nee op kantoor blazen.... en dan zeggen dat je aan het oefenen bent voor de stormquote:Op maandag 30 november 2015 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je echt indruk wil maken op kantoormensen moet je over het weer beginnen, zeker over de harde wind van vandaag.
Heb je ze meteen in de zak.
mijn kat heet Stormquote:Op maandag 30 november 2015 18:09 schreef lipje het volgende:
[..]
nee op kantoor blazen.... en dan zeggen dat je aan het oefenen bent voor de storm
Kantoren zijn dé plaats waar buiten verdiend geld met bakken tegelijk over de balk geflikkerd wordt. En dat geldt voor alle dagen, behalve op woensdag, als mijn schamele loontje overgemaakt wordt.quote:Op maandag 30 november 2015 18:12 schreef Duvel het volgende:
Jullie hebben een grappig beeld van kantoren.
Dan loopt hij hier nu door de tuin.quote:
Geld kan ook binnen kantoormuren worden gemaakt.quote:Op maandag 30 november 2015 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kantoren zijn dé plaats waar buiten verdiend geld met bakken tegelijk over de balk geflikkerd wordt. En dat geldt voor alle dagen, behalve op woensdag, als mijn schamele loontje overgemaakt wordt.
Zolang er niet op de één of andere manier ergens anders in de wereld zijn handjes fysiek laat wapperen en vuil maakt, kunnen ze op kantoren op hun kop gaan staan, maar dan komt er geen cent binnen.quote:Op maandag 30 november 2015 20:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Geld kan ook binnen kantoormuren worden gemaakt.
nee hij is hier binnen aan het spelen, met Donder.quote:Op maandag 30 november 2015 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan loopt hij hier nu door de tuin.
Hmm, dan is het een andere storm, want donder is hier nietquote:Op maandag 30 november 2015 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hij is hier binnen aan het spelen, met Donder.
Yup, en nu flikkert er eens een bak geld mijn kant op.quote:Op maandag 30 november 2015 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kantoren zijn dé plaats waar buiten verdiend geld met bakken tegelijk over de balk geflikkerd wordt. En dat geldt voor alle dagen, behalve op woensdag, als mijn schamele loontje overgemaakt wordt.
Tegenwoordig verdient men geld met praten en het drukken op knoppen van een computer.quote:Op maandag 30 november 2015 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zolang er niet op de één of andere manier ergens anders in de wereld zijn handjes fysiek laat wapperen en vuil maakt, kunnen ze op kantoren op hun kop gaan staan, maar dan komt er geen cent binnen.
Inderdaad, bij mij op kantoor lopen vaak alleen de lui van de juridische afdeling en andere uitslovers in pak.quote:
Gisteravond hier op het platform (offshore) was de wind op een gegeven moment 60 knopen (windkracht 11) , met windstoten naar 77 knopen (windkracht 12) volgens het weerstation (wordt onderhouden door KNMI dus geen Conrad ding)quote:Op maandag 30 november 2015 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je echt indruk wil maken op kantoormensen moet je over het weer beginnen, zeker over de harde wind van vandaag.
Het is een grote bullshit, als er niks geproduceerd wordt is er toch ook niks te verdienen.quote:Op maandag 30 november 2015 20:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tegenwoordig verschuift men geld met praten en het drukken op knoppen van een computer.
Welkom in de achterlijke eeuw.
quote:MANAGEMENT
Er werd een brug gebouwd. Daarop werd een brugwachter in dienst gesteld. Aangezien deze wakkere borst betaald moest worden, werd een kassier in dienst genomen. Op de kassier volgde een boekhouder en die had op zijn beurt een typiste nodig.
Toen moest er leiding komen, dus benoemde men een chef. Maar aangezien je een chef niet in zijn eentje kunt laten aanmodderen, werd er een hogere chef aangesteld en die kreeg weer een hoofdambtenaar boven zich.
Daarop volgde de benoeming van een directeur die na korte tijd een directie-assistent nodig had. Toen was alles zo ingewikkeld geworden, dat er een raad van bestuur in het leven werd geroepen.
Deze besloot, dat er drastisch bezuinigd moest worden, waarop de brugwachter werd ontslagen.
quote:Op maandag 30 november 2015 20:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mij op kantoor lopen vaak alleen de lui van de juridische afdeling en andere uitslovers in pak.
De meeste managers hebben alleen een net overhemd en een nette broek aan, en dan praat ik over lui die 150/200K per jaar verdienen binnenharken.
Een rapport of advies kun je ook als "productie" zien.quote:Op maandag 30 november 2015 20:36 schreef densmee het volgende:
[..]
Het is een grote bullshit, als er niks geproduceerd wordt is er toch ook niks te verdienen.
[..]
Jazeker!quote:Op maandag 30 november 2015 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ken deze opdrachtgever al langer dan vandaag gelukkig, alleen normaal kan ik vanuit huis werken, dat gaat voor deze klus niet. Kan gewoon mijn eigen bedrijfskleding aan![]()
en de externe HD gaat naar Jort, die jij ongetwijfeld kent
dat heet valsmunterijquote:Op maandag 30 november 2015 20:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Geld kan ook binnen kantoormuren worden gemaakt.
Zolang het maar gewassen wordt als het op mijn rekening wordt gestortquote:
als ik niet om de zoveel tijd die kutfabrieken uit elkaar sloop en weer in elkaar zet samen met nog een paar honderd anderen, is er geen plastic om die knoppendoos van je te produceren en had niemand er eentjequote:Op maandag 30 november 2015 20:56 schreef Paladijn het volgende:
Ik produceer overigens ook genoeg op kantoor, alleen geen fysieke goederen O:)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |