Ik onttrek me van de Radler-epidemie (OF HOE HET OOKALWEER WAS).quote:
Robinson?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb voetbal afgezet. Sorry!
Dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat wel redelijk vond?
Ik heb altijd tijd voor mijn goede vriend opperkleurder. Mits ik te eten krijg uit de Russische keuken.quote:
Hahaha Stijn drinkt Radler, wat een homo.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik onttrek me van de Radler-epidemie (OF HOE HET OOKALWEER WAS).
Een keer gedronken, daarna nooit meer.
Jij kan niet lezen. Klootzak.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hahaha Stijn drinkt Radler, wat een homo.
Wij hebben een gewone Nederlandse inbouwkeuken helaas. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb altijd tijd voor mijn goede vriend opperkleurder. Mits ik te eten krijg uit de Russische keuken.
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij hebben een gewone Nederlandse inbouwkeuken helaas. Is dat ook goed?
De deur staat altijd voor je open.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel samen met Cavaliers in 1 kamer slapen.
fake score is ban.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van dit soort wedstrijden krijg je spontaan zin om met fake-scores te gaan strooien. (niet dat iemand het dan wat zou boeien, maar toch)
waarom wil je zo graag gebanned worden?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van dit soort wedstrijden krijg je spontaan zin om met fake-scores te gaan strooien. (niet dat iemand het dan wat zou boeien, maar toch)
Pardon?quote:Op donderdag 26 november 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen. Klootzak.
Pascanus, je bent een lul.
Ik ben het helemaal met je eens Day-V, voelt dat beter?quote:
Bedankt voor je steunquote:Op donderdag 26 november 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens Day-V, voelt dat beter?
Mani doet aan kliekjesvormingquote:Op donderdag 26 november 2015 20:35 schreef Kopsterk het volgende:
Goed om te zien dat jullie allemaal een hele hechte groep zijn geworden.
Ik kijk zeer jaloers toe.
Alleen mensen die Darten een sport vinden mogen in mijn kliekje.quote:
Darten is topsport.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen mensen die Darten een sport vinden mogen in mijn kliekje.
Alleen mensen die wielrennen een sport vinden mogen in mijn kliekje.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dartenquote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Darten is geen sport.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kun je niet voor mij een uitzondering maken?!?!quote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wielrennen is een prachtige sportquote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen mensen die wielrennen een sport vinden mogen in mijn kliekje.
Welkom in de club.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wielrennen is een prachtige sport
Upload van de dag.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welkom in het keizerrijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wielrennen is een prachtige sport
Doe maar niet meer.quote:
Kijk dit zijn de betere uploads.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok nu haak ik af.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen mensen die wielrennen een sport vinden mogen in mijn kliekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |