Niks mis mee. Tenminste niet zo bizar veel ingezoomd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kut camera standpunt
Oei, nou wordt het gevaarlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is pijnlijk om te zien. Kan er bijna boos om worden. Een schande voor de historie van de club. Een schande voor het Nederlandse voetbal.
Jahaha, je verspreekt je.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen voor Heracles Heracles
hahahaquote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het is pijnlijk om te zien. Kan er bijna boos om worden. Een schande voor de historie van de club. Een schande voor het Nederlandse voetbal.
In Bochum is nog een ouderwets Planetarium. Lichtmuseum in Ulm schijnt de moeite waard te zijn. Daar ga ik de volgende keer naar toe.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:12 schreef Grifte het volgende:
@Opperkleurder
Heb beide 2-3x bezocht, zijn inderdaad geweldig. Ben eigenlijk nog wel op zoek naar de onbekende pareltjes van het Ruhrgebied.
We stapelen al jaren schande op schandequote:Op donderdag 26 november 2015 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ontopic blijvenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
en dan gaat het ook nog kut bij expeditie robinson
bedankt Hansquote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
En toch ben ik pissig. Ajax zou de hoeder van het Nederlandse voetbal moeten zijn, maar ze verneuken het tegen de grootste kuttegenstanders. En niemand die het wat lijkt te boeien. Het is een schande, en dat mag Frank zich ook aantrekken.
Heej DOn.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef DonRaja het volgende:
Net als je denkt dat het niet slechter kan, begint Ajax...
Ja nee klopt inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
En toch ben ik pissig. Ajax zou de hoeder van het Nederlandse voetbal moeten zijn, maar ze verneuken het tegen de grootste kuttegenstanders. En niemand die het wat lijkt te boeien. Het is een schande, en dat mag Frank zich ook aantrekken.
Echt triest als je dit seizoen niet wint van Ajax.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef DonRaja het volgende:
Net als je denkt dat het niet slechter kan, begint Ajax...
De pauper Eredivisie winnen blijft altijd het hoofddoelquote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zal het doorgeven aan Frank.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt triest als je dit seizoen niet wint van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |