Bedankt voor het onderstrepen van mijn punt.quote:Op maandag 30 november 2015 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kantoren zijn dé plaats waar buiten verdiend geld met bakken tegelijk over de balk geflikkerd wordt. En dat geldt voor alle dagen, behalve op woensdag, als mijn schamele loontje overgemaakt wordt.
Heb jij een C-klasse?quote:Op maandag 30 november 2015 20:34 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Gisteravond hier op het platform (offshore) was de wind op een gegeven moment 60 knopen (windkracht 11) , met windstoten naar 77 knopen (windkracht 12) volgens het weerstation (wordt onderhouden door KNMI dus geen Conrad ding)
Oh, ik 'ken' toevallig iemand die ook in de offshore zit en rond jouw verjaardag jarig isquote:
wie gaat uitgerekend nu ijs eten??quote:Op maandag 30 november 2015 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister nog in de stress, kut, geen opdrachten meer, hoe moet dat nu. En vandaag drie grote klussen binnen gehaaldHeb onszelf maar op een ijsje getrakteerd zonet
Wij.quote:Op maandag 30 november 2015 22:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
wie gaat uitgerekend nu ijs eten??
Ik had toen een foto gemaakt voor bewijsquote:Op maandag 30 november 2015 20:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Gisteravond hier op het platform (offshore) was de wind op een gegeven moment 60 knopen (windkracht 11) , met windstoten naar 77 knopen (windkracht 12) volgens het weerstation (wordt onderhouden door KNMI dus geen Conrad ding)
Kutkind zit achter een ganzengezin aan, ze valt niet in het water en verticaal gefilmd. Ik geef dit filmpje één reet.quote:
Als het fout gaat, wie is dan de lul? Jullie hebben niet volgens instructie gewerktquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn reet is weer eens nat; 50% water, 50% zweet.
Wel mooi klussie, 3 kranen dit dat, hijsplan met het eerste hijsje weggetieft, rest verzin ik/we wel zelfWederom papiertijgers die het verzinnen, en het voetvolk die het falen mag verdoezelen.
Goeie sjit, me like
Dat dachten ze in Alphen ookquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn reet is weer eens nat; 50% water, 50% zweet.
Wel mooi klussie, 3 kranen dit dat, hijsplan met het eerste hijsje weggetieft, rest verzin ik/we wel zelfWederom papiertijgers die het verzinnen, en het voetvolk die het falen mag verdoezelen.
Goeie sjit, me like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |