SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
LekkerDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vaclav whooohoooHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Eigenlijk moet ie hem afleggen, maar ik klaag niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het mag toch godverdomme ook wel een keer dat iemand gewoon de diepte in sprint
Hopelijk krijgt Frank dat er snel uit![]()
Stand van zaken poule ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RATATATATTAATATATATATATATA KOEKOEK SOWWWWWFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ook wel lekker dat een speler een keer dat risico neemt en dat ie er dan gewoon in gaatquote:Op donderdag 26 november 2015 22:49 schreef Monolith het volgende:
Eigenlijk moet ie hem afleggen, maar ik klaag niet.![]()
Heey kerel, nog steeds 3e in de poule.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Bugno het volgende:
RATATATATTAATATATATATATATA KOEKOEK SOWWWWW![]()
Dude, stop eens met je kansloze getroll. Cerny staat al jaren bekend als een van de grootste aanvallende talenten van Europa.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Sunrize het volgende:
Nu is die Cerny zeker een topper? Kan er nog steeds niks van.![]()
Gaat om CernyGod.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Sunrize het volgende:
[..]
Heey kerel, nog steeds 3e in de poule.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dude, stop eens met je kansloze getroll. Cerny staat al jaren bekend als een van de grootste aanvallende talenten van Europa.
[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 26-11-2015 22:53:07 (Kappen. Laatste waarschuwing.) ]![]()
Goede fansRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Wat een voetbal, wat een technische hoogstandjes, wat een tactisch concept, wat een club
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zat wel een verdediger tussen en de keeper ging al die kant op.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:49 schreef Monolith het volgende:
Eigenlijk moet ie hem afleggen, maar ik klaag niet.![]()
![]()
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Met pener weer je het maar nooit. Die spelen ook wisselvalligquote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef truedestiny het volgende:
Fener gaat niet verliezen van Celtic. Het is klaar.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goddomme boys ik zei het toch 1-2!
![]()
Tja ik kan niet anders dan je gelijk gevenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goddomme boys ik zei het toch 1-2
Laat dit aub het allerlaatste balcontact ooit zijn geweest van Sanogo in een Ajax shirt, tering wat is Marc een knuppel zeg![]()
Dit dus. Wat een kneus inderdaad. (zowel Sanogo als Marc)quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Gruisman het volgende:
Laat dit aub het allerlaatste balcontact ooit zijn geweest van Sanogo in een Ajax shirt, tering wat is Marc een knuppel zeg![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar ik zit er niet vaak naast.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nergens , net als LitmanenIk heb je verdedigd, zoals je zietquote:![]()
![]()
Het idee van een grote sterke spits snap ik wel. Maar dan geen spits die niet kan koppen, niet kan voetballen en eigenlijk helemaal niets kan. Nog een paar weken en dan mag ie weer vrolijk bij Arsenal aansluiten.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Gruisman het volgende:
Laat dit aub het allerlaatste balcontact ooit zijn geweest van Sanogo in een Ajax shirt, tering wat is Marc een knuppel zegAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je praat tegen een Ajacied.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Feyenoord gespeeld vandaag?
Dom varken.![]()
Is nog mogelijkquote:Op donderdag 26 november 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nog steeds niet overwinteren
Onmogelijk dat Celtic bij Fener wint inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nog steeds niet overwinteren![]()
Allemaal aan onszelf te dankenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef FritzWepper het volgende:
Die klotegoal van Fernandao in oktober is nu wel extra zuur...![]()
Jij weet.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb je verdedigd, zoals je ziet![]()
Je wint nu op basis van de kansen ook totaal onverdiend. Klagen heeft dus weinig zin. Overigens was Fener over 2 wedstrijden ook duidelijk beter dan Ajax. Veel meer kansen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef FritzWepper het volgende:
Die klotegoal van Fernandao in oktober is nu wel extra zuur...![]()
Broekje al op de enkels?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heerlijk wat een wedstrijd. Hier ga ik eens lekker van nagenieten.![]()
Thuis van Celtic en uit bij Molde moest je gewoon winnenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef FritzWepper het volgende:
Die klotegoal van Fernandao in oktober is nu wel extra zuur...Oh.![]()
Thuis tegen Celtic en uit bij Molde laten liggen helaas. Het moet ook gewoon een beetje meezitten.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je wint nu op basis van de kansen ook totaal onverdiend. Klagen heeft dus weinig zin. Overigens was Fener over 2 wedstrijden ook duidelijk beter dan Ajax. Veel meer kansen.![]()
Met een fatsoenlijke spits had Celtic overigens dik gewonnen, tering wat was die Griffiths slecht zeg![]()
Incidentjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Thuis tegen Celtic en uit bij Molde laten liggen helaas. Het moet ook gewoon een beetje meezitten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja. Als je thuis niet van dit Celtic kan winnen dan heb je ook weinig in Europa te zoeken. (Molde uit was dan wel weer heel veel pech)quote:Op donderdag 26 november 2015 23:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Thuis tegen Celtic en uit bij Molde laten liggen helaas. Het moet ook gewoon een beetje meezitten.![]()
gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:57 schreef badschaap het volgende:
Nu maar hopen dat de turkjes verliezen over 2 weken en ajax wint![]()
Whaha hoe ze het vieren. Dit is te belachelijk voor woorden. (ook Feyenoord heeft een reputatie op dit gebied, ik weet het)
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 23:03:20 ]![]()
Hoe kom je daar nou bij manquote:Op donderdag 26 november 2015 23:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wow, jij baalt dat Ajax heeft gewonnen. Gaat het?![]()
![]()
Huh, wat een feest voor dat uitvak. Zullen ze wel weten dat ze er praktisch uit liggen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het blijft wel een raadsel hoe het zover heeft kunnen komen dat de nummer 6 van Noorwegen eerste wordt in de poule.![]()
Dat gaat maar één prijs worden dit jaar, wel de mooiste natuurlijk
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze zouden inderdaad niet blij moeten zijn met de overwinningquote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Huh, wat een feest voor dat uitvak. Zullen ze wel weten dat ze er praktisch uit liggen?
Tjongejonge en dat komt van een Feyenoord supporter![]()
Dat is juist de reden waarom ze feesten tochquote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Huh, wat een feest voor dat uitvak. Zullen ze wel weten dat ze er praktisch uit liggen?![]()
Fairplay prijs?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef Pedroso het volgende:
Dat gaat maar één prijs worden dit jaar, wel de mooiste natuurlijk![]()
Liever de Eredivisie dan de EL? Niemand wordt blij van een Eredivisieschaal. (ik in ieder geval niet)quote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef Pedroso het volgende:
Dat gaat maar één prijs worden dit jaar, wel de mooiste natuurlijk![]()
We vieren eigenlijk het hele seizoen al de aanstaande EL-winstquote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef hafcfan het volgende:
Hahaha hebben jullie de CL gewonnen ofzo?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
EL is toch nooit haalbaar meer voor Ajax.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Liever de Eredivisie dan de EL? Niemand wordt blij van een Eredivisieschaal. (ik in ieder geval niet)![]()
garandeert iig weer een CL groepsfasequote:Op donderdag 26 november 2015 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Liever de Eredivisie dan de EL? Niemand wordt blij van een Eredivisieschaal. (ik in ieder geval niet)![]()
Heb je de beelden gezien? Cerny op de schouders? Te belachelijk voor woorden als je eruit ligt.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad niet blij moeten zijn met de overwinning
Tjongejonge en dat komt van een Feyenoord supporter![]()
Nou, ik kan er wel blij van worden hoor. En met mij velen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Liever de Eredivisie dan de EL? Niemand wordt blij van een Eredivisieschaal. (ik in ieder geval niet)
Tuurlijk zou ik in dit geval de EL liever winnen maar dat is niet echt reeel he.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Welnee joh. Robben zou 'm ook niet afgegeven hebben. De echte toppers zijn een beetje egoistisch.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik zou die Cerny trouwens alsnog de tering schelden. 2 man vrij voor de goal...![]()
Voor geen enkele NL club overigens.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
EL is toch nooit haalbaar meer voor Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze liggen er dan ook niet uit.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb je de beelden gezien? Cerny op de schouders? Te belachelijk voor woorden als je eruit ligt.![]()
Ze mogen toch zeker wel juichen of niet? En zo'n 18-jarige jongen maakt de winnende waardoor je voor het eerst sinds jaren weer een keer een uitwedstrijd wint, dat mag je toch wel even vieren?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb je de beelden gezien? Cerny op de schouders? Te belachelijk voor woorden als je eruit ligt.![]()
Ik dacht in eerste instantie ook dat hij absoluut niet zelf mocht schieten daar, maar in de herhaling zag ik dat die keeper echt totaal op het verkeerde been stond, dus op zich kon het wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik zou die Cerny trouwens alsnog de tering schelden. 2 man vrij voor de goal...
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tja, als hij hem naast of tegen de keeper schiet heeft hij een probleem jaquote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik zou die Cerny trouwens alsnog de tering schelden. 2 man vrij voor de goal...
Tja als Feyenoorder zou ik er ook wel enigszins blij mee zijn, maar zoveel boeit het me ook niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, ik kan er wel blij van worden hoor. En met mij velen.
Tuurlijk zou ik in dit geval de EL liever winnen maar dat is niet echt reeel he.![]()
Hetzelfde kan gezegd worden over Ajaxquote:Op donderdag 26 november 2015 23:01 schreef Gruisman het volgende:
Met een fatsoenlijke spits had Celtic overigens dik gewonnen, tering wat was die Griffiths slecht zeggraag op anoniem![]()
Mwah het is volgens mij niet zo dat Milik veel kansen heeft gehadquote:Op donderdag 26 november 2015 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gezegd worden over Ajax![]()
Och, zijn allemaal jonge jongens he. Vind het wel grappig eigenlijk. Ze hebben het niet vandaag laten liggen, dat is al veel eerder gebeurd.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb je de beelden gezien? Cerny op de schouders? Te belachelijk voor woorden als je eruit ligt.
Dus als je er toch bent en nog wint ook dan maar een klein feestje bouwen en daarna weer snel vergeten en op naar zondag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
1 ding moet ik ze nageven bij Ajax. Ze zorgen er altijd voor dat die buitenlandse spelers razendsnel Nederlands spreken. Complimenten.![]()
Heeft wel gescoord.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah het is volgens mij niet zo dat Milik veel kansen heeft gehad![]()
Geen Melkert, meer Fortuyn-fan.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:08 schreef Monolith het volgende:
De Feyenoordertjes hier:
[ afbeelding ]![]()
Goh. Hoe zal dar nu komen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Fantastisch dat hij al na 2 jaar beter Nederlands spreekt dan de gemiddelde Marokkaan.
Verder ook wel relevant in een ajaxtopic natuurlijk.
Beun."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Younes trouwens ook een lichtpunt vandaag, ging veel dreiging van uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach maar Johan heeft tenminste door dat Tete bij een absolute topclub terecht zal komenquote:Op donderdag 26 november 2015 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, als je niet ziet dat Tete goed is...![]()
Bijna net zo belachelijk als een huldiging in het stadion als je tweede wordt na je aartsrivaal.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Alleen moet hij aanvallend meer brengen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Kieft: "Tete kan bij iedere topclub in Europa moeiteloos meedoen."![]()
Willem Sunri5e.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Kieft: "Tete kan bij iedere topclub in Europa moeiteloos meedoen."Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk niet direct, maar hij heeft daar zeker de potentie voorquote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach maar Johan heeft tenminste door dat Tete bij een absolute topclub terecht zal komen
Klopt. Eerste echt sterke wedstrijd voor Ajax imo.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Younes trouwens ook een lichtpunt vandaag, ging veel dreiging van uit.![]()
Dat zei ik er zelf al meteen bij maar blijkbaar heb je dat niet gelezen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bijna net zo belachelijk als een huldiging in het stadion als je tweede wordt na je aartsrivaal.![]()
Tetequote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Kieft: "Tete kan bij iedere topclub in Europa moeiteloos meedoen."
graag op anoniem![]()
Jij weet meer dan hoe de feiten momenteel liggen?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb je de beelden gezien? Cerny op de schouders? Te belachelijk voor woorden als je eruit ligt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoe lang is El Ghazi nog geblesseerd? Younes - Milik - El Ghazi lijkt me een fijne voorhoede.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind hem wel vaker zeer dreigend, maar kan helaas ook wedstrijden volledig onzichtbaar zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt. Eerste echt sterke wedstrijd voor Ajax imo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ah. Je bent gewoon achterlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Liever de Eredivisie dan de EL? Niemand wordt blij van een Eredivisieschaal. (ik in ieder geval niet)
Waarom reageerde ik
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je snapt best wat ik bedoel. Zou absoluut een wereldwonder zijn als Ajax nog doorgaat.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij weet meer dan hoe de feiten momenteel liggen?![]()
Wat bijna even belachelijk is als een DVD uitbrengen omdat je in een seizoen twee keer van je aartsrivaal hebt gewonnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bijna net zo belachelijk als een huldiging in het stadion als je tweede wordt na je aartsrivaal."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij weet meer dan hoe de feiten momenteel liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM![]()
Nee. Ik snap niet best wat je bedoelt. Houd je gewoon aan de feiten, oke? Goedzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Zou absoluut een wereldwonder zijn als Ajax nog doorgaat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan Sanogo in de winterstop teruggestuurd worden ? Of is het huurcontract voor het hele seizoen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]God, geen Belgen op deze toch al treurige avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
God, geen Belgen op deze toch al treurige avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM![]()
Contract van Tete is nog steeds niet verlengd toch? Godverdomme Overmars ga eens wat doen manMaak deze jongen meteen grootverdiener want anders zijn we hem volgend seizoen sowieso al kwijt.
Snelle Egel![]()
Hoezo treurig ? Volgens mij hebben ze gewonnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
God, geen Belgen op deze toch al treurige avond.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik had het over Ajax. Beetje jammer dat er elke keer mensen zijn die beginnen te zeiken.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Bewaar jullie geflirt voor DM. Hier ontopic over Ajax.![]()
Het gaat uiteraard over Ajax. Misschien kan je hem even vragen om een uiteenzetting van zijn mebing waarom ajax met 2 punten achterstand en nog 2 wedstrijd te gaan uitgeschakeld is.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Bewaar jullie geflirt voor DM. Hier ontopic over Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]Das beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je Celtic vandaag zien spelen? Gaan die ook maar 1 punt halen in Istanbul?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard over Ajax. Misschien kan je hem even vragen om een uiteenzetting van zijn mebing waarom ajax met 2 punten achterstand en nog 2 wedstrijd te gaan uitgeschakeld is.BFF met GGMM![]()
2 wedstrijden te gaan?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard over Ajax. Misschien kan je hem even vragen om een uiteenzetting van zijn mebing waarom ajax met 2 punten achterstand en nog 2 wedstrijd te gaan uitgeschakeld is.![]()
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op donderdag 26-11-2015 om 22:43:09Sanogo<>Hoorn is zo droevig want Mikey is een betere spits dan Sanogo en dat Sanogo een betere verdediger is kunnen we ook niet uitsluiten reageer retweet
![]()
Zaakwaarnemer is Raiola dus die gaat niet verlengen, daar kan Overmars weinig aan doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:17 schreef S0nic het volgende:
Contract van Tete is nog steeds niet verlengd toch? Godverdomme Overmars ga eens wat doen manMaak deze jongen meteen grootverdiener want anders zijn we hem volgend seizoen sowieso al kwijt.
Heeft overigens nog een contract tot 2018.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
1 uiteraardquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gelukkig hebben jullie nog 2 wedstrijden te spelen in de Europa League, zoals je zelf zegt.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval weer gaan vieren dat je dit jaar weer geen schaal hebt.![]()
Ongelooflijk dat je zelfs met Raiola niet even een deal kan maken. Dat is de makkelijkste zaakwaarnemer op aarde op dat gebied.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:17 schreef S0nic het volgende:
![]()
Jij bepaalt niet wie hier wel en niet post. Als hij normaal post, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar zijn we heel blij mee alleen kan je dat beter in een ander topic doenBFF met GGMM![]()
Nogmaalsquote:Op donderdag 26 november 2015 23:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer is Raiola dus die gaat niet verlengen, daar kan Overmars weinig aan doen.
Heeft overigens nog een contract tot 2018.
https://www.ajaxlife.nl/u(...)verlengen-doe-ik-dat![]()
Thanks voor je support. Ik moet me een beetje inhouden.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wie hier wel en niet post. Als hij normaal post, is er niks aan de hand.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wie hier wel en niet post. Als hij normaal post, is er niks aan de hand.
Ik bedoelde dat hij zijn kritiek op Feyenoord beter in het Feyenoord topic kan plaatsen dan hier![]()
Gewoon het hoogst mogelijke volgens het salarisplafond bieden en tot 2020 vastleggen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:17 schreef S0nic het volgende:
![]()
Je moet het in de juiste context zien.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zijn kritiek op Feyenoord beter in het Feyenoord topic kan plaatsen dan hierBFF met GGMM![]()
Dat was voor het seizoen toen ie nog nauwelijks speeltijd had gehad in het 1e. Ben bang dat Raiola een flinke vinger in de pap heeft en 'm adviseert om niet bij te tekenen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nogmaals
https://www.ajaxlife.nl/u(...)verlengen-doe-ik-datAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zei zelf '2 wedstrijd'. Nu mag je zelf eventjes gaan uitvogelen waar de typefout hem in zit. Zal ik van de 1 een 2 hebben gemaakt of van wedstrijden wedstrijd? Goed nadenken hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie nog 2 wedstrijden te spelen in de Europa League, zoals je zelf zegt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sterker nog, knap van Overmars om die verlenging eruit te slepen terwijl hij nog niet veel speelde. Maar goed, alles is de schuld van Overmars natuurlijk, mijn fout.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer is Raiola dus die gaat niet verlengen, daar kan Overmars weinig aan doen.
Heeft overigens nog een contract tot 2018.![]()
Mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zei zelf '2 wedstrijd'. Nu mag je zelf eventjes gaan uitvogelen waar de typefout hem in zit. Zal ik van de 1 een 2 hebben gemaakt of van wedstrijden wedstrijd? Goed nadenken hoor![]()
Zo loopt er in Alkmaar nu nog eentje met een tattoo op z'n poot jaquote:Op donderdag 26 november 2015 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je Celtic vandaag zien spelen? Gaan die ook maar 1 punt halen in Istanbul?
Dreiging heeft hij zeker, maar dat had Kishna ook en die had het rendement van een pepernoot. Laten we hopen dat hij wat constanter wordt, dan heb ik er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vaker zeer dreigend, maar kan helaas ook wedstrijden volledig onzichtbaar zijn.![]()
Nee Tyron jij wint altijd, dat 8s niet eerlijk.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ok touché...quote:Op donderdag 26 november 2015 23:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo loopt er in Alkmaar nu nog eentje met een tattoo op z'n poot ja
BFF met GGMM![]()
Was niet zo bedoeldquote:Op donderdag 26 november 2015 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet het in de juiste context zien.
Complimenten voor je optreden in dit topic vanavond trouwens![]()
Als hij heel het seizoen zo speelt, komt komende zomer iedere topclub voor hem en wordt het heel lastig om hem te behouden vrees ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was voor het seizoen toen ie nog nauwelijks speeltijd had gehad in het 1e. Ben bang dat Raiola een flinke vinger in de pap heeft en 'm adviseert om niet bij te tekenen.![]()
Geen probleem. Proficiat met de overwinning.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was niet zo bedoeld
Complimenten voor je optreden in dit topic vanavond trouwensBFF met GGMM![]()
Is het achteraf een voordeel dat NL zich niet geplaatst heeft voor het EK. Na een goed toernooi was hij zeker weggeweest.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als hij heel het seizoen zo speelt, komt komende zomer iedere topclub voor hem en wordt het heel lastig om hem te behouden vrees ik.BFF met GGMM![]()
De kans is natuurlijk niet bepaald groot. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbal. Dus roepen dat Ajax uitgeschakeld is, dat slaat niet echt ergens op.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
rtquote:Op donderdag 26 november 2015 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Complimenten voor je optreden in dit topic vanavond trouwens![]()
Klopt.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het achteraf een voordeel dat NL zich niet geplaatst heeft voor het EK. Na een goed toernooi was hij zeker weggeweest.
Maar hoe vaak zie je het nu dat een jonge speler door breekt en eigenlijk meteen iedere wedstrijd steevast een hoog niveau haaltEcht een van de weinige lichtpuntjes in een verder vrij troosteloos elftal.
Schone was ook een deceptie vandaag. Ben bang dat hij z'n beste tijd gehad heeft.![]()
Lekker rustig ook, elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op donderdag 26 november 2015 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het achteraf een voordeel dat NL zich niet geplaatst heeft voor het EK. Na een goed toernooi was hij zeker weggeweest.
graag op anoniem![]()
En kunnen we nu lekker Vertonghen en co supportenquote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker rustig ook, elk nadeel heeft zijn voordeel
Die vrije trappen waren niet best nee... Ik vond Fischer op zijn afgekeurde goal na ook echt bizar slecht.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt.
Maar hoe vaak zie je het nu dat een jonge speler door breekt en eigenlijk meteen iedere wedstrijd steevast een hoog niveau haaltEcht een van de weinige lichtpuntjes in een verder vrij troosteloos elftal.
Schone was ook een deceptie vandaag. Ben bang dat hij z'n beste tijd gehad heeft.BFF met GGMM![]()
Polen, Dvenquote:Op donderdag 26 november 2015 23:28 schreef Dven het volgende:
[..]
En kunnen we nu lekker Vertonghen en co supporten![]()
Fischer is wel een opperkneus jaquote:Op donderdag 26 november 2015 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die vrije trappen waren niet best nee... Ik vond Fischer op zijn afgekeurde goal na ook echt bizar slecht.
quote:
Geen idee wat hij precies bij dat doelpunt probeerde. Het is dat Milik nog iets onmogelijks deed met die bal...quote:BFF met GGMM![]()
Dat lijkt me een beter idee ja. De Belgen kunnen het dak op, die hebben ook nooit voor ons gejuicht.quote:![]()
Eens. Fischer moet echt eens constanter worden. Speelt nog altijd zoals in z'n debuutjaar. Bij vlagen laat hij geweldige dingen zien maar speelt vaker slecht dan goed. Beetje zoals Kishna... Zie Fischer overigens wel liever vanaf links dan vanaf rechts.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die vrije trappen waren niet best nee... Ik vond Fischer op zijn afgekeurde goal na ook echt bizar slecht.
El Ghazi heeft ook wel eens slechte wedstrijden maar weet vaak ondanks een slechte pot alsnog belangrijk te zijn.![]()
Die laatste kans van Sanogo. Soms is het een kunst om zulke kansen te missen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee wat hij precies bij dat doelpunt probeerde. Het is dat Milik nog iets onmogelijks deed met die bal...graag op anoniem![]()
Ajax was vroeger ook altijd een bolwerk van tweebenige spelers. Zijn die er eigenlijk nog wel of zit ik totaal verkeerd te kijken? Ik zie bijna alleen maar spelers die stijf rechts of stijf links zijn.![]()
Uiteindelijk is het de speler die bepaalt... Tete lijkt me geen onverstandige jongen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
Begreep ik nou goed dat Raiola de zaakwaarnemer van Tete is? Dat lijkt me niet zulk goed nieuws...![]()
Volgens mij is El Ghazi redelijk 2-benig.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax was vroeger ook altijd een bolwerk van tweebenige spelers. Zijn die er eigenlijk nog wel of zit ik totaal verkeerd te kijken? Ik zie bijna alleen maar spelers die stijf rechts of stijf links zijn.BFF met GGMM![]()
Goeie gozer. Heel bewonderenswaardig dat hij na 2 jaar accentloos Nederlands spreekt.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:34 schreef Planga het volgende:
https://www.instagram.com/p/-kIcNIpYaD/
Dit filmpje![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Jullie" leggen dan ook zo'n absurde druk op de schouders van die jonge mannetjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eens. Fischer moet echt eens constanter worden. Speelt nog altijd zoals in z'n debuutjaar. Bij vlagen laat hij geweldige dingen zien maar speelt vaker slecht dan goed. Beetje zoals Kishna... Zie Fischer overigens wel liever vanaf links dan vanaf rechts.
El Ghazi heeft ook wel eens slechte wedstrijden maar weet vaak ondanks een slechte pot alsnog belangrijk te zijn.![]()
Cerny scoorde met z'n verkeerde been.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax was vroeger ook altijd een bolwerk van tweebenige spelers. Zijn die er eigenlijk nog wel of zit ik totaal verkeerd te kijken? Ik zie bijna alleen maar spelers die stijf rechts of stijf links zijn.
Klaassen heeft ook geen zwak linkerbeen. Milik aardig tweebenig, El Ghazi ook.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:34 schreef Planga het volgende:
https://www.instagram.com/p/-kIcNIpYaD/
Dit filmpje![]()
![]()
Ik vind dat je over 10 jaar geen stijf eenbenige spelers meer mag hebben. Dat moet nu gewoon kei hard getrained worden.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Cerny scoorde met z'n verkeerde been.
Klaassen heeft ook geen zwak linkerbeen. Milik aardig tweebenig, El Ghazi ook.![]()
Is dat zo? Ik heb El Ghazi een paar intikkers met links zien maken, maar verder is hij toch ook puur rechts georienteerd.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij is El Ghazi redelijk 2-benig.![]()
Echte talenten floreren onder druk. De druk nu is echt niet hoger dan toen Sneijder of Raffie doorbraken...quote:Op donderdag 26 november 2015 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Jullie" leggen dan ook zo'n absurde druk op de schouders van die jonge mannetjes.![]()
Milik twee-benig ? Nooit gezienquote:Op donderdag 26 november 2015 23:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klaassen heeft ook geen zwak linkerbeen. Milik aardig tweebenig, El Ghazi ook.RED ONS HENNIEGOD![]()
Cerny kan ik op basis van 1 goal niet beoordelen. Klaassen is absoluut stijf rechts, kan echt niets met links. Milik is iets verbeterd maar toch ook behoorlijk stijf links. En El Ghazi zie ik ook zelden iets met links doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik pas nog ergens las dat daar meer op getraind wordt dan vroeger. Maar Van Basten, Vanenburg en Van 't Schip (en Overmars) waren allemaal volmaakt tweebenig. Dus dat klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat je over 10 jaar geen stijf eenbenige spelers meer mag hebben. Dat moet nu gewoon kei hard getrained worden.![]()
Milik aardig tweebenigquote:Op donderdag 26 november 2015 23:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klaassen heeft ook geen zwak linkerbeen. Milik aardig tweebenig, El Ghazi ook.?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Heeft anders meerdere goals met z'n rechter gemaakt, zowel bij Ajax als Polen. Mijns inziens is hij te onzeker over z'n rechter, probeert altijd naar links te kappen maar wordt dan gehinderd door zijn beperkte handelingssnelheid.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Milik twee-benig ? Nooit gezien![]()
Klaassen is zeker niet absoluut stijf rechts.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cerny kan ik op basis van 1 goal niet beoordelen. Klaassen is absoluut stijf rechts, kan echt niets met links. Milik is iets verbeterd maar toch ook behoorlijk stijf links. En El Ghazi zie ik ook zelden iets met links doen.![]()
Ik weet niet of daar statistieken van zijn te vinden maar ik zie hem werkelijk nooit iets met links doen. De enige goals die hij tot nu toe met links heeft gemaakt zijn 2 intikkers en een van richting veranderd schot tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klaassen is zeker niet absoluut stijf rechts.
Ter vergelijking: Van t' Schip maakte gewoon dit soort goals met zijn verkeerde been.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 23:42:16 ]![]()
ik meen me nog een goal tegen Legia te herinneren die er toevallig door het midden in vloog, maar die moest gewoon in een hoekje natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2015 23:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog een paar aardige pegels met rechts gemaakt.![]()
Das waar, het is dus inderdaad een speler die zeer links georienteerd is.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
ik meen me nog een goal tegen Legia te herinneren die er toevallig door het midden in vloog, maar die moest gewoon in een hoekje natuurlijk![]()
Akkoord. Als dat de maatstaf is... dat zal een Klaassen niet snel doen. Maar een pass over 25-30m kan Klaassen ook prima met links.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar statistieken van zijn te vinden maar ik zie hem werkelijk nooit iets met links doen. De enige goals die hij tot nu toe met links heeft gemaakt zijn 2 intikkers en een van richting veranderd schot tegen Feyenoord.
Ter vergelijking: Van t' Schip maakte gewoon dit soort goals met zijn verkeerde been.![]()
"Of ik hem niet had moeten afspelen? Ik ben een aanvaller en het was een kans, dus ik dacht: ik maak hem wel."
![]()
![]()
Ik zal er wat meer op letten. Het valt mij in ieder geval gewoon op. Een spits hoort sowieso altijd tweebenig te zijn, omdat hij vanuit alle hoeken en standen moet kunnen scoren. Een eenbenige spits is een enorme handicap. Overmars trainde na de training nog minimaal een halfuur op zijn linkerbeen. Elke dag. Daardoor werd zijn trap uiteindelijk bijna net zo goed als zijn rechter.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Akkoord. Als dat de maatstaf is... dat zal een Klaassen niet snel doen. Maar een pass over 25-30m kan Klaassen ook prima met links.![]()
Hoe jonger je er aan begint, hoe natuurlijker het wordt. Kan zelf vrij matig ballen maar kan toch wel van mezelf zeggen dat ik tweebenig ben, simpelweg omdat ik daar bij de f'jes al op aan het trainen was.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zal er wat meer op letten. Het valt mij in ieder geval gewoon op. Een spits hoort sowieso altijd tweebenig te zijn, omdat hij vanuit alle hoeken en standen moet kunnen scoren. Een eenbenige spits is een enorme handicap. Overmars trainde na de training nog minimaal een halfuur op zijn linkerbeen. Elke dag. Daardoor werd zijn trap uiteindelijk bijna net zo goed als zijn rechter.![]()
Zelfde geldt inderdaad voor mij.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe jonger je er aan begint, hoe natuurlijker het wordt. Kan zelf vrij matig ballen maar kan toch wel van mezelf zeggen dat ik tweebenig ben, simpelweg omdat ik daar bij de f'jes al op aan het trainen was.![]()
Als AeG dit zou zeggen is het een marokkaanse kut egoïstquote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef OllieWilliams het volgende:
"Of ik hem niet had moeten afspelen? Ik ben een aanvaller en het was een kans, dus ik dacht: ik maak hem wel."
![]()
Is er eigenlijk iemand hier die Kishna nog een beetje volgt? Doet die het een beetje goed daar? Je leest er vrij weinig over namelijk![]()
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)nderlecht-stunt-.htmquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef Gruisman het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die Kishna nog een beetje volgt? Doet die het een beetje goed daar?
Doet het over het algemeen wel aardig daarRED ONS HENNIEGOD![]()
Milik is stijf links.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lijkt heel veel op deze:quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:20 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
kracht en fysiek laat zien waar ie voor is gehaald![]()
![]()
Netjes mannen, nu hopen op een wondertje in de laatste wedstrijd. Zou mooi zijn als we nog twee ploegen in Europa hebben na de winter.
Wat is dat Celtic trouwens slecht man, soort van matige uitvoering van Feyenoord.![]()
Sigthorgod op de achtergrondquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lijkt heel veel op deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie goal van Cerny zeg.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Holy crap... wat heeft Cillessen gebruikt...quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:20 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
kracht en fysiek laat zien waar ie voor is gehaald
BFF met GGMM![]()
Die lacht zich dood om zijn keuze.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef Gruisman het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die Kishna nog een beetje volgt? Doet die het een beetje goed daar? Je leest er vrij weinig over namelijk![]()
Thnx voor mijn nieuwe UIquote:VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Je ziet ook gelijk de meerwaarde van een speler die wél iets kan in de omschakeling qua snelheid, in tegenstelling tot Schöne. Ook Klaassen was gisteren aardig bezig om die om zeep te helpen met dramatische passes over een paar meter overigens.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:51 schreef Kopsterk het volgende:
Uitstekende eerste aanname van Cerny bij de 1-2.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja zeker, Kishna doet het ontzettend goed bij Lazio. Die zal over een tijdje voor heel veel geld naar de top van Europa gaan denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef Gruisman het volgende:
Schönequote:Op vrijdag 27 november 2015 09:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet ook gelijk de meerwaarde van een speler die wél iets kan in de omschakeling qua snelheid, in tegenstelling tot Schöne. Ook Klaassen was gisteren aardig bezig om die om zeep te helpen met dramatische passes over een paar meter overigens.![]()
![]()
Mooi om te zien hoe jullie de 3e plaats vierde gister
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Leuke poging, toch niet helemaal geslaagd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:44 schreef satecl het volgende:
Mooi om te zien hoe jullie de 3e plaats vierde gister"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het was wel degelijk vergelijkbaar met een Mertens-momentje, deden net of ze kampioen zijn, terwijl de derde plek toch zeer en dan ook zeer waarschijnlijk genoemd mag worden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuke poging, toch niet helemaal geslaagd.![]()
Dit zeker, Milik gaf hem echt kut mee namelijk. Overigens waren we collectief gek geworden als hij die bal er naast had geschotenquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:51 schreef Kopsterk het volgende:
Uitstekende eerste aanname van Cerny bij de 1-2.Milik stond echt helemaal vrij namelijk
![]()
Eindelijk na een wedstrijd of 12 weer een Europese uitoverwinning meegemaakt. Na Man utd weer eentje zonder waarde, maar ach.Wel lekker voor al die Celtic-kneuzen met hun Feyenoord/Utrecht/Palestina-vlaggen.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Helaas lopen er bij ons ook veel van dat soort kneuzen met hun Rangers vlaggenquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:43 schreef Silenus het volgende:
Eindelijk na een wedstrijd of 12 weer een Europese uitoverwinning meegemaakt. Na Man utd weer eentje zonder waarde, maar ach.Wel lekker voor al die Celtic-kneuzen met hun Feyenoord/Utrecht/Palestina-vlaggen.
![]()
![]()
Wat een slechte speler, ik zag laatst een filmpje van hem, hij kan nog geen eens een bal aannemen, ik kan helaas het filmpje niet zo snel vinden..quote:![]()
Ok.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:43 schreef Silenus het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die kans met 2 man voor het doel. Lachwekkend.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat een slechte speler, ik zag laatst een filmpje van hem, hij kan nog geen eens een bal aannemen, ik kan helaas het filmpje niet zo snel vinden..
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zeker niet zonder waarde deze overwinning hoor. Celtic en Man United zal niet veel schelen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:43 schreef Silenus het volgende:
![]()
Cerny had hem eigenlijk ook af moeten spelenquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans met 2 man voor het doel. Lachwekkend.![]()
https://www.facebook.com/ajax.showtime/videos/557137401116111/quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans met 2 man voor het doel. Lachwekkend.
Wil je echt lachen check filmpje...![]()
Een Mertensmomentje?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het was wel degelijk vergelijkbaar met een Mertens-momentje, deden net of ze kampioen zijn, terwijl de derde plek toch zeer en dan ook zeer waarschijnlijk genoemd mag worden.Oke man.
we wonnen niet van legia uit dusquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:43 schreef Silenus het volgende:
OkGroot fan van User Wotte![]()
Klassiekertjequote:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Onvoorstelbaar dat er mensen zijn die zo'n groots moment uit de vaderlandse sportgeschiedenis vergeten. Dat was een absolute piketpaal in het leven van vele Ajax-supporters.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we wonnen niet van legia uit dus
Ok
Zelfs ik zie de beelden nog voor me als ik mijn ogen dicht doe. Ik hoor de ballen nog tegen het net gaan, het uitzinnige publiek en de juichende spelers.
Legia-Ajax. Wat een moment in de tijd om nooit te vergeten. Er zijn die maand veel jongetjes in Amsterdam geboren met de naam Arkadiusz.![]()
Daar hoef je geen speciaal filmpje voor te kijken, dat zie je altijd als hij aan de bal komt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat een slechte speler, ik zag laatst een filmpje van hem, hij kan nog geen eens een bal aannemen, ik kan helaas het filmpje niet zo snel vinden..![]()
Jij vond Ajax goed spelen gisteren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar hoef je geen speciaal filmpje voor te kijken, dat zie je altijd als hij aan de bal komt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat er mensen zijn die zo'n groots moment uit de vaderlandse sportgeschiedenis vergeten. Dat was een absolute piketpaal in het leven van vele Ajax-supporters.
Zelfs ik zie de beelden nog voor me als ik mijn ogen dicht doe. Ik hoor de ballen nog tegen het net gaan, het uitzinnige publiek en de juichende spelers.
Legia-Ajax. Wat een moment in de tijd om nooit te vergeten. Er zijn die maand veel jongetjes in Amsterdam geboren met de naam Arkadiusz.![]()
Dat is ook wel erg overdreven, maar ik heb gisteren wel 30 keer gelezen dat we sinds jaren weer ergens een Europese uitwedstrijd winnen. Dat is feitelijk onjuist.Groot fan van User Wotte![]()
En dat voor een wedstrijd in een leeg stadionquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik lees altijd zoveel absurde dingen in dit topic dat ik niet meer weet wat wel en wat niet een grap is. Maar Kishna is geen basisspeler bij Lazio.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja zeker, Kishna doet het ontzettend goed bij Lazio. Die zal over een tijdje voor heel veel geld naar de top van Europa gaan denk ik.![]()
Eerste helft wel ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij vond Ajax goed spelen gisteren.![]()
Meegemaakt, dus waar we live bij waren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we wonnen niet van legia uit dus
Ok![]()
Gaat volgens mij over groepsduels. Dat van Legia zal een voorronde of quali wedstrijd zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Dat is ook wel erg overdreven, maar ik heb gisteren wel 30 keer gelezen dat we sinds jaren weer ergens een Europese uitwedstrijd winnen. Dat is feitelijk onjuist.![]()
Neequote:Op vrijdag 27 november 2015 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gaat volgens mij over groepsduels. Dat van Legia zal een voorronde of quali wedstrijd zijn geweest.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
tweede ronde juist manquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gaat volgens mij over groepsduels. Dat van Legia zal een voorronde of quali wedstrijd zijn geweest.![]()
die statistiek is dus volkomen kansloosGroot fan van User Wotte![]()
Eens met die kansloosheid vd statistiek, maar dat is wat er steeds werd gezegd: eerste uitwinst in een groepsfase (EL / CL) sinds x jaarquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tweede ronde juist man![]()
die statistiek is dus volkomen kansloos![]()
die groepsfase werd regelmatig weg gelaten dan ook anders hoorquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Eens met die kansloosheid vd statistiek, maar dat is wat er steeds werd gezegd: eerste uitwinst in een groepsfase (EL / CL) sinds x jaarGroot fan van User Wotte![]()
Focussen op competitie, wordt een lastige tegen PECquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:35 schreef Rickertman96 het volgende:
Helaas jongens, geen volgende ronde in de EL![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Focussen op competitie, wordt een lastige tegen PEC![]()
![]()
Sanogo is echt een drama.
Schöne heeft kwaliteiten wel (vrije trappen & overzicht) maar mist de snelheid in bepaalde type wedstrijd. Hij is echter wel een speler die nog een beetje ervarenheid in de ploeg brengt. Anders is iedereen 12 jaar"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
We moeten Schöne echt nooit meer opstellen. Die komt in elke wedstrijd snelheid te kort.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:45 schreef Stiggie het volgende:
Sanogo is echt een drama.
Schöne heeft kwaliteiten wel (vrije trappen & overzicht) maar mist de snelheid in bepaalde type wedstrijd. Hij is echter wel een speler die nog een beetje ervarenheid in de ploeg brengt. Anders is iedereen 12 jaar
Jezus wat is die slecht zeg.Groot fan van User Wotte![]()
Fischer danquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We moeten Schöne echt nooit meer opstellen. Die komt in elke wedstrijd snelheid te kort.
Jezus wat is die slecht zeg.![]()
Teveel (onnodig) balverlies en slechte passes, sommige spelers denken door hun tegenstanders heen te kunnen passen...quote:![]()
![]()
quote:De Supportersvereniging Ajax stapt naar de rechter. Met een kort geding willen de fans ervoor zorgen dat ze bij de uitwedstrijd van de club tegen FC Utrecht mogen zijn.
Voorzitter Daniël Dekker van de supportersvereniging bevestigt vrijdag een bericht van het AD daarover.
Burgemeester Jan van Zanen van Utrecht heeft fans van Ajax verboden aanwezig te zijn bij de wedstrijd op 13 december in stadion De Galgenwaard. De burgemeester zegt te vrezen voor een veldslag tussen de supporters.
"Het verbod heeft niets te maken met onze fans", stelt Dekker. "Dus het zou heel vreemd zijn als de Ajax-supporters wel gestraft zouden worden." Advocaat Thomas van Vugt laat weten juridische mogelijkheden te zien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ze mogen gaan dan blijven ze weg en als ze dan een keer een excuus hebben om niet te hoeven gaan, dan willen ze ineens wel.quote:
Kneuzen.![]()
Is weer een andere groep supporters dan 410, dat 410 kneuzen zijn ben ik met je eens jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ze mogen gaan dan blijven ze weg en als ze dan een keer een excuus hebben om niet te hoeven gaan, dan willen ze ineens wel.
Kneuzen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die supportersvereniging is toch ook altijd met zichzelf bezig en hun lullige supportershome, daar bleven ze toch laatst ook voor weg of riepen daar in ieder geval toe op?quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is weer een andere groep supporters dan 410, dat 410 kneuzen zijn ben ik met je eens ja![]()
Dat gekloot rond PSV-thuis bedoel je? Ook 410: https://www.facebook.com/UltrasVAK410/posts/879948808755540quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die supportersvereniging is toch ook altijd met zichzelf bezig en hun lullige supportershome, daar bleven ze toch laatst ook voor weg of riepen daar in ieder geval toe op?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel nee 3-0 overwinning voor Ajaxquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Focussen op competitie, wordt een lastige tegen PEC![]()
Die quote ik toch maar even voor de zekerheidquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee 3-0 overwinning voor AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)rentree-bij-ajax.htmquote:De ziekenboeg van Ajax loopt langzaam leeg. Trainer Frank de Boer kan zondag in de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle waarschijnlijk weer een beroep doen op Joël Veltman. Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi en Thulani Serero zijn mogelijk ook weer van de partij tegen PEC, dat met Sheraldo Becker en Queensy Menig twee Ajax-huurlingen onder contract heeft staan.
Ajax won donderdag in de Europa League zonder Bazoer, El Ghazi, Serero en Veltman nog met 2-1 van Celtic. Invaller Vaclav Cerny was met het winnende doelpunt de grote man, terwijl Donny van de Beek als invaller zijn debuut maakte. Toch is het nog onzeker of de twee achttienjarige talenten ook bij de wedstrijdselectie zitten voor het competitieduel in Zwolle, waar Ajax de koppositie in de Eredivisie verdedigt.
'Dat hangt ervan af', zegt De Boer op de website van de Amsterdammers. 'We kijken zaterdag of Anwar El Ghazi, Riechedly Bazoer en Thulani Serero weer helemaal fit zijn om mee naar Zwolle te gaan. Ik verwacht dat er misschien één of twee van deze spelers bij de groep zullen zitten. Het kan dus zijn dan Vaclav of Donny aansluit, of misschien wel allebei.' De donderdag door ziekte afwezige Veltman trainde vrijdag alweer mee in Schotland.
Goed nieuws
Gewoon starten met Cernyquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)rentree-bij-ajax.htm
Goed nieuws![]()
Fischer/Younes op de flanken kan ik ook nog wel mee levenquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon starten met CernyMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Serero mag wat mij betreft nog wel even geblesseerd blijven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)rentree-bij-ajax.htm
Goed nieuwsVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geinig om erbij te hebben, maar met vd Beek en Nouri in aantocht hoop ik toch dat hij niet de voorkeur krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Serero mag wat mij betreft nog wel even geblesseerd blijven.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je moet vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die quote ik toch maar even voor de zekerheid![]()
Nee, met Fischer ben ik klaar, deze man kan niet passen/actie maken, alleen maar balverlies..quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fischer/Younes op de flanken kan ik ook nog wel mee leven![]()
Vooral vanwege dat laatste inderdaad. Al die niet al te veel toevoegende breedtespelertjes krijgen in wedstrijden die al gespeeld zijn vaak de voorkeur boven de jonge talenten wat invalbeurten betreft.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geinig om erbij te hebben, maar met vd Beek en Nouri in aantocht hoop ik toch dat hij niet de voorkeur krijgtVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Na je vorige voorspellingen overweeg ik serieus om hierop in te zettenquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee 3-0 overwinning voor Ajax![]()
Zwolle is de laatste 5 wedstrijden ongeslagen tegen Ajax dus dat gaat nu veranderen. Kan niet eeuwig duren voor die jongens in Zwolle natuurlijk.![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat Cerny nu al een god is en niks fout doet. Ben wel met je eens dat Fischer ook bezig is aan een matig seizoenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, met Fischer ben ik klaar, deze man kan niet passen/actie maken, alleen maar balverlies..Soms die wissels van Frank ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral vanwege dat laatste inderdaad. Al die niet al te veel toevoegende breedtespelertjes krijgen in wedstrijden die al gespeeld zijn vaak de voorkeur boven de jonge talenten wat invalbeurten betreft.
Lekker Viergever inbrengen terwijl je ook lekker Cerny in kon brengen tegen ik geloof Roda thuisMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt, nog lang geen god, hij had gewoon de bal moeten passen gister, hij had mazzel dat hij erin ging, maar met 1-1 moet je op zeker spelen en dan de bal afgeven, 100% goal danquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat Cerny nu al een god is en niks fout doet. Ben wel met je eens dat Fischer ook bezig is aan een matig seizoen
[..]
Soms die wissels van Frank ook
Lekker Viergever inbrengen terwijl je ook lekker Cerny in kon brengen tegen ik geloof Roda thuis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: