Neequote:Op zaterdag 28 november 2015 23:22 schreef Tortugal het volgende:
Maar Vejinovic was weer dramatisch vandaag, kan Fer als verdedigende middenvelder spelen?
Kan me nog wel een uitwedstrijd herinneren waarin Jol blunder op blunder stapelde en allerlei cadeautjes aan Sparta gafquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens in de Kuip gebeurd, ik kan me deze dramatische pot nog herinneren :
Toch vond ik de wedstrijden tegen Sparta, in de tijd dat ze er nog goed voor stonden altijd wel wat hebben. Zo,n wedstrijdje tegen Excelsior is op papier wel een derby maar niet meer dan dat.
3-2 werd dat toch? Vergeet ik ook nooit meer, wat een schanalig optreden was dat van Jolquote:Op zondag 29 november 2015 00:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan me nog wel een uitwedstrijd herinneren waarin Jol blunder op blunder stapelde en allerlei cadeautjes aan Sparta gaf.
Wat een schande was dat jaquote:Op zondag 29 november 2015 00:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan me nog wel een uitwedstrijd herinneren waarin Jol blunder op blunder stapelde en allerlei cadeautjes aan Sparta gaf.
Die laatste goal van Boukhari. Die Konterman en Van Gobbel konden er ook echt geen reet van hoor. Het Feyenoordverleden wordt vaak verheerlijkt, maar we hebben inderdaad al ontelbaar veel van dit soort potjes verloren.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens in de Kuip gebeurd, ik kan me deze dramatische pot nog herinneren :
Toch vond ik de wedstrijden tegen Sparta, in de tijd dat ze er nog goed voor stonden altijd wel wat hebben. Zo,n wedstrijdje tegen Excelsior is op papier wel een derby maar niet meer dan dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gedacht!
quote:Op zondag 29 november 2015 18:41 schreef Boma het volgende:
Dirk Kuijt vanavond bij Studio Voetbal.Aan tafel? Dan ga ik zeker even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van alles is weer waardeloos.
Ik verlang naar LERRAAAAAAAAquote:Op zondag 29 november 2015 13:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Veijnovic, godverdomme, wat was die gast weer slecht gisteren.
Pff, inderdaad ja.quote:Op zondag 29 november 2015 19:57 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ik verlang naar Jordy Clasie.
Even huilen.
Valt die jonge meid daar ook onder?quote:Op zondag 29 november 2015 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook die had altijd zijn slaapmomentjes.
Leuke spelers voor de breedte.quote:
Juist wel in de nigel de jong rol.quote:
Einde van het mooie grasveld dus.quote:Monster Jam, een Amerikaans stuntspektakel met megatrucks, strijkt de komende zomer neer in de Rotterdamse Kuip. Dat heeft de organisatie van het evenement laten weten. Tien jaar lang was het autofestival in het overdekte Vitesse-stadion, maar het bureau Feld Motor Sports heeft voor de editie van 2016 het oog laten vallen op het (niet overdekte) stadion van Feyenoord.
Monster Jam staat gepland voor zaterdag 2 juli 2016. In die periode wordt er in de Kuip niet gevoetbald. De 'heilige' grasmat van het stadion krijgt het die dag zwaar te verduren, want tijdens de show racen machines van bijna vier meter hoog en 4500 kilo zwaar over een speciaal ontworpen parcours vol obstakels.
De Kuip is al langer op zoek naar andere evenementen naast het voetbal, zeker nu interlands en concerten niet meer naar Rotterdam komen. Kuip-directeur Jan van Merwijk wilde de komst van het truckspektakel zondag overigens nog niet officieel bevestigen. Hij verwacht later deze week wel meer te kunnen vertellen.
grootste tokkiesport die er is naast Nascarquote:Op maandag 30 november 2015 15:34 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Einde van het mooie grasveld dus.
Dat grasveld zal het probleem niet zijn. Daar leggen ze zo een nieuwe in. Vraag me alleen af of de drainage tegen zulke klappen bestand is.quote:Op maandag 30 november 2015 15:34 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Einde van het mooie grasveld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |