Translation: Wat een schrale(dun) haring(persoon)quote:
Misschien kunnen zij de eerste plaatselijke gay-Pride organiseren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:22 schreef Badr_Harry het volgende:
Van gay capital naar een dorp van 280 mensen.. ben benieuwd
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk hebben ze een potje om dit op te knappen.
Ah, thanks. Maar zit idd niet veel vlees aan neequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Translation: Wat een schrale(dun) haring(persoon)
Bijzonder, hoor je niet vaak.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:24 schreef Disana het volgende:
Je leeft maar een keer. Dat is ook mijn motto.
Ik vind Duitsland ook leuk en de taal vind ik ook mooi. Vooral hoe men zich kan uitdrukken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:23 schreef Negentiendertig het volgende:
Ben ik de enige die Duitsland wel een leuk land vind? Ik bedoel, ik zou nooit in zo'n godvergeten kutdorp een B&B/hotel gaan runnen, maar ik vind een weekendje Duitsland echt superleuk.
quote:
Och, ik kan mooiere talen noemen, maar zo vreselijk als dat iedereen het vindt, vind ik het niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland ook leuk en de taal vind ik ook mooi. Vooral hoe men zich kan uitdrukken.
Je word niet zoquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:26 schreef roos94 het volgende:
Allemaal lesbische vriendinnen , zo cliche. Vertel mij dat ik niet zo wordt
was sich liebt, das neckt sichquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:26 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Och, ik kan mooiere talen noemen, maar zo vreselijk als dat iedereen het vindt, vind ik het niet.
Maar hoe drukken Duitsers zich uit dan? Voorbeeldje?
Snip & Snap.quote:
quote:
Duits is ook gewoon een leuke taal!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland ook leuk en de taal vind ik ook mooi. Vooral hoe men zich kan uitdrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |