Foto vaneen spiegel?quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Zelfde dag, zelfde tocht
[ afbeelding ]
Zijn er überhaupt wel mensen die films 'huren' via de weetikwatbox van hun provider?quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:59 schreef Paladijn het volgende:
3 gratis films
We vinden het heel vervelend dat de storing zo lang geduurd heeft. Daarom krijgt u, zoals eerder aangekondigd, 3 gratis films. U kunt vanaf nu gratis kijken naar: Sinterklaas en het Pratende Paard, Focus en Mad Max: Fury Road. We hopen u hiermee alsnog een leuke tv-avond te bezorgen.
U vindt deze films tot en met maandag 30 november in het menu van uw Interactieve TV.
Mad Max was nog wel ok, maar al lang gezien... gelukkig vonden we het niet heel erg dat de tv het een dag niet deed
Ik heb American Sniper een keertje 'gehuurd'quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt wel mensen die films 'huren' via de weetikwatbox van hun provider?
De meeste mensen in die categorie die ik ken hebben een torrentboxje met een mooie gui naast de tv staanquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:27 schreef Paladijn het volgende:
Wij gebruiken de HBO on demand (gratis omdat we ook mobiel bij kpn hebben) wel eens, werkt op zich redelijk maar het is niet heel gebruiksvriendelijk. kwaliteit van de HD films is wel prima.
Het zal best veel gebruikt worden door luie couch potatoes die het internets/torrents niet snappen, filmpje huren bij de videotheek zit je op soortgelijke bedragen waar je ook nog heen moet lopen
Direct spijt van?quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb American Sniper een keertje 'gehuurd'.
Nee hoor, ik kreeg hem niet gedownload of gestreamd in fatsoenlijke kwaliteit, dus ach.. voor die ene keerquote:
Ik wil eigenlijk niet meer winkelenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:07 schreef Barcaconia het volgende:
Volgende cadeautje is dan voor mij?
Online shoppen, ik geef je mn adres wel voor de bezorging.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet meer winkelen.
Vanmiddag werd weer bevestigd, dat ik er eigenlijk geen hol aan vind.
Geef je dan gelijk even je CC-gegevensquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Online shoppen, ik geef je mn adres wel voor de bezorging.
Ik zou het bij een babyzaagje houdenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
"Straks"?
Zal nog wel een paar weekjes duren
Cassandra had laatst wel een heel dikke buikquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:22 schreef Barcaconia het volgende:
"Straks"?
Zal nog wel een paar weekjes duren
**** **** **** **** **** CVC *** verval **-**-****quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Geef je dan gelijk even je CC-gegevens?
Echt waar?? 5467 4788 4795 2653 CVC 579 vervaldatum 30-05-2017quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Grappig, FOK! past het automagisch aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |