SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
walgelijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Imagine op 1 en Queen boven de Eagles, TOPSHOW
Publiek dat naar de top 2000 luistert verjongt dus de platen ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel ouwe platen eruit dus waarschijnlijk
Een of andere landloper speelt dat nummer twee weken terug in Parijs en heel Nederland gaat erop stemmenquote:
Maar dan hoef je het nog niet 'troep' te noemenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een of andere landloper speelt dat nummer twee weken terug in Parijs en heel Nederland gaat erop stemmen
Wel jammer, het hoeft van mij geen Q Music top 1000 te worden. Over een paar jaar stap ik over naar de Evergreen top 1000quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Publiek dat naar de top 2000 luistert verjongt dus de platen ook
Dan zullen we voortaan aan jou vragen wat we van een nummer moeten vindenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan hoef je het nog niet 'troep' te noemen
Man man man man man man manquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een of andere landloper speelt dat nummer twee weken terug in Parijs en heel Nederland gaat erop stemmen
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zullen we voortaan aan jou vragen wat we van een nummer moeten vinden
MERRY XMAS EVERYBODY VAN SLADEquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
OHHHH WAT SPANNEND WIE ZOU HET ZIJN?!
De Tijdloze van Studio Brussel. Beste allertijdenlijst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Gelukkig hebben we nog de top192 van 192 TV
imagine staat al zeker 15 jaar in mijn top 10.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Geen slechte nummers, maar in mijn top 100 zouden ze niet voorkomen
Maar da's weer zo'n hipsterlijst, dan zet ik de Kink 1300 liever op..quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Tijdloze van Studio Brussel. Beste allertijdenlijst.
Dan zul jij het geen ramp vinden dat heel NL geen eigen smaak heeftquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
imagine staat al zeker 15 jaar in mijn top 10.
Inderdaad, je moet je heel erg schamen. Cultuurbarbaar! Beetje met een man meegaat die op een piano speelt! HOE DURF JE!quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Imagine geen verkeerd nummer, maar ik vind het jammer dat dat blijkbaar moet komen doordat iemand op een pianootje leuk gaat spelen het op 1 moet.
Ik vind het ook onzin maar ja Imagine is mi gewoon beter dan de Rhap of dat kuthotel dus dan stem ik er op.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Imagine geen verkeerd nummer, maar ik vind het jammer dat dat blijkbaar moet komen doordat iemand op een pianootje leuk gaat spelen het op 1 moet.
dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant hoop ik dat hierdoor het nummer de komende jaren daar blijft staan waar ie hoort, namelijk top 10.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je eigenlijk al de totaallijst over alle jaren geteld op je site staan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Pino112 het volgende:
http://www.pino112.nl/top2000/jaar.php
Die top 100's lijken beiden zeer op elkaar. Tijdloze bestaat al 28 jaar trouwens, toen kenden ze t woord hipster nog niet eens.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar da's weer zo'n hipsterlijst, dan zet ik de Kink 1300 liever op..
De vogel met de statsquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Pino112 het volgende:
http://www.pino112.nl/top2000/jaar.php
Eens.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant hoop ik dat hierdoor het nummer de komende jaren daar blijft staan waar ie hoort, namelijk top 10.
Ik heb heel bewust 4 nummers uit de 60's, 70's, 80's, 90's en 00's gekozen. Bleven er nog 2 voor de 50s en de 10's over.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb 3 nummer uit de jaren 90. Eros Ramazotti, RHCP en Oasis. Rest allemaal 70 en 80 jaren.
Het is meer dat men daarna bij radio 2 heeft besloten er actie mee te gaan voeren en het alle besluitloze mensen voorkauwen wat te stemmenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Op welke nummers heb jij eigk gestemdquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al de totaallijst over alle jaren geteld op je site staan?
Bij mij kwam het oudste nummer uit 1953 en het nieuwste uit 1976.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb heel bewust 4 nummers uit de 60's, 70's, 80's, 90's en 00's gekozen. Bleven er nog 2 voor de 50s en de 10's over.
Mag van mij best eerlijk verdeeld worden, als er maar niet teveel troep binnenkomt
haha mijn smaak is zondermeer de beste, maar ik krijg nog geen zendtijd van kerst tot oud en nieuw van Radio 2.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zul jij het geen ramp vinden dat heel NL geen eigen smaak heeft
Ik wil niet Adele 5 keer in de top 10 hebben. Leuke meid en heel gezellig maar haar muziek is om te kotsen. Maar goed, mijn pa draaide heel veel jaren 70 muziek(Pink Floyd, Status Quo, Queen etc) dus misschien dat ik daar meer mee heb dan de muziek van nu.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb heel bewust 4 nummers uit de 60's, 70's, 80's, 90's en 00's gekozen. Bleven er nog 2 voor de 50s en de 10's over.
Mag van mij best eerlijk verdeeld worden, als er maar niet teveel troep binnenkomt
eigenlijk erg ook. Radio2 mag wel op een dusdanige manier invloed uit oefenen maar als ene andere zender of facebookpagina dat doet halen ze de stemmen er uit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het is meer dat men daarna bij radio 2 heeft besloten er actie mee te gaan voeren en het alle besluitloze mensen voorkauwen wat te stemmen
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef Grutsk het volgende:
Hotel California vind ik persoonlijk ook een prachtnummer. Alleen Bohemian Rhapsody kan mij niet echt bekoren.
Vind de allereerste paar tijdlozen ook leuker dan die lijst van nu met zogenaamde 'pareltjes' die ik overgewaardeerder vind dan de top van de T2K, bijvoorbeeld Nirvana of Nothing Else Matters ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die top 100's lijken beiden zeer op elkaar. Tijdloze bestaat al 28 jaar trouwens, toen kenden ze t woord hipster nog niet eens.
Hoe bedoel je? Zo'n gewogen ding ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al de totaallijst over alle jaren geteld op je site staan?
Het moet wel een radio 2 lijst blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigenlijk erg ook. Radio2 mag wel op een dusdanige manier invloed uit oefenen maar als ene andere zender of facebookpagina dat doet halen ze de stemmen er uit.
De solo's van Hotel California zijn geweldig. Bohemian Rhapsody is een geweldig nummer maar ik vind het geen ruk aan om die elke keer als laatste nummer van het jaar te moeten horen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef Grutsk het volgende:
Hotel California vind ik persoonlijk ook een prachtnummer. Alleen Bohemian Rhapsody kan mij niet echt bekoren.
Heel veel. Ik heb 3 lijstjes ingestuurdquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op welke nummers heb jij eigk gestemd
Hello, it's me.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, is Adele de hoogste binnenkomer?
Hotel California is een prima nummer, maar wel het toppunt van veilige mmiddelmatigheid.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef Grutsk het volgende:
Die komt in de top 10 hoor, helaas.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
qua leeftijd pas ik er prima hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet wel een radio 2 lijst blijven natuurlijk
ja maar het is dan geen top 2000 van de stemmers meer maar een advies van radio 2quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet wel een radio 2 lijst blijven natuurlijk
Nee maar dat nieuwe nummer 'Hello'quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die komt in de top 10 hoor, helaas.
Ja gewoon per jaar berekend en bij geen notering 2001 punten geteld. Heb het wel in mijn excel staan, daar heb ik ook de gewogen posities per jaar berekend, standaarddeviaties en afwijkingen voor alle platen edquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zo'n gewogen ding ofzo?
Waar zou Paolo dan staan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook zo'n plaat die de dj's ieder uur pluggenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
dat hoop ik niet. Überhaupt erin staan is al teveel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die komt in de top 10 hoor, helaas.
Ja die komt denk ik wel in de top 10. Dat ruknummer hoor ik elke dag wel minmaal een keer op de radio en ik ken ook niemand die de muziek van Adele niets aan vind.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar dat nieuwe nummer 'Hello'
en als het mijn lijst is een briljant advies.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar het is dan geen top 2000 van de stemmers meer maar een advies van radio 2
jouw lijst is sowieso briljantquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
en als het mijn lijst is een briljant advies.
Ik heb het nog nooit gehoord. Maar zoals een wijs man afkomstig van dit forum zei: alles wat Adele doet is blijkbaar fantastisch en geniaal.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ook zo'n plaat die de dj's ieder uur pluggen
Ze draaiden 'm vanmiddag op 2quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja die komt denk ik wel in de top 10. Dat ruknummer hoor ik elke dag wel minmaal een keer op de radio en ik ken ook niemand die de muziek van Adele niets aan vind.
Mijn collega heeft of Q aan of Veronica Rock Radio. Ik ben altijd blij als hij de laatste aanheeft want vandaag was Q aan en het was om de twee uur dat schijtnummer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ze draaiden 'm vanmiddag op 2
Toen ging ik zappen naar 3FM, en ja hoor, daar was ie ook
hehe eindelijk iemand die dat toe durft te geven...quote:
De lijst is veel teveel radio 2, maar dat willen ze graag, dus houden wij niet tegenquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar het is dan geen top 2000 van de stemmers meer maar een advies van radio 2
Nice.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja gewoon per jaar berekend en bij geen notering 2001 punten geteld. Heb het wel in mijn excel staan, daar heb ik ook de gewogen posities per jaar berekend, standaarddeviaties en afwijkingen voor alle platen ed
(2008 niet meetellen want da's een gewogen lijst over alle stemmen in de eerdere jaren)
En ik ben blauw dus dat weegt zwaarquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die dat toe durft te geven...
Alles van Adele is weinig bijzonder. Snap die hele hype om haar heen niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh dat nummer
Vrij weinig bijzonder van Adele.
Het tweede deel ben ik met je eens, maar Avond is verre van zijn beste nummerquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Avond had ook niet mistaan op plek 1. Boudewijn de Groot is een geweldige artiest.
Correct. De Vondeling van Ameland is zoveel malen beter.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Het tweede deel ben ik met je eens, maar Avond is verre van zijn beste nummer
Katie Melua heb ik nooit begrepen, een monotone versie van Norah Jones kan niet spannend zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef MrsDuck het volgende:
Liever Adele als Katie Melua of Trijntje Oosterhuis met albumnummers die alleen op radio2 gehyped zijn, maar verder niemand kent.
+1quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
peaceman heeft de beste smaak van dit topic
Verdronken Vlinderquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Correct. De Vondeling van Ameland is zoveel malen beter.
Ik heb op Ricky - Genot gestemd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
na ondergetekende
Ik mag van Cavaliers niet over Cambuur praten dus ik doe hier geen uitspraken over.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb op Ricky - Genot gestemd.
1 van de 25 nummers waar ik op gestemd heb.quote:
o.aquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag van Cavaliers niet over Cambuur praten dus ik doe hier geen uitspraken over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of alle mensen die dat nummer normaal kozen hebben hun stem nu aan Imagine gegevenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik Jealous Guy stiekem mooier. Hopelijk heeft het succes van Imagine die ook uit het slop weten te trekken..
Daar zei die statistiekenman wat over van de week..quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik Jealous Guy stiekem mooier. Hopelijk heeft het succes van Imagine die ook uit het slop weten te trekken..
Lekker avondje, of niet dan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag van Cavaliers niet over Cambuur praten dus ik doe hier geen uitspraken over.
Dan gaat die eruit denk ik, stond al 1880 ofzo na een val van 500 plaatsenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar zei die statistiekenman wat over van de week..
Working Class Hero, Give Peace a Chance en Merry Xmas profiteerden mee, maar Woman en volgens mij Jealous guy gingen naar benee..
Zie vorige post.quote:
Ik ook ☺quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
1 van de 25 nummers waar ik op gestemd heb.
laten we die gedachte koesteren!quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens beloofde diezelfde man dus dat er geen hoge nieuwe binnenkomers waren, dus voor Hello in de top hoeft U niet te vrezen.
Als Total touch wel, maar die Burt baccarach... brrrrrquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katie Melua heb ik nooit begrepen, een monotone versie van Norah Jones kan niet spannend zijn.
Traincha ging nog wel in de jaren 90...
Betekent nog niet dat ze gaan luisteren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:08 schreef Achterhoker het volgende:
Haha wie wou mij nou niet geloven. Ik zei vorige week al dat er mensen even op Imagine gingen stemmen maar vervolgens niet gaan luisteren. Ineens 20% meer stemmen, lijkt me toch wel een behoorlijke aanwijzing.
nog steeds is er geen bewijs dat die mensen niet gaan luisteren. En dus houden we er verder over op.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:08 schreef Achterhoker het volgende:
Haha wie wou mij nou niet geloven. Ik zei vorige week al dat er mensen even op Imagine gingen stemmen maar vervolgens niet gaan luisteren. Ineens 20% meer stemmen, lijkt me toch wel een behoorlijke aanwijzing.
Al Quaida is dus veel wreder met hun Overcome van Live.quote:
Ik ga m niet luisterenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nog steeds is er geen bewijs dat die mensen niet gaan luisteren. En dus houden we er verder over op.
Vertelquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Al Quaida is dus veel wreder met hun Overcome van Live.
Nou gewoon, dat nummer kreeg een boost na 9/11quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat nummer kreeg een boost na 9/11
en dat is gewoon een bagger nummer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is toch gemaakt naar aanleiding van 9/11?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Halleluja. Ik ben groot fan van Boudewijn de Groot, maar man-oh-man wat is Avond een kutnummer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Het tweede deel ben ik met je eens, maar Avond is verre van zijn beste nummer
Jij hebt toch zeker de op 1 na beste smaak in dit topicquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat is gewoon een bagger nummer.
Neehoor, album was al uit toenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is toch gemaakt naar aanleiding van 9/11?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij hebt toch zeker de op 1 na beste smaak in dit topic
Ah, zo is het toen verkocht dan dus.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neehoor, album was al uit toen
Bijpassend clippie erbij en lekker meesurfen op de golfquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, zo is het toen verkocht dan dus.
Jaaa, doen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar ga ik na een aanslag in ieder geval ter plekke iets van Dire Straits spelen, vanzelfsprekend Brothers in Arms.
Pleeg jij de aanslag dan ff? Wel ergens in de randstad, dan hoef ik niet zo ver te fietsen.quote:
In Leiden liggen het ROC, Treinstation en Hogeschool vlakbij elkaar, niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Pleeg jij de aanslag dan ff? Wel ergens in de randstad, dan hoef ik niet zo ver te fietsen.
Hij komt in de buurtquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
na ondergetekende
Wees blij dat die vent in Parijs niet de hele CD van Nick en Simon speelde.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar ga ik na een aanslag in ieder geval ter plekke iets van Dire Straits spelen, vanzelfsprekend Brothers in Arms.
Het hele album van Adelequote:Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat die vent in Parijs niet de hele CD van Nick en Simon speelde.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
o.aFolsom Prison, heel goed Stijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imagine![]()
Lol alsof jij dat daarover gaat, wie denk je wel niet dat je bent. Jij bent gewoon een struisvogel die lekker zijn kop in het zand steekt en de feiten niet onder ogen wil zien. Ach ik schakel lekker af na nummer twee. De wereld is gewoon verrot maar daar hoor je niet zoveel over, nu is er ineens ellende dichter bij huis en dan gaan we maar op Imagine stemmen? Kom op mensen.....quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nog steeds is er geen bewijs dat die mensen niet gaan luisteren. En dus houden we er verder over op.
Allemaal op England van The National stemmenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:22 schreef cafca het volgende:
Ik ga volgend jaar heel Engeland opblazen, zodat er een Nieuw Engeland moet komen, en dan.....
Rood van Marco Borsato was bij de Bataclan toepasselijker geweestquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat die vent in Parijs niet de hele CD van Nick en Simon speelde.
No need to bragg about it..quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:22 schreef cafca het volgende:
Ik ga volgend jaar heel Engeland opblazen, zodat er een Nieuw Engeland moet komen, en dan.....
Five Star - All fall downquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Rood van Marco Borsato was bij de Bataclan toepasselijker geweest
...Stemmen we allemaal op Liefs uit Londen van Bløf.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:22 schreef cafca het volgende:
Brrrr, nee laat maarquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
...Stemmen we allemaal op Liefs uit Londen van Bløf.
Marvin Gaye?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als er dan toch iemand moet meeprofiteren van de emoties van 't Parijs-drama, dan toch maar iemand die zelf ook overhoop geschoten is door een mafkees.
Had ook gekund, maarja, t'is niet de Zwarte Lijst he?quote:
Tupac ook niet dus?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had ook gekund, maarja, t'is niet de Zwarte Lijst he?
Duurde jaaaaren voordat What's going on uberhaupt verkiesbaar was bij de T2000.
Die staat nog steeds niet in de keuzelijst denk ik.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoop geklaag over Imagine, maar over 't echt grote nieuwe Top 2000-schandaal hoor je bijna niemand..
Dat Gerard Joling dit jaar in 't DJ team zit natuurlijk..quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:22 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lol alsof jij dat daarover gaat, wie denk je wel niet dat je bent. Jij bent gewoon een struisvogel die lekker zijn kop in het zand steekt en de feiten niet onder ogen wil zien. Ach ik schakel lekker af na nummer twee. De wereld is gewoon verrot maar daar hoor je niet zoveel over, nu is er ineens ellende dichter bij huis en dan gaan we maar op Imagine stemmen? Kom op mensen.....
Watquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat Gerard Joling dit jaar in 't DJ team zit natuurlijk..
quote:
Cleaning out my closet zou ik wel ook terecht vindenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb op Eminem lose yourself gestemd.
De man is al 20 jaar bezig en stond er alleen in met die Dido.
Dat terwijl figuren als Lady Gaga er wel instaan.
vanwege Gerard zijn woordgrapjes?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben jullie 't trouwens nog meegekregen waarom die 3 uur extra?
2 december kun je je nummers checken of ze erin staan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:33 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Wanneer wordt bekend of het Pokemon-nummer er in staat?
Jazekerquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben jullie 't trouwens nog meegekregen waarom die 3 uur extra?
Je had ook op S.T.H. of C.I.T. kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin maar ja Imagine is mi gewoon beter dan de Rhap of dat kuthotel dus dan stem ik er op.
dus er moet eerst 10 jaar geklaagd worden voor ze er wat aan doen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ze willen de vollediger versies van nummers kunnen draaien. Ze noemden als voorbeeld Purple rain afkappen voor de gitaarsolo vorig jaar. dat willen ze niet.
Dat wil dan weer niet zeggen dat ze hele kant 1 van Tubular Bells gaan draaien denk ik, want dat is toch echt de single-versie die ze elk jaar draaien.
ik stem altijd op CIT... Aan mij ligt het nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:40 schreef Piebe het volgende:
[..]
Je had ook op S.T.H. of C.I.T. kunnen stemmen.
Die moeten een keer op 1.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik stem altijd op CIT... Aan mij ligt het niet
nee. CIT is veel beter.quote:
dat lukt ook makkelijk hoor. Maar ik stem nooit op BH, HC of STH.quote:
Dit pakken ze je nooit meer af. Het is een unaniem belachelijk groot succes.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Eindelijk staat "Imagine" op de plek waar het nummer thuishoort, namelijk op nummer 1. Er is namelijk nooit een beter nummer gemaakt. Het feit dat een 44 jaar oud nummer na de aanslagen in Parijs ineens doorstijgt van 38 naar 1 bewijst de kracht van het nummer; een meesterwerk dat vandaag nog net zo actueel is als op de dag dat Lennon het schreef.
Ik ben dolblij met het feit dat mijn favoriete nummer allertijden nu ook daadwerkelijk op #1 in de Top 2000 staat. Dit pakken ze me nooit meer af.
John Lennon, held.
Dan ga ik op Rolling Stones en Golden Earrings stemmen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien ga ik volgend jaar ook wel op Deep Purple stemmen
Met name belachelijk ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit pakken ze je nooit meer af. Het is een unaniem belachelijk groot succes.
Telt de top 2000 voor jou eindelijk ook ns 2000 liedjes ipv die 1963 vorig jaar...quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Eindelijk staat "Imagine" op de plek waar het nummer thuishoort, namelijk op nummer 1. Er is namelijk nooit een beter nummer gemaakt. Het feit dat een 44 jaar oud nummer na de aanslagen in Parijs ineens doorstijgt van 38 naar 1 bewijst de kracht van het nummer; een meesterwerk dat vandaag nog net zo actueel is als op de dag dat Lennon het schreef.
Ik ben dolblij met het feit dat mijn favoriete nummer allertijden nu ook daadwerkelijk op #1 in de Top 2000 staat. Dit pakken ze me nooit meer af.
John Lennon, held.
De radio ging bij mij inderdaad uit na Imagine, dat klopt. Had vaak ook wel een praktische reden, trouwens, omdat ik nog de deur uit moest naar een feestje.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Telt de top 2000 voor jou eindelijk ook ns 2000 liedjes ipv die 1965 vorig jaar...
Jennyquote:Op zaterdag 28 november 2015 00:17 schreef cafca het volgende:
Ik hoorde net overigens bij de Voice een cover van All by myself, die hoort toch eigenlijk ook wel in de top 2000 (het origineel dan hè? )
En dit nummer nadat Kenny doodging.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:22 schreef Ingolstadt het volgende:
Waarom stond dit niet op één na 9/11?
quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:31 schreef Tortugal het volgende:
Wanneer wordt de hele lijst bekend?
quote:BEKENDMAKING TOP 2000 LIJST 2015
Op woensdag 16 december, de dag van het concert Helden van de Top 2000, wordt de volledige Top 2000-lijst bekendgemaakt. Vanaf 2 december kan al wel op staatieindetop2000.nl worden gecheckt of de favorieten van luisteraars een notering in de lijst hebben.
I want it dead wayquote:Op zaterdag 28 november 2015 00:18 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel aanslagen moeten er komen voordat de Top 2000 eindelijk de Backstreet Boys omarmt?
Prachtig nummer en een geweldige nummer 1. Goed gebaar om hiermee lekker melancholisch het nieuwe jaar in te gaan. Er zijn zoveel verzuurde mensen, laat ons maar enigszins naïef en misschien hypocriet zijn maar dit nummer staat ook voor een bepaalde manier van leven. Wees een goed mens en laat een ander in z'n waarde. Haal uit dit nummer wat voor jou belangrijk is en probeer een zo goed mogelijk persoon te zijn, het leven is al zwaar genoeg. Ik ga het nieuwe jaar in ieder geval met een goed gevoel in.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
John Lennon, held.
Toch stonden ze er vorig jaar 3x inquote:Op zaterdag 28 november 2015 00:18 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel aanslagen moeten er komen voordat de Top 2000 eindelijk de Backstreet Boys omarmt?
Zo heeft iedereen z'n eigen voorkeur natuurlijk. Imagine is, eerlijk is eerlijk, geen slecht nummer. Alleen jammer dat de nummer 1 dit jaar toch vanuit een waan is verkozen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 01:29 schreef laxus13 het volgende:
Overigens natuurlijk een mooi nummer van Lennon maar ik heb zelf liever Working Class Hero
Een andere reden is omdat er steeds nieuwere muziek instaat, die duren nou eenmaal langer dan vroeger.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ze willen de vollediger versies van nummers kunnen draaien. Ze noemden als voorbeeld Purple rain afkappen voor de gitaarsolo vorig jaar. dat willen ze niet.
Dat wil dan weer niet zeggen dat ze hele kant 1 van Tubular Bells gaan draaien denk ik, want dat is toch echt de single-versie die ze elk jaar draaien.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 01:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Prachtig nummer en een geweldige nummer 1. Goed gebaar om hiermee lekker melancholisch het nieuwe jaar in te gaan. Er zijn zoveel verzuurde mensen, laat ons maar enigszins naïef en misschien hypocriet zijn maar dit nummer staat ook voor een bepaalde manier van leven. Wees een goed mens en laat een ander in z'n waarde. Haal uit dit nummer wat voor jou belangrijk is en probeer een zo goed mogelijk persoon te zijn, het leven is al zwaar genoeg. Ik ga het nieuwe jaar in ieder geval met een goed gevoel in.
ja want al die pink Floyd plaatjes zijn altijd lekker kortquote:Op zaterdag 28 november 2015 07:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een andere reden is omdat er steeds nieuwere muziek instaat, die duren nou eenmaal langer dan vroeger.
hear hearquote:Op zaterdag 28 november 2015 01:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Prachtig nummer en een geweldige nummer 1. Goed gebaar om hiermee lekker melancholisch het nieuwe jaar in te gaan. Er zijn zoveel verzuurde mensen, laat ons maar enigszins naïef en misschien hypocriet zijn maar dit nummer staat ook voor een bepaalde manier van leven. Wees een goed mens en laat een ander in z'n waarde. Haal uit dit nummer wat voor jou belangrijk is en probeer een zo goed mogelijk persoon te zijn, het leven is al zwaar genoeg. Ik ga het nieuwe jaar in ieder geval met een goed gevoel in.
Ik herhaal alleen maar wat een DJ gezegd heeft.quote:Op zaterdag 28 november 2015 07:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja want al die pink Floyd plaatjes zijn altijd lekker kort
Het is een combinatie denk ik. De 60's heeft veel platen onder de 3 minuten, tegenwoordig ligt de plaatlengte rond de 4. Daarnaast komen er steeds meer 10 minuten durende 70's classics in.quote:Op zaterdag 28 november 2015 07:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja want al die pink Floyd plaatjes zijn altijd lekker kort
Ik heb speciaal nog op 2 50's classics van 2,5 minuut gestemd, zodat ze telegraph Road en Shine on you crazy Diamond volledig kunnen draaien tussen 22 en 23 uur....quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een combinatie denk ik. De 60's heeft veel platen onder de 3 minuten, tegenwoordig ligt de plaatlengte rond de 4. Daarnaast komen er steeds meer 10 minuten durende 70's classics in.
Oh, dus ik had niet op Gene en Buddy hoeven stemmen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de gemiddelde verlenging van de nummers hebben de al die 12 uur vervroeging van de begintijd gekregen.
En nu dus weer 3 uur. Volgend jaar beginnen we na afloop van SER.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de gemiddelde verlenging van de nummers hebben de al die 12 uur vervroeging van de begintijd gekregen.
quote:
De Top 100 bereiken is niet zo moeilijk, de Top 10 daarentegen..... Alsof we wereldvrede bereiken door het draaien van Imagine.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Imagine staat al sinds jaar en dag in de top 100.. Maak je niet zo druk..
Die laatste opmerking is ongeveer net zo zinnig als zeggen: "Alsof we nul verkeersdoden bereiken door het draaien van Oerend Hard"quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:55 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
De Top 100 bereiken is niet zo moeilijk, de Top 10 daarentegen..... Alsof we wereldvrede bereiken door het draaien van Imagine.
Ze lullen gewoon te veel, die DJ's. Het tempo ligt 's nachts trouwens veel hoger dan overdag. Komt waarschijnlijk ook wel door de reclameblokken overdag. Van elk uur wordt zo alweer een paar minuten afgesnoept.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zou dan juist het tegenovergestelde moeten zijnquote:Op zaterdag 28 november 2015 10:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die laatste opmerking is ongeveer net zo zinnig als zeggen: "Alsof we nul verkeersdoden bereiken door het draaien van Oerend Hard"
Ik heb geen Franse vlag in m'n profiel gezet en ik heb al helemaal niet de hashtag #prayforparis gebruikt. Ik verwijs graag nog eens naar wat deze cartoonist van Charlie Hebdo zei:quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:03 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat zou dan juist het tegenovergestelde moeten zijn. Het is werkelijk waar belachelijk op wat voor manier de nummer een dit jaar tot stand is gekomen, net zo kansloos als tijdelijk die Franse vlag over je kop op facebook. Zo van kijk mij eens medeleven hebben. De koopavond erop ga je weer gewoon naar de winkel waar je je kleding degen dumpprijzen koopt die gemaakt zijn door zielige kinderen.
Als ik tussen nu en 31 december elke dag "Imagine" vurig moet verdedigen, dan doe ik dat met liefde, elke dag weer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word hier moe van. Imagine is gewoon een goed liedje en dat die mensen erop stemmen kan mij verrekken.
Ik vind het eerder vreemd dat "Imagine" in Nederland jarenlang structureel is ondergewaardeerd. Dat onderbouw ik graag met een paar feiten en statements:quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:30 schreef cafca het volgende:
Tja, ik heb het elders al gezegd, zal het hier nog één keer herhalen:
Het is weer eens wat anders op 1, het blijft een klassieker en een mooi nummer met een mooie betekenis, dus ach, waarom niet?
Maar ik blijf het wel vreemd vinden dat zoveel mensen dit nu ineens "het mooiste liedje ooit" vinden.
Bron: Wikipediaquote:Het tijdschrift Rolling Stone noemde het lied "his greatest musical gift to the world", Lennons grootste muzikale geschenk aan de mensheid, en waardeerde alleen Like A Rolling Stone van Dylan en Satisfaction van de Rolling Stones hoger op zijn lijst van 500 beste nummers aller tijden tot 2004. "An enduring hymn of solace and promise that has carried us through extreme grief, from the shock of Lennon's own death in 1980 to the unspeakable horror of September 11th. It is now impossible to imagine a world without 'Imagine', and we need it more than he ever dreamed."
Oud-president Jimmy Carter van de VS zei in 2006: "And of course, as you know, in many countries around the world -- my wife and I have visited about 125 countries -- you hear John Lennon's song “Imagine” used almost equally with national anthems. So John Lennon has had a major impact on some of the countries that are developing in the world."
In 2002, a UK survey conducted by the Guinness World Records British Hit Singles Book ranked it the second best single of all time behind Queen's "Bohemian Rhapsody". Gold Radio ranked the song number three on its "Gold's greatest 1000 hits" list.
On 1 January 2005, the Canadian Broadcasting Corporation named "Imagine" the greatest song in the past 100 years as voted by listeners on the show 50 Tracks. Virgin Radio conducted a UK favourite song survey in December 2005, and listeners voted "Imagine" number one. Australians selected it the greatest song of all time on the Nine Network's 20 to 1 countdown show on 12 September 2006.
Tsja, als ik kijk naar mijn lijstje dan staan daar meestal ook wat nummers in die ik op dat moment mooi vind maar volgend jaar misschien niet meer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:30 schreef cafca het volgende:
Het is weer eens wat anders op 1, het blijft een klassieker en een mooi nummer met een mooie betekenis, dus ach, waarom niet?
Maar ik blijf het wel vreemd vinden dat zoveel mensen dit nu ineens "het mooiste liedje ooit" vinden.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:30 schreef cafca het volgende:
De DJ's zouden ook wat minder mailtjes, sms'jes, appjes en weet ik al wat niet meer kunnen voorlezen van luisteraars die vertellen over hoe fantastisch-geweldig-ongelooflijk mooi de Top-2000 wel niet is.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, want dat hoort nu weer wel bij de top2000 als evenement, het beleven van de muziek.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:09 schreef Arth_NL het volgende:
Imagine!Beste nummer 1 tot nu toe.
[..]
De DJ's zouden ook wat minder mailtjes, sms'jes, appjes en weet ik al wat niet meer kunnen voorlezen van luisteraars die vertellen over hoe fantastisch-geweldig-ongelooflijk mooi de Top-2000 wel niet is.
Ik snap de frustratie, zeker als je favoriete nummer wordt afgekapt ten behoeve van Truus uit Tiel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:09 schreef Arth_NL het volgende:
Imagine!Beste nummer 1 tot nu toe.
[..]
De DJ's zouden ook wat minder mailtjes, sms'jes, appjes en weet ik al wat niet meer kunnen voorlezen van luisteraars die vertellen over hoe fantastisch-geweldig-ongelooflijk mooi de Top-2000 wel niet is.
Zeikt even heel de top 10 af behalve Queenquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het maakt wat los he..
http://tiramarit.com/2015/11/28/imagine-all-the-schapen/
November Rain kon er ook nog mee door. Ik ben niet zo'n vredelievend persoon, vrees ik. Ik had This is War van Thirty seconds to Mars in mijn keuzelijst staan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zeikt even heel de top 10 af behalve Queen
Inderdaad, luister dan nietquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zeikt even heel de top 10 af behalve Queen
quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het maakt wat los he..
Ach wat zo een meiske zegt valt niet serieus te nemen, ondanks dat ze hard d'r best doet .... de schapen stemmen net zo hard voor BohRap elk jaar. Nu al 2 jaar is die kudde wat kleiner.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het maakt wat los he..
Purple Rain kappen ze al jaren halverwege af terwijl die pink floyd nummers waar geen einde aan komt volledig gedraaid worden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze weet blijkbaar ook alleen maar dat Lennon een lul was en niet dat de heer Bulsara zich door kleine jongetjes liet plezieren.
Is dit een FOK!ker?quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het maakt wat los he..
quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het maakt wat los he..
Chuck D ??quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:13 schreef cafca het volgende:
Ik zit momenteel ff wat ouwe negermuziek te luisteren, maar Otis, Chuck en Sam horen toch ook wel hoger te staan dan in ieder geval de hoogst genoteerde Blof!
u luistert ook Spijkers met koppen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hadden ook massaal op Herman van Veen kunnen stemmen omdat Claudia zijn ring gestolen heeft.
Haha, was net daarvoor , maar inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2015 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
u luistert ook Spijkers met koppen?
Dat dus!quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kortom, we hebben al jaren met hypestemmen te maken
En wat dacht je van Smokey?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:13 schreef cafca het volgende:
Ik zit momenteel ff wat ouwe negermuziek te luisteren, maar Otis, Chuck en Sam horen toch ook wel hoger te staan dan in ieder geval de hoogst genoteerde Blof!
Eens!quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:13 schreef cafca het volgende:
Net als Bill, Al en B.B.quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:13 schreef cafca het volgende:
quote:
Zelfs dan zou er worden gezeken. En als Imagine niet op 1 was gekomen was het allemaal weer zo voorspelbaar en altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig, al die Imagine-haters.
Een nummer dat wereldwijd wordt gezien als één van de beste nummers ooit gaan afzeiken. Imagine staat niet nu ineens te hoog, het stond jarenlang veel te laag. Als het, net zoals in andere landen, al jaren steady in de top 5 stond, had je nu niet dat gemekker gehad over het feit dat -ie naar #1 is doorgestegen.
M.a.w.: het is gewoon nooit goed. Ik vind een nieuwe nummer 1 en eentje die niet ten onrechtealtijd standaard in de top10 staat, best een leuke afwisseling. Het is ook gewoon een prachtig nummer en staat daar best mooi op nummer 1. Ik vind dat dit nummer behouden moet blijven voor de top10 in de komende jaren!quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zelfs dan zou er worden gezeken. En als Imagine niet op 1 was gekomen was het allemaal weer zo voorspelbaar en altijd hetzelfde.
Ik zou me er niet zo druk over maken. Elke plaat op 1 heeft voor- en tegenstanders en zou tot kritiek hebben geleid. Stel je maar gewoon voor dat er ook mensen zijn die jouw enthousiasme bij Imagine hebben voor Mag Ik Dan Bij Jou.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig, al die Imagine-haters.
Een nummer dat wereldwijd wordt gezien als één van de beste nummers ooit gaan afzeiken. Imagine staat niet nu ineens te hoog, het stond jarenlang veel te laag. Als het, net zoals in andere landen, al jaren steady in de top 5 stond, had je nu niet dat gemekker gehad over het feit dat -ie naar #1 is doorgestegen.
Ik maak me ook niet meer druk. Ik wrijf het vanaf nu gewoon in.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk over maken. Elke plaat op 1 heeft voor- en tegenstanders en zou tot kritiek hebben geleid. Stel je maar gewoon voor dat er ook mensen zijn die jouw enthousiasme bij Imagine hebben voor Mag Ik Dan Bij Jou.
Hallelujahquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:20 schreef cafca het volgende:
Verder dank ik God op mijn blote knieën dat er geen Adele, Blof of Claudia op één staat....
ja die liever ook niet inderdaad.quote:
Dan liever suzanne inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja die liever ook niet inderdaad.
quote:Op zondag 29 november 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan liever suzanne inderdaad.
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:20 schreef cafca het volgende:
Verder dank ik God op mijn blote knieën dat er geen Guus, Marco, Blof of Claudia op één staat....
Wat ik heb gehoord zo rond plek 70quote:Op maandag 30 november 2015 06:59 schreef WeezerButler het volgende:
Benieuwd hoeveel Armand gaat stijgen, en the Scene.
Bijna december![]()
Altijd mooi ja madboysquote:Op maandag 30 november 2015 09:31 schreef HPLC het volgende:
Zo, best wel veel mensen mad, leuk om te lezen
en Marianne Rosenberg..quote:Op maandag 30 november 2015 06:59 schreef WeezerButler het volgende:
Benieuwd hoeveel Armand gaat stijgen, en the Scene.
Bijna december![]()
Maar nog steeds novemberquote:
top 100 notering sowiesoquote:
Toevallig ook op gestemdquote:
November Rain inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |