Geen idee of die er nog moet komen, zoals gezegd is dat een beetje te manipulatiegevoelig... Plus er hebben niet zo heel veel mensen gestemdquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:04 schreef Erno-BE het volgende:
Wanneer komen de polls beschikbaar?
En wordt de winnaar van "user die heel snel een ban moet krijgen" ook daadwerkelijk een ban?
Neuhquote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
is het het waard om de sc terug te lezen?
Pharkus is daar nu aan het modden, dus wss niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
Nee niets te zien move along peoplequote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
Nee, hartstikke saai.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
haalt het niet eens bij de JimmyDean vs SC fittiequote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
dat was anders goed vermaakquote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haalt het niet eens bij de JimmyDean vs SC fittie
Nee johquote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
aight aight
hoop niet dat we dadelijk weer de helft van de users moeten missen
Zolang WCH maar een ban krijgt, vind ik alles prima.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
aight aight
hoop niet dat we dadelijk weer de helft van de users moeten missen
gelukkigquote:Op maandag 11 januari 2016 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee joh
Zo spectaculair was het -iig toen ik erbij kwam- allemaal niet.
nou nou nouquote:Op maandag 11 januari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang WCH maar een ban krijgt, vind ik alles prima.
quote:
je hele familie is sukkelquote:Op maandag 11 januari 2016 21:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit echt te vrezen als een sukkeltje
FOK!ken?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:05 schreef madeliefff het volgende:
Oo sukkeltjes lopen jullie weer een ban uit te lokken. Wat moet ik straks hier zonder jullie
Ik bespreek jou dalijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
on-topic blijven mensen, dit topic is om de verkiezingen te bespreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |