Sporten, dat durf ik nog niet eens op mijn lijstje te zettenquote:Op woensdag 7 september 2016 11:54 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Zou je wel verwachten he, we wonen er alweer meer dan een jaar. Beetje hetzelfde als wat jij beschrijft; ik heb geen rust in mn hoofd totdat het huis 'af' is, maar ik geef mezelf ook niet de tijd om eraan te werken omdat ik andere dingen (sociaal leven, sport, werk, huishouden) belangrijker vind. Ik word doodongelukkig van alleen maar verplicht klussen en niet relaxen, ik wil ook léven. Maar ik denk dat de meeste klussen wel klaar zouden zijn als ik er 2 weken fulltime mee bezig zou gaan. In 2020 oid
.
Mooi!quote:Op maandag 5 september 2016 12:50 schreef Chicolade het volgende:
Het is gelukt!Snoer niet vervangen, maar nieuw zwart snoer met eurostekker gekocht, en boven de plafondplaat verbonden met hersluitbare lasklemmen. Snoer een beetje losjes laten hangen zodat het lijkt alsof het zo hoort
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat snoer was nog even wat gedoe, maar nu hoefden we zelfs niet te boren in de plafondplaat.
[ afbeelding ]
* bekijkt foto nog eensquote:Op woensdag 7 september 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Maar die strijkplank lijkt op een keveris ook grappig trouwens
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:27 schreef sigme het volgende:
[..]
* bekijkt foto nog eens
't Is ja nét een kever!
Heel mooi geworden hoor Chico. De tafel, de lampen!
What has been seen, cannot be unseenquote:Op woensdag 7 september 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Maar die strijkplank lijkt op een keveris ook grappig trouwens
Had je het zelf nog niet gezien?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:39 schreef Chicolade het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen![]()
. Nog een reden om de gangkast snel af te maken, dan kan de 'kever' de woonkamer verlaten
.
Ik had het best fijn gevonden als de asbest er niet zat toen wij aan het verbouwen waren, nu konden we niets aan de aansluiting op het riool veranderen. De afvoer in de keuken zit op 30 cm vanaf de grond, en daar kon/mocht de loodgieter nu niets aan doen, omdat er asbest zit. Dus staat de hele keuken 10cm van de muur zodat de leidingen erachter passen, en is een van de ladekasten minder diep. Dat is toch best zonde van de ruimtequote:Op maandag 3 oktober 2016 12:37 schreef Randy_S het volgende:
Waarom zouden ze de standleiding gaan vervangen, alleen de daken zijn vereist door de wetgever?
Netjes geworden verder :-)
Plank in de beits, jashaken besteld, schroeven zwart gespoten. Dan eerst uitrekenen hoe ver de haken uit elkaar moeten komen, uiteraard beviel de eerste poging niet, dus alles opgeschoven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:09 schreef Chicolade het volgende:
Een project waar ik wel al mee bezig ben: de kapstok. Afgelopen weekend langs de Amsterdamse Fijnhouthandel geweest en daar een heel leuk eikenhouten plankje gevonden, waar ik zelf haken op wil maken. Dus binnenkort maar eens een adresje zoeken voor goedkope jashaken (liefst een winkel waar je de haken even vast kunt houden/voelen).
[ afbeelding ]
Ja hoi sorry dat ik iets kaap maar dat is tofquote:Op maandag 29 februari 2016 11:13 schreef Puala het volgende:
Die plant ideeën zijn tof!
Heb je ook al zo'n kruidenrek?
[ afbeelding ]
Ja, oa bij de Xenos! (iets grotere buizen, in een blok van bamboe)quote:Op maandag 21 november 2016 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja hoi sorry dat ik iets kaap maar dat is tof.Kan je zoiets kant en klaar kopen, of in grotere buisjes? Nice!
Ah dankjewel!quote:Op maandag 21 november 2016 11:31 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ja, oa bij de Xenos! (iets grotere buizen, in een blok van bamboe)
[ afbeelding ]
He, Maar hij is wel erg mooi geworden !quote:Op zondag 6 november 2016 16:44 schreef Chicolade het volgende:
We hebben nu een kapstok voordat we een vloer/plafond hebben in de keuken, prioriteiten he.
Verbouwen en slopen geeft sowieso een hoop stof !quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:30 schreef Chicolade het volgende:
Ik was alweer vergeten hoe ongelooflijk stoffig je huis wordt van boren.
Ik denk dat ik grotere problemen heb als ik een tuinslang op het plafond richt in de keukenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |