Ja? Ik zag dat je een hand vasthield van een meisje. Misschien ga je nog wel een echte vent wordenquote:
quote:Op zondag 29 november 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja? Ik zag dat je een hand vasthield van een meisje. Misschien ga je nog wel een echte vent worden.
Hou dit maar in je achterhoofdquote:Op zondag 29 november 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja? Ik zag dat je een hand vasthield van een meisje. Misschien ga je nog wel een echte vent worden.
Schattigquote:
quote:Op zondag 29 november 2015 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Foto van de volgende date
[ afbeelding ]
Heb je iets goed te maken?quote:Op zondag 29 november 2015 10:38 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin vindt die nieuwe van Justin Bieber leuk.
quote:Op zondag 29 november 2015 09:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hou dit maar in je achterhoofd
[ afbeelding ]
Het besef dat je geen echte man bent?quote:Op zondag 29 november 2015 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]dit soort plaatjes maken me heel verdrietig
Misschien ben ik je vriendin wel.quote:Op zondag 29 november 2015 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit vind mijn vriendin ook al.
quote:Op zondag 29 november 2015 10:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien ben ik je vriendin wel.
Nee, en ik ga er ook niet op klikken.quote:
We lopen niet allemaal achter, Wibi. Godskolere zegquote:
Komt omdat ik weer achterloop, denk ik. Deze heb ik pas gister gezien.quote:Op zondag 29 november 2015 10:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We lopen niet allemaal achter, Wibi. Godskolere zeg
Hoi timmmmm.quote:Op zondag 29 november 2015 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]dit soort plaatjes maken me heel verdrietig
Ik las gisteren op de FP dat ze op zoek is naar een oude man.quote:Op zondag 29 november 2015 11:01 schreef anonymoussie het volgende:
Als onze Felix die nieuwe van Ariana ff post ben ik weer helemaal bij.
En kan ik ook nog eens zien of ze vooruit is gegaan.
Met geld waarschijnlijik.quote:Op zondag 29 november 2015 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las gisteren op de FP dat ze op zoek is naar een oude man.
Die heeft zelf al wel een aardig kapitaal.quote:Op zondag 29 november 2015 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met geld waarschijnlijik.
Dat gaat over Selena Gomez, zie ik net boven in beeld.
Jawel, maar dat willen ze altijd wel in stand houden. Nog nooit gehoord dat een grote ster gelukkig is met de visboer op de hoek. Terwijl die misschien wel veel leuker is.quote:Op zondag 29 november 2015 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heeft zelf al wel een aardig kapitaal.
Kingstown.quote:Op zondag 29 november 2015 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las gisteren op de FP dat ze op zoek is naar een oude man.
J-lo en die dansers van der.quote:Op zondag 29 november 2015 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat willen ze altijd wel in stand houden. Nog nooit gehoord dat een grote ster gelukkig is met de visboer op de hoek. Terwijl die misschien wel veel leuker is.
Ohja, maar die dumpt ze als er een leukere voorbij komt. Dat is ook nog niet echt happily ever after.quote:
Daarom nemen ze ook allemaal drugs of anorexia.quote:Op zondag 29 november 2015 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een grote ster gelukkig is met de visboer op de hoek. Terwijl die misschien wel veel leuker is.
Laat me nou even lekker generaliseren, het is zondag hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom nemen ze ook allemaal drugs of anorexia.
Die UIquote:Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef Elfletterig het volgende:
Banner die momenteel op FOK! is te zien:
[ afbeelding ]
"Passieve agressie"quote:Op zondag 29 november 2015 13:00 schreef Specularium het volgende:
Eftettering met zijn passieve agressie weer hoor.
Of je moet wat meer eten.quote:Op zondag 29 november 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het laatste gaatje van mijn riem bereikt, als ik nu nog meer afval heb ik een nieuwe riem nodig.
Duct-tape.quote:Op zondag 29 november 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het laatste gaatje van mijn riem bereikt, als ik nu nog meer afval heb ik een nieuwe riem nodig.
Danquote:
quote:
#mannenproblemenquote:Op zondag 29 november 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Kloterige is dat al het vet dat nog aan mijn lijf zit om mijn middel zit door de alcohol weetjewel, maar het wil daar maar niet weg. Elke keer als ik iets afval komt het van mijn armen en benen waardoor ik helemaal uit proportie ben!
Tijd voor liposuctie.
Harry ziet gewoon spoken. Sowieso is "passieve agressie" een term die nergens op slaat. Ik heb alleen mijn UI, ondertitel en signature veranderd in verband met het gezeik over Imagine.quote:
Pak liever de puinhoop aan die jouw signature is.quote:Op zondag 29 november 2015 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Vooral die provocerende ondertitel erbij.
Dat is helemaal geen puinhoop.quote:Op zondag 29 november 2015 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pak liever de puinhoop aan die jouw signature is.
Weinig te beleven ook verderquote:Op zondag 29 november 2015 14:16 schreef YokiKater het volgende:
[..].
Ik heb goffer de goffer de start van de GP gemist, schakel net in in ronde 7.
Henk is madpanda, is het toch nog een mooie zondag.quote:Op zondag 29 november 2015 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pak liever de puinhoop aan die jouw signature is.
Nouquote:Op zondag 29 november 2015 14:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is madpanda, is het toch nog een mooie zondag.
Ik ben de hele GP vergeten, terwijl ik gisteren de hele kwali heb zitten kijken.quote:Op zondag 29 november 2015 14:16 schreef YokiKater het volgende:
[..].
Ik heb goffer de goffer de start van de GP gemist, schakel net in in ronde 7.
Nee, ik heb nog een pond popcorn dat ik moet poffen dus jullie wachten maar tot ik vanavond terug ben.quote:Op zondag 29 november 2015 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NouIk zou zeggen: pak vast tevergeefs de popcorn.
Gatverdammequote:Op zondag 29 november 2015 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Er zit boter op mn broodje filet americain
Jij doet ook net alsof je een leven hebt de laatste tijd, doe eens normaal joh.quote:Op zondag 29 november 2015 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben de hele GP vergeten, terwijl ik gisteren de hele kwali heb zitten kijken.
Maar ik ga zo weg.
Pas je op dat je niet wegwaait, het is code gevaarlijk en zo.quote:Op zondag 29 november 2015 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben de hele GP vergeten, terwijl ik gisteren de hele kwali heb zitten kijken.
Maar ik ga zo weg.
Ik ga kijken of ik een foto van maken van zee met woei.quote:Op zondag 29 november 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij doet ook net alsof je een leven hebt de laatste tijd, doe eens normaal joh.
Ja maar dat is het bijna elke week.quote:Op zondag 29 november 2015 14:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet wegwaait, het is code gevaarlijk en zo.
quote:Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik een foto van maken van zee met woei.
Met mijn papa
Je hebt dit topic aangeklikt en het vorige deel integraal teruggelezen?quote:Op zondag 29 november 2015 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een grote vreselijke fout gemaakt
Tja. En dat terwijl IS vandaag wereldwijd aanslagen wil gaan plegen.quote:Op zondag 29 november 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanwege de wind, niet eens vanwege de neven van Triggerbips.
Ik moest lachen, daarna sloeg ik mezelf in mijn gezicht als straf.quote:
Alweerquote:Op zondag 29 november 2015 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja. En dat terwijl IS vandaag wereldwijd aanslagen wil gaan plegen.
Dat was vorige week.quote:Op zondag 29 november 2015 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja. En dat terwijl IS vandaag wereldwijd aanslagen wil gaan plegen.
Ik wou al zeggen, ze komen anders wel erg ongeloofwaardig over.quote:Op zondag 29 november 2015 14:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was vorige week.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ag_aanslagen___.html
Poetin ook niet, ze moeten gewoon allemaal even normaal doen met hun hoofd.quote:Op zondag 29 november 2015 16:10 schreef Specularium het volgende:
Dit is dus echt niet grappig.
Al die arme Turken doen niemand kwaad, lees ik hier soms.
Dat was niet zo aardig inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve dat hij MH17 uit de lucht heeft geschoten.
Neequote:
quote:Op zondag 29 november 2015 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neehet waaide zo hard dat ik bijna omwaaide. Dus ik denk dat alles lekker bewogen is.
Blijkbaar zaten we aan windkracht 8.quote:Op zondag 29 november 2015 16:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]Storm chasers!
Maar ik kan me voorstellen dat het geen makkelijke opgave is.
7 a 8 ja.quote:Op zondag 29 november 2015 16:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar zaten we aan windkracht 8.
Dus ik zag niet echt wat ik deed, terwijl ik werd gezandstraald.quote:
Hier gebruiken ze een statief en dikke telelens.quote:Op zondag 29 november 2015 16:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus ik zag niet echt wat ik deed, terwijl ik werd gezandstraald.
Mijn statief is mooi, maar die kan dit niet aan hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 16:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze een statief en dikke telelens.
Dit moet je ook niet willenquote:Op zondag 29 november 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn statief is mooi, maar die kan dit niet aan hoor.
Nou eigenlijk wel, want ik moest opspattende druppels hebben en die heb ik nu niet.quote:Op zondag 29 november 2015 16:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit moet je ook niet willen
[ afbeelding ]
Gewoon een gaatje erbij laten prikken door de schoenmaker. Opgelost, slotje.quote:Op zondag 29 november 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 29 november 2015 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon een gaatje erbij laten prikken door de schoenmaker. Opgelost, slotje.
Inderdaad, moet je dit zien.quote:Op zondag 29 november 2015 16:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit moet je ook niet willen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2015 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, moet je dit zien.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2015 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien nog even goed om te vermelden dat er copyright op deze foto rust, voor zover dat nog niet duidelijk is.quote:Op zondag 29 november 2015 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel lastig om te zien wie de foto gemaakt heeft.quote:Op zondag 29 november 2015 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien nog even goed om te vermelden dat er copyright op deze foto rust, voor zover dat nog niet duidelijk is.
Misschien staat het in de metadata.quote:Op zondag 29 november 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel lastig om te zien wie de foto gemaakt heeft.
Ik kan het zo snel niet vinden.quote:Op zondag 29 november 2015 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien staat het in de metadata.
Na een grondige analyse durf ik met zekerheid te zeggen dat het Leo Vogelzang betreft. Notabene winnaar van de Zilveren Camera!quote:
Wat knap van je.quote:Op zondag 29 november 2015 18:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Na een grondige analyse durf ik met zekerheid te zeggen dat het Leo Vogelzang betreft. Notabene winnaar van de Zilveren Camera!
quote:Op zondag 29 november 2015 18:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Na een grondige analyse durf ik met zekerheid te zeggen dat het Leo Vogelzang betreft. Notabene winnaar van de Zilveren Camera!
quote:
Pannekoeken.quote:
quote:
Dat klinkt wat minder appetijtelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens heb ik nog een kant-en-klaar-maaltijd die op moet. Boerenkool, geloof ik.
Ik heb net even gekeken. Het is hele rare boerenkool, zo blijkt. Het is lichtgeel van kleur, het heeft de vorm van elleboogjes en er zit een donkerrode, tomaat-achtige saus bij.quote:Op zondag 29 november 2015 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat klinkt wat minder appetijtelijk.
quote:Op zondag 29 november 2015 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken. Het is hele rare boerenkool, zo blijkt. Het is lichtgeel van kleur, het heeft de vorm van elleboogjes en er zit een donkerrode, tomaat-achtige saus bij.
Dat is Italiaanse stijl boerenkoolquote:Op zondag 29 november 2015 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken. Het is hele rare boerenkool, zo blijkt. Het is lichtgeel van kleur, het heeft de vorm van elleboogjes en er zit een donkerrode, tomaat-achtige saus bij.
Het lijkt er niet op.quote:Op zondag 29 november 2015 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel heel bijzondere boerenkool. Zit er ook nog aardappel bij of dat niet?
#bredebipsquote:Op zondag 29 november 2015 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga pizza bestellen, zit alleen nog te twijfelen tussen 4 cheese, funghi en veggie.
Nee.quote:Op zondag 29 november 2015 18:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je UI nou eens normaal joh, met je gedrag.
Die van die vreselijke foto van vorige keer?quote:Op zondag 29 november 2015 18:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb overigens doperwtenovenschoteldinges gegeten.
De vorige keer had ik dat mengsel zelf gemaakt en op een wrap gemikt. Nu ben ik bij mijn ouders en mijn pa mikt het altijd in een ovenschaal met aardappelpuree er boven op en dan nog even in de oven.quote:Op zondag 29 november 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van die vreselijke foto van vorige keer?
Klinkt al een stuk beter, al zou het zonder doperwten en met prei ofzo helemaal een topshow zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De vorige keer had ik dat mengsel zelf gemaakt en op een wrap gemikt. Nu ben ik bij mijn ouders en mijn pa mikt het altijd in een ovenschaal met aardappelpuree er boven op en dan nog even in de oven.
Als mijn UI voor "passieve agressie" staat, waar staat jouwe dan voor?quote:Op zondag 29 november 2015 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan niet joh, met je passieve agressie.
Die doperwten kan je prima vervangen door iets anders, prei bijvoorbeeld ja.quote:Op zondag 29 november 2015 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt al een stuk beter, al zou het zonder doperwten en met prei ofzo helemaal een topshow zijn.
Ik ben geen fan van doperwten.quote:Op zondag 29 november 2015 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die doperwten kan je prima vervangen door iets anders, prei bijvoorbeeld ja.
Hete vlammetjes.quote:Op zondag 29 november 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als mijn UI voor "passieve agressie" staat, waar staat jouwe dan voor?
Als we een NWS SC diner zouden maken, zou het nog best moeilijk worden.quote:
Ik bedoelde meer dat je prei goed kunt gebruiken om te proberen of het omgekeerd ook werkt.quote:Op zondag 29 november 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als we een NWS SC diner zouden maken, zou het nog best moeilijk worden.
Geen soep, geen vlees, geen doperwten, geen prei, geen tomaat...wat nog meer allemaal.
ierp?quote:Op zondag 29 november 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je prei goed kunt gebruiken om te proberen of het omgekeerd ook werkt.
Ja, maar LKTDV moet geen soep, dus dat kan dan niet.quote:Op zondag 29 november 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
Tomatensoep eet ik wel gewoon.
Maar zo'n smerig plakje rooie rauwe rommel moet ik niet.
Dan blijft LTKDV maar lekker thuis bij zijn achterstevoren kraan.quote:Op zondag 29 november 2015 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar LKTDV moet geen soep, dus dat kan dan niet.
Ja bah,dat is ook niet lekker.quote:Op zondag 29 november 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
Iedereen verneukt de hamburger er ook mee.
Mijn oma ook, maar ik kreeg dat dan op zondagquote:Op zondag 29 november 2015 18:47 schreef Specularium het volgende:
Mijn oma maakte altijd goeie groentesoep.
Konden wij woensdagmiddag komen eten als we geen school hadden.
#verhalenuitdevorigeeeuw
Geen vis, geen kaas.quote:Op zondag 29 november 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen soep, geen vlees, geen doperwten, geen prei, geen tomaat...wat nog meer allemaal.
Oh we gaan dus een mandarijntje eten met z'n allenquote:
Gewoon kip, patat en appelmoes.quote:Op zondag 29 november 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh we gaan dus een mandarijntje eten met z'n allen
Valt me mee dat je het geen brede anus noemt.quote:
Nee, Marianne eet geen vleesquote:
Geen vis.quote:Op zondag 29 november 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die heeft Henk.quote:Op zondag 29 november 2015 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Valt me mee dat je het geen brede anus noemt.
Vind ik ook matig, mandarijnen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ananas?quote:Op zondag 29 november 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik ook matig, mandarijnen.
Gegrilde of gebakken courgette is trouwens een topshow. Al maak ik dat met tomaat en spekjes, maar dan nog.quote:Op zondag 29 november 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet allemaal uit 1 pan?
Iets met een gegrilde courgette ofzo moet wel lukken.
Met wat paneermeel erover, nom nom nom. Culinaire creativiteit hier.quote:Op zondag 29 november 2015 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gegrilde of gebakken courgette is trouwens een topshow. Al maak ik dat met tomaat en spekjes, maar dan nog.
Warme ananas is gewoon goorquote:Op zondag 29 november 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is wel lekker.
Behalve op je pizza.
Of een soort broodmaaltijd. Waarbij we dan eerst nog 6 uur gaan steggelen over welke soort brood het moet worden.quote:Op zondag 29 november 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk Utrecht ook.quote:Op zondag 29 november 2015 18:50 schreef Specularium het volgende:
Ik zie op het dreigingskaartje dat Noord-Holland vannacht helemaal kapot gaat.
Nee, is geel.quote:Op zondag 29 november 2015 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met een beetje geluk Utrecht ook.![]()
#passieveagressie
Nee joh, lekker juist. In pasta of op pizzaquote:
Turks brood natuurlijk, dan komt Triggerstengel ook.quote:Op zondag 29 november 2015 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of een soort broodmaaltijd. Waarbij we dan eerst nog 6 uur gaan steggelen over welke soort brood het moet worden.
Nou hij heeft wel gelijk, prima dat jij een statement wil maken, maar die UI is wel kut.quote:Op zondag 29 november 2015 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die van jou, met die wél oplichtende, maar niet bewegende vlammetjes, is leuk.
Nee, in een deeglaagje zoals de banaan bij de chinees is wel lekker. Maar op pizza vind ik het helemaal niets.quote:Op zondag 29 november 2015 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, lekker juist. In pasta of op pizza
quote:Op zondag 29 november 2015 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die van jou, met die wél oplichtende, maar niet bewegende vlammetjes, is leuk.
En toch blijft -ie voorlopig, dus wen er maar mooi aan.quote:Op zondag 29 november 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou hij heeft wel gelijk, prima dat jij een statement wil maken, maar die UI is wel kut.
Al blijft ie voorgoed, ik vind het allemaal prima.quote:Op zondag 29 november 2015 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En toch blijft -ie voorlopig, dus wen er maar mooi aan.
Die banaan in deegquote:Op zondag 29 november 2015 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, in een deeglaagje zoals de banaan bij de chinees is wel lekker. Maar op pizza vind ik het helemaal niets.
Hear hear.quote:Op zondag 29 november 2015 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, in een deeglaagje zoals de banaan bij de chinees is wel lekker. Maar op pizza vind ik het helemaal niets.
Dat is mijn nieuwe verslaving, het is alleen jammer dat je jezelf er zo makkelijk misselijk aan eet.quote:Op zondag 29 november 2015 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die banaan in deegdie moet er ook zijn bij het etentje.
Die troela vind ik een beetje raar.quote:
Hoeveel eet je er dan?quote:Op zondag 29 november 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is mijn nieuwe verslaving, het is alleen jammer dat je jezelf er zo makkelijk misselijk aan eet.
quote:Op zondag 29 november 2015 19:08 schreef YokiKater het volgende:
Het gaat hier best vaak over voedsel.
Misschien zijn we daarom ook allemaal viesdik.quote:Op zondag 29 november 2015 19:08 schreef YokiKater het volgende:
Het gaat hier best vaak over voedsel.
Nou meer dan 2 kan ik niet op want het ligt enorm zwaar op de maag, daarbij moet ik ook nog ruimte overlaten voor 2 borden nasi met kipsate en mini loempia'tjes.quote:
Oh dat valt wel mee, al vind ik mihoen lekkerder.quote:Op zondag 29 november 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou meer dan 2 kan ik niet op want het ligt enorm zwaar op de maag, daarbij moet ik ook nog ruimte overlaten voor 2 borden nasi met kipsate en mini loempia'tjes.
quote:
Ik vind het niet erg hoor, het valt alleen op.quote:Op zondag 29 november 2015 19:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien zijn we daarom ook allemaal viesdik.
We kunnen ook gewoon frituur halen bij het etentje. Dan neem ik een kaassouffléquote:Op zondag 29 november 2015 19:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet erg hoor, het valt alleen op.
Goede nieuwe UI.quote:Op zondag 29 november 2015 19:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het niet erg hoor, het valt alleen op.
Frituur, altijd nummer 1quote:Op zondag 29 november 2015 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon frituur halen bij het etentje. Dan neem ik een kaassoufflé
Friet met pindasausquote:
Ja lekker, een patatje pindaquote:
En wat neem je als hoofdgerecht?quote:Op zondag 29 november 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja lekker, een patatje pinda
Met een kaassouflé, bamiblok èn kalfskroket.
Dat Elfentering een statement wil maken, ok...maar WTFquote:
quote:Op zondag 29 november 2015 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En wat neem je als hoofdgerecht?
Lekker passief agressief van Yoki.quote:Op zondag 29 november 2015 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat Elfentering een statement wil maken, ok...maar WTF
Trolololololquote:Op zondag 29 november 2015 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat Elfentering een statement wil maken, ok...maar WTF
Nee, dit is alleen passief.quote:
Die is beter ja.quote:Op zondag 29 november 2015 19:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb weer gewoon mijn eigen UI. Made by DH.
Als ze in een goede bui zijn wel.quote:Op zondag 29 november 2015 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Als ik in Groningen friet zeg word ik op het schavot gezet en bekogeld met fruit.
Probeer je nu een rel te beginnen om een fucking aardappel, met je imagine?quote:Op zondag 29 november 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen in België en in gebieden die per abuis niet bij België zijn ingedeeld zeggen ze friet.
Ja net nog bij de supermarkt.quote:Op zondag 29 november 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, heeft iemand hier Michiel de Ruyter al gezien?
Ja.quote:Op zondag 29 november 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
Ja, goede film. Duurt wel vrij lang, maar is de moeite waard. Er wordt best wat geknokt en de scènes (waarbij ze op vrij bijzondere manieren uitzoomen) zijn mooi gemaakt.quote:Op zondag 29 november 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 29 november 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
En?quote:
Sowieso 16+quote:Op zondag 29 november 2015 19:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, goede film. Duurt wel vrij lang, maar is de moeite waard. Er wordt best wat geknokt en de scènes (waarbij ze op vrij bijzondere manieren uitzoomen) zijn mooi gemaakt.
Verder heb je 2 versies van de film, jij gaat neem ik aan de 16+-versie zien? Komt een scène in voor die gruwelijk kan lijken, maar het is wel een getrouwe weergave van een stukje vaderlandse geschiedenis (geloof ik).
Ik was bij de galapremière.quote:Op zondag 29 november 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
Is altijd wel grappig, al die onzin eromheen.quote:
Oh, nou niets geks gemerkt.quote:Op zondag 29 november 2015 20:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben iets tegen Frank Lammers.
Een prototype Brabander inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 20:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vond hem in Nachtrit wel goed.quote:Op zondag 29 november 2015 20:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Acteert wel aardig toch.quote:Op zondag 29 november 2015 20:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2015 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen in België en in gebieden die per abuis niet bij België zijn ingedeeld zeggen ze friet.
Ik vond hem erg goed in New Kids Turbo.quote:Op zondag 29 november 2015 20:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Acteert wel aardig toch.
Die niet gezien.quote:Op zondag 29 november 2015 20:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond hem erg goed in New Kids Turbo.
Nee, ik zeg gewoon (weer eens) waar het op staat.quote:Op zondag 29 november 2015 19:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Probeer je nu een rel te beginnen om een fucking aardappel, met je imagine?
Goed idee. Op je huidige UI zijn we wel een beetje uitgekeken. En voor wielrenners is het de verkeerde tijd van het jaar.quote:Op zondag 29 november 2015 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga straks heel passief agressief een patat UI nemen.
Ik merk toch weer een beetje frustratie uit deze post.quote:Op zondag 29 november 2015 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed idee. Op je huidige UI zijn we wel een beetje uitgekeken. En voor wielrenners is het de verkeerde tijd van het jaar.
Echt hoor, de hele dag al.quote:Op zondag 29 november 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk toch weer een beetje frustratie uit deze post.
quote:Op zondag 29 november 2015 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon (weer eens) waar het op staat.
quote:Op zondag 29 november 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk toch weer een beetje frustratie uit deze post.
Welk voor pizza?quote:Op zondag 29 november 2015 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Pizza was lekker. Hoe was de elleboogjes-boerenkool, Elflettertje?
Veggie. Met paprika, tomaat en olijven enzo.quote:
Oh dat is niet helemaal mijn dingetje, mijn moeder vindt spinazi pizza heel lekker.quote:Op zondag 29 november 2015 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Veggie. Met paprika, tomaat en olijven enzo.
Nee, die is sinds 1676 al niet meer gesignaleerd. Bijna net zo lang geleden als Webschip.quote:Op zondag 29 november 2015 19:49 schreef anonymoussie het volgende:
Oja, dat at ik vroeger ook wel eens. Word je wel sterk van.quote:Op zondag 29 november 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat is niet helemaal mijn dingetje, mijn moeder vindt spinazi pizza heel lekker.
Ik heb al drie dagen geen patat gegeten.quote:Op zondag 29 november 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Is Njos de enige in dit topic die niet elke dag patat eet?
Uccie is altijd erg verantwoord, daarom is ze ook zo dun.quote:Op zondag 29 november 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Is Njos de enige in dit topic die niet elke dag patat eet?
Pas op voor de omvallende bomen.quote:Op zondag 29 november 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu hardlopen door de storm en regen. Genot.
Dit advies neem ik mee.quote:Op zondag 29 november 2015 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas op voor de omvallende bomen.
Ga je ook elke dag naar de frituur?quote:
Nee, heb net een chocoladeletter en wat kruidnoten opquote:Op zondag 29 november 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga je ook elke dag naar de frituur?
Vingertje achterin de keel.quote:Op zondag 29 november 2015 20:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, heb net een chocoladeletter en wat kruidnoten op
Even de huig kietelen.quote:
Ja, maar die kan ik even niet vinden.quote:Op zondag 29 november 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat wortelgifje van specularium zou nu ook wel toepasselijk zijn.
Als ik google op wortelgif vind ik alleen maar dit soort dingenquote:Op zondag 29 november 2015 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar die kan ik even niet vinden.
Ik dit, ook wel goed gevonden.quote:Op zondag 29 november 2015 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ik google op wortelgif vind ik alleen maar dit soort dingen
[ afbeelding ]
Die krijgt de volle lading.quote:Op zondag 29 november 2015 20:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dit, ook wel goed gevonden.
[ afbeelding ]
Wat aardig dat je deze voor Elfletterig post.quote:
Is die nog steeds ondergedoken?quote:Op zondag 29 november 2015 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die is sinds 1676 al niet meer gesignaleerd. Bijna net zo lang geleden als Webschip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |