Ik hoop dat de post van SpaceOddity het dieptepunt van vandaag wasquote:Op zondag 29 november 2015 13:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Zwart haar en met een accent praten. Dûh.
Nou ja, het is wel de praktijk.quote:Op zondag 29 november 2015 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat de post van SpaceOddity het dieptepunt van vandaag was
Die met dat petje?quote:Op zondag 29 november 2015 13:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel de praktijk.
[ afbeelding ]
Figuur 1: Lachende studenten
Ik zou zeggen: zoek de figuur die met 99% zekerheid door de politie / douane voor een extra controle ertussenuit wordt gepikt.
Niemand want alle moslimterroristen hebben lange baarden en lachen nooit. Dat stond op facebook laatst.quote:Op zondag 29 november 2015 13:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel de praktijk.
[ afbeelding ]
Figuur 1: Lachende studenten
Ik zou zeggen: zoek de figuur die met 99% zekerheid door de politie / douane voor een extra controle ertussenuit wordt gepikt.
Waar. Maar ik heb het hier over Europa. De kans dat hier een niet moslim plots een aanslag van terroristische proporties pleegt is in mijn optiek verwaarloosbaar, ten opzichte van een moslim.quote:
Okee, ik kruip wel even achter mn bank nuquote:Op zondag 29 november 2015 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat de post van SpaceOddity het dieptepunt van vandaag was
Probleem is dat een moslim zich gewoon kan voordoen als christen of atheïst of gewoon als jou of jouw buurman. Daarnaast heb je natuurlijk terroristen als Breivik, de enige oplossing is gewoon alle mensen als verdachte behandelen totdat de onschuld is bewezen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Waar. Maar ik heb het hier over Europa. De kans dat hier een niet moslim plots een aanslag van terroristische proporties pleegt is in mijn optiek verwaarloosbaar, ten opzichte van een moslim.
Laat ik wel even duidelijk maken; tegen de Islam heb ik niks, ook niet tegen moslims. Er zijn meer goedwillende dan kwaadwillende. Maar dat de radicalisering zo willekeurig en onzichtbaar verloopt, vind ik een beangstigend iets.
Het kutte is dat veel mensen in Alphen aan den Rijn het oneens met je stelling zullen zijn. We leven in een land waar je nog steeds meer kans hebt om door je geliefde omgebracht te worden dan door een moslim terrorist. En moslims kun je niet herkennen aan iets. Een Arabiër kan iets anders aanhangen dan de Koran en een 18 jarig blond meisje kan zich vorige week nog bekeerd hebben.quote:Op zondag 29 november 2015 13:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Okee, ik kruip wel even achter mn bank nu
Flauw.quote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand want alle moslimterroristen hebben lange baarden en lachen nooit. Dat stond op facebook laatst.
Tot men zo'n maatregel gaat misbruiken om dreigend rechts-extremisme de kop in te drukken. Of hooliganisme aan te pakken. Of voorgoed een einde te maken aan illegaal downloaden. Dit soort maatregelen keren zich vanzelf een keer tegen je.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Flauw.
Er zat wel een boodschap achter mijn post. Namelijk dat op dit moment de 'gewone Nederlander' (of de 'gewone Fransman') niks te vrezen heeft van zo'n maatregel, puur vanwege het uiterlijk.
Nee joh mallerd. Deze maatregel geldt enkel voor extremistische moslims. Echt!quote:Op zondag 29 november 2015 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot men zo'n maatregel gaat misbruiken om dreigend rechts-extremisme de kop in te drukken. Of hooliganisme aan te pakken. Of voorgoed een einde te maken aan illegaal downloaden. Dit soort maatregelen keren zich vanzelf een keer tegen je.
Omdat blijkt dat dat hetzelfde is als martelen, het is toch logisch dat als onderzoek bepaalde negatieve aspecten aantoont dat de regels daarop aangepast worden?quote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef Childofthe90s het volgende:
maar wordt nu gebruikt om de levenslange gevangenisstraf af te schaffen.
Owja Breivik.... die lul. Ik was m al vergeten.quote:Op zondag 29 november 2015 13:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Probleem is dat een moslim zich gewoon kan voordoen als christen of atheïst of gewoon als jou of jouw buurman. Daarnaast heb je natuurlijk terroristen als Breivik, de enige oplossing is gewoon alle mensen als verdachte behandelen totdat de onschuld is bewezen.
Dat is niet kut, dat is prima.quote:Op zondag 29 november 2015 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het kutte is dat veel mensen in Alphen aan den Rijn het oneens met je stelling zullen zijn. We leven in een land waar je nog steeds meer kans hebt om door je geliefde omgebracht te worden dan door een moslim terrorist. En moslims kun je niet herkennen aan iets. Een Arabiër kan iets anders aanhangen dan de Koran en een 18 jarig blond meisje kan zich vorige week nog bekeerd hebben.
Ja. Maar zolang dat niet gebeurt en je je veilig kan wanen dat toch alleen maar "andere" (vaak net zo goed onschuldige) mensen met dit soort maatregelen lastiggevallen worden, vindt men het blijkbaar alleen maar mooi.quote:Op zondag 29 november 2015 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot men zo'n maatregel gaat misbruiken om dreigend rechts-extremisme de kop in te drukken. Of hooliganisme aan te pakken. Of voorgoed een einde te maken aan illegaal downloaden. Dit soort maatregelen keren zich vanzelf een keer tegen je.
Het wordt niet veiliger met dit soort maatregelen, we leven al in de meest veilige periode ooit.quote:Op zondag 29 november 2015 13:54 schreef tfors het volgende:
Liever dit dan dat EU-gebeuren waar in achterkamertjes ongekozen leiders allerlei miljardenbesluiten nemen.
We leven nu eenmaal in een andere tijd. Brussel zat bijna een week op slot! Dadelijk is het Amsterdam/Den Haag. Nee, bedankt, dan maar wat harder met de regels ter veiligheid.
Hoezo 'blijkt', alsof zoiets opeens is gebleken. Alsof men vijftig jaar geleden niet wist dat iemand levenslang opsluiten voor diegene heel vervelend is. Alsof men nu 'opeens' ontdekt dat dat heel naar is voor de gevangene. Ik schat de heren die dit akkoord zestig jaar geleden tekenden toch wel iets slimmer in dan dat. Misschien dat men er nu anders over denkt, en het nu inhumaan vindt, maar dan pas je het verdrag maar aan. Nu zijn we overgeleverd aan de inzichten van rechters die een jaar geleden nog levenslang oplegden, en het nu opeens inhumaan vinden en dan maar zo'n artikel aangrijpen om het quasi verboden te verklaren.quote:Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat blijkt dat dat hetzelfde is als martelen, het is toch logisch dat als onderzoek bepaalde negatieve aspecten aantoont dat de regels daarop aangepast worden?
Ik weet niet hoor, in mijn leven nog niet eerder meegemaakt dat ik niet een stad kon bezoeken een paar honderd kilometer van mij vandaan waar meer soldaten met mitrailleurs dan toeristen op straat rondliepen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het wordt niet veiliger met dit soort maatregelen, we leven al in de meest veilige periode ooit.
Omdat het Verdrag zelf die mogelijkheid biedt misschien?quote:Op zondag 29 november 2015 08:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan godverdomme zo'n verdrag, als je dat in de prullenbak kunt gooien wanneer het je uitkomt?
Nee hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 13:58 schreef Achterhoker het volgende:
Iedereen doet gelijk weer alsof er gemoord en gemarteld mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |