quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Echt waar?? **** **** **** ***** CVC *** vervaldatum**-**-****
Ik ben met haar naar de McD geweestquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cassandra had laatst wel een heel dikke buik
Nooit problemen meequote:Op zaterdag 28 november 2015 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Krijgen jullie wel wat je besteld bij de KFC trouwens? Ik heb altijd het idee dat ze daar maar wat random dingen in een zak pleuren.
Waarom zit je KFC te bestellen op mijn creditcardquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Krijgen jullie wel wat je besteld bij de KFC trouwens? Ik heb altijd het idee dat ze daar maar wat random dingen in een zak pleuren.
Ik krijg eigenlijk sowieso nooit wat ik bestel, altijd en overalquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is niet alleen bij de frituroloog (quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:30 schreef Erasmo het volgende:
Je frituroloog is gewoon een verzuurde fokker die zo wraak neemt op je mod-acties
De dichtsbijzijnde KFC is in Grunn, zo snel ben ik daar heul nietquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom zit je KFC te bestellen op mijn creditcardik vroeg me al af waar dat afschrift vandaan kwam..
Heel herkenbaar. Zelfs als ik bij de Mcdonalds bij zon bestelpaal bestel weten ze het nog te verprutsen op de een of andere manierquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk sowieso nooit wat ik bestel, altijd en overal.
Daar rust een soort vloek op ofzo. Want met of in gezelschap gaat ook altijd echt alleen fout bij mij. En dat terwijl ik helemaal geen hele vreemde dingen bestel.
Wat random voorbeeldjes van deze maand alleen al:
Bakje satésaus, in plaats van een bakje oorlog met uitjes.
Bakje stoofvlees die gewoon helemaal ontbrak, terwijl ie wel op het briefje stond.
Aardappelschijfjes, terwijl op het briefje frietjes stond.
We hebben nu net toevallig eten besteld, maar ik heb voor mijzelf maar één ding besteld.. Dat kan toch niet fout gaan..
Had je ook patat moeten bestellen ipv frietquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk sowieso nooit wat ik bestel, altijd en overal.
Daar rust een soort vloek op ofzo. Want met of in gezelschap gaat ook altijd echt alleen fout bij mij. En dat terwijl ik helemaal geen hele vreemde dingen bestel.
Wat random voorbeeldjes van deze maand alleen al:
Bakje satésaus, in plaats van een bakje oorlog met uitjes.
Bakje stoofvlees die gewoon helemaal ontbrak, terwijl ie wel op het briefje stond.
Aardappelschijfjes, terwijl op het briefje frietjes stond.
We hebben nu net toevallig eten besteld, maar ik heb voor mijzelf maar één ding besteld.. Dat kan toch niet fout gaan..
Dat kennen ze hier nietquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je ook patat moeten bestellen ipv friet
een dik kind was.quote:
Tetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |