ja dat zal dan inderdaad best...quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Dak schijnt sowieso dicht te gaan. Kan wel warm worden binnen denk ik
Ik vind dat vrij kort of ligt dat aan mij? Bruce Springsteen stond 3,5u op het Malieveld..quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Schijnen van 2045 tot 2245 te spelen, 2u durend concert
Rihanna trad vorige week geloof ik maar anderhalf uur op. Ben ooit naar een Linkin Park concert geweest dat na een uur en 20 minuten ophield. Volgens mij is 2u best prima en zijn langere concerten meer uitzondering dan regel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij kort of ligt dat aan mij? Bruce Springsteen stond 3,5u op het Malieveld..
Dat is toch nog nooit anders geweest in de Arena? Reden om daar nooit naar een concert te gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:38 schreef richolio het volgende:
Ik hoor juist weer dat het geluid wederom bagger schijnt te zijn.. Zonde![]()
Hoop dat het meevalt.
Pak gewoon de trein man. Laatste trein naar 050 gaat om half 1. Groepsticket kopen a 7 eu per stuk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:37 schreef Tommeke het volgende:
Zie op twitter veel mooie foto's. Op periscope is het live te volgen, maar ik laat me liever verrassen morgen
Wel bizar veel fileleed, dus morgen op tijd weg!
Overigens schijnt het geluid acceptabel te zijn.
Dat is gewoon normaal.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij kort of ligt dat aan mij? Bruce Springsteen stond 3,5u op het Malieveld..
We zijn met z'n tweeën en ik haat de trein.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Pak gewoon de trein man. Laatste trein naar 050 gaat om half 1. Groepsticket kopen a 7 eu per stuk.
Dan maar lekker in de file staan en duur geld betalen voor de benzine.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
We zijn met z'n tweeën en ik haat de trein.
Beter dan in zo'n klotetrein met vertraging, lawaaierige paupers en slechte stoelenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan maar lekker in de file staan en duur geld betalen voor de benzine.
Dat is sfeerverhogend. Kun je alvast liederen zingen met andere huisvrouwen in de trein.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Beter dan in zo'n klotetrein met vertraging, lawaaierige paupers en slechte stoelen
Dit. Hoor je bij elk concert idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch nog nooit anders geweest in de Arena? Reden om daar nooit naar een concert te gaan.
Heus wel... Minder geld willen verdienen en optreden in de Ziggodome. Zoals U2 met 4 concerten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Dus is het nogal uitgekauwen om daar weer over te beginnen als er een concert is in de Arena. Er is nou eenmaal geen andere locatie in NL voor een band van dit formaat.
Die concerten waren in september. Dan is de Arena niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:15 schreef CoExist het volgende:
[..]
Heus wel... Minder geld willen verdienen en optreden in de Ziggodome. Zoals U2 met 4 concerten.
Dat gaat natuurlijk niet. Ze doen een stadiontour en die hele stadionproductie past niet in de Ziggo Dome.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:15 schreef CoExist het volgende:
[..]
Heus wel... Minder geld willen verdienen en optreden in de Ziggodome. Zoals U2 met 4 concerten.
Met de auto of de trein gekomen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:24 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet. Ze doen een stadiontour en die hele stadionproductie past niet in de Ziggo Dome.
Het was trouwens echt fantastisch gisteren, veel beter dan ik had gehoopt/verwacht. Het geluid viel me ook echt alles mee, alleen bij Birds klonk het niet echt lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
De Kuip had vroeger ook best veel concerten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Dus is het nogal uitgekauwen om daar weer over te beginnen als er een concert is in de Arena. Er is nou eenmaal geen andere locatie in NL voor een band van dit formaat.
Heel druk, eventjes afzien (halfuur in de rij staan voor de poortjes bij de metro), maar als je eenmaal in de metro zit is het ergste voorbij.quote:
U2 360 tour was het goedquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch nog nooit anders geweest in de Arena? Reden om daar nooit naar een concert te gaan.
De Kuip, Malieveld, Goffertparkquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geluid zal niet zo zuiver zijn als Ziggodome, maar dat is nou eenmaal zo. Als dat de grootste zorgen van de dag zijn, valt het allemaal nog wel mee
Ja dat idee had ik ook, gewoon bij Duivendrecht opstappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:33 schreef JochemP het volgende:
[..]
Heel druk, eventjes afzien (halfuur in de rij staan voor de poortjes bij de metro), maar als je eenmaal in de metro zit is het ergste voorbij.
Misschien is het sneller om te lopen naar metrostation Strandvliet of Duivendrecht, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Dat lijkt mij ook, grappig dat er zoveel Arena-apologists zijn die voor een fucking MUZIEKconcert gaan zeggen dat "het geluid niet zo zuiver is, maarja, boeien".quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:00 schreef Luni het volgende:
[..]Toch wel een van de belangrijkste dingen voor een goed concert.
Ja dat snap ik ook niet. Dat kan echt mijn hele concert verpesten als het geluid slecht is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, grappig dat er zoveel Arena-apologists zijn die voor een fucking MUZIEKconcert gaan zeggen dat "het geluid niet zo zuiver is, maarja, boeien".
Ga dan ook gewoon vooraan bij het podium staan. Daar is het geluid altijd wel goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Dat kan echt mijn hele concert verpesten als het geluid slecht is.
Ik snap niet waarom je de Kuip nog zegt als ik net zeg dat de Arena in september niet beschikbaar is.quote:
Ja, want gaan janken op fok gaat helpenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, grappig dat er zoveel Arena-apologists zijn die voor een fucking MUZIEKconcert gaan zeggen dat "het geluid niet zo zuiver is, maarja, boeien".
Eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, want gaan janken op fok gaat helpen![]()
Ik kies ervoor om gezonde voorpret te hebben en straks gewoon te gaan genieten, wetend dat het geluid misschien beter kan. Gelukkig zijn is een keuze
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je de Kuip nog zegt als ik net zeg dat de Arena in september niet beschikbaar is.
[/quote]Waar heb jij het over september?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:24 schreef JochemP het volgende:
[quote]Op donderdag 23 juni 2016 23:49 schreef MCH het volgende:
Een andere user haalde U2 in de Ziggodome aan als het betere alternatief. Die traden daar op in september wanneer stadions niet beschikbaar zijn.quote:
Dus, ik reageerde op jouw quotequote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Een andere user haalde U2 in de Ziggodome aan als het betere alternatief. Die traden daar op in september wanneer stadions niet beschikbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |