abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:00:29 #51
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157868138
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:56 schreef Lichtkogel het volgende:

Moet zeggen dat ik het wel interessant vind om eens van een Satanist zelf zijn/haar beweegredenen te kunnen zien. Mij maakt het niet uit wie welk geloof of overtuiging aanhangt, of ik het nou de verkeerde keuze vindt of niet; iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil. Of zouden we een topic moeten openen in F&L?
Ik zeg niet dat het niet interessant is en het zal mij ook worst wezen wat iemand gelooft. Ieder zijn ding wat dat dat betreft. Maar ik denk dat de Elite zich met heel andere zaken bezig houdt dan wat hier besproken wordt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157868222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar dat jij en je vrouw thuis-satanisten (niet beledigend bedoelt) zijn wil toch niet zeggen dat je daardoor op de hoogte bent wat satanisten in the upper class (elite) uitspoken? Net zoals in elke religie heb je matige aanhangers en aanhangers die tot den extreme gaan. Lijkt mij dat dit ook voor het satanisme opgaat.
Absoluut waar. Tegelijkertijd denk ik verschrikkelijk veel meer van satanisme te weten dan de mensen hier die die term te pas en te onpas gebruiken. Ik vind wel dat ik enig recht van spreken heb dus.
pi_157868365
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet interessant is en het zal mij ook worst wezen wat iemand gelooft. Ieder zijn ding wat dat dat betreft. Maar ik denk dat de Elite zich met heel andere zaken bezig houdt dan wat hier besproken wordt.
Ja, dat klopt ja. Ook al volgt Jigzoz de Satanistische stroming... het is peanuts vergeleken met waarmee de Elite zich bezig houdt.

Zie o.a. de rituelen bij de Bohemian-grove:

De uil waarvoor het 'cremation of care' ritueel wordt uitgevoerd door de wereldleiders, staat ook verborgen op het dollarbiljet:

De uil staat dan ook symbool als de roofvogel welke perfect zicht heeft in het donker.
-
pi_157868389
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:56 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik het wel interessant vind om eens van een Satanist zelf zijn/haar beweegredenen te kunnen zien. Mij maakt het niet uit wie welk geloof of overtuiging aanhangt, of ik het nou de verkeerde keuze vindt of niet; iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil. Of zouden we een topic moeten openen in F&L?
Lijkt me wel handig ja

Er word nauwelijks inhoudelijk gepost op deze manier
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:10:17 #55
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157868407
The “Satanic Temple” is an attempt
to mainstream Satanism by
pretending they don’t worship the devil.
Seeking wider social influence
through political activism, they are
another front in the Illuminati war on humanity.
Leo Zagami: “All true Satanists do indeed believe the devil exists.
They worship him in their secret cults.
Don’t fall into the demonic trap of The Satanic Temple. They are just like LaVey.”
By Leo Lyon Zagam
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:10:55 #56
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157868430
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Absoluut waar. Tegelijkertijd denk ik verschrikkelijk veel meer van satanisme te weten dan de mensen hier die die term te pas en te onpas gebruiken. Ik vind wel dat ik enig recht van spreken heb dus.
Dat heb je mij ook niet horen beweren. Komt dus wel op neer dat er een hardcore-tak is in deze religie wat zich wel met offers en meer van die duistere zaken bezig houdt. Naast het satanisme wat jij bedrijft het dus ook dit soort aanhangers heeft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157868577
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:43 schreef Izzy73 het volgende:
Aparte feestdagen hebben die Satanisten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deed me een beetje hieraan denken

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:18:14 #58
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157868644
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:16 schreef Ali_boo het volgende:

Deed me een beetje hieraan denken

[ afbeelding ]
Haha, dat komt aardig in de buurt denk ik ja. })
pi_157868794
Jon Ronson infiltreert Bohemian grove samen met Alex Jones in een hoofdstuk van zijn boek, was een erg vermakelijke read. Kan het niet online vinden, kwam wel deze aflevering tegen
Filmpje niet gezien maar als het in de buurt van zijn boek komt is het het bekijken waard :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157868881
Kom er ook net achter dat ik er vorige week nog langsgereden ben :o
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:25:47 #61
189978 controlaltdelete
pi_157868898
Je hebt ook Walpurgisnacht, is op 30 april. Op die dag (nacht) werd Marianne Vaatstra vermoord :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157869152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat heb je mij ook niet horen beweren. Komt dus wel op neer dat er een hardcore-tak is in deze religie wat zich wel met offers en meer van die duistere zaken bezig houdt. Naast het satanisme wat jij bedrijft het dus ook dit soort aanhangers heeft.
Ik ben benieuwd. Laat maar zien.
pi_157869217
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Je hebt ook Walpurgisnacht, is op 30 april. Op die dag (nacht) werd Marianne Vaatstra vermoord :o
Kom op zeg... Op die manier kun je echt alles verdacht maken. Noem maar een gebeurtenis dan. Ik link 'm aan iets anders, puur op datum.
pi_157869336
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Laat maar zien.
Post #55
-
pi_157869453
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Post #55
Wederom niets meer dan wat plaatjes. Die bewijzen helemaal niks.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:47:00 #66
189978 controlaltdelete
pi_157869503
April 30 - May 1
- Beltaine Festival, also called "Walpurgis Night".

This is the highest day on the Druidic Witch's Calendar, while May 1 is the Illuminati's second most sacred holiday. Human sacrifice is required. Since the celebration officially began the night before Beltaine, the tradition has developed among occultists to celebrate Beltaine as a 2-day ceremony. This tradition was strong enough that Adolf Hitler decided to kill himself on April 30 at 3:30pm, thus creating a "333" and placing his suicide sacrifice within the Beltaine time frame.

Great bonfires are lit on the Eve of Beltaine, April 30, in order to welcome the Earth Goddess. Participants hope to gain favor with this goddess so she will bless their families with procreative fertility. We find it interesting that the Royal House of Windsor lights a Beltaine "Balefire" every year ["America's Occult Holidays", Doc Marquis, p. 30]

The "Maypole" originated from the celebration of Beltaine. Since fertility is being asked of the Earth Goddess, the Maypole is the phallic symbol and the circular dance around the pole forms the circle that is symbolic of the female sex organ.

Four six-foot alternating red and white ribbons were connected to the pole; the men would dance counterclockwise, while the ladies danced clockwise. The union of the intertwining red and white ribbons symbolized the act of copulation - remember, this is a "fertility" celebration day!

To demonstrate their occult, Illuminist ties, Communists have always celebrated "May Day". If you have not been taught how the Illuminati created Communism, and for which purpose, you need to hear our Seminar 2, "America Determines The Flow of History".

http://www.bibliotecapleyades.net/cienciareal/cienciareal20.htm

Niet te vergeten het apeldoorndrama op 30 april met onze oranje appeltjes. oh oh :{

Staan ook wat interessante dingen op over de heidense kerst.
pi_157869533
Als je het over heksenzooi wil hebben, dan moet je Erodome vragen.
pi_157869543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wederom niets meer dan wat plaatjes. Die bewijzen helemaal niks.
Ok, hier de video-opnamen (korte versie)

Onthou daarbij wel even dat daar de complete wereld-elite dus zit.
-
pi_157869596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ok, hier de video-opnamen (korte versie)

Onthou daarbij wel even dat daar de complete wereld-elite dus zit.
Wéér een filmpje. Zeg nou gewoon wat je punt is man. Ik ga geen filmpjes kijken.

Wederom: als je het niet met tekst kunt, dan heb je blijkbaar niks te zeggen.
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:53:22 #70
189978 controlaltdelete
pi_157869705
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Jigzoz het volgende:
Als je het over heksenzooi wil hebben, dan moet je Erodome vragen.
Misschien dat jij je daar als satanist niet mee bezig houdt maar het schijnt onder satanisten (en heksen) best een groot iets te zijn.

In The Satanic Bible, Satanist Anton LaVey writes that "after one's own birthday, the two major Satanic holidays are Walpurgisnacht and Halloween (or All Hallows' Eve)". Other holidays are the two solstices and the two equinoxes. Five to six weeks after each of the solstices and equinoxes are the "legendary Satanic revels" (a reference to the cross-quarter days).[1][2]

https://en.wikipedia.org/wiki/Satanic_holidays
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:56:41 #71
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157869834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wéér een filmpje. Zeg nou gewoon wat je punt is man. Ik ga geen filmpjes kijken.

Wederom: als je het niet met tekst kunt, dan heb je blijkbaar niks te zeggen.
plaatje of fragment zegt meer dan duizend woorden.

Dat je niet wil kijken zegt genoeg over je welwillendheid om je denkwijze van deze wereld bij te stellen aan feiten. Kennelijk vind je de eenzijdige disney-versie die je opgedrongen is door indoctrinatieonderwijs afdoende.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157869850
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Misschien dat jij je daar als satanist niet mee bezig houdt maar het schijnt onder satanisten (en heksen) best een groot iets te zijn.

In The Satanic Bible, Satanist Anton LaVey writes that "after one's own birthday, the two major Satanic holidays are Walpurgisnacht and Halloween (or All Hallows' Eve)". Other holidays are the two solstices and the two equinoxes. Five to six weeks after each of the solstices and equinoxes are the "legendary Satanic revels" (a reference to the cross-quarter days).[1][2]

https://en.wikipedia.org/wiki/Satanic_holidays
Ja, weet ik. Maar ik heb verder niet zo heel veel interesse in wat Lavey allemaal zei. Ik vind dat eerlijk gezegd allemaal een beetje te plat. Leuk als je 16 bent of een jaren '70 Amerikaan, maar nu is het niet zoveel meer waard.

Maar dat is slechts mijn mening. Zat mensen die nog altijd zweren bij Lavey.
pi_157869885
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat je niet wil kijken zegt genoeg over je welwillendheid om je denkwijze van deze wereld bij te stellen aan feiten. Kennelijk vind je de eenzijdige disney-versie die je opgedrongen is door indoctrinatieonderwijs afdoende.
Ik heb juist een teringhekel aan Disney. Ander verwijt aub.
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:01:33 #74
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157870048
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb juist een teringhekel aan Disney. Ander verwijt aub.
lalaland dan ook goed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157870064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

lalaland dan ook goed.
Dat woord ken ik niet.

Maar wat is je punt?
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:04:37 #78
189978 controlaltdelete
pi_157870147
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, weet ik. Maar ik heb verder niet zo heel veel interesse in wat Lavey allemaal zei. Ik vind dat eerlijk gezegd allemaal een beetje te plat. Leuk als je 16 bent of een jaren '70 Amerikaan, maar nu is het niet zoveel meer waard.

Maar dat is slechts mijn mening. Zat mensen die nog altijd zweren bij Lavey.
Dat jouw het niet interesseert wil niet zeggen dat er geen satanisten zijn die dit wel interessant vinden en wel de extreme kant opgaan van offeren tijdens feestjes, toch? Want die kant bestaat dat geef jij eigenlijk ook toe alleen niet in zoveel woorden. Je geeft alleen steeds aan dat het niet jouw ding is.
pi_157870168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gadverdamme.
Nee Jigzoz lekker mee doen. *O*
pi_157870190
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat jouw het niet interesseert wil niet zeggen dat er geen satanisten zijn die dit wel interessant vinden en wel de extreme kant opgaan van offeren tijdens feestjes, toch? Want die kant bestaat dat geef jij eigenlijk ook toe alleen niet in zoveel woorden. Je geeft alleen steeds aan dat het niet jouw ding is.
Zoek maar naar The Order of Nine Angles. Misschien dat je daar vindt wat je zoekt.
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:08:21 #81
189978 controlaltdelete
pi_157870255
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zoek maar naar The Order of Nine Angles. Misschien dat je daar vindt wat je zoekt.
Ik zoek niets buiten de waarheid maar ik stelde je een vraag die je steeds probeert te ontwijken.
pi_157870328
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zoek niets buiten de waarheid maar ik stelde je een vraag die je steeds probeert te ontwijken.
Duidelijker dan: ik denk dat je bij de O9A vindt wat je zoekt. Dat is de meest extreme satanistische stroming die er bestaat.

Ik heb nogal mijn twijfels bij hun grote woorden, maar voor dit topic lijkt het me wel een ding om even naar te kijken.
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:18:24 #83
189978 controlaltdelete
pi_157870496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Duidelijker dan: ik denk dat je bij de O9A vindt wat je zoekt. Dat is de meest extreme satanistische stroming die er bestaat.

Ik heb nogal mijn twijfels bij hun grote woorden, maar voor dit topic lijkt het me wel een ding om even naar te kijken.
Je bent wel lui van aard zeg. Vid kijken wil je niet want teveel moeite, je leest alleen maar tekst en dan kom je met een beetje info en zeg je zoek dit zelf maar op 8)7

https://omega9alpha.wordpress.com/ zal me er eens in verdiepen, bedankt.
pi_157870581
Maar goed, de O9A ontdekte ik een jaar of zes geleden en ik heb toen contact gehad met een paar leden. Die waren inderdaad behoorlijk extreem in hun opvattingen, maar echt niet eens in de buurt van bereid tot mensenoffers. Meer een soort sociodarwinisten. Noem het extreemrechts, als dat het makkelijker maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 22:23:46 ]
pi_157870648
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je bent wel lui van aard zeg.
Ik dacht dat iedereen wel op de hoogte was van het bestaan van Wikipedia inmiddels. Zo niet, excuses en bij dezen alsnog: https://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_Nine_Angles
pi_157871038
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:21 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed, de O9A ontdekte ik een jaar of zes geleden en ik heb toen contact gehad met een paar leden. Die waren inderdaad behoorlijk extreem in hun opvattingen, maar echt niet eens in de buurt van bereid tot mensenoffers. Meer een soort sociodarwinisten. Noem het extreemrechts, als dat het makkelijker maakt.
Men komt niet zomaar bij de echte grote Satanisten. Waar jij en de andere clubs mee bezig houden is voor de burgermaatschappij. De elite is heel andere koek.

Ooit weleens gehoord van de "Skull & Bones" leden die geworden worden bij de Yale-universiteit in de VS? Jaarlijks worden 15 nieuwe 'bonesmen' gerecruteerd en worden geïnitieerd in "The Tomb", een gebouw wat zich naast de Universiteit bevindt:

Hier een foto van de leden met voormalig president Bush ertussen. Zijn tegenkandidaat destijds was John Kerry, ook een bonesman. Destijds had men dus de keuze uit 2 presidenten, die bij hetzelfde geheime, occulte genootschap hoorden, de "Skull & Bones"

-
pi_157871664
Heb nog steeds geen bewijs gezien van 1) het bestaan van een georganiseerde elite; 2) het satanisme van deze lieden en 3) de eventuele kwaadaardigheid van die elite.

Graag serieuze bewijzen, bvd.
pi_157871956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
Heb nog steeds geen bewijs gezien van 1) het bestaan van een georganiseerde elite; 2) het satanisme van deze lieden en 3) de eventuele kwaadaardigheid van die elite.

Dat ga je ook niet krijgen. Het blijft bij filmpjes ipv bewijzen. En natuurlijk het beschuldigen van de Vrijmetselarij, dat schijnt satanisch te zijn :D
pi_157872066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ga je ook niet krijgen. Het blijft bij filmpjes ipv bewijzen. En natuurlijk het beschuldigen van de Vrijmetselarij, dat schijnt satanisch te zijn :D
Kan je ook nog weleens inhoudelijk reageren of iets beargumenteren?
-
pi_157872372
Geronimo. Das toch een achternaam? Ik ken iemand die zo met zijn achternaam heet.
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:28:52 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157872559
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:54 schreef JimmyDean het volgende:

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:21 schreef jogy het volgende:

[..]

De (minder goedwillende) ultrarijke van de wereld. Wat zie jij overigens als overtuigend bewijs?

Veroordelingen van de rechtbank? Officiële documentatie? Opgenomen bekentenissen? Wat?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157872614
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:28 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

Geef eens een bewijs van je bewering dat die 'minder goedwillende rijken' samenspannen tegen de bevolking? Daarna noem je prima voorbeelden van potentiele bewijzen die ik nog niet gezien heb.
  zaterdag 28 november 2015 @ 01:11:19 #93
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157874660
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je bent een beetje net als een spook dat via een paragnost met mensen praat.

Het begint met een A, ik voel de kleur blauw, zegt het woord postzegel je iets?

Ok......duidelijk....
Feyenoord!
  zaterdag 28 november 2015 @ 01:13:24 #94
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157874687
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:30 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Geef eens een bewijs van je bewering dat die 'minder goedwillende rijken' samenspannen tegen de bevolking? Daarna noem je prima voorbeelden van potentiele bewijzen die ik nog niet gezien heb.
Moet je daar echt bewijs van hebben om het te kunnen geloven? Dat is al van vroeger uit zo. De mensen die de macht hebben willen dat houden en doen alles om die situatie in stand te houden. Brood en spelen zegt dat je iets? Oliebaronnen die de vooruitgang tegen houden? Het bankwezen wat nog precies hetzelfde opereert als voor de crisis. Heb je het boek van Luijendijk niet gelezen?
Feyenoord!
  zaterdag 28 november 2015 @ 01:18:27 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157874743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:30 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Wat zie jij als bewijs?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157874841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je bent wel lui van aard zeg. Vid kijken wil je niet want teveel moeite, je leest alleen maar tekst en dan kom je met een beetje info en zeg je zoek dit zelf maar op 8)7
ROFL
-
pi_157874871
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat zie jij als bewijs?
Lol, dat is een goeie ja. Ze vragen altijd om 'bewijs', maar weten eigenlijk niet eens wat ze als bewijs zien.
-
pi_157875306
Ik was nog op zoek naar een yt video'tje van dat de katolieke kerk eigenlijk satanisme was of de doctrine van lucifer. Ging onder andere over dat altaars vaak op een graf staan en dat kerken vol liggen met graven(meestal van welgestelden en bischoppen). Ging ook over de vorm van de kerk. Was best interessant , ik ben dan wel enigzins gelovig maar niet katholiek en vind de top v.d. katholieke kerk dus ook een elite.
Maar dat is dan weer niet de richting die TS op wil.
https://www.youtube.com/p(...)0jc5DVEQljaQgbstXGsG

[ Bericht 15% gewijzigd door Dance99Vv op 28-11-2015 03:13:31 ]
There is only one religion
pi_157875639
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nogmaals: een korte samenvatting van de kernpunten van het filmpje zodat mensen weten wat er in staat is niet meer dan beleefd.
Daarnaast bevat ook dit filmpje in het geheel geen antwoord op zijn vragen. Beetje lullig dat je hem verwijt het niet te willen kijken als je telkens maar dingen post die een complete verspilling van tijd zijn wat betreft de lopende discussie...

Ofwel: zeg het gewoon. OF vindt een filmpje dat wel relevant is en vat dat even samen. Kleine moeite, toch ?
pi_157875781
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Men komt niet zomaar bij de echte grote Satanisten. Waar jij en de andere clubs mee bezig houden is voor de burgermaatschappij. De elite is heel andere koek.
Klopt. Die satanische elite bestaat namelijk niet. Ook niet als je duizend keer roept van wel. Je hebt inmiddels meer dan voldoende aangetoond dat je geen idee hebt waar je over praat. Dan zijn het weer joden, dan heten ze toch maar zionisten, dan weer vrijmetselaars en met hetzelfde gemak noem je ze ineens weer satanisten.

De veronderstelde principes en doelen hebben niets met satanisme van welke soort dan ook te maken. Was jou nog niet opgevallen, want, gaan we weer, je hebt geen idee waar je het over hebt. Daarom kom je ook constant met allerlei vage videootjes aanzetten. De onderbouwing van je absurde claim ken je zelf niet eens.

Ik ga er ook niet meer serieus op in. Dom paranoïde gelul in de ruimte. Meer is het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2015 08:21:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')