Ze verdienen het ook nog.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:35 schreef Scorpie het volgende:
Tegen dit Excelsior een goal weggeven is natuurlijk pure schande.
Tegen welk Excelsior niet dan? Ze zijn echt niet veel slechter dan andere jaren.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:35 schreef Scorpie het volgende:
Tegen dit Excelsior een goal weggeven is natuurlijk pure schande.
Vorig jaar kwamen we 2-0 achter in De Kuip tegen Excelsior. Dat ging al helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen welk Excelsior niet dan? Ze zijn echt niet veel slechter dan andere jaren.
Owjaquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen we 2-0 achter in De Kuip tegen Excelsior. Dat ging al helemaal nergens over.
Omdat het geen buitenspel is?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kan die scheids niet zien dat het buitenspel is.
Scorend vermogen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Wanneer gaat Vejinovic die belofte van zijn scorend vermogen eens waarmaken?
Nooit. Lange slungel, zwaar overschat. Geef mij maar Pröpper.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Vloeken in de kerk wellicht, maar Fer zou een versterking zijn tov hem. Die speelt in een stuk hoger tempo en box to box. Duikt regelmatig in de 16 op.quote:
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nooit. Lange slungel, zwaar overschat. Geef mij maar Pröpper.
Godver, same here.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:57 schreef renwan het volgende:
Ben aan het werk en ze scoren telkens als ik even niet kijk
Maar daar kan je er niet twee van hebben (Karim). Wordt je in de omschakeling helemaal overlopen. Ben ook niet zo'n voorstander van El Ahmadi als cvm, hij heeft andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:53 schreef Stringer het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk wellicht, maar Fer zou een versterking zijn tov hem. Die speelt in een stuk hoger tempo en box to box. Duikt regelmatig in de 16 op.
In de 2de helft, ja togquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Flauwquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit lijkt me gezien de huidige stand lastig worden
Mag hopen van niet. Die teringcommentator doet wel erg zijn best het 100x groter te maken dan het is. Net als met die 'overtreding' in ons strafschopgebied. Donder op johquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
El Ahmadi zal de tuchtcommissie wel weer achter zich aankrijgen.
Ik hoop nog altijd dat hij ergens doorbreektquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
Lekker voor je doelpuntengemiddelde dit soort potjes. Waardeloze kutgoal maar wel lekker om Bruins even te zien stuntelen. (had altijd een bloedhekel aan hem, ook al in zijn Feyenoordtijd)
en weer zonder het gevoel dat ze nou zo groots hebben gespeeld.quote:
Echt? Zo'n verwend snotmannetje? Sorry, ik vind en vond hem altijd een bloedirritante uitstraling hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat hij ergens doorbreekt.
Was toch ook een no-brainer. Het verbaast me meer dat het zo lang heeft moeten duren.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Betteghin ipv die mongool Jan arie blijft echt de beste keus van Gio van de laatste tijd.
Maar dat kon nu juist niet..quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die vroege goals zijn toch wel lekker elke keer. Kun je eindelijk eens een keer rustig op de bank zitten.
Idd, duurde mij ook erg lang. Alleen zijn smoelwerk al en dat zeg ik echt niet snel over een speler van Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was toch ook een no-brainer. Het verbaast me meer dat het zo lang heeft moeten duren.
Ben het met je eens, maar grappig genoeg kan ik me niet herinneren dat Jan Arie schuldig was aan veel tegengoals. Herinner me wel veel slechte passes.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Betteghin ipv die mongool Jan arie blijft echt de beste keus van Gio van de laatste tijd.
Waardoor hij dus constant de opbouw verpeste.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar grappig genoeg kan ik me niet herinneren dat Jan Arie schuldig was aan veel tegengoals. Herinner me wel veel slechte passes.
Das waar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waardoor hij dus constant de opbouw verpeste.
Heb je het ooit over Immers, Te Vrede of Mulder gezegd?quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Alleen zijn smoelwerk al en dat zeg ik echt niet snel over een speler van Feyenoord.
Nee eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je het ooit over Immers, Te Vrede of Mulder gezegd?
Nee man, hij is een kunstenaar. Zijn voeten zijn penselen en het veld is het doek.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:29 schreef Haringkop het volgende:
Die Veijnovic is echt bagger, de tering..
Feyenoord heeft mindere spelers gehad dat wel, maar hij was denk ik wel de irritantste .quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik Lurling niet zo'n slechte speler vond?
Och. Je kan ook op dit moment thuis tegen Willem 2 spelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef Haringkop het volgende:
9 goals in 2 wedstrijden en nog wil je ogen uitsteken..
quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Och. Je kan ook op dit moment thuis tegen Willem 2 spelen natuurlijk.
Oh ik dacht dat er nog een doelpuntje aankwamquote:
Wie is nou de club van Rotterdam?quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets voor Kralingen !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |