SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
LekkerDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vaclav whooohoooHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Eigenlijk moet ie hem afleggen, maar ik klaag niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het mag toch godverdomme ook wel een keer dat iemand gewoon de diepte in sprint
Hopelijk krijgt Frank dat er snel uit![]()
Stand van zaken poule ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RATATATATTAATATATATATATATA KOEKOEK SOWWWWWFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ook wel lekker dat een speler een keer dat risico neemt en dat ie er dan gewoon in gaatquote:Op donderdag 26 november 2015 22:49 schreef Monolith het volgende:
Eigenlijk moet ie hem afleggen, maar ik klaag niet.![]()
Heey kerel, nog steeds 3e in de poule.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Bugno het volgende:
RATATATATTAATATATATATATATA KOEKOEK SOWWWWW![]()
Dude, stop eens met je kansloze getroll. Cerny staat al jaren bekend als een van de grootste aanvallende talenten van Europa.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Sunrize het volgende:
Nu is die Cerny zeker een topper? Kan er nog steeds niks van.![]()
Gaat om CernyGod.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Sunrize het volgende:
[..]
Heey kerel, nog steeds 3e in de poule.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dude, stop eens met je kansloze getroll. Cerny staat al jaren bekend als een van de grootste aanvallende talenten van Europa.
[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 26-11-2015 22:53:07 (Kappen. Laatste waarschuwing.) ]![]()
Goede fansRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Wat een voetbal, wat een technische hoogstandjes, wat een tactisch concept, wat een club
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zat wel een verdediger tussen en de keeper ging al die kant op.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:49 schreef Monolith het volgende:
Eigenlijk moet ie hem afleggen, maar ik klaag niet.![]()
![]()
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Met pener weer je het maar nooit. Die spelen ook wisselvalligquote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef truedestiny het volgende:
Fener gaat niet verliezen van Celtic. Het is klaar.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goddomme boys ik zei het toch 1-2!
![]()
Tja ik kan niet anders dan je gelijk gevenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goddomme boys ik zei het toch 1-2
Laat dit aub het allerlaatste balcontact ooit zijn geweest van Sanogo in een Ajax shirt, tering wat is Marc een knuppel zeg![]()
Dit dus. Wat een kneus inderdaad. (zowel Sanogo als Marc)quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Gruisman het volgende:
Laat dit aub het allerlaatste balcontact ooit zijn geweest van Sanogo in een Ajax shirt, tering wat is Marc een knuppel zeg![]()
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar ik zit er niet vaak naast.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nergens , net als LitmanenIk heb je verdedigd, zoals je zietquote:![]()
![]()
Het idee van een grote sterke spits snap ik wel. Maar dan geen spits die niet kan koppen, niet kan voetballen en eigenlijk helemaal niets kan. Nog een paar weken en dan mag ie weer vrolijk bij Arsenal aansluiten.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Gruisman het volgende:
Laat dit aub het allerlaatste balcontact ooit zijn geweest van Sanogo in een Ajax shirt, tering wat is Marc een knuppel zegAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je praat tegen een Ajacied.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen wie heeft Feyenoord gespeeld vandaag?
Dom varken.![]()
Is nog mogelijkquote:Op donderdag 26 november 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nog steeds niet overwinteren
Onmogelijk dat Celtic bij Fener wint inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nog steeds niet overwinteren![]()
Allemaal aan onszelf te dankenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef FritzWepper het volgende:
Die klotegoal van Fernandao in oktober is nu wel extra zuur...![]()
Jij weet.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb je verdedigd, zoals je ziet![]()
Je wint nu op basis van de kansen ook totaal onverdiend. Klagen heeft dus weinig zin. Overigens was Fener over 2 wedstrijden ook duidelijk beter dan Ajax. Veel meer kansen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef FritzWepper het volgende:
Die klotegoal van Fernandao in oktober is nu wel extra zuur...![]()
Broekje al op de enkels?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heerlijk wat een wedstrijd. Hier ga ik eens lekker van nagenieten.![]()
Thuis van Celtic en uit bij Molde moest je gewoon winnenquote:Op donderdag 26 november 2015 22:58 schreef FritzWepper het volgende:
Die klotegoal van Fernandao in oktober is nu wel extra zuur...Oh.![]()
Thuis tegen Celtic en uit bij Molde laten liggen helaas. Het moet ook gewoon een beetje meezitten.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je wint nu op basis van de kansen ook totaal onverdiend. Klagen heeft dus weinig zin. Overigens was Fener over 2 wedstrijden ook duidelijk beter dan Ajax. Veel meer kansen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: