Die supersofts houden het niet lang vol.quote:
Heb ik weer gemistquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja, eindelijk eens de tunnel met een crash
Commentator bleef gisteren maar volhouden dat Ocon kampioen was geweest als hij die 5 seconden straf niet had gekregen, maar dat slaat toch nergens op?quote:Op zondag 29 november 2015 09:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Laatste GP3 race van het seizoen start zometeen de titel is nog niet beslist en gaat tussen Ghiotto en Ocon, waarbij Ocon 6 punten voorsprong heeft.
13 verloren van 1ste naar 4 gezet. En er zijn er nog 17 te verdelen. Dus nee, hij had 'm niet.quote:Op zondag 29 november 2015 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Commentator bleef gisteren maar volhouden dat Ocon kampioen was geweest als hij die 5 seconden straf niet had gekregen, maar dat slaat toch nergens op?
Oh ja, ik keek helemaal verkeerd naar sprint/feature racequote:Op zondag 29 november 2015 10:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
13 verloren van 1ste naar 4 gezet. En er zijn er nog 17 te verdelen. Dus nee, hij had 'm niet.
mits mechanisch falen of crash van Ocon....quote:
Redelijke stuiterpartij.quote:Op zondag 29 november 2015 11:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Gp2 vergeten, alweer schakel net in, whatskebeurt?
dat had ik wel gedacht met een rode vlag situatie maar goed, ondertussen al de hh geweest.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 11:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat had ik wel gedacht met een rode vlag situatie maar goed, ondertussen al de hh geweest.
Wachten nu tot iemand met een filmpje komt van een startcrash met rode vlag en geen herstart als gevolgquote:Op zondag 29 november 2015 12:06 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, dat moet wel de kortste race ooit zijn geweest.
Dat dus.quote:Op zondag 29 november 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Laat dit het laatste jaar zijn dat er van die nutteloze barrières gebruikt worden...
Ik heb me altijd afgevraagd hoe ze over een x aantal jaar de barrier daar gaan noemen als de huidige safer barrier verbeterd gaat worden.quote:Op zondag 29 november 2015 12:15 schreef sasquatsch het volgende:
Doe maar een Safer barrier zoals in de NASCAR en IndyCar gebruikt wordt.
Of komt deze naast de GP2 en wordt het gerund door dezelfde organisatie? Dat is mij na het lezen van dat artikel nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:43 schreef Sinister-D- het volgende:
In de lijn der verwachting: GP2 gaat omgedoopt worden tot Formula 2 in de toekomst. Alleen is nog niet bekend wanneer.
http://www.motorsport.com(...)ew-formula-2-series/
ik ga ervan uit ter vervanging, anders zouden ze in hun eigen vaarwater gaan zitten natuurlijk. Zeker als je het licentie punten systeem bekijkt, waarbij F2 meer punten uitdeelt op lagere plaatsen. Op die manier gaan er natuurlijk coureurs vertrekken....quote:Op woensdag 2 december 2015 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of komt deze naast de GP2 en wordt het gerund door dezelfde organisatie? Dat is mij na het lezen van dat artikel nog niet duidelijk.
is dat zo? Laat de jongen zich eerst rustig ontwikkelen en doorstromen, ipv jagend naar topklassen omwille van zijn naam. Niet elke jonge coureur is ene Max Verstappenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:37 schreef Spooky4u het volgende:
Schumi Jr. naar Prema, maar nog steeds F4. Toch niet zo'n groot talent als zijn vader dus.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 2016 GP2 and GP3 dates 13-15 May Barcelona, Spain GP2, GP3 26-28 May Monte Carlo, Monaco GP2 17-19 June Baku, Azerbaijan GP2 1-3 July Spielberg, Austria GP2, GP3 8-10 July Silverstone, Great-Britain GP2, GP3 22-24 July Hungaroring, Hungary GP2, GP3 29-31 July Hockenheim, Germany GP2, GP3 26-28 August Spa-Francorchamps, Belgium GP2, GP3 2-4 September Monza, Italy GP2, GP3 31 September-2 October Sepang, Malaysia GP2, GP3 25-27 November Yas Marina, UAE GP2, GP3 |
quote:29 april- 1 mei* Sochi Autodrom, Rusland
13 - 15 mei Circuit Park Zandvoort, Nederland
3 - 5 juni Circuit Park Zandvoort, Nederland
22 - 24 juli Moscow Raceway, Rusland
19 - 21 augustus Moscow Raceway, Rusland
3 - 4 september Anderstorp, Zweden
9 - 10 september Ahvenisto, Finland
Was tot dit jaar beperkt tot Scandinavië en enkele Zuid-Europese landen, dit jaar komt Nederland erbij. Denk dat het heel lastig gaat wordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand al eens gekeken naar een F4 race? Zenden ze 't eigenlijk wel uit?
Niet echt interessant voor Nederlandse coureurs. Lijkt me dan logischer om deel te nemen aan het Duitse kampioenschap.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Zandvoort twee keer gastheer Noord-Europees Formule 4
Ook het kalender van de F4 is bekend (dat sinds dit jaar ook Nederland vertegenwoordigt)
[..]
Doet wel een Nederlander mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet echt interessant voor Nederlandse coureurs. Lijkt me dan logischer om deel te nemen aan het Duitse kampioenschap.
Ze wilden eerst een Nederlands kampioenschap opzetten, maar dat is niet doorgegaan en dus veranderd in dit kampioenschap.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eentje ja, ze hadden volgens mij gerekend op een half dozijn minimaal.
Maar als je echt ambities hebt in de single seaters ga je racen in Duitsland of Engeland.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wilden eerst een Nederlands kampioenschap opzetten, maar dat is niet doorgegaan en dus veranderd in dit kampioenschap.
Wel jammer eigenlijk.
Uiteindelijk wel ja, maar ook in het voetbal heb je regionale competities.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als je echt ambities hebt in de single seaters ga je racen in Duitsland of Engeland.
eigenlijk wel logisch en duidelijk dus, alleen mocht 't eens wat duidelijker en op een logische manier uitgelegd wordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
F4 is de vervanging van de nationale F3 kampioenschappen van voorheen. Toen was het ook al zo. F4 is nationaal/regionaal, de opvolger F3 is continentaal. Er zijn volgens mij geen nationale F3 klassen meer.
Dat het Brits F3 weg was is voor mij nog nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Het Britse Formule 3 kampioenschap is terug, nu de BRDC Formule 4 wordt omgeturnd tot een Formule 3 kampioenschap door het vermogen van de Formule 4 wagens met een nieuwe motor omhoog te schroeven. Dit om een volwaardig alternatief te bieden voor het Europese Formule 3 kampioenschap tegen een fractie van de kosten en geen concurrentie te hebben van de andere F4 kampioenschappen in Groot-Brittannië.
Ja, die wordt onderdeel van de Noord-Europese F4 om een volwaardig veld en internationale circuits aan te doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:16 schreef nils7 het volgende:
We krijgen toch ook een Nederlands/Benelux F4 klasse?
Hmm heb het gelezen maar wordt er niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, die wordt onderdeel van de Noord-Europese F4 om een volwaardig veld en internationale circuits aan te doen.
Ze moet eens in de WEC paddock gaan kijken. Single seater ladder is toch al zo'n beetje dood.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:25 schreef sasquatsch het volgende:
Beitske Visser is haar stoeltje in de Formule 3.5 V8 kwijt nu haar team Pons uit de serie stapt. Samen met Tech 1 dat er ook mee stopt is dit al het 5de team dat er uit stapt.
Er zijn nog 9 teams over die vandaag en morgen testen in Spanje. Visser zal waarschijnlijk gaan testen voor Strakka Racing.
45 inschrijvingen...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk dat je als coureur beter af bent met de Duitse variant.
Eens. F1 gaat ze toch nooit redden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze moet eens in de WEC paddock gaan kijken. Single seater ladder is toch al zo'n beetje dood.
ze heeft al moeite met de FR3.5. Toegegeven, het was niet het beste team waar ze bij reed, maar ze werd door Amberg zoek gereden, en Celis Jr. die zelf al geen hoogvlieger is eindige ook voor haar. Enkele positieve uitschieters daar gelaten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens. F1 gaat ze toch nooit redden.
jup, de neerwaartse spiraal werd ingezet met het aankondigen van het vertrek van Renault. Een flink deel van de prijzen, zowel de f1 test als gelden, zijn verdwenen. En de tv-deal stelt geen zak meer voor, voor zover ik me kan herinneren gaan ze enkel nog een verlaatte uitzenden doen.quote:Sowieso is F3.5 V8 volgens mij ten dode opgeschreven zonder steun van Renault.
Hopelijk laat hij dit wel achterwegequote:Op zaterdag 2 april 2016 11:50 schreef sasquatsch het volgende:
Wel een nieuwe Piquet. In een Brabham kleurstelling.
http://autosport.nl/klasse/nieuws/26954/groeten-uit-paul-ricard/2quote:
Sommige rijders nemen hun eigen hospitality mee, zoals hier het bescheiden onderkomen van de familie van Formule 3-coureur Lance Stroll. Menig F1-team zou zich hiervoor niet schamen.
Vader Stroll is niet de enige miljardair, wiens zoon dit jaar in de Formule 3 rijdt. Ook de vader van Nikita Mazepin leeft bepaald niet van een bijstandsuitkering, en heeft ook een keurige hospitality. Al steekt die tegen het vakantiehuis van de Strolls wel een beetje karig af. Benieuwd of er in de loop van het seizoen een grotere 'hospi' komt...
Omdat (hun woorden) de F3 er is voor coureurs die relatief aan het begin van hun carrière staan en niet voor relatief ervaren rotten als Piquet.quote:
die nooit op hoog niveau heeft gereden, en dus het niveau van desbetreffende klasse niet is overstegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:34 schreef Funzel het volgende:
Ja snap ik wel, maar in principe heeft hij een licentie en zou hij gewoon recht moeten hebben. In het WSR 3.5 rijdt ook zo'n kansloos figuur van in de 50 mee.
Wat wil hij met z'n carriere? Een paar jaar fun hebben en daarna in het bedrijf van z'n vader gaan werken of wil hij wel serieus verder in de autosport via GT's of LMP2? In het eerste geval kan ik wel begrijpen dat hij GP2 blijft rijden. In het tweede geval had hij al over moeten stappen en begrijp ik dus niet dat hij nog steeds GP2 rijdt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:49 schreef Sinister-D- het volgende:
10 plaatsen verschil tussen Rowland en De Jong dat die jongen nu nog niet doorheeft dat ie een plaats bezet houdt voor gasten die wel thuis horen in de GP2 de vernederingen zullen toch wel een goede indicatie geweest zijn de laatste paar jaren
twitter:SMPF4 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 16:53:43 The FINN passed Verschoor! TUJULA is the new leader of Race 1! reageer retweet
Schijnbaar nogal een fel gevecht tussen Tujula en Verschoor, waarbij de Fin nu weer op kop ligtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:49 schreef Nattekat het volgende:
In de eerste F4-race op Zandvoort lijkt kersvers Red Bull-talent Richard Verschoor op weg naar zijn tweede overwinning van het seizoen
Helaas alleen te volgen op Twitter.
Nu welquote:
Alsjeblieft niet zeg. Nascar is best leuk om te kijken maar draait echt alleen maar om de sensatie. In Europa zijn de belangen veel te groot om dat soort poespas toe te passen.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Eindigen achter de safety car is de AIDS van de autosport. En nee GP2, 1 bocht voor het einde groen geven en dan ook de finishvlag zwaaien telt niet als oplossing. Kijk gewoon naar de NASCAR man.
In de F4 gisteren was er tenminste nog één extra ronde, ook al was de tijd reeds verstreken.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Eindigen achter de safety car is de AIDS van de autosport. En nee GP2, 1 bocht voor het einde groen geven en dan ook de finishvlag zwaaien telt niet als oplossing. Kijk gewoon naar de NASCAR man.
Idiote tweet van Gelael zojuist zeg.twitter:gelaelized twitterde op zondag 15-05-2016 om 11:29:56 After the penalty yesterday, started my race 17th and finished 13th. Positive vibes all round. Thanks everyone for the support. #Vamos reageer retweet
Ik doel alleen op het voorkomen van achter de SC eindigen he. Wat in het geval van deze race dus in zou houden dat ze wachten tot de SC weg kan en dan nog één volle ronde racen en dan de finishvlag krijgen. Dat is echt geen "poespas", maar gewoon zorgen voor een fatsoenlijk einde van een race in plaats van eindigen met een SC of zoals nu letterlijk één bocht vol gas.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:30 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Nascar is best leuk om te kijken maar draait echt alleen maar om de sensatie. In Europa zijn de belangen veel te groot om dat soort poespas toe te passen.
Ja, precies, dan eindig je de race tenminste racewaardigquote:Op zondag 15 mei 2016 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de F4 gisteren was er tenminste nog één extra ronde, ook al was de tijd reeds verstreken.
Beetje balen alleen dat je eigenlijk niet meer aan kan vallen.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, precies, dan eindig je de race tenminste racewaardig
In één ronde is het altijd nog wel mogelijk als je scherp bent bij de herstart. Als je achter de SC finisht is het helemaal niet meer mogelijkquote:Op zondag 15 mei 2016 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje balen alleen dat je eigenlijk niet meer aan kan vallen.
Het lijkt me niet handig in een klasse waar strategie geen rol speelt, waar zowel bijtanken als banden wisselen illegaal is, om dan te beslissen de race opeens tot 7 kilometer langer te maken. En in dit geval had de SC nog wel minimaal twee rondjes op de baan gebleven, dus dan heb je het over nog eens een paar kilometer extra. Voor de authenticiteit van de sport zou het echt niet goed zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik doel alleen op het voorkomen van achter de SC eindigen he. Wat in het geval van deze race dus in zou houden dat ze wachten tot de SC weg kan en dan nog één volle ronde racen en dan de finishvlag krijgen. Dat is echt geen "poespas", maar gewoon zorgen voor een fatsoenlijk einde van een race in plaats van eindigen met een SC of zoals nu letterlijk één bocht vol gas.
twitter:Dan_Thorn twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 11:14:24 Scariest crash I've seen in a long, long time. Hoping everyone involved is ok. #FIAF3 https://t.co/MeL44HyDgA reageer retweet
Holy crap!!!quote:
Piquet? Die mocht toch niet gaan rijden van de FIA?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:08 schreef heywoodu het volgende:
Li schijnbaar 'alert en bij bewustzijn', Tveter lichte blessures, Piquet alleen geschrokken.
Junior junior.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Piquet? Die mocht toch niet gaan rijden van de FIA?
Pedroquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Piquet? Die mocht toch niet gaan rijden van de FIA?
Ah okay, ik dacht alquote:
Niet echt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:14 schreef Geralt het volgende:
Dit jaar de F3 niet gevolgd. Rijden daar nog talenten als Max in?
Max "Round the outside" Verstappen was echt de smaakmaker in 2014 daar
Waarom mocht Piquet niet starten in F3?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Piquet? Die mocht toch niet gaan rijden van de FIA?
De F3 is voor de jongens die vers uit het karten komen, niet voor iemand die al de F1 heeft gereden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom mocht Piquet niet starten in F3?
Te ervaren/in te hoge klasses gereden (F1, bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom mocht Piquet niet starten in F3?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De F3 is voor de jongens die vers uit het karten komen
Het is natuurlijk niet alléén voor de Verstappensquote:
Dat er tegenwoordig een F4 is, zei ik er ook onderquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alléén voor de Verstappens
Er zijn toch ook nog allerlei andere klasses daaronder? Ik kan me echt niet herinneren dat van karten direct naar F3 een gebruikelijke move was, ook voor de F4 er was.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat er tegenwoordig een F4 is, zei ik er ook onder
Ze zijn bang dat als ze dit toestaan teams dit gaan gebruiken om iemand in te huren die als buffer kan dienen om het kampioenschap te manipuleren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een onzin. Laat zo'n jongen gewoon racen in F3. Geeft extra publiciteit.
Ergens wel raar. Prof voetballers zie je ook vaak op het einde van hun carriere bij een veel lagere club instappen om nog een paar jaartjes mee te doen en dat kan wel allemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te ervaren/in te hoge klasses gereden (F1, bijvoorbeeld).
Ok dat is een valide reden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat als ze dit toestaan teams dit gaan gebruiken om iemand in te huren die als buffer kan dienen om het kampioenschap te manipuleren.
Schijnt in het verleden ook wel gebeurd te zijn volgens de podcast van F1Fanatic.
Dat zijn halve karts. Vaak maken ze binnen een jaar de overstap naar de F4 of FR2.0quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn toch ook nog allerlei andere klasses daaronder? Ik kan me echt niet herinneren dat van karten direct naar F3 een gebruikelijke move was, ook voor de F4 er was.
Misschien dat ik het niet goed genoeg gevolgd heb de laatste jaren, maar je had eerst toch dingen als Formule Ford, Formule BMW, Formule Renault etc, allemaal voor de Formule 3..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn halve karts. Vaak maken ze binnen een jaar de overstap naar de F4 of FR2.0
Jepquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat ik het niet goed genoeg gevolgd heb de laatste jaren, maar je had eerst toch dingen als Formule Ford, Formule BMW, Formule Renault etc, allemaal voor de Formule 3..
Klassen die allemaal aan het verdwijnen zijn, helaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat ik het niet goed genoeg gevolgd heb de laatste jaren, maar je had eerst toch dingen als Formule Ford, Formule BMW, Formule Renault etc, allemaal voor de Formule 3..
GP2 en GP3 zijn ook wel rare namen eigenlijk jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep
Begin jaren 90 had je ook nog Formule Opel Lotus waarin onder andere Jos Verstappen en Tom Coronel nog in gereden hebben.
Maar de FIA probeert dat steeds meer in de richting te krijgen van karts -> F4 nationaal -> F3 internationaal -> GP2 (dat volgens mij hernoemt gaat worden naar F2) -> F1
Volgens mij wordt de F2 een nieuwe klasse.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep
Begin jaren 90 had je ook nog Formule Opel Lotus waarin onder andere Jos Verstappen en Tom Coronel nog in gereden hebben.
Maar de FIA probeert dat steeds meer in de richting te krijgen van karts -> F4 nationaal -> F3 internationaal -> GP2 (dat volgens mij hernoemt gaat worden naar F2) -> F1
Dat het GP2 is geworden had te maken met rechten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
GP2 en GP3 zijn ook wel rare namen eigenlijk ja
Formule 1, 2, 3 en 4 of iets klinkt veel logischer.
Volgens mij is dat nog niet helemaal duidelijk. Het zou kunnen maar zou ook gewoon het huidige GP2 kunnen blijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de F2 een nieuwe klasse.
Dat hoop ik wel, steeds nieuwe klasses is kutquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog niet helemaal duidelijk. Het zou kunnen maar zou ook gewoon het huidige GP2 kunnen blijven.
Zodat het ook voor teams een opleidingsklasse is?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:22 schreef TargaFlorio het volgende:
F2 zou eigenlijk een open klasse moeten zijn met verschillende chassis en motoren, maar dat gaat helaas vanwege de kosten niet gebeuren.
Omdat het altijd een open klasse geweest is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zodat het ook voor teams een opleidingsklasse is?
quote:A serious incident has occurred during Race 1 of Round 4 of the FIA Formula 3 European Championship, involving car number 18 Zhi Cong Li (CHN), number 3 Ryan Tveter (USA) and number 5 Pedro Piquet (BRA).
Following on-track evaluation, Zhi Cong Li and Ryan Tveter were transferred to the circuit’s medical centre. One driver was initially unconscious, but both drivers were conscious on arrival at the medical centre.
Zhi Cong Li has subsequently been taken to hospital via helicopter due to possible head and back injuries.
Ryan Tveter was taken to hospital by ambulance for further examination.
de organisatoren van GP2 hebben de rechten om F2 te mogen organiseren. Als ze naast de GP2 ook nog een F2 gaan doen, dan varen ze in hun eigen water. F2 deelt meer punten uit voor superlicenties, met het gevolg dat alle rijders uit de GP2gaan overstappen. Dus dan zouden ze zichzelf in de voet schieten en hun eigen klasse vermoorden. Logisch nadenkend zal de GP2 dus hernoemd gaan worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de F2 een nieuwe klasse.
Welke klasse?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:40 schreef Jigzoz het volgende:
Spa!
Mooie baan. Jammer dat er niet echt denderende coureurs in deze klasse rijden.
Training ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor het crashfestijn dat de GP2 op Monaco heet
De rest durft gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:26 schreef heywoodu het volgende:
Wel knap trouwens, Markelov op zijn 35 ronden oude banden gewoon dik de snelste
Die had met de VSC mazzelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Markelov naar binnen
Oh dat gat was dik groot genoeg
Van Dam heeft dat niet helemaal door volgens mij, die heeft al minstens 10 keer gevraagd hoe Markelov dit in hemelsnaam voor elkaar heeft gekregen.quote:
Volgens mij doet hij echt 20 dingen op 20 verschillende zenders en hij is overal irritant slecht. Of ik ben in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
Kan hij dan niet beter basketbal ofzo gaan verslaan?
De schoorsteen moet ook roken, maar het is beter om je iets meer te specialiseren, zodat je een betere verslaggever wordtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij echt 20 dingen op 20 verschillende zenders en hij is overal irritant slecht. Of ik ben in de war met iemand anders
Leg jij het eens uit dan. Hij won ruim 30 seconden onder de VSC, dat is echt niet gewoon 'mazzel'.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Dam heeft dat niet helemaal door volgens mij, die heeft al minstens 10 keer gevraagd hoe Markelov dit in hemelsnaam voor elkaar heeft gekregen.
quote:According to the FIA, Markelov's combined total gain under VSCs on Nato was a whopping 16.495s, with the rest of the time that he originally had trailed Nato by made up in the pits and on track.
However, that is not at all evidence of RT wrongdoing. The changes in gaps are unlikely to be accounted for by reaction time, but what they could be accounted for is the exact spot where the VSC was lifted - as all drivers did different parts of the circuit under VSC, meaning they were slowed down to a different extent.
Plus waar je rijdt op het moment dat de VSC begint. Als je dan net in een langzame bocht zit dan mag je daarna nog maar 80. Als de VSC op het begin van een snel stuk begint dan hoef je alleen maar aantoonbaar langzamer te rijden. Dus kan je hem gewoon laten rollen. Ik denk dattie daar meer mee gewonnen heeft als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:02 schreef sasquatsch het volgende:
The changes in gaps are unlikely to be accounted for by reaction time, but what they could be accounted for is the exact spot where the VSC was lifted - as all drivers did different parts of the circuit under VSC, meaning they were slowed down to a different extent.
Daar win je geen 15 seconden meequote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Plus waar je rijdt op het moment dat de VSC begint. Als je dan net in een langzame bocht zit dan mag je daarna nog maar 80. Als de VSC op het begin van een snel stuk begint dan hoef je alleen maar aantoonbaar langzamer te rijden. Dus kan je hem gewoon laten rollen. Ik denk dattie daar meer mee gewonnen heeft als ik eerlijk ben.
Als je 200 km/u rijdt en de VSC gaat in en je zit op een punt waar je even niet hoeft te remmen.quote:
Wat zijn het toch ook debiele regels. Vol in de ankers op een recht stuk lijkt me ook niet verstandig, maar dit is duidelijk competitievervalsing. Gelijk weer schrappen die rotzooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je 200 km/u rijdt en de VSC gaat in en je zit op een punt waar je even niet hoeft te remmen.
Hij hoeft alleen maar gas los te laten en uitrollen he.
Als je net 200 rijdt en nog even kan uitrollen of je hebt net geremd en rijdt al minder dan 80 ivm een bocht en kan daarna niet meer harder, dat scheelt behoorlijk denk ik.
Ik kan het je uitrekenen, maar ik heb net weekend en zit aan het bier, dus dat gaat hem even niet worden.
In elk geval is met 150 doorrijden of met 80 doorrijden binnen no time een paar seconden gewonnen lijkt me. Voor mn gevoel dan. Zoals ik al zei ik ga het niet uitrekenen nu
Ja, dat bleek achteraf pas hèquote:
Iets met Frijns, wat er precies was weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:52 schreef Funzel het volgende:
Waarom?
Die 2 Indo's zijn zo fucking slecht trouwens, man man.
Ben wel onder de indruk van zijn snelheid eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat bleek achteraf pas hè
Neemt natuurlijk niet weg dat ik hem nog steeds het meest haat van het complete GP2 veld
Sirotkin verving Frijns als testrijder bij Sauber omdat hij meer geld zou meebrengen. Alleen betaalden zijn sponsoren niet, dus kon hij ook vertrekken bij Sauber.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met Frijns, wat er precies was weet ik niet meer.
En hij heeft zich gewoon ingekocht natuurlijk, net als 80% van de rest.
Is geen juniorklassequote:Op zondag 29 mei 2016 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Praten we hier ook over de Porsche Supercup ook al is het geen formuleklasse?
Geen idee waar anders namelijk
Race in Monaco begint in elk geval bijna, nu live op Ziggo.
tijd dat dat GT topic er komt, dan kan de 24h van Nurburg ook uit het wec-topic.,..quote:Op zondag 29 mei 2016 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Praten we hier ook over de Porsche Supercup ook al is het geen formuleklasse?
Geen idee waar anders namelijk
Race in Monaco begint in elk geval bijna, nu live op Ziggo.
Eindelijk iemand met een goed idee.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
tijd dat dat GT topic er komt, dan kan de 24h van Nurburg ook uit het wec-topic.,..
"Hij ging eraf in de Tabaksbocht."quote:Op zondag 29 mei 2016 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Ronald van Dam klinkt echt alsof hij er heel veel zin in heeft
opgelostquote:Op zondag 29 mei 2016 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een goed idee.
Alhoewel alle endurance wel fijn is, in één topic.
Post anders even een reminder als de race begint, race 1 gemistquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Nederlands 1-2'tje
Opmeer wint, Verschoor tweede.
16:15 race 2.
http://www.cpz.nl/nl/pitcam
https://livetiming.raceresults.nu/zandvoort#screen-results
Heb hem zelf ook gemistquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Post anders even een reminder als de race begint, race 1 gemist
Volgens mij staat het team te koop wegens gebrek aan rijders met geld. Ik zie ze ook nergens anders meer terug.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:52 schreef heywoodu het volgende:
We gaan zo beginnen aan race 1 van de GP2 in Baku (Ziggo), ik ben erg benieuwd
Wat niet is kan nog komen zeg ik maar altijdquote:
Achteraf denk ik dat dat misschien wel een van de plekken is met de minste potentie voor crashesquote:
Terwijl ha na de SC 11e lag en er daarna volgens mij niemand uit is gevallen (tot nu ) dus dat heeft hij dan toch netjes gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:18 schreef Sinister-D- het volgende:
De Jong 8ste, ik zocht hem al in de achterste regionen
Vrees ik ook jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achteraf denk ik dat dat misschien wel een van de plekken is met de minste potentie voor crashes
Als ze daar niet crashen dan gaan ze juist wel precies hard genoeg!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrees ik ook ja
Ze gaan niet hard genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |