Ja? Ik zag dat je een hand vasthield van een meisje. Misschien ga je nog wel een echte vent wordenquote:
quote:Op zondag 29 november 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja? Ik zag dat je een hand vasthield van een meisje. Misschien ga je nog wel een echte vent worden.
Hou dit maar in je achterhoofdquote:Op zondag 29 november 2015 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja? Ik zag dat je een hand vasthield van een meisje. Misschien ga je nog wel een echte vent worden.
Schattigquote:
quote:Op zondag 29 november 2015 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Foto van de volgende date
[ afbeelding ]
Heb je iets goed te maken?quote:Op zondag 29 november 2015 10:38 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin vindt die nieuwe van Justin Bieber leuk.
quote:Op zondag 29 november 2015 09:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hou dit maar in je achterhoofd
[ afbeelding ]
Het besef dat je geen echte man bent?quote:Op zondag 29 november 2015 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]dit soort plaatjes maken me heel verdrietig
Misschien ben ik je vriendin wel.quote:Op zondag 29 november 2015 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit vind mijn vriendin ook al.
quote:Op zondag 29 november 2015 10:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien ben ik je vriendin wel.
Nee, en ik ga er ook niet op klikken.quote:
We lopen niet allemaal achter, Wibi. Godskolere zegquote:
Komt omdat ik weer achterloop, denk ik. Deze heb ik pas gister gezien.quote:Op zondag 29 november 2015 10:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We lopen niet allemaal achter, Wibi. Godskolere zeg
Hoi timmmmm.quote:Op zondag 29 november 2015 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]dit soort plaatjes maken me heel verdrietig
Ik las gisteren op de FP dat ze op zoek is naar een oude man.quote:Op zondag 29 november 2015 11:01 schreef anonymoussie het volgende:
Als onze Felix die nieuwe van Ariana ff post ben ik weer helemaal bij.
En kan ik ook nog eens zien of ze vooruit is gegaan.
Met geld waarschijnlijik.quote:Op zondag 29 november 2015 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las gisteren op de FP dat ze op zoek is naar een oude man.
Die heeft zelf al wel een aardig kapitaal.quote:Op zondag 29 november 2015 11:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met geld waarschijnlijik.
Dat gaat over Selena Gomez, zie ik net boven in beeld.
Jawel, maar dat willen ze altijd wel in stand houden. Nog nooit gehoord dat een grote ster gelukkig is met de visboer op de hoek. Terwijl die misschien wel veel leuker is.quote:Op zondag 29 november 2015 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heeft zelf al wel een aardig kapitaal.
Kingstown.quote:Op zondag 29 november 2015 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las gisteren op de FP dat ze op zoek is naar een oude man.
J-lo en die dansers van der.quote:Op zondag 29 november 2015 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat willen ze altijd wel in stand houden. Nog nooit gehoord dat een grote ster gelukkig is met de visboer op de hoek. Terwijl die misschien wel veel leuker is.
Ohja, maar die dumpt ze als er een leukere voorbij komt. Dat is ook nog niet echt happily ever after.quote:
Daarom nemen ze ook allemaal drugs of anorexia.quote:Op zondag 29 november 2015 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat een grote ster gelukkig is met de visboer op de hoek. Terwijl die misschien wel veel leuker is.
Laat me nou even lekker generaliseren, het is zondag hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 12:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom nemen ze ook allemaal drugs of anorexia.
Die UIquote:Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef Elfletterig het volgende:
Banner die momenteel op FOK! is te zien:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |