Gelukkig dat de meeste mensen vrij zijn om Nederland te verlaten.quote:Op zondag 29 november 2015 20:39 schreef JubaUrbicus het volgende:
Je bent vrij om Nederland te verlaten. Dit is een oude Hollandse traditie die wij Nederlanders graag willen behouden, niet omdat we racistisch zijn (misschien heel klein beetje dan), maar gewoon omdat we di geërfd hebben van onze voorouders. Als een zwarte persoon niet tegen deze traditie kan, dan staat het hem of haar vrij om te emigreren naar een andere land zoals Zweden of waar dan ook.
Ik ben ook vrij om te roepen dat ik liever zulke mensen buiten onze grenzen heb. Ze kosten ons geld aan uitkeringen, ze maken misbruik van de verzorgingsstaat en daarna trappen ze ook nog eens op onze cultuur. Nee sorry, doe dat maar liever in Suriname of in Aruba.quote:Op zondag 29 november 2015 20:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gelukkig dat de meeste mensen vrij zijn om Nederland te verlaten.
En ook vrij om te blijven . Vooral zo houden en niet gaan roepen naar mensen die er anders uitzien dan dat jij wenst of normaal acht dat ze maar moeten weggaan,als ze het ergens niet mee eens zijn. Dat is weer die vrijheid om te blijven inperken , dan wel vervuilen.
. Jij maakt misbruik van de vrije meningsuiting met dit soort haatzaaien.quote:Op zondag 29 november 2015 21:05 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij om te roepen dat ik liever zulke mensen buiten onze grenzen heb. Ze kosten ons geld aan uitkeringen, ze maken misbruik van de verzorgingsstaat en daarna trappen ze ook nog eens op onze cultuur. Nee sorry, doe dat maar liever in Suriname of in Aruba.
Ik hoef die mensen daar in dat filmpje ook niet te kennen om tot een conclusie te komen.quote:Op zondag 29 november 2015 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
. Jij maakt misbruik van de vrije meningsuiting met dit soort haatzaaien.
Teruggaand naar donkere mensen die niet zo knufflen met ZP... je kent die mensen niet ... je trekt een vies kistje vooroordelen open. En enpassant ontzeg je mensen het recht in eigen land te wonen vanwege de huidskleur.
Meh, je kunt moeilijk ontkennen dat die mensen uit de bijlmer daar er lichtelijk gekleurd op staan. Lekker racistisch ook. En daar neem jij het voor op?quote:Op zondag 29 november 2015 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Teruggaand naar donkere mensen die niet zo knufflen met ZP... je kent die mensen niet ... je trekt een vies kistje vooroordelen open. En enpassant ontzeg je mensen het recht in eigen land te wonen vanwege de huidskleur.
Ieder z'n mening, maar als je zover wilt gaan om je punt te maken, ben je wel heel diep gezonken.quote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef aloa het volgende:
Daar loop je dan met je kinderen![]()
[ afbeelding ]
Een mening mag iedereen hebben, maar dit gaat verder dan dat...ziekelijk gewoonquote:Op zondag 29 november 2015 22:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ieder z'n mening, maar als je zover wilt gaan om je punt te maken, ben je wel heel diep gezonken.
Gelukkig komen er steeds meer mensen achter hoe achterlijk die 'freedom riders' en 'kozp' eigenlijk zijn..
Teveel policor tuig dat dit soort demonstraties nog goedkeurt.quote:Op zondag 29 november 2015 22:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ieder z'n mening, maar als je zover wilt gaan om je punt te maken, ben je wel heel diep gezonken.
Gelukkig komen er steeds meer mensen achter hoe achterlijk die 'freedom riders' en 'kozp' eigenlijk zijn..
Die ene gast rechts op de foto is die nu verkleed als de Black panther beweging in de US? Ik zag ze ook al in een filmpjequote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
onze black panthersquote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zit dat idd. Je mag als blanke geen zwarte mensen haten, want dat is racisme. Maar hoe werkt dat andersom...zwarte mensen die blanken haten?quote:Op zondag 29 november 2015 22:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Die ene gast rechts op de foto is die nu verkleed als de Black panther beweging in de US? Ik zag ze ook al in een filmpje
Dit gaat veel verder als ZP die gasten haten blanken tot op het bot. Gaat nog wel meer komen van die gasten
Je hebt gellijk.... je bent inderdaad racistisch.quote:Op zondag 29 november 2015 23:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zo'n Black Panther organisatie moet je gelijk verbieden, ze zijn nog erger dan IS in hun racisme. Ik heb zelf ook een tintje voordat iemand me als racist gaat bestempelen, ik heb een hekel aan racisme zowel vanuit de blanke als de zwarte kant. Maar gadverdamme wat is een zwarte racist in Nederland niet meer dan een ondankbare hond zonder eer, je bent racistisch tegenover blanken die jouw uitkeringen en jouw verzorgingen betalen, geen eer hebben ze.
http://www.joop.nl/opinie(...)cties_op_een_selfie/quote:Zelf heb ik vaker dergelijke emotionele en agressieve reacties op sociale media voorbij zien komen in de Zwarte Piet discussie. Nooit echter was het in deze omvang en heftigheid op mij persoonlijk gericht. Na een vreedzaam verlopen protest dat - in tegenstelling tot vorig jaar in Gouda – zonder arrestaties en escalatie was verlopen maakte ik uit blijdschap een selfie met andere demonstranten en postte deze op Facebook. De foto werd gedeeld en binnen 24 uur waren er meer dan 10.000 hatelijke, racistische en dreigende reacties onder mijn selfie. Een kleine greep uit reacties die aan mij en andere betrokken burgers gericht waren:
1. Gewoon net zoals American History X met die zwarte smoel op de stoeprand (en kaportrappen). – Erwin F.
2. Kanker apen, de helft is te dom om te lezen, ze moeten dankbaar zijn dat iemand ze ooit heeft leren lezen anders waren ze nog steeds aan de ketting dit soort acherlijke dingen he wauw. – Jordi U.
3. Iedereen die tegen zwarte piet is mag zich bij mij aanmelden voor een gratis kogel door je harses. dat jullie nou problemen hebben met je eige zelfbeeld.. maar om nou een kinderfeest teverzieke.. beter VERLAAT je dit land en SNEL.' – Rick den O.
4. Jullie zijn te gast in ons land rot dan lekker op naar jullie eigen land als het je hier niet zint! Eenmaal aangekomen in Amsterdam rij direct door naar Schiphol en neem een enkeltje Afrika.
de zwarte variant op neonazi's.quote:
Jij hoeft niet te knuffelen met ZP, maar dan mogen wij dat nog wel doen.quote:Op zondag 29 november 2015 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoeders van het kinderfeest.quote:Op maandag 30 november 2015 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
Nog meer hufterig en racistisch gedrag op het internet door zogenaamde pietfans
[..]
http://www.joop.nl/opinie(...)cties_op_een_selfie/
Ik zie hufters aan beiden kanten van de discussie en het lijkt ook wel alsof dat vooral steeds uitvergroot blijft worden. En beiden partijen zien daar een bewijs van hun gelijk in of zo?quote:Op maandag 30 november 2015 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
Nog meer hufterig en racistisch gedrag op het internet door zogenaamde pietfans
[..]
http://www.joop.nl/opinie(...)cties_op_een_selfie/
wie is wij ? De zp-fans ?quote:Op maandag 30 november 2015 00:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te knuffelen met ZP, maar dan mogen wij dat nog wel doen.
Ach wat erg dat die kinderen hiermee geconfronteerd worden. Kijk die snoetjes!quote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Met wij doel ik op de doodgewone Nederlandse kindjes, ouders en grootouders, die normaal Sinterklaas willen vieren, zoals ze het al generatieslang doen.quote:Op maandag 30 november 2015 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wie is wij ? De zp-fans ?
De meest agressieve zp-fans misbruiken zp voor hun etnische haat. zogenaamd een knuffelallochtoon verdedigen.. jaja ...hij is niet echt
Ik ben het hier niet mee eens. De hufterigheid is vrijwel alleen maar afkomstig van het pro-pietenkamp. Een eindeloze stroom verwensingen en bedreigingen via mails en sociale media.quote:Op maandag 30 november 2015 00:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zie hufters aan beiden kanten van de discussie en het lijkt ook wel alsof dat vooral steeds uitvergroot blijft worden. En beiden partijen zien daar een bewijs van hun gelijk in of zo?
Je hoeft ook niet met me eens te zijn hoorquote:Op maandag 30 november 2015 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. De hufterigheid is vrijwel alleen maar afkomstig van het pro-pietenkamp. Een eindeloze stroom verwensingen en bedreigingen via mails en sociale media.
Mensen die voor aanpassing van piet zijn gedragen zich bijzonder waardig (een enkele geflipte dj daargelaten), zeker gezien de verschrikkelijke, racistische scheldkanonnades waar ze dagelijks mee geonfronteerd worden.
En de passieve agressie (het uitlokkertje spelen) van de tegen groep zien we gemakshalve maar over het hoofd?quote:Op maandag 30 november 2015 07:03 schreef KingRadler het volgende:
als ik de pieten discussie volg in de media zijn de pro pieten geweldadiger dan de anti pieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |