Hij zal meewarig het hoofd schudden en concluderen dat het bij de aandoening hoort.quote:Op zondag 29 november 2015 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..], ik durf mijn neuroloog wel voor lul uit te schelden
Bedankt namens de jarige.quote:Op maandag 30 november 2015 12:11 schreef Anne het volgende:
Is er vandaag iemand jarig? Zo ja, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 30 november 2015 11:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij zal meewarig het hoofd schudden en concluderen dat het bij de aandoening hoort.
Ja, er is iemand jarig vandaag.quote:Op maandag 30 november 2015 12:11 schreef Anne het volgende:
Bauke Bos en Hendrika Bos (geen familie van elkaar) zijn vandaag jarig.quote:Op maandag 30 november 2015 12:11 schreef Anne het volgende:
hebben we hier gelukkig zelden last van.quote:Op maandag 30 november 2015 12:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als men nu al waarschuwt voor een zware spits dan moet het wel heel erg worden.
QFT. Zware spitsen zijn voor hollanders.quote:Op maandag 30 november 2015 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hebben we hier gelukkig zelden last van.
Ik ben Hollander maar heb er geen last van. Ik voel mij gediscrimineerd.quote:Op maandag 30 november 2015 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
QFT. Zware spitsen zijn voor hollanders.
Alle hollanders terug naar Marokkoquote:Op maandag 30 november 2015 14:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben Hollander maar heb er geen last van. Ik voel mij gediscrimineerd.
Daar zaten de Turken toch al?quote:Op maandag 30 november 2015 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alle hollanders terug naar Marokko
Nee, die wonen op de Kruisberg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolderschuurautist?quote:Op maandag 30 november 2015 17:40 schreef Barcaconia het volgende:
Wel grappig dat ik dit bericht daadwerkelijk vanaf de zolder stuur
Wel van de schuur, maar toch.
quote:Op maandag 30 november 2015 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, die wonen op de Kruisberg.Wel je pak aan en een stropdas om!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
het is geen begrafenis toch?quote:Op maandag 30 november 2015 17:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel je pak aan en een stropdas om!
6quote:
Bij de Friesland bank was dat een vereistequote:
ken deze opdrachtgever al langer dan vandaag gelukkig, alleen normaal kan ik vanuit huis werken, dat gaat voor deze klus niet. Kan gewoon mijn eigen bedrijfskleding aanquote:Op maandag 30 november 2015 17:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de Friesland bank was dat een vereiste
Maar daar heb ik gelukkig nooit gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |