abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157879677
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

What the hell is er mis met die mensen?
Mensen? Zo wil ik ze niet eens noemen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_157879681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:28 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Nauwelijks sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen;
Uitkijken geblazen wat dat betreft...

quote:
geen noodtoestand of avondklokken in bepaalde gebieden, etc.
Balochistan? De lokale PKK tak?

De shabbos goyim van de MEK die aanslagen plegen op wetenschappers?

Verder zou het land zonder doorgedraaide IRCG gastjes al lang gezuiverd zijn van de ayatollahs.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:32:11 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157879705
Goed om te zien dat de Turken de oorlog meer en meer binnen hun grenzen halen, kunnen ze misschien eens optyfen met hun gekloot in Syri.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157879710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:51 schreef Nintex het volgende:
Erdogan de klapmongool gaat armpje drukken met Putin om de controle van Syrie

abdbozkurt twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 11:45:45 #Turkey president @RT_Erdogan on a public rally bashes on #Russia, says #Syria regime is illegitimate reageer retweet
abdbozkurt twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 11:46:43 #Turkey president @RT_Erdogan says outside interventions into #Syria are not aimed to fight with #ISIL, but to control the region. reageer retweet
abdbozkurt twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 11:49:03 #Turkey president @RT_Erdogan says someone from far are coming here to control #Syria, vows to not let that happen reageer retweet
abdbozkurt twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 11:49:49 #Turkey president @RT_Erdogan says main opposition political party #CHP is siding with #Russia reageer retweet
De Turken lijken zich nog steeds niet helemaal te beseffen dat ze zich beter even terughoudend op kunnen stellen, maar ik ben bang dat als ze dat zich nu nog niet beseffen ze dat besef ook nooit zullen gaan krijgen.
Dat zou goed nieuws zijn voor iedereen die een onafhankelijk Koerdistan langs de grens met Turkije nastreeft en slecht nieuws voor iedereen die niet zit te wachten op een ''Donetsk Republic'' in Oost-Turkije onder aanvoering van de PKK.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_157879712
Tijd dat turkije een BUKS mee laat rijden met zo'n convooi.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_157879718
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:30 schreef IPA35 het volgende:
Uitkijken geblazen wat dat betreft…
Nee. Die zijn er niet.

quote:
Balochistan? De lokale PKK tak?
Geen noodtoestand noch avondklokken. Wel militaire zones, maar dat is een ander verhaal.

quote:
De shabbos goyim van de MEK die aanslagen plegen op wetenschappers?
Doelgerichte aanslagen door buitenlandse intelligentiediensten. Niet vergelijkbaar met IS-broekies die op klaarlichte dag zichzelf opblazen tussen demonstrerende Koerden in Ankara.

quote:
Verder zou het land zonder doorgedraaide IRCG gastjes al lang gezuiverd zijn van de ayatollahs.
Irrelevant.
pi_157879755
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:33 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Nee. Die zijn er niet.
Makkelijk op te stoken door andere landen (lees: Turkije).

quote:
Geen noodtoestand noch avondklokken. Wel militaire zones, maar dat is een ander verhaal.
Best wel same shit eigenlijk.

quote:
Doelgerichte aanslagen door buitenlandse intelligentiediensten. Niet vergelijkbaar met IS-broekies die op klaarlichte dag zichzelf opblazen tussen demonstrerende Koerden in Ankara.
Idd, in Iran plegen buitenlandse clubjes aanslagen tegen overheidsgezinden. In Turkije pleegt de overheid aanslagen tegen niet-overheidsgezinden.

quote:
Irrelevant.
Iran wordt dus bij elkaar gehouden door het leger.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:36:11 #83
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_157879760
Is er ergens nog een betrouwbare weergave van de veranderde machtsverhoudingen en gevechtsfronten in de Syrische regio van de laatste maanden?
Met zoveel verschillende partijen die allemaal claimen terrein te winnen verlies ik een beetje het overzicht (huidige situatie is me duidelijk, maar wie waar aan de winnende hand is geen idee), dus als iemand mij hier verder zou kunnen helpen bij voorbaat dank. :P
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_157879769
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik vraag me af waarom de SAA nooit zulke filmpjes heeft.

Mark ‏@markito0171
#Syria Another Nusra "video game" when stormed Tell Bajer /#Aleppo

http://wikimapia.org/#lan(...)n=36.983414&z=15&m=b

https://mobile.twitter.com/markito0171
Zijn die aanvallers al-nusra en wie is de ander partij dan? Ik kan geen Arabisch.
pi_157879770
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:33 schreef Intellectueel het volgende:

[Verder zou het land zonder doorgedraaide IRCG gastjes al lang gezuiverd zijn van de ayatollahs.]

Irrelevant.
iets met plaat en kop :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157879778
Hamosh84 twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 14:29:24 Insurgents fighting each other now in north #Aleppo. #ISIS VBIED targeting 13th division. #ISIL #Syria https://t.co/hMN1T4tZsr reageer retweet
:9~
pi_157879782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Zijn die aanvallers al-nusra en wie is de ander partij dan? Ik kan geen Arabisch.
nsra vs shia milities
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157879804
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

nsra vs shia milities
Oke, Shia's uit Iran? Die de bestorming uitvoeren zijn dus al nusra?

En blijven die filmpjes over het algemeen staan op youtube of worden ze na een paar dagen opgedoekt? Want ik vind ze wel interessant en anders haal ik ze ff van youtube.
pi_157879809
sayed_ridha twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 14:22:22 #AhrarSham commander Majed Shu'ayb was killed by #Hezbollah in south #Aleppo countryside https://t.co/wNSy9OCUH2 reageer retweet

sayed_ridha twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 13:39:12 #FSA commander of Liwa Ahrar Jibal Al-Wastani; Col. Ahmad Al-Ali was killed by #SAA in #Latakia countryside https://t.co/IAhPD8NOcO reageer retweet

sayed_ridha twitterde op donderdag 26-11-2015 om 12:37:26 #FSA commander Brig. Gen. Rasheed Bekdash was killed in clashes with #SAA in #Latakia countryside https://t.co/uJjjF3PKQY reageer retweet

amiralabbas twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 06:31:04 Abdo Hamdan, leader of terror group 'Ahmad Assaf' which is part of #Ahraralsham, has been killed by #SAA in #Aleppo https://t.co/k1OwnBAgKn reageer retweet
pi_157879852
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Oke, Shia's uit Iran? Die de bestorming uitvoeren zijn dus al nusra?

En blijven die filmpjes over het algemeen staan op youtube of worden ze na een paar dagen opgedoekt? Want ik vind ze wel interessant en anders haal ik ze ff van youtube.
de iraanse revolutionaire garde is wel aanwezig, maar de grondtroepen zijn voornamelijk, iraaks/afhgaans

filmpjes blijven vaak hangen idd, liveleak is ook een handige site met veel beelden uit syrie
-Rabia Al-Basri
pi_157879858
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:35 schreef IPA35 het volgende:
Makkelijk op te stoken door andere landen (lees: Turkije).
Nonsense.

quote:
Best wel same shit eigenlijk.
Groot verschil. Die militaire zones zijn er enkel in het grensgebied, niet in de stedelijke gebieden. Iran kent geen equivalent van een Diyarbakir.

quote:
Idd, in Iran plegen buitenlandse clubjes aanslagen tegen overheidsgezinden. In Turkije pleegt de overheid aanslagen tegen niet-overheidsgezinden.
In Turkije kunnen IS-leden ongegeneerd activisten onthoofden, aanslagen plegen op politieke bijeenkomsten, de grens oversteken, etc.

quote:
Iran wordt dus bij elkaar gehouden door het leger.
Nee. Maar dat hoef ik een Nederlander niet uit te leggen.
pi_157879897
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:37 schreef IPA35 het volgende:
Hamosh84 twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 14:29:24 Insurgents fighting each other now in north #Aleppo. #ISIS VBIED targeting 13th division. #ISIL #Syria https://t.co/hMN1T4tZsr reageer retweet
:9~
http://wikimapia.org/#lan(...)n=37.211294&z=13&m=b

de rebellen worden daar nu aangevallen door de russen/ de pkk/ isis/ assadisten, prettige wedstrijd!
-Rabia Al-Basri
pi_157879915
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:32 schreef firefly3 het volgende:
Tijd dat turkije een BUKS mee laat rijden met zo'n convooi.
Buiten het feit dat Turkije geen Buk's heeft, zou Turkije daarmee openlijk toegeven dat ze samenwerken met terroristen.
pi_157879928
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Buiten het feit dat Turkije geen Buk's heeft, zou Turkije daarmee openlijk toegeven dat ze samenwerken met terroristen.
En konvooien beschermen doe je met de Tor, niet de BUK.
pi_157879990
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:47 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En konvooien beschermen doe je met de Tor, niet de BUK.
Zo zie je maar, als je de postings van firefly3 woord voor woord gaat ontleden dan zie je pas de werkelijke hoeveelheid aan onzin dat hij op de digitale snelweg flikkert.
pi_157880017
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:53 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zo zie je maar, als je de postings van firefly3 woord voor woord gaat ontleden dan zie je pas de werkelijke hoeveelheid aan onzin dat hij op de digitale snelweg flikkert.
Nu wil hij de Bosporus gaan opvullen met STENEN.
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:59:09 #97
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157880052
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nu wil hij de Bosporus gaan opvullen met STENEN.
Om zo een oorlogsverklaring van Rusland uit te lokken waarna de NAVO ruggesteun zal verlenen _O-.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157880063
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik vraag me af waarom de SAA nooit zulke filmpjes heeft.

Mark ‏@markito0171
#Syria Another Nusra "video game" when stormed Tell Bajer /#Aleppo

http://wikimapia.org/#lan(...)n=36.983414&z=15&m=b

https://mobile.twitter.com/markito0171
:D

Maar uiteindelijk heeft zo'n filmpje natuurlijk weinig nut.
pi_157880070
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:D

Maar uiteindelijk heeft zo'n filmpje natuurlijk weinig nut.
Rekruteringsmateriaal?
pi_157880085
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:00 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Rekruteringsmateriaal?
Daar heb je een punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')