quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:07 schreef Lichtkogel het volgende:
Dit is thermite:
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Thermite
En DIT is een sample uit het WTC puin:
[ afbeelding ]
Lijkt er toch wel op he? Weet niet hoe jullie bij 'verf' komen, maar om niet heel de discussie in lulverhalen over verf of thermite te laten stranden, laten we ook eens naar wat ander bewijsmateriaal kijken.
Zucht... het gebouw heeft ook nog zoiets als een 'startsnelheid' bij het instorten he? Of dacht je dat ie van 0 naar 200 ging in 0 seconden?? Je hebt namelijk ook nog de acceleratie-tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:09 schreef nikao het volgende:
[..]
EXACT en 40% verschil is nogal een groot verschil he?
Double slit experiment is ook raar, echter compleet off-topic.quote:[..]
Normaal? neuh. Maar ik vind wel meer dingen bijzonder die wel degelijk echt zijn en gebeuren. Time dilation vind ik ook bizar. Double slit experiment is ook raar. Quantum tunneling extreem raar. Ga ik nu ontkennen dat we hier op aarde licht ontvangen van de zon (vanwege die quantum tunneling)?
Zeer ernstig beschadigd? Ben benieuwd op welke foto's jij doelt en wat jij verstaat met 'zeer ernstig beschadigd'.quote:Punt is dat al die conspiracy websites altijd ZEER eenzijdig foto's laten zien van WTC7 en net doen alsof er geen beschadiging was, terwijl het zeer ernstig beschadigd was. (op andere beelden/foto's goed te zien)
Tja, dat is wat er dus is gebeurd met WTC 7; er was nagenoeg niks mee aan de hand en stortte met gigantische snelheid en ZONDER weerstand volledig symmetrisch in tot in zijn eigen footprint. Dit is onmogelijk zonder explosieven. Indien een gebouw instort zonder explosieven zou je namelijk een asymmetrische instorting hebben; hij zou deels instorten of schuin omvallen, i.p.v. RECHT NAAR BENEDEN DOOR DE WEG VAN DE MEESTE WEERSTAND. Snap je?quote:[..]
WHUT? Als je dit echt denkt dan ..... lol... just lol.....
Leuk dat je wat afbladderende rode verf laat zien naast thermiet.quote:
Verf dus. De chemische samenstelling van dat "nanothermiet" en het soort verf dat bij het WTC is gebruikt is dezelfde. Je hebt je als een lichtgelovige, autoriteitsgevoelige sukkel laten bedonderen, zoals een huismoeder die overtuigd raakt van een Tel Sell reclamequote:Op vrijdag 27 november 2015 22:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Leuk dat je wat afbladderende rode verf laat zien naast thermiet.
Hier een foto met deels gereageerde thermiet, uit de WTC monsternames:
[ afbeelding ]
Genoeg gezeik over verf of thermiet... hier gaan we niet uitkomen. Op naar de volgende bewijsstukken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Verf dus. De chemische samenstelling van dat "nanothermiet" en het soort verf dat bij het WTC is gebruikt is dezelfde. Je hebt je als een lichtgelovige, autoriteitsgevoelige sukkel laten bedonderen, zoals een huismoeder die overtuigd raakt van een Tel Sell reclame
Wat? Volgens mij snap jij vrije val niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:17 schreef Lichtkogel het volgende:
Zucht... het gebouw heeft ook nog zoiets als een 'startsnelheid' bij het instorten he? Of dacht je dat ie van 0 naar 200 ging in 0 seconden?? Je hebt namelijk ook nog de acceleratie-tijd.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:17 schreef Lichtkogel het volgende:
Zeer ernstig beschadigd? Ben benieuwd op welke foto's jij doelt en wat jij verstaat met 'zeer ernstig beschadigd'.
Dat klopt dus niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:17 schreef Lichtkogel het volgende:
er was nagenoeg niks mee aan de hand
Klopt ook nietquote:
Ik dacht dat we hier tot de kern zouden komen. Nanothermiet is de kern. Het is het huzarenstukje van AE911Truth, het is immers het enige "onderzoek" wat zij in een "academisch" blad hebben weten te publiceren. Naar hun eigen maatstaven, en die van jou blijkens dit topic, is dit het allerhoogste en allerbeste wat AE911Truth te bieden heeft. Als vervolgens blijkt dat dat allerhoogste en allerbeste wat AE911Truth te bieden heeft volstrekte lulkoek is, zou je dan niet eens vraagtekens plaatsen bij de betrouwbaarheid van al hun andere beweringen? En die van 9/11 truth in het algemeen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:27 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Genoeg gezeik over verf of thermiet... hier gaan we niet uitkomen. Op naar de volgende bewijsstukken.
WTC 7. Niet geraakt door een vliegtuig, stort met gigantische snelheid volledig symmetrisch in door de weg van de meeste weerstand, tot in zijn eigen footprint.
Dat is onmogelijk zonder dat de fundering eerst gesprongen was.
Hier hoor je overigens brandweer lui gewoon zeggen 'keep moving back, the building is about to blow up'
Ben benieuwd wat je bevindingen zijn.
Dat is niet hoe versnelling werktquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zucht... het gebouw heeft ook nog zoiets als een 'startsnelheid' bij het instorten he? Of dacht je dat ie van 0 naar 200 ging in 0 seconden?? Je hebt namelijk ook nog de acceleratie-tijd.
Ah, je beweert dus dat als een gebouw, welke bestaat uit vele tonnen staal en beton, neergehaald wordt dat deze direct in topsnelheid is?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:31 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij snap jij vrije val niet helemaal.
Lol... een minimaal brandje op de 10e verdieping en een stuk geschaafd gebouw noem jij zwaar beschadigd?quote:
Wat klopt er niet aan dan? Een gebouw wat gigantische inwendige pilaren had en nog eens een lading uitwendige pilaren... hoe kan dat nou in zo'n tempo instorten dan?quote:[..]
Klopt ook niet
Snap jij de relatie tussen versnelling, snelheid en afstand eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah, je beweert dus dat als een gebouw, welke bestaat uit vele tonnen staal en beton, neergehaald wordt dat deze direct in topsnelheid is?
Hou toch op man, met je 'huzarenstukje'. Als er tig bewijs is en het ene bewijs is niet afdoende, dan gaan we toch naar het volgende bewijsstuk? Het is maar goed dat je geen rechter bent geworden die slechts 1 bewijsstuk onder ogen neemt en afkeurt in een zaak ipv de tientallen anderen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:33 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier tot de kern zouden komen. Nanothermiet is de kern. Het is het huzarenstukje van AE911Truth, het is immers het enige "onderzoek" wat zij in een "academisch" blad hebben weten te publiceren. Naar hun eigen maatstaven, en die van jou blijkens dit topic, is dit het allerhoogste en allerbeste wat AE911Truth te bieden heeft. Als vervolgens blijkt dat dat allerhoogste en allerbeste wat AE911Truth te bieden heeft volstrekte lulkoek is, zou je dan niet eens vraagtekens plaatsen bij de betrouwbaarheid van al hun andere beweringen? En die van 9/11 truth in het algemeen?
@ Nikao... je vroeg naar een linkje van de paper, ik gaf het aan je. En nu? Ga je het nog lezen? Ga je je bemerkingen nog geven..?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Here you go: https://www.google.nl/url(...)cj3z8inALhNQ&cad=rja
Snap jij wel wat controlled-demolition is?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Snap jij de relatie tussen versnelling, snelheid en afstand eigenlijk wel?
Het boeit jou dus geen drol dat je al die tijd klakkeloos maar wat hebt overgenomen wat van geen kanten blijkt te kloppen? Als ik cynisch zou zijn zou ik zeggen dat je koste wat kost naar een vooringenomen conclusie zit te werken. Dat je een pseudoscepticus bent kortom.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hou toch op man, met je 'huzarenstukje'. Als er tig bewijs is en het ene bewijs is niet afdoende, dan gaan we toch naar het volgende bewijsstuk? Het is maar goed dat je geen rechter bent geworden die slechts 1 bewijsstuk onder ogen neemt en afkeurt in een zaak ipv de tientallen anderen.
Ja. Jij niet. Jij praat kritiekloos na wat jij aangenaam vindt klinken. Maar amuse me, leg het verband tussen versnelling, snelheid en afgelegde afstand eens beknopt uit. Hoe zit dat volgens jou, en hoe verhoudt de instorting van WTC7 zich daar volgens jou mee?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Snap jij wel wat controlled-demolition is?
Je kan wel blijven jammeren over het door jou veronderstelde 'huzarenstukje', het zgn. thermite wat volgens jou 'verf' zou zijn. Echter, er is nog bergen ander bewijs. Waarom weiger je dat in te zien en inhoudelijk te beargumenteren?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het boeit jou dus geen drol dat je al die tijd klakkeloos maar wat hebt overgenomen wat van geen kanten blijkt te kloppen? Als ik cynisch zou zijn zou ik zeggen dat je koste wat kost naar een vooringenomen conclusie zit te werken. Dat je een pseudoscepticus bent kortom.
Al die shit is prima verklaarbaar. Het gaat me nu even om de kern, waar dit topic volgens de door jouw geschreven OP om draait. En die kern is dat je bergen aan lauwe, stomende stierenpoep tot je hebt genomen en daar kennelijk geen traan om laat. Je bent dan of 1) niet in staat om de zin van de onzin te scheiden of 2) het interesseert je niet zolang het jou maar naar het gewenste resultaat leidt. In het eerste geval ben je te dom om 9/11 te begrijpen, in het tweede geval ben je in wezen een kopie van Bush, Cheney, Rumsfeld en de zijnen, die grepen ook alles aan om de inval in Irak maar mogelijk te maken, of het nou waar was of niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je kan wel blijven jammeren over het door jou veronderstelde 'huzarenstukje', het zgn. thermite wat volgens jou 'verf' zou zijn. Echter, er is nog bergen ander bewijs. Waarom weiger je dat in te zien en inhoudelijk te beargumenteren?
Danny Jowenko, een explosieven-expert, geeft gewoon aan dat WTC 7 'controlled demolition' is en jij veegt dat maar van tafel? Het woord van een EXPERT? Lol! Hoe narcistisch moet je wezen om zo zelfingenomen te zijn?
Daarnaast hoor je in de video brandweerlui gewoon roepen "move back, the building is about to BLOW UP" ook onzin volgens jou?
Man-man-man...
Hey.. ik heb geen natuurkunde gestudeerd hier en is ook niet nodig om te zien dat het controlled-demolition is; daar zijn de experts zelf bekwaam genoeg voor om het je aan te tonen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja. Jij niet. Jij praat kritiekloos na wat jij aangenaam vindt klinken. Maar amuse me, leg het verband tussen versnelling, snelheid en afgelegde afstand eens beknopt uit. Hoe zit dat volgens jou, en hoe verhoudt de instorting van WTC7 zich daar volgens jou mee?
Hoe schat jij de bekwaamheid van experts in? Als je op experts bent aangewezen omdat je niet zelfstandig na kunt denken, hoe weet je dan welke experts te vertrouwen? Wellicht zijn het wel charlatans die zich voordoen als experts. Zoals Bruno Santanera bijvoorbeeld, die wist precies hoe de leibanen en negatieve chakra's je humeur beinvloedden. Gelukkig had hij een wondermiddel waar je beter van werd, de biostabil!quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hey.. ik heb geen natuurkunde gestudeerd hier en is ook niet nodig om te zien dat het controlled-demolition is; daar zijn de experts zelf bekwaam genoeg voor om het je aan te tonen dacht ik zo.
Hier een journaliste die al verklaart dat WTC 7 is ingestort, terwijl het gewoon nog OVEREIND stond achter haar op de achtergrond!! En *oeps* ineens werd de verbinding verbroken.. goh, da's toevallig!quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Al die shit is prima verklaarbaar. Het gaat me nu even om de kern, waar dit topic volgens de door jouw geschreven OP om draait. En die kern is dat je bergen aan lauwe, stomende stierenpoep tot je hebt genomen en daar kennelijk geen traan om laat. Je bent dan of 1) niet in staat om de zin van de onzin te scheiden of 2) het interesseert je niet zolang het jou maar naar het gewenste resultaat leidt. In het eerste geval ben je te dom om 9/11 te begrijpen, in het tweede geval ben je in wezen een kopie van Bush, Cheney, Rumsfeld en de zijnen, die grepen ook alles aan om de inval in Irak maar mogelijk te maken, of het nou waar was of niet.
Wat? Nee man! Je snapt vrije val gewoon niet!quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Ah, je beweert dus dat als een gebouw, welke bestaat uit vele tonnen staal en beton, neergehaald wordt dat deze direct in topsnelheid is?
ja, ga het lezen.. geduldquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:46 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
@ Nikao... je vroeg naar een linkje van de paper, ik gaf het aan je. En nu? Ga je het nog lezen? Ga je je bemerkingen nog geven..?
Graag ook nog even op postje #64 ingaan waar je skyscrapers van top tot teen in de fik ziet staan... VELE malen erger dan WTC 7 ooit stond.. en allemaal zijn ze overeind blijven staan in de geschiedenis en na 911. ALLEEN op 911 zijn 3 gebouwen zo ingestort in NY.quote:
Leg maar uit dan als ik het niet snap.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:07 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat? Nee man! Je snapt vrije val gewoon niet!
Blablabla... kom je nog met een verklaring hoe het kan dat het WTC 7 gewoon overeind stond achter de journaliste terwijl ze stond te vertellen dat deze ingestort was.... en INEENS de verbinding met de BBC verbroken werd? Pas 15 minuten nadat ze het zei stortte het gebouw pas in. Vind jij dat normaal?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kan een heleboel inhoudelijke argumenten verzinnen. De vraag is of jij dat ook kan. En misschien wel belangrijker nog, of je over enige mate van zelfreflectie beschikt. Zo niet, dan is dit topic niet veel meer dan een zeepkist waarvan jij staat te orakelen. Jouw constante neiging om de aandacht af te leiden door over iets anders te beginnen als een argument van jouw hand als lulkoek wordt ontmaskerd, is veelzeggend in deze.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
[..]
Lol... een minimaal brandje op de 10e verdieping en een stuk geschaafd gebouw noem jij zwaar beschadigd?
In de geschiedenis hebben skyscrapers van top tot teen in de fik gestaan, echter WTC 7, een architectonisch hoogstandje, stort gewoon volledig met enorme snelheid compleet in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wat klopt er niet aan dan? Een gebouw wat gigantische inwendige pilaren had en nog eens een lading uitwendige pilaren... hoe kan dat nou in zo'n tempo instorten dan?
Graag ook nog even reactie op de brandweerlui die roepen 'move back, the building is about to blow up' want je gaat er weer heel sneaky omheen zie ik.
Als jij een kleine reflectie houdt waarom het je kennelijk geen reet boeit of je nu bullshit aan het papegaaien bent of niet, dan zal ik je uitleggen waarom het niet vreemd is dat die BBC journaliste prematuur meldde dat het WTC ingestort was, en dat het juist héél vreemd is om dat met een samenzwering te willen verklaren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:27 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Blablabla... kom je nog met een verklaring hoe het kan dat het WTC 7 gewoon overeind stond achter de journaliste terwijl ze stond te vertellen dat deze ingestort was.... en INEENS de verbinding met de BBC verbroken werd? Pas 15 minuten nadat ze het zei stortte het gebouw pas in. Vind jij dat normaal?
Doet et nie.quote:
Geluid. Flitsen. Explosies.quote:
Niet op de manier zoals bij de Landmark tower, dat wil zeggen een rappe opeenvolging van afgaande explosieven waarna het gebouw direct neerstort. Dat je niet doorhebt dat het eerste filmpje aantoont dat het tweede filmpje geen controlled demolition is, is verbazingwekkend.quote:
Vrije val gaat om versnelling met snelheid van zwaartekracht:quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Leg maar uit dan als ik het niet snap.
1) Die inslag hebben ze ook weerstaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef Lichtkogel het volgende:
WTC architect zegt dat de gebouwen zo waren ontworpen dat deze MEERDERE vliegtuigen kon opvangen, vanwege de speciale constructie:
Naast de twee dingen die Tuinhek zojuist opnoemde, is Frank de Martini helemaal geen architect. Deze drie zaken zijn heel eenvoudig na te gaan. Waarom heb jij dat niet gedaan? Vertel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef Lichtkogel het volgende:
WTC architect zegt dat de gebouwen zo waren ontworpen dat deze MEERDERE vliegtuigen kon opvangen, vanwege de speciale constructie:
"Vele malen groter" Je bedoelt 'iets' groter vergeleken met de 707 waar deze op berekend was?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
1) Die inslag hebben ze ook weerstaan
2) Die inslag was vele malen groter dan waar ze rekening mee hebben gehouden
Ik zeg, hulde voor de ontwerpers
Nee ik bedoel vele malen groter. Reken het maar naquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
"Vele malen groter" Je bedoelt 'iets' groter vergeleken met de 707 waar deze op berekend was?
Het gebouw kon zelfs meerdere vliegtuigen opvangen volgens de architect; daar het erop ontworpen was. Het moest zelfs orkanen en aardbevingen kunnen weerstaan.
Begin jaren 90 was er trouwens ook al een bomaanslag op 1 van de torens geweest bij de fundering van het gebouw, en ondanks dat het een gigantisch gapend gat in de grond achterliet, bleef het gewoon staan. Ra-ra hoe kan dat?
O excuses... hij was verantwoordelijk voor de constructie en het project en had de blueprints ingezien met daarbij het gegeven dat het ontworpen was dat het makkelijk een vliegtuig kon opvangen. Excuses voor het miniscule detailfoutje... hoop niet dat je dit ook direct als 'huzarenstukje' ziet voor de bakken bewijs die ik je hier daartegenover zit te leveren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Naast de twee dingen die Tuinhek zojuist opnoemde, is Frank de Martini helemaal geen architect. Deze drie zaken zijn heel eenvoudig na te gaan. Waarom heb jij dat niet gedaan? Vertel.
Ah, ok. Prima, weer wat nieuws geleerd; interessant gegeven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:43 schreef nikao het volgende:
[..]
Vrije val gaat om versnelling met snelheid van zwaartekracht:
"Vrije val is de toestand waarin op een lichaam (voorwerp) geen enkele externe kracht wordt uitgeoefend, behalve de zwaartekracht. De versnelling van het lichaam is in dat geval gelijk aan de valversnelling ten gevolge van de zwaartekracht, want er is geen andere kracht die die beweging tegenwerkt."
Ik wacht eerst op jouw reflectie over hoe jij met conflicterende informatie omgaat. Dan zal ik je verder van repliek dienen. Gelijk oversteken heet dat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:54 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O excuses... hij was verantwoordelijk voor de constructie en het project en had de blueprints ingezien met daarbij het gegeven dat het ontworpen was dat het makkelijk een vliegtuig kon opvangen. Excuses voor het miniscule detailfoutje... hoop niet dat je dit ook direct als 'huzarenstukje' ziet voor de bakken bewijs die ik je hier daartegenover zit te leveren.
Want je kruipt voor het gemak maar even om het commentaar van Larry Silverstein heen zie ik, mbt zijn opmerking "Pull it" ? Svp daar even op ingaan.
Tevens zie ik je ook geen opmerking maken over het feit dat Rumsfeld voor 911 aankondigde dat ze 2,3 biljoen dollar 'kwijt' waren en dat PRECIES het budget-analysis office in het Pentagon geraakt werd, waar het onderzoek werd uitgevoerd naar dat verdwenen bedrag.
Svp niet gaan zitten muggeziften op kleine details, maar op de meerdere feiten ingaan.
Hoe ik met conflicterende informatie omga? Als ik bewijsmateriaal van thermiet laat zien, en jij laat een stuk hout zien met afbladderende rode verf en denkt dat dat het is, ondanks een forensisch rapport opgesteld in een laboratorium... dan ga ik over naar het volgende bewijsstuk, en de volgende, en de volgende. Uiteraard bekijk ik je argumenten, maar vooralsnog heb ik je nog niet goed inhoudelijk zien reageren (op wat ad hominems na) op het feit dat WTC 7 gewoon nog overeind stond, terwijl de journaliste verklaarde dat deze ingestort was... EN dat de verbinding ineens verbrak.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op jouw reflectie over hoe jij met conflicterende informatie omgaat. Dan zal ik je verder van repliek dienen. Gelijk oversteken heet dat.Het valt me namelijk op dat voor een topic waarin je zegt tot de kern te willen komen, de diepte in te gaan kortom, vooral niet op de zaken vooruit te willen lopen, je zodra ik met je in de diepte ga je er alles aan doet om aan de oppervlakte te blijven door snel een ander onderwerp in de discussie te schuiven op het moment dat het iets te diep voor je gaat.
Het is een flutrapport. Ten eerste hebben ze de verkeerde analyses gedaan, daarnaast hebben ze de analyses die ze hebben gedaan verkeerd gedaan, daarbovenop bewijst hun eigen paper dat de monsters die ze hebben geanalyseerd geen thermiet kunnen zijn! Bovendien is hun sloopmethode niet eens toereikend om het spul als sloopmiddel te gebruiken en als uitsmijter heeft het "nanothermiet" dezelfde chemische samenstelling als de verf die in WTC is toegepast, wat bestond uit veelvuldig toegepaste coatings.Vandaar dat dat "nanothermiet" er ook zo verdacht veel uitziet als de verf die bij het WTC is toegepast, omdat het verf is.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoe ik met conflicterende informatie omga? Als ik bewijsmateriaal van thermiet laat zien, en jij laat een stuk hout zien met afbladderende rode verf en denkt dat dat het is, ondanks een forensisch rapport opgesteld in een laboratorium... dan ga ik over naar het volgende bewijsstuk, en de volgende, en de volgende. Uiteraard bekijk ik je argumenten, maar vooralsnog heb ik je nog niet goed inhoudelijk zien reageren (op wat ad hominems na) op het feit dat WTC 7 gewoon nog overeind stond, terwijl de journaliste verklaarde dat deze ingestort was... EN dat de verbinding ineens verbrak.
De vraag is dan niet hoe alleen ik, maar hoe OOK jij omgaat met conflicterende informatie, welke je klaarblijkelijk nog niet eerder gezien hebt.
Kom je weer met je thermiet is fake verhaal... STEL dat het inderdaad fake is.. dan zijn er nog TAL van andere explosieven om gebouwen mee neer te halen. On to the next bewijsstukken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is een flutrapport. Ten eerste hebben ze de verkeerde analyses gedaan, daarnaast hebben ze de analyses die ze hebben gedaan verkeerd gedaan, daarbovenop bewijst hun eigen paper dat de monsters die ze hebben geanalyseerd geen thermiet kunnen zijn! Bovendien is hun sloopmethode niet eens toereikend om het spul als sloopmiddel te gebruiken en als uitsmijter heeft het dezelfde chemische samenstelling als de verf die in WTC is toegepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |