Die heb ik allebei al een poosje, evenals een PS300.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
OF1010 of TS55 zijn ook wel fijn.
Ik verzenmakerij lverzamel liever blauwe Bosch overigens
Traag hokquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:55 schreef Erasmo het volgende:
Weekend![]()
Wie oud genoeg is om de oliecrisis te hebben meegemaakt zal zich vast nog wel deze Enfield herinneringen:
500pk is 500pkquote:
mogguhquote:
In de autowereld niet hoor.quote:
staat de kachel uit? Dan komen er ook geen mensenquote:
Ze gaan de kaggol vandaag weer opstarten, zijn alles aan het purgen. Heb een PA klussie, maar krijgen geen vrijgave (omdat purgen), dus de koffie komt onderhand mijn neus uitquote:Op zaterdag 28 november 2015 09:26 schreef lipje het volgende:
[..]
staat de kachel uit? Dan komen er ook geen mensen
Ok niet wat ik verwachtte op de zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:49 schreef Anne het volgende:
Alex, ik kwam je Niva nog tegen:
[ afbeelding ]
Niet waar ik op wachtte op de zaterdag ochtendquote:Op zaterdag 28 november 2015 10:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok niet wat ik verwachtte op de zaterdagochtend.
Je had de agenten moeten zien toen ze ons aanhielden en ze uitstaptequote:Op zaterdag 28 november 2015 09:49 schreef Anne het volgende:
Alex, ik kwam je Niva nog tegen:
[ afbeelding ]
Was dit de reactie:quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had de agenten moeten zien toen ze ons aanhielden en ze uitstapte![]()
Da's te zien.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar lachen jullie maar, wij hebben dat weekend heel veel plezier gehad.
ik hoop dat je bedoelt dat jullie een Mr. Bean film hebben gekekenquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar lachen jullie maar, wij hebben dat weekend heel veel plezier gehad.
We hebben de FMC elfstedentocht geredenquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt dat jullie een Mr. Bean film hebben gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |