Ik zeg niet dat het niet interessant is en het zal mij ook worst wezen wat iemand gelooft. Ieder zijn ding wat dat dat betreft. Maar ik denk dat de Elite zich met heel andere zaken bezig houdt dan wat hier besproken wordt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:56 schreef Lichtkogel het volgende:
Moet zeggen dat ik het wel interessant vind om eens van een Satanist zelf zijn/haar beweegredenen te kunnen zien. Mij maakt het niet uit wie welk geloof of overtuiging aanhangt, of ik het nou de verkeerde keuze vindt of niet; iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil. Of zouden we een topic moeten openen in F&L?
Absoluut waar. Tegelijkertijd denk ik verschrikkelijk veel meer van satanisme te weten dan de mensen hier die die term te pas en te onpas gebruiken. Ik vind wel dat ik enig recht van spreken heb dus.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja maar dat jij en je vrouw thuis-satanisten (niet beledigend bedoelt) zijn wil toch niet zeggen dat je daardoor op de hoogte bent wat satanisten in the upper class (elite) uitspoken? Net zoals in elke religie heb je matige aanhangers en aanhangers die tot den extreme gaan. Lijkt mij dat dit ook voor het satanisme opgaat.
Ja, dat klopt ja. Ook al volgt Jigzoz de Satanistische stroming... het is peanuts vergeleken met waarmee de Elite zich bezig houdt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet interessant is en het zal mij ook worst wezen wat iemand gelooft. Ieder zijn ding wat dat dat betreft. Maar ik denk dat de Elite zich met heel andere zaken bezig houdt dan wat hier besproken wordt.
Lijkt me wel handig jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:56 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het wel interessant vind om eens van een Satanist zelf zijn/haar beweegredenen te kunnen zien. Mij maakt het niet uit wie welk geloof of overtuiging aanhangt, of ik het nou de verkeerde keuze vindt of niet; iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil. Of zouden we een topic moeten openen in F&L?
Dat heb je mij ook niet horen beweren. Komt dus wel op neer dat er een hardcore-tak is in deze religie wat zich wel met offers en meer van die duistere zaken bezig houdt. Naast het satanisme wat jij bedrijft het dus ook dit soort aanhangers heeft.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Absoluut waar. Tegelijkertijd denk ik verschrikkelijk veel meer van satanisme te weten dan de mensen hier die die term te pas en te onpas gebruiken. Ik vind wel dat ik enig recht van spreken heb dus.
Deed me een beetje hieraan denkenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:43 schreef Izzy73 het volgende:
Aparte feestdagen hebben die Satanisten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat komt aardig in de buurt denk ik ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:16 schreef Ali_boo het volgende:
Deed me een beetje hieraan denken
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Laat maar zien.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen beweren. Komt dus wel op neer dat er een hardcore-tak is in deze religie wat zich wel met offers en meer van die duistere zaken bezig houdt. Naast het satanisme wat jij bedrijft het dus ook dit soort aanhangers heeft.
Kom op zeg... Op die manier kun je echt alles verdacht maken. Noem maar een gebeurtenis dan. Ik link 'm aan iets anders, puur op datum.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Je hebt ook Walpurgisnacht, is op 30 april. Op die dag (nacht) werd Marianne Vaatstra vermoord![]()
Ok, hier de video-opnamen (korte versie)quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wederom niets meer dan wat plaatjes. Die bewijzen helemaal niks.
Wéér een filmpje. Zeg nou gewoon wat je punt is man. Ik ga geen filmpjes kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok, hier de video-opnamen (korte versie)
Onthou daarbij wel even dat daar de complete wereld-elite dus zit.
Misschien dat jij je daar als satanist niet mee bezig houdt maar het schijnt onder satanisten (en heksen) best een groot iets te zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Jigzoz het volgende:
Als je het over heksenzooi wil hebben, dan moet je Erodome vragen.
plaatje of fragment zegt meer dan duizend woorden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wéér een filmpje. Zeg nou gewoon wat je punt is man. Ik ga geen filmpjes kijken.
Wederom: als je het niet met tekst kunt, dan heb je blijkbaar niks te zeggen.
Ja, weet ik. Maar ik heb verder niet zo heel veel interesse in wat Lavey allemaal zei. Ik vind dat eerlijk gezegd allemaal een beetje te plat. Leuk als je 16 bent of een jaren '70 Amerikaan, maar nu is het niet zoveel meer waard.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Misschien dat jij je daar als satanist niet mee bezig houdt maar het schijnt onder satanisten (en heksen) best een groot iets te zijn.
In The Satanic Bible, Satanist Anton LaVey writes that "after one's own birthday, the two major Satanic holidays are Walpurgisnacht and Halloween (or All Hallows' Eve)". Other holidays are the two solstices and the two equinoxes. Five to six weeks after each of the solstices and equinoxes are the "legendary Satanic revels" (a reference to the cross-quarter days).[1][2]
https://en.wikipedia.org/wiki/Satanic_holidays
Ik heb juist een teringhekel aan Disney. Ander verwijt aub.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
plaatje of fragment zegt meer dan duizend woorden.
Dat je niet wil kijken zegt genoeg over je welwillendheid om je denkwijze van deze wereld bij te stellen aan feiten. Kennelijk vind je de eenzijdige disney-versie die je opgedrongen is door indoctrinatieonderwijs afdoende.
lalaland dan ook goed.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb juist een teringhekel aan Disney. Ander verwijt aub.
Dat jouw het niet interesseert wil niet zeggen dat er geen satanisten zijn die dit wel interessant vinden en wel de extreme kant opgaan van offeren tijdens feestjes, toch? Want die kant bestaat dat geef jij eigenlijk ook toe alleen niet in zoveel woorden. Je geeft alleen steeds aan dat het niet jouw ding is.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik heb verder niet zo heel veel interesse in wat Lavey allemaal zei. Ik vind dat eerlijk gezegd allemaal een beetje te plat. Leuk als je 16 bent of een jaren '70 Amerikaan, maar nu is het niet zoveel meer waard.
Maar dat is slechts mijn mening. Zat mensen die nog altijd zweren bij Lavey.
Zoek maar naar The Order of Nine Angles. Misschien dat je daar vindt wat je zoekt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat jouw het niet interesseert wil niet zeggen dat er geen satanisten zijn die dit wel interessant vinden en wel de extreme kant opgaan van offeren tijdens feestjes, toch? Want die kant bestaat dat geef jij eigenlijk ook toe alleen niet in zoveel woorden. Je geeft alleen steeds aan dat het niet jouw ding is.
Ik zoek niets buiten de waarheid maar ik stelde je een vraag die je steeds probeert te ontwijken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zoek maar naar The Order of Nine Angles. Misschien dat je daar vindt wat je zoekt.
Duidelijker dan: ik denk dat je bij de O9A vindt wat je zoekt. Dat is de meest extreme satanistische stroming die er bestaat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zoek niets buiten de waarheid maar ik stelde je een vraag die je steeds probeert te ontwijken.
Je bent wel lui van aard zeg. Vid kijken wil je niet want teveel moeite, je leest alleen maar tekst en dan kom je met een beetje info en zeg je zoek dit zelf maar opquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Duidelijker dan: ik denk dat je bij de O9A vindt wat je zoekt. Dat is de meest extreme satanistische stroming die er bestaat.
Ik heb nogal mijn twijfels bij hun grote woorden, maar voor dit topic lijkt het me wel een ding om even naar te kijken.
Ik dacht dat iedereen wel op de hoogte was van het bestaan van Wikipedia inmiddels. Zo niet, excuses en bij dezen alsnog: https://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_Nine_Anglesquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je bent wel lui van aard zeg.
Men komt niet zomaar bij de echte grote Satanisten. Waar jij en de andere clubs mee bezig houden is voor de burgermaatschappij. De elite is heel andere koek.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:21 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, de O9A ontdekte ik een jaar of zes geleden en ik heb toen contact gehad met een paar leden. Die waren inderdaad behoorlijk extreem in hun opvattingen, maar echt niet eens in de buurt van bereid tot mensenoffers. Meer een soort sociodarwinisten. Noem het extreemrechts, als dat het makkelijker maakt.
Dat ga je ook niet krijgen. Het blijft bij filmpjes ipv bewijzen. En natuurlijk het beschuldigen van de Vrijmetselarij, dat schijnt satanisch te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
Heb nog steeds geen bewijs gezien van 1) het bestaan van een georganiseerde elite; 2) het satanisme van deze lieden en 3) de eventuele kwaadaardigheid van die elite.
Graag serieuze bewijzen, bvd.
Kan je ook nog weleens inhoudelijk reageren of iets beargumenteren?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ga je ook niet krijgen. Het blijft bij filmpjes ipv bewijzen. En natuurlijk het beschuldigen van de Vrijmetselarij, dat schijnt satanisch te zijn
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
Heb nog steeds geen bewijs gezien van 1) het bestaan van een georganiseerde elite; 2) het satanisme van deze lieden en 3) de eventuele kwaadaardigheid van die elite.
Graag serieuze bewijzen, bvd.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:21 schreef jogy het volgende:
[..]
De (minder goedwillende) ultrarijke van de wereld. Wat zie jij overigens als overtuigend bewijs?
Veroordelingen van de rechtbank? Officiële documentatie? Opgenomen bekentenissen? Wat?
Geef eens een bewijs van je bewering dat die 'minder goedwillende rijken' samenspannen tegen de bevolking? Daarna noem je prima voorbeelden van potentiele bewijzen die ik nog niet gezien heb.quote:
Ok......duidelijk....quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je bent een beetje net als een spook dat via een paragnost met mensen praat.
Het begint met een A, ik voel de kleur blauw, zegt het woord postzegel je iets?
Moet je daar echt bewijs van hebben om het te kunnen geloven? Dat is al van vroeger uit zo. De mensen die de macht hebben willen dat houden en doen alles om die situatie in stand te houden. Brood en spelen zegt dat je iets? Oliebaronnen die de vooruitgang tegen houden? Het bankwezen wat nog precies hetzelfde opereert als voor de crisis. Heb je het boek van Luijendijk niet gelezen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geef eens een bewijs van je bewering dat die 'minder goedwillende rijken' samenspannen tegen de bevolking? Daarna noem je prima voorbeelden van potentiele bewijzen die ik nog niet gezien heb.
Wat zie jij als bewijs?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geef eens een bewijs van je bewering dat die 'minder goedwillende rijken' samenspannen tegen de bevolking? Daarna noem je prima voorbeelden van potentiele bewijzen die ik nog niet gezien heb.
ROFLquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je bent wel lui van aard zeg. Vid kijken wil je niet want teveel moeite, je leest alleen maar tekst en dan kom je met een beetje info en zeg je zoek dit zelf maar op
Lol, dat is een goeie ja. Ze vragen altijd om 'bewijs', maar weten eigenlijk niet eens wat ze als bewijs zien.quote:
Nogmaals: een korte samenvatting van de kernpunten van het filmpje zodat mensen weten wat er in staat is niet meer dan beleefd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
plaatje of fragment zegt meer dan duizend woorden.
Dat je niet wil kijken zegt genoeg over je welwillendheid om je denkwijze van deze wereld bij te stellen aan feiten. Kennelijk vind je de eenzijdige disney-versie die je opgedrongen is door indoctrinatieonderwijs afdoende.
Klopt. Die satanische elite bestaat namelijk niet. Ook niet als je duizend keer roept van wel. Je hebt inmiddels meer dan voldoende aangetoond dat je geen idee hebt waar je over praat. Dan zijn het weer joden, dan heten ze toch maar zionisten, dan weer vrijmetselaars en met hetzelfde gemak noem je ze ineens weer satanisten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Men komt niet zomaar bij de echte grote Satanisten. Waar jij en de andere clubs mee bezig houden is voor de burgermaatschappij. De elite is heel andere koek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |