Hmm, ik dacht dat ze het min of meer hadden bevestigd. Maar maakt natuurlijk ook niet echt uit; iedereen weet dat de Russen erachter zitten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens de Turkse Al-Jazeera zou Rusland compleet afstand van hebben genomen en zelfs tegengesproken omdat er bomrestanten zouden gevonden zijn, op autoriteit van Igor Konashenkov.
Voor zij die wel een M2TW gespeeld hebben:quote:
Accused of praising PKK, lawyer Tahir Elçi says fine imposed on CNN Türk is unfairquote:
Ah, wolf-fetisjisten dan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:11 schreef Mytho het volgende:
[..]
Accused of praising PKK, lawyer Tahir Elçi says fine imposed on CNN Türk is unfair
CNN Türk fined over lawyer Tahir Elçi’s PKK comments on Ahmet Hakan’s show
http://www.todayszaman.co(...)ans-show_404026.html
http://www.todayszaman.co(...)s-unfair_404113.html
quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens de Turkse Al-Jazeera zou Rusland compleet afstand van hebben genomen en zelfs tegengesproken omdat er bomrestanten zouden gevonden zijn, op autoriteit van Igor Konashenkov.
Dit lijkt mij de crux van wat Konashenkov te melden had.quote:Therefore, we would recommend you not to try to pass off a burning truck convoy with munitions meant for the militants operating to the north of Aleppo as relief aid next time," the Russian general said.
"The Turkish side never notified anybody that it was planning to send a relief convoy. Let alone, that any aid convoy should have special identification marks," he added.
Dat is een ding, maar het wegzetten als speculatie en op grond van technische details de aantijgingen verwerpen weer iets anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt mij de crux van wat Konashenkov te melden had.
Ik vermoed eerder dat het Engels van de opsteller van het betreffende artikel niet zo sterk is; het is een weinig coherent verhaal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is een ding, maar het wegzetten als speculatie en op grond van technische details de aantijgingen verwerpen weer iets anders natuurlijk.
you wishquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Turkije kan inmiddels worden bestempeld als een failed state.
Sinds Abdülhamid II alleen maar bergafwaarts gegaan. Zonde, op zich.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Turkije kan inmiddels worden bestempeld als een failed state.
Al-Jazeera komt met hetzelfde, naar mijn weten is het ook niet formeel bevestigd, dus blijft nog steeds een beetje he said, she said, muv de ontkenningen van de Russische defensie woordvoerder.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat het Engels van de opsteller van het betreffende artikel niet zo sterk is; het is een weinig coherent verhaal.
Jij jongen, jij, ik zou zo je ballen likken vanwege je analyses.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Sinds Abdülhamid II alleen maar bergafwaarts gegaan. Zonde, op zich.
Land word bijeen gehouden door het leger; in het Oosten is op sommige plekken de noodtoestand van kracht; de grootste terroristische aanslag in Turkije's historie werd recentelijk gepleegd; de grenzen staan wagenwijd open voor terroristen; sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen; etc.quote:
Jij mag dat, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij jongen, jij, ik zou zo je ballen likken vanwege je analyses.
Het Soennitische Iran idd.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Land word bijeen gehouden door het leger; in het Oosten is op sommige plekken de noodtoestand van kracht; de grootste terroristische aanslag in Turkije's historie werd recentelijk gepleegd; de grenzen staan wagenwijd open voor terroristen; sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen; etc.
Een failed state.
quote:
Bwehehe.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij jongen, jij, ik zou zo je ballen likken vanwege je analyses.
uhuquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Land word bijeen gehouden door het leger; in het Oosten is op sommige plekken de noodtoestand van kracht; de grootste terroristische aanslag in Turkije's historie werd recentelijk gepleegd; de grenzen staan wagenwijd open voor terroristen; sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen; etc.
Een failed state.
Okay, Iran laat geen terroristen binnen (die exporteren ze alleen volgens sommigen, hoewel ik die gedachte niet echt deel).quote:
quote:
Nauwelijks sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen; geen terroristische aanslagen in grote stedelijke gebieden; terroristen hebben geen vrij spel in Iran waar ze ongegeneerd aan koppensnellerije kunnen doen; geen noodtoestand of avondklokken in bepaalde gebieden, etc.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Okay, Iran laat geen terroristen binnen (die exporteren ze alleen volgens sommigen, hoewel ik die gedachte niet echt deel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |