nou niet zo sip. Wordt vast een feestquote:Op maandag 14 december 2015 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Al moet ik toch zeggen dat ik het ook maar een kut album vind. Geen enkel nummer komt verder dan de status "matig"
Heb ineens een stuk minder zin in het concert.
Ja daar heb je wel een puntquote:Op maandag 14 december 2015 16:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou niet zo sip. Wordt vast een feestHet is ook de sfeer he
En ik ben er ook
![]()
![]()
Als je je ticket(s) kwijt wil, hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 14 december 2015 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Al moet ik toch zeggen dat ik het ook maar een kut album vind. Geen enkel nummer komt verder dan de status "matig"
Heb ineens een stuk minder zin in het concert.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als je je ticket(s) kwijt wil, hou ik me aanbevolen![]()
Nouja dat was wel de bedoeling idd! Mijn vriend stond ruim vantevoren al in de wachtrij. Toen werd ie er ineenkeer uitgegooid, stond schijnbaar weer helemaal achteraan, toen werd ie er nog een keer uitgegooid, kreeg ie een foutmelding op de pagina, en uiteindelijk hadden we nog geen kaartjes ;/ Ik heb de Ticketservice gewoon echt totaal de grond in vervloekt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij niet?dacht dat jij als jarenlange fan echt wel van de partij zou zijn!
Heel kut inderdaad, heb met het eerste concert ook lopen vloeken en tieren op dat T.icketmaster (punt, want ik ga geen reclameinkomsten genereren). Zo'n groot bedrijf met een miljoenenomzet en dan zo knullig falenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nouja dat was wel de bedoeling idd! Mijn vriend stond ruim vantevoren al in de wachtrij. Toen werd ie er ineenkeer uitgegooid, stond schijnbaar weer helemaal achteraan, toen werd ie er nog een keer uitgegooid, kreeg ie een foutmelding op de pagina, en uiteindelijk hadden we nog geen kaartjes ;/ Ik heb de Ticketservice gewoon echt totaal de grond in vervloekt.
Was nogal pijnlijk voor ze ben ik bang...quote:Op maandag 8 februari 2016 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe deden ze het op de superbowl?
Nog maar één keer teruggezien, maar vond het best wel tof. Anders dan alle poeha die normaal de boventoon heeft. Vond het wel een feestje. Toegevoegde waarde van Bruno Mars en Beyonce vond ik wel wat minder. Die hadden toch best nog wel een aandeel in het geheel. Te groot, vind ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe deden ze het op de superbowl?
quote:Op donderdag 17 december 2015 17:55 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Nee. Op Seatwave wel waarschijnlijk..
je zag Chris Martin denken...zoooo we hebben het echt gemaaktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb ook terug gekeken. Het was voor mij iets teveel over de top Amerikaans. Zeker met dat "nep publiek" erbij.
Ik ben helemaal niet van het uitzinnige Coldplay eigenlijk. Geef mij maar toch meer het wat oudere ingetogen werk.
Nouja dat ken je ook niet ontkennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:03 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
je zag Chris Martin denken...zoooo we hebben het echt gemaakt
nee zeker nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nouja dat ken je ook niet ontkennen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |