En de passieve agressie (het uitlokkertje spelen) van de tegen groep zien we gemakshalve maar over het hoofd?quote:Op maandag 30 november 2015 07:03 schreef KingRadler het volgende:
als ik de pieten discussie volg in de media zijn de pro pieten geweldadiger dan de anti pieten.
Niet alleen dat maar ook mensen die een sinterklaasfeest gaan vieren voor rotte vis uitmaken en daarna boos zijn als ze een middelvinger terug krijgen.quote:Op maandag 30 november 2015 07:21 schreef SpecialK het volgende:
Let vooral op hoe die man die (inderdaad wel begon en gewoon met zijn poten van andermans megafoon moet afblijven) vervolgens wordt omvergelopen ter intimidatie door 5 a 6 black panther uniform boys.
Heel eng hoe de groep vervolgens dat gedrag compleet vergeten is en alleen maar wijst op het gedrag van die man en dat de politie alleen maar hen halt toe riep.
Ik vraag me af of dat een psychologisch dingetje is of dat deze mensen gewoon liegen voor de zaak.
Eigenlijk moet ik deze video even downloaden voor het geval meneertje Roberson besluit dat dit even net niet een gunstig genoeg beeld schept van de beweging en het weghaalt.quote:Op maandag 30 november 2015 07:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar ook mensen die een sinterklaasfeest gaan vieren voor rotte vis uitmaken en daarna boos zijn als ze een middelvinger terug krijgen.
Man man man wat een volk
Geweld?quote:Op maandag 30 november 2015 07:03 schreef KingRadler het volgende:
als ik de pieten discussie volg in de media zijn de pro pieten geweldadiger dan de anti pieten.
verbaal fysiek geweld bedoeld ik.quote:Op maandag 30 november 2015 07:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geweld?
Bedoel je echt fysiek geweld of heb je het over dat enge verbale geweld waar mensen tegenwoordig allemaal zo van in een foetus houding van inkrimpen en van gaan janken onder de douche. "MIJN GEVOELENTJES WAT DOE JE!!"
Bedoel je bedreigingen?quote:Op maandag 30 november 2015 07:44 schreef KingRadler het volgende:
[..]
verbaal fysiek geweld bedoeld ik.
?quote:Op maandag 30 november 2015 07:44 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Verbaal fysiek geweld, die is nieuw.quote:Op maandag 30 november 2015 07:44 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Er was een zwarte man die met z'n kinderen naar dit feest ging, die kreeg op twitter de volle laag... bizar.quote:Op maandag 30 november 2015 07:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar ook mensen die een sinterklaasfeest gaan vieren voor rotte vis uitmaken en daarna boos zijn als ze een middelvinger terug krijgen.
Man man man wat een volk
Racisme bedreven door de zogenaamde anti-racisten van kozp en consorten, niks nieuws.quote:Op maandag 30 november 2015 07:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er was een zwarte man die met z'n kinderen naar dit feest ging, die kreeg op twitter de volle laag... bizar.
Straks gaan ze de kinderen ook nog bedreigen.quote:Op maandag 30 november 2015 07:32 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Man man man wat een volk
mag je mensen weer untermenschen noemen?quote:Op maandag 30 november 2015 07:21 schreef SpecialK het volgende:
Let vooral op hoe die man die (inderdaad wel begon en gewoon met zijn poten van andermans megafoon moet afblijven) vervolgens wordt omvergelopen ter intimidatie door 5 a 6 black panther uniform boys.
Heel eng hoe de groep vervolgens dat gedrag compleet vergeten is en alleen maar wijst op het gedrag van die man en dat de politie alleen maar hen halt toe riep.
Ik vraag me af of dat een psychologisch dingetje is of dat deze mensen gewoon liegen voor de zaak.
Simple math.....quote:Op maandag 30 november 2015 07:03 schreef KingRadler het volgende:
Je ziet gewoon de primaire barbaarse reactie zodra de blanke man iets wil pakken waarvan zij denken dat het van hen hoort. Het apengedrag zit er gewoon nog vuistdiep ingeramd.quote:Op maandag 30 november 2015 08:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mag je mensen weer untermenschen noemen?
Daarom is het onzinnig Zwarte Piet te veranderen. Het is alleen maar terreur en het creëren van apartheid, als er voldoende momentum is van gealarmeerde zwarten en witte slaven zal de echte aanval komen.quote:Op zondag 29 november 2015 22:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Die ene gast rechts op de foto is die nu verkleed als de Black panther beweging in de US? Ik zag ze ook al in een filmpje
Dit gaat veel verder als ZP die gasten haten blanken tot op het bot. Gaat nog wel meer komen van die gasten
Nog meer racistisch bizar gejank in Amsterdam en Utrecht van 't weekend. Wat is je punt? Dat jij het voor ze op neemt is gewoon om te kotsen.quote:Op maandag 30 november 2015 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
Nog meer hufterig en racistisch gedrag op het internet door zogenaamde pietfans
[..]
http://www.joop.nl/opinie(...)cties_op_een_selfie/
Heel vreedzaam om naar ouders te schreeuwen "schaam je!". Natuurlijk hopen ze dat dat reacties uitlokt waarover ze weer kunnen janken in hun slachtofferrol.quote:Op maandag 30 november 2015 07:21 schreef SpecialK het volgende:
Nou inderdaad, weg met het racistische gehaat genaamd zwarte piet.quote:Op maandag 30 november 2015 09:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog meer racistisch bizar gejank in Amsterdam en Utrecht van 't weekend. Wat is je punt? Dat jij het voor ze op neemt is gewoon om te kotsen.
Een kinderfeest aangrijpen om je racistische haat te spuien over de hoofden van kinderen. Hoe laag moet je zinken?
Wie racisme ziet in dit kinderfeest is niet goed bij zijn geestquote:Op maandag 30 november 2015 11:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou inderdaad, weg met het racistische gehaat genaamd zwarte piet.
Wat ze hier uitlokken is dat mensen steeds minder sympathie voor hun zaak krijgen. Dus twee duimen voor de anti pieterssquote:Op maandag 30 november 2015 11:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel vreedzaam om naar ouders te schreeuwen "schaam je!". Natuurlijk hopen ze dat dat reacties uitlokt waarover ze weer kunnen janken in hun slachtofferrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |