Stel je voor dat we niet ruim 10 miljoen voor Fer en Wijnaldum gekregen hadden. Bijtekenen is makkelijk als er geen hele concrete aanbiedingen zijn. Uiteindelijk kiezen ze allemaal voor hun eigen portemonnee. Ik heb niks tegen Vlaar of Fer hoor. Ik snap dat spelers niet altijd dezelfde belangen hebben als de club of supporters. Dat Vilhena niet bij wil tekenen neem ik hem ook niet kwalijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:21 schreef Kerftminister het volgende: [..] Jij snapt er ook geen hol van he. Juist de man die ons van de afgrond gered heeft door bij te tekenen vlak na het slechtste seizoen in de clubhistorie, terwijl de club op sterven na dood was, daardoor tekende De Vrij ook direct bij. Stel je voor als dat niet gebeurd was, had je een Twente scenario gehad.
quote:‘Turkish Airlines mogelijke nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord’
Volgens bronnen uit Rotterdam gaat Turkish Airlines alles uit de kast halen om voetbalclub Feyenoord te sponsoren als nieuwe hoofdsponsor. Hierover zouden al gesprekken hebben plaatsgevonden met verantwoordelijken van beide partijen.
Opel stopt, Turkish Airlines mogelijk opvolger
De huidige sponsor van Feyenoord, Opel, maakte bekend dat het zal stoppen als hoofdsponsor van de topclub uit Rotterdam. Opel Duitsland wilde namelijk niet verder. Turkish Airlines ziet dus kansen in Rotterdam om nog meer op te vallen.
Feyenoord wilde niet reageren op een vraag van HaberArnhem over een eventuele hoofdsponsoring door Turkish Airlines. Ondanks dat wij daarover contact hebben opgenomen met de club. Het is dus niet bekend of Turkish Airlines en Feyenoord officieel met elkaar in gesprek zijn.
Een hoofdsponsoring door Turkish Airlines komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Turkish Airlines is al sponsor van de club en is tijdens de thuiswedstrijden te zien op de matrix-borden in de Kuip.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Een hoofdsponsoring door Turkish Airlines komt niet uit de lucht vallen.'![]()
Welnee joh, opel verneukt het shirt juist. Turkish Airlines is alleen de tekst en niet zo'n achterlijk groot pauperlogo als OPELquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:47 schreef MPC60 het volgende:
Dat wordt jarenlang een lelijk shirt.Snel maar ff die van dit seizoen regelen.
Die gaan echt geen feyenoord sponsoren hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:47 schreef Jimbo het volgende:
liever Bwin of unibet ofzo, die wet veranderd toch in 2016 dus kunnen we er mooi op inspelen
Krijgen we er een heel vliegtuig vol mislukte Turken voor terugquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel handig dat Turkish Airlines, kunnen we Kazim lekker goedkoop (zo niet gratis) terug naar huis sturen.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijgen we er een heel vliegtuig vol mislukte Turken voor terug
Gaat er overigens dan een vliegtuig ipv een helikopter in de Kuip landen op de open dag?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Welnee joh, opel verneukt het shirt juist. Turkish Airlines is alleen de tekst en niet zo'n achterlijk groot pauperlogo als OPEL
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bekijk het shirt van Galatasaray maar eens.
ik spreek je wel over een maand of 6quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die gaan echt geen feyenoord sponsoren hoor.![]()
Dit idd. Hij speelt blijkbaar de sterren van de hemel bij Jong Feyenoord en is al negentien, van mij mag hij binnenkort wel eens invallen voor Gustafson als we twee doelpunten voorstaan op de tegenstander.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:51 schreef Tortugal het volgende:
Zou ook leuk zijn als Schuurman een keer zijn debuut zou mogen maken.
Goed plan. En Achahbar nou eens bij de selectie halen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:33 schreef IkBenNietFries het volgende:
Immers zou overigens in de belangstelling staan van Ado. Ik zeg: Fer halen en Immers lozen.
Waarom zou Lex dat willen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:33 schreef IkBenNietFries het volgende:
Immers zou overigens in de belangstelling staan van Ado. Ik zeg: Fer halen en Immers lozen.
Toch lekker gaan voetballen voor zijn liefde ado, terugkeren als legende en rustag een beetje darten in zn hometownquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:33 schreef IkBenNietFries het volgende:
Immers zou overigens in de belangstelling staan van Ado. Ik zeg: Fer halen en Immers lozen en Jari doorschuiven.
Lex wil dat niet.. ik ook niet want ADO kan hem alleen huren. Heb liever dat Immers wordt verpatst..dan zijn we er tenminste definitief vanafquote:
Er loopt toch nog zo'n supertalent van rond de 19 rond bij Jong Feyenoord? Een spits nog wel... Die Mans Hermann. Aangezien ik Kramer en Kazim beide zeker niet onomstreden vind (in tegenstelling tot de spelers op de meeste andere posities) zou die ook wel eens een kansje mogen krijgen. Verlos Achachbar en Immers uit hun lijden en verhuur/verkoop ze. Dan is er ruimte bij de selectie voor zo'n jongen. Of is die daar nog niet klaar voor? Want als je 18 a 19 bent dan mag je onderhand wel voorzichtig een klein beetje aanhaken bij het niet al te hoge niveau van de eredivisie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:51 schreef Tortugal het volgende:
Zou ook leuk zijn als Schuurman een keer zijn debuut zou mogen maken.
Verschilt per speler natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Er loopt toch nog zo'n supertalent van rond de 19 rond bij Jong Feyenoord? Een spits nog wel... Die Mans Hermann. Aangezien ik Kramer en Kazim beide zeker niet onomstreden vind (in tegenstelling tot de spelers op de meeste andere posities) zou die ook wel eens een kansje mogen krijgen. Verlos Achachbar en Immers uit hun lijden en verhuur/verkoop ze. Dan is er ruimte bij de selectie voor zo'n jongen. Of is die daar nog niet klaar voor? Want als je 18 a 19 bent dan mag je onderhand wel voorzichtig een klein beetje aanhaken bij het niet al te hoge niveau van de eredivisie.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bekijk het shirt van Galatasaray maar eens.
Dus? Gaat nu toch over Turkish Airlines, niet over die andere bedrijvenquote:Op zaterdag 28 november 2015 01:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze klopt net zo erg.
Stonden er nog meer, met o.a. Azerbeidzjan, Fly Emirates en Samsung.
Ik zou hoe dan ook blij zijn dat Feyenoord verlost wordt van Opel. Dat is toch wel één van de allertreurigste sponsoren die ze ooit gehad hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus? Gaat nu toch over Turkish Airlines, niet over die andere bedrijven.
Ik vind automerken per definitie stijlvoller dan verzekeraars en tv-aanbieders. Je bent verwend als PSV supporter.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou hoe dan ook blij zijn dat Feyenoord verlost wordt van Opel. Dat is toch wel één van de allertreurigste sponsoren die ze ooit gehad hebben.
Volslagen stijlloos automerk. En nog Duits ook.
Nou ja, de grote vraag is natuurlijk ook wat er volgend jaar bij PSV op het shirt gaat staan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind automerken per definitie stijlvoller dan verzekeraars en tv-aanbieders. Je bent verwend als PSV supporter.
Het gaat in eerste instantie gewoon om de knikkers.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, de grote vraag is natuurlijk ook wat er volgend jaar bij PSV op het shirt gaat staan.
De dienstverlenende industrie is tegenwoordig natuurlijk rijker dan de (op consumenten gerichte) maakindustrie. En dan ben ik het met je eens dat sponsoren met een echt product vaak sexier zijn dan een bank of verzekeraar.
Maar Opel is natuurlijk niet sexy. Dan liever een vliegmaatschappij, gokboer of zelfs Tenalady.
Ik wilde hiermee zeggen dat een gephotoshopt shirt niet zo veel zegt over de kans dat er, bij de mogelijke sponsoring van TA, wel of geen logo op het shirt zal staan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus? Gaat nu toch over Turkish Airlines, niet over die andere bedrijven.
Nee freo op je rug is chique.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou hoe dan ook blij zijn dat Feyenoord verlost wordt van Opel. Dat is toch wel één van de allertreurigste sponsoren die ze ooit gehad hebben.
Volslagen stijlloos automerk. En nog Duits ook.
Ja, Opel is hard gevallen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:22 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee freo op je rug is chique.
Opel was weliswaar groot, en hoewel het niet m'n favoriete automerk is, gewoon een prima sponsor. Deed me ook terugdenken aan de tijden dat Milan nog in de top speelde.
Of het havenbedrijf, maar ja, die zijn deels nog steeds van de overheid, geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:36 schreef Tortugal het volgende:
Mooiste is natuurlijk Stad Rotterdam Verzekeringen op het shirt.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:06 schreef Jimbo het volgende:
hoe dan ook weiger ik een shirt te kopen met iets turks er op
quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:18 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik wilde hiermee zeggen dat een gephotoshopt shirt niet zo veel zegt over de kans dat er, bij de mogelijke sponsoring van TA, wel of geen logo op het shirt zal staan.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:46 schreef Boma het volgende:
Turkish Airlines zou een mooie shirt sponsor zijn. Feyenoord is na Galatasaray en Fenerbache de 3e club van Rotterdam, dus dat schept wel een soort van band met dat land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |