Ze verdienen het ook nog.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:35 schreef Scorpie het volgende:
Tegen dit Excelsior een goal weggeven is natuurlijk pure schande.
Tegen welk Excelsior niet dan? Ze zijn echt niet veel slechter dan andere jaren.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:35 schreef Scorpie het volgende:
Tegen dit Excelsior een goal weggeven is natuurlijk pure schande.
Vorig jaar kwamen we 2-0 achter in De Kuip tegen Excelsior. Dat ging al helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen welk Excelsior niet dan? Ze zijn echt niet veel slechter dan andere jaren.
Owjaquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen we 2-0 achter in De Kuip tegen Excelsior. Dat ging al helemaal nergens over.
Omdat het geen buitenspel is?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kan die scheids niet zien dat het buitenspel is.
Scorend vermogen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Wanneer gaat Vejinovic die belofte van zijn scorend vermogen eens waarmaken?
Nooit. Lange slungel, zwaar overschat. Geef mij maar Pröpper.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Vloeken in de kerk wellicht, maar Fer zou een versterking zijn tov hem. Die speelt in een stuk hoger tempo en box to box. Duikt regelmatig in de 16 op.quote:
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nooit. Lange slungel, zwaar overschat. Geef mij maar Pröpper.
Godver, same here.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:57 schreef renwan het volgende:
Ben aan het werk en ze scoren telkens als ik even niet kijk
Maar daar kan je er niet twee van hebben (Karim). Wordt je in de omschakeling helemaal overlopen. Ben ook niet zo'n voorstander van El Ahmadi als cvm, hij heeft andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:53 schreef Stringer het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk wellicht, maar Fer zou een versterking zijn tov hem. Die speelt in een stuk hoger tempo en box to box. Duikt regelmatig in de 16 op.
In de 2de helft, ja togquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Flauwquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit lijkt me gezien de huidige stand lastig worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |