wat is dat dan?quote:Op maandag 14 december 2015 17:26 schreef oh-oh het volgende:
DDA, ik ben gisteren hals over kop aan de andere kant van het land een pup op gaan halen die dringend een goed adres nodig had. Meneertje is 4,5 maand oud en hij heeft achter twee hele losse wolfsklauwtjes eraan hangen. Weg laten halen of laten zitten?
Ik wist niet eens dat het bij de geboorte niet meer standaard gedaan werd
Wat Candaasje zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de hond er geen last van heeft, dan gewoon aanleren om regelmatig nagels te laten knippen en verder met rust laten. Hubertusklauwtjes hebben heel vaak geen teenkootjes meer (2e en 3e ontbreken vaak), dus dan hangt het laatste kootje+de nagel idd aan een stukje huid. Alleen dat is heel gevoelige en goed doorbloede stukje huid, dus zonder algehele narcose kan je het niet weg halen. En na de operatie moet je dag of 10 zorgen dat de hond niet aan de hechtingen kan knagen.
Pics van Leo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Leo heeft aan zijn achterpoten die dingen en ze hangen echt alleen maar met een flapje huid vast, ze wapperen zowat door die sokjes ik vind het enge dingen
Het arme ding...quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij was vijf weken bij zijn vorige baas, en daarvoor dus ook al gekocht door mensen die hem weer doorverkochten
quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:05 schreef Samzz het volgende:
Naakthondjes. Wil er ooit ook nog een
.
Nou ja zelden dat je ze gratis weg krijgt bij mensen, maar dit meisje had wel echt het beste met haar hondje voor gelukkig!quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ik bedoelde niet dat jij 'm bij een broodfokker gehaald zou hebben hoor! Ik weet wel beter
Ik zou er maar 1 willen en dan pas na de jaarwisselingquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik weet nog wel twee herplaatsers ,2 jaar oud, naakte en een puff.
Zieluhquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Nagels knippen ( en scheren en wassen en alles eigenlijk ) vindt Leo allemaal prima. Het is wss weer zo een herplaatser die nergens meer naar toe gaatMeest voorbeeldige pupje ever, qua gedrag.
Dit is Leo:
[ afbeelding ]
Hij heeft alleen verlatingsangst, maar dat is iets waar we aan werken, en ik vind het ook niet gek na wat ie meegemaakt heeft, dit is zijn derde adres en t arme ding is 4.5 maand oud.
Bij diergeneesmiddelen: weggooien na de vervaldatum. Diergeneesmiddelen worden op stabiliteit getest, maar de fabrikant kan geen garantie geven na de vervaldatum.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:29 schreef dahippieunicorn het volgende:
Hoi! Vraagje;
Mijn caafje heeft schurft. Nu hebben we nog een flesje maar die is twee maandjes over de datum. Weggooien of kunnen we die nog wel gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:05 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Bij diergeneesmiddelen: weggooien na de vervaldatum. Diergeneesmiddelen worden op stabiliteit getest, maar de fabrikant kan geen garantie geven na de vervaldatum.
Het beste is toch een nieuwe te kopen.Ik had laatst alle caviamedicijnen afgeleverd bij de dierenarts, alles wat niet over datum was kon nog gebruikt worden. Lege flesjes konden gewoon bij oud glaswerk zeiden ze, maar dat vond ik wel apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want er zat toch AB aan en ook al zijn het kleine hoeveelheden, dat wil je geloof ik niet gewoon bij het afval.
Ik heb ooit eventjes achter de schermen van een gewone apotheek gewerkt en moest dan de ingeleverde medicijnen opruimen. Dus niet de naaldencontainers, die gaan afgesloten meteen door, maar mensen kwamen ook met tasjes met oude medicijnen aanzetten en daar moest je heel voorzichtig mee zijn want sommige assistentes hadden zich weleens aan een naald geprikt die gewoon los in dat zakje was getieft.
Enniewee, ik kwam toen ook de vreemdste dingen tegen, zoals medicijnen voor paarden (en kunstgebitten, setjes van diabetici, nagellak en kapotte lampen als een soort veredelde chemokar). Misschien kun je het dus gewoon bij de apotheek inleveren voor de zekerheid, dan wordt het vernietigd.Tap tap tap
Dan gebruik ik het iig niet meer. Ik woon in de buurt bij Nijmegen, haha.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens nog een spuitbusje van Baephar staan, één keer gebruikt want meneer heeft helemaal geen schurft, dus ik weet niet waar je woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |