Laat me met rust Dr. Evilquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik vind jou toch ook lief
zit je nou hermann ook al belachelijk te maken?.... jeetje zegquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niet eens Fat Bastard? Of dat is Hermann natuurlijk al
Hermann is een goeie jongen hij kan dat wel handelenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit je nou hermann ook al belachelijk te maken?.... jeetje zeg
Denk dat hij weer eens een vreetaanval krijgt na het lezen van je posts.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hermann is een goeie jongen hij kan dat wel handelen
Die jongen heeft alleen tijdens een fapaanval geen last van een vreetaanvalquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat hij weer eens een vreetaanval krijgt na het lezen van je posts.
Ok, true dit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die jongen heeft alleen tijdens een fapaanval geen last van een vreetaanval
wss braddiequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef Bapple het volgende:
wie stemt er op mij
ik ben de kwaliteitsuser van het jaar!
eh, je mag niet opjezelf stemmenquote:
Gristus dit is ancient shit. 2013 beldequote:
quote:Op zondag 6 december 2015 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tussenstanden:SPOILER: beste topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste userOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: user die heel snel een ban moet krijgenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: user die het meest wordt gemistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: slechtste topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste backfireOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lekkerste klb chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lekkerste klb hunkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste modOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste gutmenschOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste xenofoobOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste nieuwkomerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: domste userOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: beste tt-reeks in de klb scOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: slechte tt-reeks in de klb scOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: grootste smeerlapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of je telt gewoon de eerste persoon die iemand heeft genoemd uit die reeksSPOILER: grootste knuffelbeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Users wiens stemmen niet zijn meegerekend en waarom:
IfImJamesDean - ik vermoed sterk dat Toto die lijst heeft ingevuld en die had eerder al met een andere kloon gestemd
Werkman - alles op Mapima
Bapple - alles op Braddie
Verder zijn alle stemmen op meerdere users in dezelfde categorie niet meegenomen. Bijvoorbeeld iemand stemt op zowel user A als op user B in de categorie beste user. Gevolg is dat beide users geen stem erbij krijgen.
Ook vage omschrijvingen als 'dat ene topic van Hans' zijn niet in de telling meegenomen.![]()
Ik moet wel eventjes zeggen dat ik het matig vind dat ik geen enkele nominatie krijg. Misschien moeten we ook een user nomineren in de categorie "grootste eikel/hufter" en "leukste/grappigste".quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Denk dat het te laat is om nog nieuwe categorieën toe te voegen. Mensen die al hadden gestemd voordat 'beste TS' was toegevoegd hebben veelal ook niet in die categorie gestemd.quote:Op maandag 7 december 2015 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik moet wel eventjes zeggen dat ik het matig vind dat ik geen enkele nominatie krijg. Misschien moeten we ook een user nomineren in de categorie "grootste eikel/hufter" en "leukste/grappigste".
En verder: nominatie of niet, je blijft wat mij betreft een van de leukste/beste users in KLB![]()
![]()
Dat vind ik tof om te horen.quote:Op maandag 7 december 2015 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat het te laat is om nog nieuwe categorieën toe te voegen. Mensen die al hadden gestemd voordat 'beste TS' was toegevoegd hebben veelal ook niet in die categorie gestemd.
En verder: nominatie of niet, je blijft wat mij betreft een van de leukste/beste users in KLB
Die toevoeging zou ook nu niet van mij alsnog hoeven maar als je de "grootste smeerlap" verkiest dan mag daar naar mijn mening ook nog wel een positieve tegenover staan met iets anders dan "beste user".
De beste hoeft niet perse de grappigste te zijn.UI Made bij VanilleKwark.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: