abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:04:07 #51
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157879367
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 13:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens de Turkse Al-Jazeera zou Rusland compleet afstand van hebben genomen en zelfs tegengesproken omdat er bomrestanten zouden gevonden zijn, op autoriteit van Igor Konashenkov.
Hmm, ik dacht dat ze het min of meer hadden bevestigd. Maar maakt natuurlijk ook niet echt uit; iedereen weet dat de Russen erachter zitten.
pi_157879381
quote:
Voor zij die wel een M2TW gespeeld hebben:

"Good riddance to that desert dog!"
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157879396
Jammer dat er een agent is dood gegaan.
pi_157879409
quote:
Accused of praising PKK, lawyer Tahir Elçi says fine imposed on CNN Türk is unfair
CNN Türk fined over lawyer Tahir Elçi’s PKK comments on Ahmet Hakan’s show
http://www.todayszaman.co(...)ans-show_404026.html

http://www.todayszaman.co(...)s-unfair_404113.html

blijkbaar is die opgeruimt door Erdogan
pi_157879431
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:11 schreef Mytho het volgende:

[..]

Accused of praising PKK, lawyer Tahir Elçi says fine imposed on CNN Türk is unfair
CNN Türk fined over lawyer Tahir Elçi’s PKK comments on Ahmet Hakan’s show
http://www.todayszaman.co(...)ans-show_404026.html

http://www.todayszaman.co(...)s-unfair_404113.html

Ah, wolf-fetisjisten dan?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157879438
Sowieso fascisten en marxisten die elkaar bestrijden is alleen maar toe te juichen.
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:14:13 #58
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157879457
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 13:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens de Turkse Al-Jazeera zou Rusland compleet afstand van hebben genomen en zelfs tegengesproken omdat er bomrestanten zouden gevonden zijn, op autoriteit van Igor Konashenkov.
quote:
Therefore, we would recommend you not to try to pass off a burning truck convoy with munitions meant for the militants operating to the north of Aleppo as relief aid next time," the Russian general said.

"The Turkish side never notified anybody that it was planning to send a relief convoy. Let alone, that any aid convoy should have special identification marks," he added.
Dit lijkt mij de crux van wat Konashenkov te melden had.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157879490
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

[..]

Dit lijkt mij de crux van wat Konashenkov te melden had.
Dat is een ding, maar het wegzetten als speculatie en op grond van technische details de aantijgingen verwerpen weer iets anders natuurlijk.
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:18:48 #60
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157879527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is een ding, maar het wegzetten als speculatie en op grond van technische details de aantijgingen verwerpen weer iets anders natuurlijk.
Ik vermoed eerder dat het Engels van de opsteller van het betreffende artikel niet zo sterk is; het is een weinig coherent verhaal.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157879557
quote:
Turkije kan inmiddels worden bestempeld als een failed state.
pi_157879565
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:20 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

you wish :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157879566
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:20 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Sinds Abdülhamid II alleen maar bergafwaarts gegaan. Zonde, op zich.
pi_157879584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:18 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik vermoed eerder dat het Engels van de opsteller van het betreffende artikel niet zo sterk is; het is een weinig coherent verhaal.
Al-Jazeera komt met hetzelfde, naar mijn weten is het ook niet formeel bevestigd, dus blijft nog steeds een beetje he said, she said, muv de ontkenningen van de Russische defensie woordvoerder.
pi_157879593
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:20 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Sinds Abdülhamid II alleen maar bergafwaarts gegaan. Zonde, op zich.
Jij jongen, jij, ik zou zo je ballen likken vanwege je analyses.
pi_157879609
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

you wish :')
Land word bijeen gehouden door het leger; in het Oosten is op sommige plekken de noodtoestand van kracht; de grootste terroristische aanslag in Turkije's historie werd recentelijk gepleegd; de grenzen staan wagenwijd open voor terroristen; sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen; etc.

Een failed state.
pi_157879615
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij mag dat, vooruit dan maar.
pi_157879623
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:23 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Land word bijeen gehouden door het leger; in het Oosten is op sommige plekken de noodtoestand van kracht; de grootste terroristische aanslag in Turkije's historie werd recentelijk gepleegd; de grenzen staan wagenwijd open voor terroristen; sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen; etc.

Een failed state.
Het Soennitische Iran idd.
pi_157879629
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Jij mag dat, vooruit dan maar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:25 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Bwehehe.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

pi_157879631
quote:

[..]

?
pi_157879640
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:23 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Een failed state.
uhu :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157879646
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:25 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

?
Okay, Iran laat geen terroristen binnen (die exporteren ze alleen volgens sommigen, hoewel ik die gedachte niet echt deel).
pi_157879647
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

uhu :')
Waarheid is hard inderdaad.
pi_157879653
quote:

[..]

:D
-Rabia Al-Basri
pi_157879661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:26 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Okay, Iran laat geen terroristen binnen (die exporteren ze alleen volgens sommigen, hoewel ik die gedachte niet echt deel).
Nauwelijks sociale spanningen tussen bevolkingsgroepen; geen terroristische aanslagen in grote stedelijke gebieden; terroristen hebben geen vrij spel in Iran waar ze ongegeneerd aan koppensnellerije kunnen doen; geen noodtoestand of avondklokken in bepaalde gebieden, etc.

Je praat poep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')