Niks is onmogelijk, soms ben je eigen grootste vijand.quote:Op zondag 29 november 2015 18:07 schreef Charleville het volgende:
[..]
Een beetje 'n verlegen meisje, die betrouwbaar is.
Ik heb zoveel zin, om ipv. met m'n moeder, met een leuk lief meisje een vakantie te boeken naar bijvoorbeeld Egypte, samen kameel rijden, samen een prachtige woestijnwandeling maken, en naar de zon kijken die langzaam onder gaat.
Samen onvergetelijke herinneringen maken, samen knuffelen, de tijd die even stil lijkt te staan als je in haar ogen kijkt.
Zoiets lijkt me zo onwerkelijk mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zou ik zo ontzettend graag eens met 'n meisje naartoe willen, ik zou alles betalen, en haar helemaal in de watten leggen.
Elke nacht droom ik wel van zo'n vakantie, om zoiets te beleven met een meisje.
Ik vind een meisjes zo ontzettend bijzonder, zo mooi als ze zijn..... Ik droom er letterlijk van elke nacht, om ooit een relatie met 1 van hun te krijgen.
Maar goed, dit is op dit moment alleen maar fantasie.
Te bedenken dat er mensen zijn op de wereld die dit echt beleven met 'n meisje maakt me emotioneel.
Het is voor mij haast onmogelijk , maar de wil is er voor 100%
Ik denk dat ik beter maar niet kan bedenken wat mijn type is, want eisen kan ik toch niet stellen in de positie waar ik nu inzit, ik zou eigenlijk wel met elk type willen date. (behalve hardcore types, en brutale vrouwen)
Herkenbaar maar probeer wel realistisch te blijven.quote:Op zondag 29 november 2015 18:07 schreef Charleville het volgende:
[..]
Een beetje 'n verlegen meisje, die betrouwbaar is.
Ik heb zoveel zin, om ipv. met m'n moeder, met een leuk lief meisje een vakantie te boeken naar bijvoorbeeld Egypte, samen kameel rijden, samen een prachtige woestijnwandeling maken, en naar de zon kijken die langzaam onder gaat.
Samen onvergetelijke herinneringen maken, samen knuffelen, de tijd die even stil lijkt te staan als je in haar ogen kijkt.
Zoiets lijkt me zo onwerkelijk mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zou ik zo ontzettend graag eens met 'n meisje naartoe willen, ik zou alles betalen, en haar helemaal in de watten leggen.
Elke nacht droom ik wel van zo'n vakantie, om zoiets te beleven met een meisje.
Ik vind een meisjes zo ontzettend bijzonder, zo mooi als ze zijn..... Ik droom er letterlijk van elke nacht, om ooit een relatie met 1 van hun te krijgen.
Zo'n vakantie met een vrouw blijft je heel je leven bij.
Maar goed, dit is op dit moment alleen maar fantasie.
Te bedenken dat er mensen zijn op de wereld die dit echt beleven met 'n meisje maakt me emotioneel.
Het is voor mij haast onmogelijk , maar de wil is er voor 100%
Ik denk dat ik beter maar niet kan bedenken wat mijn type is, want eisen kan ik toch niet stellen in de positie waar ik nu inzit, ik zou eigenlijk wel met elk type willen date. (behalve hardcore types, en brutale vrouwen)
Toevallig kwam ik gister nog een bekende tegen tijdens het uitgaan, en die zei ''ik heb twee dames mee, misschien is eentje wat voor jouw?quote:Op zondag 29 november 2015 18:51 schreef FlyDutchMan het volgende:
Je zegt elk weekend uit te gaan en een hoop vrienden te hebben. Heb je met de meer succesvolle vrienden wel eens besproken dat je best baalt van je situatie? Kunnen zij jou niet wat tips geven over wat je fout doet en een avondje wingmen voor jou spelen?
Je hebt vrouwen op een voetstuk geplaatst en daardoor zijn ze nu heel bedreigend. Heb je wel eens normale gesprekken met een vrouw? Met collega's of vriendinnen van je vrienden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 29 november 2015 19:18 schreef Charleville het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik gister nog een bekende tegen tijdens het uitgaan, en die zei ''ik heb twee dames mee, misschien is eentje wat voor jouw?''
Hij stelde beide dames voor, ik gaf een hand, en zei m'n naam, en zij deed dat ook. En toen keek ik een beetje verlegen voor me uit.
En dat was het....
Ik krijg gewoon van de spanning geen woord uit m'n mond, als ik twee vrouwenogen zie die me aankijken, ik raak gelijk ontzettend verlegen.
Ik wou dat er een medicijn was, waardoor dat gevoel van angst in je buik wegtrekt..
Zelfs met alcohol op, blijft het contact leggen mijn allergrootste obstakel.
Met mannen kan ik wel op een leuke manier contact leggen zonder die angst, bij vrouwen verstijf ik helemaal.
En dit heb ik al jaren, logisch ook wel dat ik daarom nog nooit een leuk gesprekje heb gehad in al die jaren dat ik uitga.
Ik weet ook totaal niets te zeggen, een collega bij de albert heijn heb ik ook al om tips gevraagd en die zei, je moet gewoon zeggen ''Wat zit je haar leuk'' gewoon simpel houden.
Maar stel je voor zij zegt dan ''Dankjewel'', dan weet ik daarna alsnog niets te zeggen
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 29 november 2015 18:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Herkenbaar maar probeer wel realistisch te blijven.
Als het je dan toch een keer lukt, niet te snel willen gaan. (en dan bedoel ik niet alleen fysiek contact) maar juist die emotionele band goed opbouwen, dat is een fout die ik zelf heb gemaakt dat ik alles snel snel wilde, maar op de langere duur ben je beter af als je alles rustig aan doet. Dus ook met die vakantie van je en alles voor haar willen betalen, niet te snel willen gaan..
Keep it steady bro![]()
En je hebt toch wel een soort beeld van je droommeisje?
Ik herken mezelf hier wel in van vroeger!quote:Op zondag 29 november 2015 19:18 schreef Charleville het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik gister nog een bekende tegen tijdens het uitgaan, en die zei ''ik heb twee dames mee, misschien is eentje wat voor jouw?''
Hij stelde beide dames voor, ik gaf een hand, en zei m'n naam, en zij deed dat ook. En toen keek ik een beetje verlegen voor me uit.
En dat was het....
Ik krijg gewoon van de spanning geen woord uit m'n mond, als ik twee vrouwenogen zie die me aankijken, ik raak gelijk ontzettend verlegen.
Ik wou dat er een medicijn was, waardoor dat gevoel van angst in je buik wegtrekt..
Zelfs met alcohol op, blijft het contact leggen mijn allergrootste obstakel.
Met mannen kan ik wel op een leuke manier contact leggen zonder die angst, bij vrouwen verstijf ik helemaal.
En dit heb ik al jaren, logisch ook wel dat ik daarom nog nooit een leuk gesprekje heb gehad in al die jaren dat ik uitga.
Ik weet ook totaal niets te zeggen, een collega bij de albert heijn heb ik ook al om tips gevraagd en die zei, je moet gewoon zeggen ''Wat zit je haar leuk'' gewoon simpel houden.
Maar stel je voor zij zegt dan ''Dankjewel'', dan weet ik daarna alsnog niets te zeggen
Ik ben zelf enigst kind, en ben totaal niet opgegroeid met vrouwen van mijn leeftijd, ik kom ze eigenlijk alleen op m'n werk tegen, en daar praat ik alleen puur zakelijk met ze.quote:Op zondag 29 november 2015 19:25 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Je hebt vrouwen op een voetstuk geplaatst en daardoor zijn ze nu heel bedreigend. Heb je wel eens normale gesprekken met een vrouw? Met collega's of vriendinnen van je vrienden bijvoorbeeld?
Als je geen risico's neemt dan blijft het zoals het is.quote:Op zondag 29 november 2015 19:30 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben zelf enigst kind, en ben totaal niet opgegroeid met vrouwen van mijn leeftijd, ik kom ze eigenlijk alleen op m'n werk tegen, en daar praat ik alleen puur zakelijk met ze.
Privé onderwerpen, durf ik niet aan, omdat ik dan uit m'n ''veilige sociale'' gebied ben. en de kans groot is dat ik totaal niet meer uit m'n woorden kom.
Met vriendinnen van vrienden praat ik eigenlijk nooit, ze zijn ook niet echt geintresseerd in mij. Als ik bijvoorbeeld even met ze alleen ben, valt er een vervelende stilte, en ben altijd weer erg blij als die vriend dan bijvoorbeeld terug de huiskamer in is. Eigenlijk heel kut, want het liefste zou ik gewoon met zo'n meisje willen praten.
Heb je momenteel een meisje die je leuk vind dan?quote:Op zondag 29 november 2015 19:27 schreef Charleville het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
Goed om op te letten inderdaad,
Bedankt voor al je tips!
Dat heb ik zeker, een echt vrouwelijke vrouw, met prachtig blond haar, bruin mag ook.
En die prachtig gekleed is. Gevoel voor humor is erg belangrijk, een meisje, die tegelijk ook echt je beste vriend is, en waarmee je veel overeenkomsten zodat je veel gespreksstoffen hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit idd. Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op zondag 29 november 2015 19:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Als je geen risico's neemt dan blijft het zoals het is.
Wat je heb je te verliezen? Niks
En niet al te serieus, soms klikt het soms klikt het niet, dan voel je vanzelf aan.quote:Op zondag 29 november 2015 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit idd. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Begin over iets randoms (en dan niet "wat een mooi weertje buiten?" e.d.) en probeer een gesprek aan te knopen.
Je hebt helemaal gelijk, morgen ga ik proberen tenminste met een meid een gesprekje te houden, wat niet gaat over ''weet jij waar de kikkererwten liggen''.quote:Op zondag 29 november 2015 19:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik herken mezelf hier wel in van vroeger!
Had hetzelfde vanaf een jaar of 12 tot een jaar of 15, ieder meisje was eng om mee te praten en al kreeg ik toch aandacht van een meisje stond het schaamrood me op de kakenIk wist niet wat ik moest zeggen, wat ik moest doen en voelde me heel onzeker. Vanaf mijn 15e ben ik toen met een groep veel uitgegaan, hierin werd contact met meisjes beter en sprak ik ook vaker meiden aan, alleen dat was puur op de dansvloer, in het echt was ik alsnog ziek verlegen
![]()
Nu heb ik nog steeds wel een beetje dat ik niet echt weet wat ik moet zeggen, maar een gesprekje aangaan zomaar dat kan wel gewoon, en meiden zijn ook gewoon mensen weetje.. Misschien moet je gewoon gewend raken aan normale gesprekken met meisjes vroeren, wellicht dat flirten je dan ook wat beter afgaat.
Richt je alsjeblieft niet op de populariteit van iemand, het kan veel zeggen maar aan de andere kant ook helemaal niets. en al helemaal niet letten op Facebook likesquote:Op zondag 29 november 2015 19:45 schreef Charleville het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, morgen ga ik proberen tenminste met een meid een gesprekje te houden, wat niet gaat over ''weet jij waar de kikkererwten liggen''.
Misschien raak je er dan gewend aan, je hersenen laten wennen aan zo'n situatie, is alleen maar goed, en beter dat ik er nu alsnog aan ga werken, dan dat ik 30 ben en alle vrouwen ondertussen uit hun mooiste periode zijn qua schoonheid. haha!
Ik heb op een meisje 'n oogje, ze werkt bij het brood, ze komt oorspronkelijk uit Friesland, en zo moet je haar ook zien qua uiterlijk, blond lang haar, redelijk lang, en fel blauwe ogen. Ze studeert rechten, en is 4 jaar jonger.
Ze is zo spontaan, dat ze zelfs mij uit m'n schelp krijgt, alleen met haar praat ik alsof ik met vrienden praat, ondanks ze verschrikkelijk knap is, ben ik op de een of anderen manier niet ''bang'' voor haar, ik denk dat het komt omdat ik haar karakter ken, die me ook erg aanspreekt.
Alleen ze is heel populair, ze heeft op haar profielfoto van facebook al 194 likes, terwijl ik niet verder kom als max, 18 likes per profielfoto
Heb trouwens veel respect voor je, dat je jezelf zo hebt kunnen ontwikkelen, wat dat betreft ben je echt een voorbeeld voor me!
Aja wordt moeilijk man. Zijn best veel likesquote:Op zondag 29 november 2015 19:45 schreef Charleville het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, morgen ga ik proberen tenminste met een meid een gesprekje te houden, wat niet gaat over ''weet jij waar de kikkererwten liggen''.
Misschien raak je er dan gewend aan, je hersenen laten wennen aan zo'n situatie, is alleen maar goed, en beter dat ik er nu alsnog aan ga werken, dan dat ik 30 ben en alle vrouwen ondertussen uit hun mooiste periode zijn qua schoonheid. haha!
Ik heb op een meisje 'n oogje, ze werkt bij het brood, ze komt oorspronkelijk uit Friesland, en zo moet je haar ook zien qua uiterlijk, blond lang haar, redelijk lang, en fel blauwe ogen. Ze studeert rechten, en is 4 jaar jonger.
Ze is zo spontaan, dat ze zelfs mij uit m'n schelp krijgt, alleen met haar praat ik alsof ik met vrienden praat, ondanks ze verschrikkelijk knap is, ben ik op de een of anderen manier niet ''bang'' voor haar, ik denk dat het komt omdat ik haar karakter ken, die me ook erg aanspreekt.
Alleen ze is heel populair, ze heeft op haar profielfoto van facebook al 194 likes, terwijl ik niet verder kom als max, 18 likes per profielfoto
Heb trouwens veel respect voor je, dat je jezelf zo hebt kunnen ontwikkelen, wat dat betreft ben je echt een voorbeeld voor me!
maar als je charismatisch bent kan een hoop goed maken.. uiterlijk telt mee maar niet iedereen is zo oppervlakkig, je kan er wel leuk uitzien maar sociaal skills is veeeeeeeeel belangrijker. maar in eerste instantie doet dat er toe (uiterlijk, lust) .. maar dat is echt gewoon verschillend voor mensen wat ze willen.quote:Op zondag 29 november 2015 23:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
Misschien ben je wel gewoon echt niet knap, dat kan natuurlijk ook nog, hoe bot het ook klinkt, 95% van de meisjes kijkt ook naar uiterlijk.
Als je er niet leuk uitziet en je 'openingspraatje' is niet bijzonder boeiend zal je een hoop vrouwen mislopen hoor. Je hoeft geen topmodel te zijn maar om tijdens het uitgaan meisjes te versieren zal je er toch enigzins leuk uit moeten zien. Met online dating en dergelijke ligt dit wel wat anders denk ik maar toch.quote:Op maandag 30 november 2015 00:39 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar als je charismatisch bent kan een hoop goed maken.. uiterlijk telt mee maar niet iedereen is zo oppervlakkig, je kan er wel leuk uitzien maar sociaal skills is veeeeeeeeel belangrijker. maar in eerste instantie doet dat er toe (uiterlijk, lust) .. maar dat is echt gewoon verschillend voor mensen wat ze willen.
Klopt daar heb je gelijk in. Maar wat daarna komt, als eerste contact is gelegd de sociaal skills..quote:Op maandag 30 november 2015 00:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je er niet leuk uitziet en je 'openingspraatje' is niet bijzonder boeiend zal je een hoop vrouwen mislopen hoor. Je hoeft geen topmodel te zijn maar om tijdens het uitgaan meisjes te versieren zal je er toch enigzins leuk uit moeten zien. Met online dating en dergelijke ligt dit wel wat anders denk ik maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |