Correct, de muziek die ik luister als ik weer aans aan het coden slaquote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef Kowloon het volgende:
U Kent mijn muzieksmaak toch, Reya?
'Nee je hoeft niet naar huis vannacht'?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, de muziek die ik luister als ik weer aans aan het coden sla
Matigjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:29 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
'Nee je hoeft niet naar huis vannacht'?
Kun je als mod trouwens ninja-edits zien?quote:
Hahaquote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef eriksd het volgende:
Nooit geweten dat je vve aandeel in box drie valt. Wat een armoe
Codes... Dan liever excel-grafieken.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, de muziek die ik luister als ik weer aans aan het coden sla
Wel een mooie redenering van de Hoge Raad.quote:
Kan prima samen gaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Codes... Dan liever excel-grafieken.
Excel ...quote:Op donderdag 26 november 2015 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Codes... Dan liever excel-grafieken.
TU-nerds scoren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:25 schreef betyar het volgende:
Zaterdag lekker stappen in Eindhoven. Heerlijk.
Lekker joh, dat vrij zijn. Laat haar maar lekker zitten in de woonkamer daar terwijl hij aan het werk is.quote:
Pffff, de laatste keer dat ik echt ben wezen stappen in Eindhoven zat ik nog in dienst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 01:02 schreef Kowloon het volgende:
Ken Eindhoven eigenlijk alleen van de Danssalon, ben je daar wel eens geweest?
Vroeger had je daar dit soort feestjes, overigens was ik toen nog lang geen 18 dus ik ken het alleen van TV:quote:Op vrijdag 27 november 2015 01:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Pffff, de laatste keer dat ik echt ben wezen stappen in Eindhoven zat ik nog in dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |