ja grappigste is idd een leuke en zo zijn er vast nog meer. Ze moeten gewoon voor volgend jaar verzameld worden ergens achter de schermen of ietsquote:Op maandag 7 december 2015 17:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vind ik tof om te horen.
Die toevoeging zou ook nu niet van mij alsnog hoeven maar als je de "grootste smeerlap" verkiest dan mag daar naar mijn mening ook nog wel een positieve tegenover staan met iets anders dan "beste user".
De beste hoeft niet perse de grappigste te zijn.
Gewoon zoals in VBL voor de schermen. Dan kunnen de users categorieën aandragen en uiteindelijk de leukste categorieën kiezen.quote:Op maandag 7 december 2015 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja grappigste is idd een leuke en zo zijn er vast nog meer. Ze moeten gewoon voor volgend jaar verzameld worden ergens achter de schermen of iets
Geen idee of die er nog moet komen, zoals gezegd is dat een beetje te manipulatiegevoelig... Plus er hebben niet zo heel veel mensen gestemdquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:04 schreef Erno-BE het volgende:
Wanneer komen de polls beschikbaar?
En wordt de winnaar van "user die heel snel een ban moet krijgen" ook daadwerkelijk een ban?
Neuhquote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
is het het waard om de sc terug te lezen?
Pharkus is daar nu aan het modden, dus wss niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
Nee niets te zien move along peoplequote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
Nee, hartstikke saai.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
haalt het niet eens bij de JimmyDean vs SC fittiequote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
dat was anders goed vermaakquote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haalt het niet eens bij de JimmyDean vs SC fittie
Nee johquote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
aight aight
hoop niet dat we dadelijk weer de helft van de users moeten missen
Zolang WCH maar een ban krijgt, vind ik alles prima.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
aight aight
hoop niet dat we dadelijk weer de helft van de users moeten missen
gelukkigquote:Op maandag 11 januari 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee joh
Zo spectaculair was het -iig toen ik erbij kwam- allemaal niet.
nou nou nouquote:Op maandag 11 januari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang WCH maar een ban krijgt, vind ik alles prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |