ik voor het meisje veel meer te bieden hebben, aangezien ik nog thuis woon, heb ik 1100 vrij in de maand te besteden, spaar zo'n 700 euro , dus kan makkelijk een prachtige reis veroorloven.
Haha, kan ik mij heel goed voorstellen!quote:Op maandag 30 november 2015 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vind dat je zelf heel erg goed doorhebt van hoe en wat er in je omgaat en dat is best knap! Probeer toch echt die gesprekjes aan te gaan, spontaan omgaan met iemand is iets wat je alleen maar lukt door te oefenen als je niet zo'n natuurtalent bent, zeker voor iemand met een beperking die jij hebt.
Ik moest trouwens wel lachen toen je de coolcat noemde voor moderne kleding![]()
Probeer gewoon het gesprek aan te gaan als je daar behoefte aan hebt, het kan nog leuk zijn ook! Zat vandaag zelf ook in een dipje en had niet de behoefte om met mensen te praten, maarja toen dacht ik fuck it laat ik gewoon een gesprek aanknopen misschien helpt 't weetje..
En toen dus gewoon gedaan, en voelde me er eerlijk gezegd toch een beetje "beter" door omdat ik ff m'n focus kon verleggen en een gezellig gesprek kon hebben met de meiden achter me, waarvan ik 1 soms niet kan uitstaan maar dat terzijde![]()
Naja samenvattend, 't kan je heel erg helpen om gewoon te oefenen en doe 't gewoon ookal zie je er tegenop, je gaat eerder slecht denken als je het niet hebt gedaan dan dat je het wel hebt gedaan.
Succes!
Ondanks, jeetje dan snap je er echt geen kut van. Het gaat niet om de luxe op zich, het gaat om iets delen met je lief. Samen herinneringen maken hoeft godzijdank echt geen dik prijskaartje aan te hangen voor (meer) waarde.quote:Op maandag 30 november 2015 21:30 schreef Charleville het volgende:
Foto's heb ik gezien, een gemiddelde hotelkamer, die niet mooier/luxer is als een gemiddeld Ibis hotel, het regende die dagen in Scheveningen, en ondanks dat was ze super blij.
Eckte liefde als zo een meid jou uitkiest voor die centjes jaquote:Ik dacht bij mezelf, als dit mijn vriendin was, dan kom ik met de auto ipv de trein, konden we naar Parijs, of nog beter, ik boek een verre reis, waar het niet regent, wat dat betreft zou ik voor het meisje veel meer te bieden hebben, aangezien ik nog thuis woon, heb ik 1100 vrij in de maand te besteden, spaar zo'n 700 euro , dus kan makkelijk een prachtige reis veroorloven.
quote:Op maandag 30 november 2015 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat je "veel meer te bieden hebt?" Want wat zegt geld nou over hoe blij je vriendin is met haar vakantie, ik vind dit eerlijkgezegd een beetje afgunstig overkomen richting de vriend van dat meisje.
Fijn dat je zulke mooie plannen hebt, maar met kleine dingen kan je een meisje ook al heel gelukkig maken, het draait niet allemaal om geld. Een dagje walibi kan bijv ook al heel erg leuk zijn als je samen maar plezier hebt, en zo'n dagje kost misschien ongeveer 70 euro..
Idem voor cadeautjes trouwens, het hoeft niet allemaal duur. Ik vind 't persoonlijk leuker als ik iets origineels krijg of iets zelfgemaakts dan bijv een luchtje.
Je hebt gelijk, het gaat om de kleine dingen, iedereen kan als hij nog thuis woont, en een baan heeft zoiets veroorloven, en bij studenten is het zo, dat ze nu misschien weinig geld hebben, maar later juist steeds meer verdienen, terwijl ik geen verdere toekomst heb qua carrière. Zodra ik uit huis ga, heb ik het ook echt niet breed meer.quote:Op maandag 30 november 2015 22:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ondanks, jeetje dan snap je er echt geen kut van. Het gaat niet om de luxe op zich, het gaat om iets delen met je lief. Samen herinneringen maken hoeft godzijdank echt geen dik prijskaartje aan te hangen voor (meer) waarde.
[..]
Eckte liefde als zo een meid jou uitkiest voor die centjes ja
Geeft enigszins te denken over het beeld wat je van liefde hebt. Is dat de manier hoe je liefde uit bij jullie thuis? Je mams neemt je mee op gave reizen, maar betaal je ook dingen voor haar? Waar is je pa eigenlijk als ik zo vrij mag zijn?
[..]![]()
Nou, er zijn best wat mensen die gewoon hun financiele steentje in het huishouden bijdragen. Zeker vanaf een bepaalde leeftijd waar jij voorbij bent, dus dat kan in de praktijk best meevallen..quote:Op maandag 30 november 2015 22:23 schreef Charleville het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het gaat om de kleine dingen, iedereen kan als hij nog thuis woont en een baan heeft zoiets veroorloven
Heb je geen plannen om jezelf verder te ontwikkelen en wat doet die jobcoach verder eigenlijk?quote:en bij studenten is het zo, dat ze nu misschien weinig geld hebben, maar later juist steeds meer verdienen, terwijl ik geen verdere toekomst heb qua carrière. Zodra ik uit huis ga, heb ik het ook echt niet breed meer.
Dat is heel lief van je mams en het zijn fantastische herinneringen om samen te delen. Maar werken jullie wel aan jouw zelfstandigheid? Leren met je eigen centjes om te gaan en door middel van sparen iets op te bouwen als je carrièrevooruitzicht echt zo kut is, lijken me geen overbodige luxe dan..quote:Daarom is m'n moeder heel beschermend, en zegt ook ''blijf maar lekker bij mij wonen zolang je wilt'', dan kunnen we samen mooie reizen maken, Fly Drives naar Amerika, stedentrips naar New York , e.d dan dat we beide apart wonen en beide het minder hierdoor hebben.
Ik hoop voor jou dat het geen hotel mama is en jij wel je steentje bijdraagt in het huishouden..quote:En daar heeft ze wel gelijk in wat zonder vriendin wil ik niet ergens anders wonen, voel me heel snel eenzaam.
Hebben jullie geen behoefte aan een ontmoeting?quote:Mijn vader werkte vroeger altijd in de toerisme, aan 'n Turkse kustplaats, hij was naar Nederland gekomen voor werk, heeft een tijd als portier gewerkt bij een hotel, handelde in auto's, en was badmeester van eveneens het zelfde hotel.
Toen het hotel, het zwembad ondiep maakte, werd mijn vader overbodig als badmeester, en toen hij zonder werk kwam te zitten, is hij weer terug verhuist naar Turkije, waar hij een gezin heeft. Helaas heb ik hem nog nooit ontmoet.
Financieel draag ik niets bij, m'n moeder wilt niet dat ik met een salaris van 1100 mee betaal.quote:Op maandag 30 november 2015 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, er zijn best wat mensen die gewoon hun financiele steentje in het huishouden bijdragen. Zeker vanaf een bepaalde leeftijd waar jij voorbij bent, dus dat kan in de praktijk best meevallen..
[..]
Heb je geen plannen om jezelf verder te ontwikkelen en wat doet die jobcoach verder eigenlijk?
[..]
Dat is heel lief van je mams en het zijn fantastische herinneringen om samen te delen. Maar werken jullie wel aan jouw zelfstandigheid? Leren met je eigen centjes om te gaan en door middel van sparen iets op te bouwen als je carrièrevooruitzicht echt zo kut is, lijken me geen overbodige luxe dan..
[..]
Ik hoop voor jou dat het geen hotel mama is en jij wel je steentje bijdraagt in het huishouden..
[..]
Hebben jullie geen behoefte aan een ontmoeting?
Heb je een ander manspersoon in je leven, zoals een opa of oom ofzo? En hoe zit het met je moeders liefdesleven?
Gelukkig doe je wel wat, maar echt zelfstandig ben je niet. Misschien toch eens met je mams bespreken, dat hoe lief het ook allemaal is, jij zo niet voorbereid bent op het eckte leven. Even een extreem nasty gedachte, wat als haar iets overkomt en jij ineens shit voor jezelf moet gaan regelen? Als je dat samen op kan bouwen, ontwikkel jij je door en kun je ook weer herinneringen maken. Begin bijvoorbeeld met je eigen tas in te pakken (maak samen een lijstje als steuntje) en koken, dat kan heel leuk zijn. Ook later met een vriendin om samen te doen.quote:Op maandag 30 november 2015 23:14 schreef Charleville het volgende:
[..]
Financieel draag ik niets bij, m'n moeder wilt niet dat ik met een salaris van 1100 mee betaal.
Zelfs de kapper, deo, gell, tandpasta boodschappen, uiteten, en auto verzekering betaald ze nog.
Daarom voel ik me best schuldig, dat ik soms honderden euro's opmaak, aan het bezoeken van een prostituee, en mijn moeder in d'r eentje moet zorgen voor de lasten van een huurhuis van 900 in de maand. Wel heb ik een televisie van 1000 euro gegeven als verjaardagscadeau, maar ze heeft 800 terug gestort, ze wou al heel lang een nieuwe, maar wilt niet dat ik alles betaal, omdat ik bijna nooit tv kijk, en zij wel....
Verder mag ik geen koffie zetten, heb ik nog nooit wat gekookt, cola word gebracht naar m'n kamer als ik computer, en m'n werkkleding zit altijd netjes gevouwen en gestreken in m'n tas als ik moet werken.
Het enige wat ik doe eigenlijk is m'n eigen kamer schoonmaken, m'n auto afspuiten en stofzuigen en dat is het eigenlijk aan taken.
Ik dacht dat je het eerder wel over vrienden had waar je mee ging stappen? Fijn voor je mams dat het een bewuste beslissing is, maar ze sleept je er een beetje ongezond in mee. Wat vindt zij er eigenlijk van dat jij dat jij wel graag een vriendin wil?quote:Buiten m'n moeder heb ik eigenlijk weinig tot geen familie, mijn oma woont in Charleville, noord Frankrijk, en vaderskant ken ik niet,
M'n moeder heeft na m'n vader geen enkele vriend meer gehad, en heeft ook geen behoefte aan mannen, we zijn eigenlijk altijd samen, beide nooit vrienden/ vriendinnen.
Alleen het verschil, m'n moeder kiest er bewust niet voor, en ik wil er alles voor doen, om een meisje te ontmoeten en beter te leren kennen.
Wat vindt je er van dat hij zo tegen je aanpraat? Misschien kun je hem er eens op wijzen dat er ook hogere agrarische opleidingen zijnquote:De jobcoach, die is allang blij dat ik een baan heb, die neemt altijd de vergelijking ''Boer janssen is boer, weinig geld maar elke avond neemt hij een lekker biertje en is super gelukkig'' en Professor Hendriks, zit altijd te werken, maar is ondanks z'n geld ongelukkig..''
M'n moeder weet totaal niet dat ik, smacht naar vrouwelijk contact.quote:Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gelukkig doe je wel wat, maar echt zelfstandig ben je niet. Misschien toch eens met je mams bespreken, dat hoe lief het ook allemaal is, jij zo niet voorbereid bent op het eckte leven. Even een extreem nasty gedachte, wat als haar iets overkomt en jij ineens shit voor jezelf moet gaan regelen? Als je dat samen op kan bouwen, ontwikkel jij je door en kun je ook weer herinneringen maken. Begin bijvoorbeeld met je eigen tas in te pakken (maak samen een lijstje als steuntje) en koken, dat kan heel leuk zijn. Ook later met een vriendin om samen te doen.
[..]
Ik dacht dat je het eerder wel over vrienden had waar je mee ging stappen? Fijn voor je mams dat het een bewuste beslissing is, maar ze sleept je er een beetje ongezond in mee. Wat vindt zij er eigenlijk van dat jij dat jij wel graag een vriendin wil?
[..]
Wat vindt je er van dat hij zo tegen je aanpraat? Misschien kun je hem er eens op wijzen dat er ook hogere agrarische opleidingen zijn
Neem gewoon een soa test voordat je een potentieel vriendinnetje besmet met je ziektesquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:07 schreef Charleville het volgende:
[..]
M'n moeder weet totaal niet dat ik, smacht naar vrouwelijk contact.
Ze denkt zelfs dat ik nog maagd ben, als ze weet dat ik zo vaak betaalde seks hebt gehad, dan weet ik zeker dat ze helemaal instort en ze me nooit meer zou zien als hoe ze me nu ziet...
In mei heb ik een prostituee gebeft die vertelde dat ze uit Zuid Amerika kwam, ze was een latina, en tijdens het beffen proefde ik bloed...
Ik heb al maanden een hele slechte weerstand, en heb al 3 weken griep, ik zou wel een hypochonder zijn, maar soms ben ik bang om hiv te hebben opgelopen...
Naar de dokter moet ik eigenlijk van moeders, maar dat durf ik dus niet, omdat zo bang ben dat ik hiv heb, en ik dat nooit zou kunnen uitleggen aan m'n moeder..
Ik maak mezelf soms helemaal gek met al die gedachtes, ik heb echt geen hiv, verkoudheid/griep ben ik altijd al vatbar voor geweest, maar zo diep zit dus de angst, dat m'n moeder ooit komt te weken over mijn seksueel contacten.
Ik heb al gemaild met soaaids nederland, en ze zeggen dat je heel erg veel menstruatie bloed moet inslikken om hiv op te lopen, en aangezien ik geen grote hoeveelheden heb binnengekregen, hoef ik geen test te doen volgens hun.
Een vast vriendinnetje gunt ze me van harte, en ze zou het ook een aanvulling vinden voor haar eigen leven, als hier af en toe een meisje over de vloer zal komen.
Ik ga zeker m'n eigen tas inpakken, of m'n eigen brood smeren, maar dan moet ik wel duidelijk zijn, want m'n moeder zet zelfs nog altijd m'n wekker...
En als ik boos word, en zeg dat ik het echt zelf wil doen, dan gaat ze stiekem m'n kamer in, om te kijken of ik hem echt goed heb afgesteld.... Het is soms allemaal net té.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |