Ik dacht al dat hij nu meer slapen zou krijgen omdat hij minder op FOK! zou zitten door dat wijfquote:Op zondag 29 november 2015 23:29 schreef Geerd het volgende:
Zou die al aan haar mossel mogen zitten ??
Aan dat minderjarige kutjequote:Op zondag 29 november 2015 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij nu meer slapen zou krijgen omdat hij minder op FOK! zou zitten door dat wijf
Maar nu zit die misschien de hele nacht aan die kut
Geef hem eend ongelijkquote:Op zondag 29 november 2015 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij nu meer slapen zou krijgen omdat hij minder op FOK! zou zitten door dat wijf
Maar nu zit die misschien de hele nacht aan die kut
Niks mis meequote:Op zondag 29 november 2015 23:40 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Kon je jezelf weer niet beheersen en heb je je prostaat weer eens verwend?
En dan keelkanker krijgen over een jaartje of 10.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 23:40 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Heb ik er wel voor overquote:Op zondag 29 november 2015 23:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En dan keelkanker krijgen over een jaartje of 10.
WC papiertje was te dunquote:Op zondag 29 november 2015 23:40 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Aflikken gewoon chocola ja toch?quote:
Het smaakt een beetje bitter maar niet heel vies ofzoquote:Op zondag 29 november 2015 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Aflikken gewoon chocola ja toch?
AIVD ingelichtquote:Op zondag 29 november 2015 23:35 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Aan dat minderjarige kutje.
Oh teringquote:Op maandag 30 november 2015 00:28 schreef Fylax het volgende:
Dit topic.Heb 'm aan m'n vriendin laten zien.
quote:Op maandag 30 november 2015 00:28 schreef Fylax het volgende:
Morgen krijgen we weer een huil topic dat Fylaxje gedumpt isquote:
Laat je vriendin ook een account aanmaken!!! Dan zijn we jou niet kwijt, en je hoeft niet meer te reizen met de trein!quote:Op maandag 30 november 2015 00:28 schreef Fylax het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2015 00:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Laat je vriendin ook een account aanmaken!!! Dan zijn we jou niet kwijt, en je hoeft niet meer te reizen met de trein!
Win-Win-Win
Nah, dat doe ik haar niet aan.quote:Op maandag 30 november 2015 00:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Laat je vriendin ook een account aanmaken!!! Dan zijn we jou niet kwijt, en je hoeft niet meer te reizen met de trein!
Win-Win-Win
Zo lang?quote:Op maandag 30 november 2015 00:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, dat doe ik haar niet aan.Ik zie haar trouwens pas over 3 weken weer.
Ze moet ook nog tijd over houden voor haar andere scharrels, de geldschieter hoeft maar eens per drie weken langs te komen.quote:
Weet niet of ze dat wil.quote:Op maandag 30 november 2015 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Laat dr vrijdag bellen naar Fylax FridayDoe dan alsof je een professioneel radio station hebt. Dan heb je dr zeker weten!
Hij is nogal aanwezig, tot het irritatie aan toe soms, maar hij is wel een stuk makker de laatste tijd.quote:Op maandag 30 november 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
Fylax eens in de drie weken zien is ook meer dan genoeg.
Stel je voor dat hij maar eens in de drie weken op FOK! kwam. Zou echt fantastisch zijn.
quote:Op zondag 29 november 2015 23:18 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Die foto. Hoe wanhopig moet je zijn om dat te posten. En is Fylax de rechter of de linker? En hoe ziet die vriendin eruit? Als een varken omdat hij niet haar hele lichaam durfde te laten zien.
De jaloezie druipt van je post afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat 'm genieten van zn chick ofzo
Kun jij hem niet tips geven om z'n vriendin te vingeren??quote:Op maandag 30 november 2015 21:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van je post af![]()
Laat 'm genieten van zn chick ofzo
Dm staat open voor fylaxjequote:Op maandag 30 november 2015 23:03 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Kun jij hem niet tips geven om z'n vriendin te vingeren??
16.quote:Op maandag 30 november 2015 23:16 schreef Maanvis het volgende:
Fylax kennende is het een 12 jarig meisje.
Da's toch veel te oud?quote:
Wrm laat je haar fok zienquote:
Een meisje heeft mijn reacties gezien in dit topic.quote:
Ook jouw reactie heeft ze gezien!quote:
beta gespotquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Een meisje heeft mijn reacties gezien in dit topic.
Stijve gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |