abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157909103
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
Je bent vrij om Nederland te verlaten. Dit is een oude Hollandse traditie die wij Nederlanders graag willen behouden, niet omdat we racistisch zijn (misschien heel klein beetje dan), maar gewoon omdat we di geërfd hebben van onze voorouders. Als een zwarte persoon niet tegen deze traditie kan, dan staat het hem of haar vrij om te emigreren naar een andere land zoals Zweden of waar dan ook.
Gelukkig dat de meeste mensen vrij zijn om Nederland te verlaten.
En ook vrij om te blijven . Vooral zo houden en niet gaan roepen naar mensen die er anders uitzien dan dat jij wenst of normaal acht dat ze maar moeten weggaan,als ze het ergens niet mee eens zijn. Dat is weer die vrijheid om te blijven inperken , dan wel vervuilen.
pi_157909347
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gelukkig dat de meeste mensen vrij zijn om Nederland te verlaten.
En ook vrij om te blijven . Vooral zo houden en niet gaan roepen naar mensen die er anders uitzien dan dat jij wenst of normaal acht dat ze maar moeten weggaan,als ze het ergens niet mee eens zijn. Dat is weer die vrijheid om te blijven inperken , dan wel vervuilen.
Ik ben ook vrij om te roepen dat ik liever zulke mensen buiten onze grenzen heb. Ze kosten ons geld aan uitkeringen, ze maken misbruik van de verzorgingsstaat en daarna trappen ze ook nog eens op onze cultuur. Nee sorry, doe dat maar liever in Suriname of in Aruba.
pi_157909586
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 21:05 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Ik ben ook vrij om te roepen dat ik liever zulke mensen buiten onze grenzen heb. Ze kosten ons geld aan uitkeringen, ze maken misbruik van de verzorgingsstaat en daarna trappen ze ook nog eens op onze cultuur. Nee sorry, doe dat maar liever in Suriname of in Aruba.
. Jij maakt misbruik van de vrije meningsuiting met dit soort haatzaaien.
Teruggaand naar donkere mensen die niet zo knufflen met ZP... je kent die mensen niet ... je trekt een vies kistje vooroordelen open. En enpassant ontzeg je mensen het recht in eigen land te wonen vanwege de huidskleur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 29-11-2015 21:23:47 ]
pi_157910126
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 21:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Teruggaand naar donkere mensen die niet zo knufflen met ZP... je kent die mensen niet ... je trekt een vies kistje vooroordelen open. En enpassant ontzeg je mensen het recht in eigen land te wonen vanwege de huidskleur.
Ik hoef die mensen daar in dat filmpje ook niet te kennen om tot een conclusie te komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 29 november 2015 @ 21:41:15 #155
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157910442
quote:

[..]

Meh, je kunt moeilijk ontkennen dat die mensen uit de bijlmer daar er lichtelijk gekleurd op staan. Lekker racistisch ook. En daar neem jij het voor op?

Ga je heel snel schamen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157911353
Daar loop je dan met je kinderen :{

zondag 29 november 2015 @ 22:24:02 #157
168739 Red_85
'echt wel'
pi_157911577
quote:
2s.gif Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef aloa het volgende:

[ afbeelding ]
Ieder z'n mening, maar als je zover wilt gaan om je punt te maken, ben je wel heel diep gezonken.
Gelukkig komen er steeds meer mensen achter hoe achterlijk die 'freedom riders' en 'kozp' eigenlijk zijn..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157911639
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ieder z'n mening, maar als je zover wilt gaan om je punt te maken, ben je wel heel diep gezonken.
Gelukkig komen er steeds meer mensen achter hoe achterlijk die 'freedom riders' en 'kozp' eigenlijk zijn..
Een mening mag iedereen hebben, maar dit gaat verder dan dat...ziekelijk gewoon :{
pi_157911693
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Teveel policor tuig dat dit soort demonstraties nog goedkeurt.
  zondag 29 november 2015 @ 22:54:49 #160
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_157912532
hier de link naar docu van CNN over Blackface.
http://edition.cnn.com/specials/videos/digital-shorts

morgen word die uitgezonden en staat die online
pi_157912576
quote:

[ afbeelding ]
Die ene gast rechts op de foto is die nu verkleed als de Black panther beweging in de US? Ik zag ze ook al in een filmpje
Dit gaat veel verder als ZP die gasten haten blanken tot op het bot. Gaat nog wel meer komen van die gasten
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_157913180
quote:

[ afbeelding ]
onze black panthers :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157913383
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:56 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Die ene gast rechts op de foto is die nu verkleed als de Black panther beweging in de US? Ik zag ze ook al in een filmpje
Dit gaat veel verder als ZP die gasten haten blanken tot op het bot. Gaat nog wel meer komen van die gasten
Hoe zit dat idd. Je mag als blanke geen zwarte mensen haten, want dat is racisme. Maar hoe werkt dat andersom...zwarte mensen die blanken haten?
pi_157913910
Zo'n Black Panther organisatie moet je gelijk verbieden, ze zijn nog erger dan IS in hun racisme. Ik heb zelf ook een tintje voordat iemand me als racist gaat bestempelen, ik heb een hekel aan racisme zowel vanuit de blanke als de zwarte kant. Maar gadverdamme wat is een zwarte racist in Nederland niet meer dan een ondankbare hond zonder eer, je bent racistisch tegenover blanken die jouw uitkeringen en jouw verzorgingen betalen, geen eer hebben ze. :r
pi_157914261
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zo'n Black Panther organisatie moet je gelijk verbieden, ze zijn nog erger dan IS in hun racisme. Ik heb zelf ook een tintje voordat iemand me als racist gaat bestempelen, ik heb een hekel aan racisme zowel vanuit de blanke als de zwarte kant. Maar gadverdamme wat is een zwarte racist in Nederland niet meer dan een ondankbare hond zonder eer, je bent racistisch tegenover blanken die jouw uitkeringen en jouw verzorgingen betalen, geen eer hebben ze. :r
Je hebt gellijk.... je bent inderdaad racistisch.
Alleen jammer dat je weer de schijn van politiekcorrectheid probeert op te houden
Weest een vent met balluhhh en laat die correctheidshow valluhhh
bahhh die policortypes ook...
pi_157914373
Nog meer hufterig en racistisch gedrag op het internet door zogenaamde pietfans
quote:
Zelf heb ik vaker dergelijke emotionele en agressieve reacties op sociale media voorbij zien komen in de Zwarte Piet discussie. Nooit echter was het in deze omvang en heftigheid op mij persoonlijk gericht. Na een vreedzaam verlopen protest dat - in tegenstelling tot vorig jaar in Gouda – zonder arrestaties en escalatie was verlopen maakte ik uit blijdschap een selfie met andere demonstranten en postte deze op Facebook. De foto werd gedeeld en binnen 24 uur waren er meer dan 10.000 hatelijke, racistische en dreigende reacties onder mijn selfie. Een kleine greep uit reacties die aan mij en andere betrokken burgers gericht waren:
1. Gewoon net zoals American History X met die zwarte smoel op de stoeprand (en kaportrappen). – Erwin F.
2. Kanker apen, de helft is te dom om te lezen, ze moeten dankbaar zijn dat iemand ze ooit heeft leren lezen anders waren ze nog steeds aan de ketting dit soort acherlijke dingen he wauw. – Jordi U.
3. Iedereen die tegen zwarte piet is mag zich bij mij aanmelden voor een gratis kogel door je harses. dat jullie nou problemen hebben met je eige zelfbeeld.. maar om nou een kinderfeest teverzieke.. beter VERLAAT je dit land en SNEL.' – Rick den O.
4. Jullie zijn te gast in ons land rot dan lekker op naar jullie eigen land als het je hier niet zint! Eenmaal aangekomen in Amsterdam rij direct door naar Schiphol en neem een enkeltje Afrika.
http://www.joop.nl/opinie(...)cties_op_een_selfie/
pi_157914396
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 23:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

onze black panthers :')
de zwarte variant op neonazi's.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 30 november 2015 @ 00:38:43 #168
3542 Gia
User under construction
pi_157914415
quote:

[..]

Jij hoeft niet te knuffelen met ZP, maar dan mogen wij dat nog wel doen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 november 2015 @ 00:39:01 #169
426493 crew  PippenScottie
pi_157914420
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoeders van het kinderfeest. :Y
My friends all drive horses
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 00:40:31 #170
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_157914437
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zie hufters aan beiden kanten van de discussie en het lijkt ook wel alsof dat vooral steeds uitvergroot blijft worden. En beiden partijen zien daar een bewijs van hun gelijk in of zo?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_157914443
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 00:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij hoeft niet te knuffelen met ZP, maar dan mogen wij dat nog wel doen.
wie is wij ? De zp-fans ?
De meest agressieve zp-fans misbruiken zp voor hun etnische haat. zogenaamd een knuffelallochtoon verdedigen.. jaja ...hij is niet echt
  maandag 30 november 2015 @ 00:41:16 #172
3542 Gia
User under construction
pi_157914444
quote:

[ afbeelding ]
Ach wat erg dat die kinderen hiermee geconfronteerd worden. Kijk die snoetjes!
Achterlijke mongolen!
  maandag 30 november 2015 @ 00:47:29 #173
3542 Gia
User under construction
pi_157914502
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wie is wij ? De zp-fans ?
De meest agressieve zp-fans misbruiken zp voor hun etnische haat. zogenaamd een knuffelallochtoon verdedigen.. jaja ...hij is niet echt
Met wij doel ik op de doodgewone Nederlandse kindjes, ouders en grootouders, die normaal Sinterklaas willen vieren, zoals ze het al generatieslang doen.

Waar bemoeien die Kut Onzekere Zwarte Personen zich mee?

Zullen we kwakoe verbieden? Wij willen zo'n zwart feest niet! Duh.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 november 2015 @ 00:48:09 #174
426493 crew  PippenScottie
pi_157914507
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zie hufters aan beiden kanten van de discussie en het lijkt ook wel alsof dat vooral steeds uitvergroot blijft worden. En beiden partijen zien daar een bewijs van hun gelijk in of zo?
Ik ben het hier niet mee eens. De hufterigheid is vrijwel alleen maar afkomstig van het pro-pietenkamp. Een eindeloze stroom verwensingen en bedreigingen via mails en sociale media.

Mensen die voor aanpassing van piet zijn gedragen zich bijzonder waardig (een enkele geflipte dj daargelaten), zeker gezien de verschrikkelijke, racistische scheldkanonnades waar ze dagelijks mee geonfronteerd worden.
My friends all drive horses
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 00:55:50 #175
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_157914583
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:48 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens. De hufterigheid is vrijwel alleen maar afkomstig van het pro-pietenkamp. Een eindeloze stroom verwensingen en bedreigingen via mails en sociale media.

Mensen die voor aanpassing van piet zijn gedragen zich bijzonder waardig (een enkele geflipte dj daargelaten), zeker gezien de verschrikkelijke, racistische scheldkanonnades waar ze dagelijks mee geonfronteerd worden.
Je hoeft ook niet met me eens te zijn hoor ;) Ik zie van beiden kanten dingen langs komen waar mijn nekharen van overeind gaan staan. En hoe meer die uitschieters van beiden kanten uitvergroot word hoe heftiger de discussie blijft worden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_157915225
Bijzonder waardig _O- man man man wat een plaat voor je kop heb je dan!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157915286
Ik heb een beetje huiswerk gedaan.

Zwarte piet vind zijn oorsprong in een tijd dat in Nederland het houden van slaven steeds meer onacceptabel werd. Oorspronkelijk was zwarte piet iets van een page.

O? Een page word toch later een schildknaap en weer later een ridder? Waar is de racisme in dat?

In het verleden heeft Sinterklaas ooit eens iets gezegd en MISSCHIEN dat dat als excuus gebruikt kan worden om daar het "stereotype" dom uit te halen, maar volgens mij ben je dan gewoon heel erg aan het zoeken.

WE HEBBEN HET HIER OVER EEN KINDERFEEST. De doelgroep is KINDEREN. Toen ik kind was, was zwarte piet geen boeman of idioot voor mij. Hij was gewoon de hulp van Sinterklaas die mij liet lachen. KLAAR.

Maar dat willen de idioten niet zien. Zij zien een excuus om anderen lastig te gaan vallen met hun tekort aan eigenwaarde en het negatief interpreteren van alles wat ze tegenkomen. Als die mensen namelijk naar zichzelf gaan kijken zien ze namelijk dat ze een laag zelfbeeld hebben, en dat willen ze natuurlijk niet zien.

Vandaag is het sinterklaas waar ze over zeiken. Morgen is iemand in de buurtsuper een racist omdat hij hem verkeerd aankijkt of opkomt voor zijn eigen rechten als persoon. En overmorgen is er een film in de locale bios die racistisch is omdat de antagonist toevallig zwart is.

Ik heb meerdere zwarte mensen gekend. Nooit, maar dan ook nooit ook maar één protestgeluid gehoord.
  maandag 30 november 2015 @ 07:03:43 #178
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_157915303
als ik de pieten discussie volg in de media zijn de pro pieten geweldadiger dan de anti pieten.
pi_157915315
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 07:03 schreef KingRadler het volgende:
als ik de pieten discussie volg in de media zijn de pro pieten geweldadiger dan de anti pieten.
En de passieve agressie (het uitlokkertje spelen) van de tegen groep zien we gemakshalve maar over het hoofd?
  maandag 30 november 2015 @ 07:21:46 #180
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157915343

Let vooral op hoe die man die (inderdaad wel begon en gewoon met zijn poten van andermans megafoon moet afblijven) vervolgens wordt omvergelopen ter intimidatie door 5 a 6 black panther uniform boys.

Heel eng hoe de groep vervolgens dat gedrag compleet vergeten is en alleen maar wijst op het gedrag van die man en dat de politie alleen maar hen halt toe riep.

Ik vraag me af of dat een psychologisch dingetje is of dat deze mensen gewoon liegen voor de zaak.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')